Перейти до змісту

Замерзання дизельного пального


Такер

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

До речі, навіть американська звичайна солярка при -30 на ходу замерзає... якщо не добавити "анти-джел"...

Сьогодні в мене по дорозі уже було декілька десятків замерзших, тобто тих хто полінувався подивитись прогноз погоди на свому шляху і не залив присадки в дизель...

І це тільки маленька частка замерзших

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

А так, за звичай, анти-джел добавляю при -10, бо якщо двигун ще заводиться зранку при -20, то Вебасто замерзає уже при -12...

Опубліковано
1 час назад, Polehan сказал:

незнаю по якому колі вона ганяє, знаю одне - з картонкою двиг в мене гріється швидше ніж без

думав, що ті отвори закривають щоб на швидкості холодне повітря не попадало на на елементи по яких рухаєтья пальне.

Опубліковано
1 час назад, Саня сказал:

Тех. стан авто не рішає, коли в пальному починають утворюватись кристали парафіну і забивають паливний фільтр. 

місяць назад міняв паливний фільтр то обмотав його поліозолом (всіпнений поліетилен), та штука яку між стіною і батареєю в кімнатах пхають

Опубліковано
46 хвилин тому, Waver сказано:

До речі, навіть американська звичайна солярка при -30 на ходу замерзає... 

На ходу й не замерзне. Подивись скільки в тебе солярки іде в "обратку". Залежить від конструкції авто, але на сучасних дизелях з прямим впорскуванням доволі значний об'єм пального прокачується по колу. Тепла солярка повертається назад в бак і підігріває пальне.

Опубліковано
24 minutes ago, Саня said:

На ходу й не замерзне. Подивись скільки в тебе солярки іде в "обратку". Залежить від конструкції авто, але на сучасних дизелях з прямим впорскуванням доволі значний об'єм пального прокачується по колу. Тепла солярка повертається назад в бак і підігріває пальне.

Воно то так, у всіх фурах є обратка, але десятки замерзших на дорозі де недозволено паркуватись... видимо, при таких морозах підігріву з обратки не достатньо і "холодець" робиться  в фільтрах... в мене солярка підігрівається ще й у паливному фільтрі, але й не у всіх фури 2017 року...

Опубліковано
2 часа назад, Саня сказал:

Термостат справний і працює належним чином?

наскыльки я знаю - так

Опубліковано

В мене в старому дизельному мерсі трубка подачі дизеля,під капотом, кілька разів обмотана навколо випускного колектора,а далі вже йде до ТНВД. Колхоз-та допомогає! Двигун 2.4 форкамерний дизеляка!

Опубліковано

ага. Відчуття по числу, що швидкість для черепахи. А переводимо в кілометри\год - чуть більше 90, звичайний швидкісний ліміт українських доріг...

Опубліковано

Так, це в милях і дійсно показник змінюється в залежності від дорожніх умов. Якщо дорога чиста, то дозволена швидкість 80 миль на годину... для всіх, навіть для 40-ка тонних фур.

Вчора, де була чиста дорога, так і летів...

image.jpeg

Опубліковано

питанням цікавився для того щоб бути підкованим у таких справах так як намічалась поїздка на Різдво до батьків. 

Хочеш насмішити Бога- розкажи йому про свої плани, в суботу моя машина  не завелась. Після ночі на холоді -22 здох акумулятор, спроби прикурити не дали результату, крутило але не брало і комп видавав червону лампу. прийшлось тягнути в теплий гараж і заряджати акумулятор. 

Зимовий дизель, замінений паливний фільтр і всі свічки, свіжий акумулятор не показник для -22, прийшлося повозитись.

Опубліковано
3 минуты назад, Polehan сказал:

Вчора завівся з 3 оберту. Перед тим тричі прогрів свічки накалу. Солярка літня.

Вчора температура дитяча була.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Хлопці, перевіряйте перед холодами акум, свічки накалу, міняйте паливний фільтр, та заливайте "зимовий"  дизель, він вже з присадками. Або на крайняк, якщо залитий "літній", не пошкодуйте грошей, купіть антигель.І буде у вас все заводитись "на ура". навіть в мінус 25-30. Перша причина незаводки - зношений акумулятор та свічки накалу. (вони тіпа працюють, але не гріють так як потрібно, в гіршому випадку якщо одна-дві не працює, при температурі близько 0, пуск двигуна буде дууууууже затруднений, якщо взагалі запуститься). Крім того, купіть спеціальний засіб, так званий в народі "ефір", для випадків коли все ппц, а тре завести. пшикаєте у впускний колектор за повітряним фільтром, біжите в машину, повертаєте ключ, педаль "в пол", і заводите без прогріву свічок. 99% що моторчик ви запустите.

 

І обізатєльно рідину для склоомивача з низькою температурою замерзання. (ну то на заводку не впливає:)). І трос з ВСЛ всі з собою тягають ?;), а то мало лі шо :)

 

п.с. тут про картонку питали, чи щось дає, все що вона дає для більш менш сучасного авто - це швидкість прогріву двигуна та систем під час руху. (а якщо вітряно то навіть на стоянці), корочє - девайс на любітєля :).

 

 

Опубліковано
8 часов назад, Такер сказал:

Сьогодні задовбався залазити в машину через пасажирські двері...прихопило намертво

Намазав ущільнювачі такою штукою коли ще було сухо, трошки прихвачує але не критично.

 

4ae8a295-8241-11e2-ac4a-0022157525db_e9812584-b6ea-11e2-925c-0022157525db.jpeg

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...