Такер

Замерзання дизельного пального

48 повідомлень в цій темі

Всім привіт!

Цікавить питання хто як бореться з підмерзанням пального в автомобілі, здебільшого дизельного пального у низькі температурні показники. Які хитрощі, як захищатись, яким пальним та де краще заправлятися, що добавляти в бак і при яких граничних температурах краще не рипатись.

також цікавлять, які життєві випадки траплялися з Вами через такі проблеми і на яких автомобілях і т.д. 

У свята багато хто їхатиме до родичів в гості, а температура має ще впасти, будьмо обережні. Усіх з Надвечір"ям Різдва Христового та власне з Різдвом.

images.jpg

volvo1.jpg

завантаження.jpg

145932_1_350.jpg

1

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Заздалегідь залити зимовий дизель

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

А чому тема в розділі "Торгівля"?

Нам хочуть впарити чудо-присадки?

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Заливаю завжди повний бак. В нашому гондурасі мені здається що зимовий, що літній дізель один фіг. Перед зимою міняю всі фільтри + завжди слідкую за акумулятором. В -25 заводив, правда з раза третього, при тому що не їздив перед цим дня три і температура на дворі трималася в районі -15...-25.
Колись було, незгадаю в якому році, їхали на ЛТ35 з Тернопільскої області додому, як раз 31 грудня, мороз сильний, і тут бац, машина зупиняється. Заводитися не хоче, у фільтрі парафін, дорога пуста, темнота. І все, думали що і зустрінемо НР в полі, ще страшніше було замерзнути. Але якісь мужики на старому Дукато дотягнули нас до заправки, там залили повний бак і поїхали собі далі.
Два роки назад, також на Різдво, був сильний мороз, їхав в гості, 30км, то за 30 км зупинявся 3 рази, дизель капец як загустів.
Хтось знаю керосін в бак ллє, в мене є 10 літрів на запас, але ще за 5 років жодного разу ним не користувався.  

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
18 минут назад, 4erkeZ сказал:

Заливаю завжди повний бак. В нашому гондурасі мені здається що зимовий, що літній дізель один фіг. Перед зимою міняю всі фільтри + завжди слідкую за акумулятором. В -25 заводив, правда з раза третього, при тому що не їздив перед цим дня три і температура на дворі трималася в районі -15...-25.
Колись було, незгадаю в якому році, їхали на ЛТ35 з Тернопільскої області додому, як раз 31 грудня, мороз сильний, і тут бац, машина зупиняється. Заводитися не хоче, у фільтрі парафін, дорога пуста, темнота. І все, думали що і зустрінемо НР в полі, ще страшніше було замерзнути. Але якісь мужики на старому Дукато дотягнули нас до заправки, там залили повний бак і поїхали собі далі.
Два роки назад, також на Різдво, був сильний мороз, їхав в гості, 30км, то за 30 км зупинявся 3 рази, дизель капец як загустів.
Хтось знаю керосін в бак ллє, в мене є 10 літрів на запас, але ще за 5 років жодного разу ним не користувався.  

Я заливаю взимку окко diesel pulls, і мій старенький роботящий renault master завівся практично як і влітку. Такий фокус повторюється щорічно. Ні разу нічого не грів, не доливав, не вигадував. Своєчасна обслуга якісними з.ч, зимове паливо і все.

 

з.и авто ночує на дворі.

 

1

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

@Soprano, в мене все те саме, старий Фіат Скудо. Заправляюся так само на ОККО завжди. Але всерівно не сильно вірю що "зимовий" дизель якось принципово відрізянється від "літнього". Головне тех стан авто.

1

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
31 минуту назад, difoto сказал:

А чому тема в розділі "Торгівля"?

Нам хочуть впарити чудо-присадки?

Чогось так сталося, не долгледів. це якось виправляється?

в присадках нічого не тямлю. Сьогодні мужик казав, що на бак треба залити 3-4 літри бензину 92 гого.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Soprano сказал:

Заздалегідь залити зимовий дизель

якщо талон ще літній))), а заправлявся сьогодні на окко то дизель уже там зимовий?

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Так зимовий , головне бензину не лити в бак ))

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Виправив-перемістив.

Якщо добавляти - то 76-й (80й). Але це було краще років 10 тому. Зараз краще заливати зимове дизпаливо. Будь-яке. Чи то мустанг-плюс, чи окко - як правило - без різниці. На гривню дорожче, але паливна коштує набагато більше річної різниці.

Хоча - дурять на заправках, а не паливні конгломерати. І добре, якщо дурять на об'ємі палива, а гірше - коли в ємність з солярою заливають надцять літрів води.

Доречі - недавно бачив, як у Кам'янці-Подільському на заправці чувак у ВОГівському піджачку робив контрольні заміри.

Якщо коротко і по суті - Коломойський хоче, щоб ми купляли якісне пальне, а чуваки на заправках Укрнафти хочуть чучуть бабла заробить, тому і замерзає соляра. 

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Заправляюсь на ОккО років з вісім! проблем ще при заводці на різних авто ще не було! Рекорд старту на LT 2.5TDI -33C! Деколи ще можу плюхнути WOG майже те саме! П.С. для всезнайок на землі Аркитичний дизель дорощий не 1грн а на 2 чи навіть може й більше!

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
7 минут назад, difoto сказал:

Якщо коротко і по суті - Коломойський хоче, щоб ми купляли якісне пальне, а чуваки на заправках Укрнафти хочуть чучуть бабла заробить, тому і замерзає соляра. 

чуваки на заправках  такими своїми діями пускають під поїзд всі ті чудо реклами з льодяними пустелями, вічними снігами, айсбергами і вовками в упряжках.

минулої зими багато від яких адлекобійників чув, що найкраще для зими Укрнафта, авіас

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
7 минут назад, Такер сказал:

найкраще для зими Укрнафта, авіас

:lol:

Я раніше заправлявся на брсм, дизель євро, ніколи проблем немав зимою. Зараз лью на заправці юпіджи чи якось так, на ковельській, перед цим залив повний бак літнього дизеля, машина простояла на дворі 3 дні, сьогодні завів з 3го разу, батько лив там само дизель арктика, сьогодні зранку з пів тика завів.

Авто пассат б5 з тнвд.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
12 хвилин тому, vagus сказано:

для всезнайок на землі Аркитичний дизель дорощий не 1грн а на 2 чи навіть може й більше!

не зрозумів. Арктичний дизель дизель дорожчий від заправок раза в три, а різниця між "дизель" і "дизель-плюс" на заправках як правило 1 грн (а може я й туплю, канєшна)

6 хвилин тому, Такер сказано:

минулої зими багато від яких адлекобійників чув, що найкраще для зими Укрнафта, авіас

це брехня, що виправдана дешевою ціною.

Укрнафта та Авіас - це Бєня Коломойський. 

А якісна соляра - це контроль кожної заправки на всякі косяки. Кожної! І не залежить від торгівельної марки. 

Укрнафта і ВОГ можуть закупляти соляру в одного виробника, наприклад. Але ВОГ засилає свого працівника для контролю, а Укрнафта - нє. І лишня гривня-дві-три з водія йде на зарплатню тому контролеру. Ну і на сервіс.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Було багато розмов на цю тему на різних форумах... багато перечитав. Переконався - якщо мотор-дизель не з Common Rail (атмосферник) - керосин якраз те що треба, приблизно 10% від об,єму пального. Якщо паливна двигуна новіша ( з Common Rail) -  тільки якісне пальне (зимове, як якій АЗС довіряєте)!!! Потім буде дорожче!!!!

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

а утеплення решітки радіатора щось дає? ні разу такого не робив. в русі машина більш піддається холоду ніж стояча. буває на ходу тоже перемерзає

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, Такер сказал:

 

а утеплення решітки радіатора щось дає?

 

дає, ще й як

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
34 хвилин тому, Stepan38 сказано:

Ага, якщо завалити дізєляку, то можна так влетіти, що дешевше відкапіталити буде якийсь бензин не вибагливий, бо в нього ресурс менший. Дізєль дізєлю рознь, новенькі дізєлякі дуже вибагливі до соляри, а старіші, шо на течіках 4, лт, там топлівка менше вибаглива, но на нових легковушках з дізєлякою це повний капець треба заправляти тільки якісне, окко більш менш.

людина вище грамотно та коротко описала про зиму з Common Rail і традиційними (старими) дизелями.

навіщо те ж саме на сільсько-пацано-дядьківський мотив?

....популістів тут на форумі..., і так немає де ставити, що не тема, то кров з очей...




 

5

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Останні 3 роки заправляюсь на укрнафті, не замерз ніразу;) Авто фольксваген лт

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Polehan сказал:

дає, ще й як

Поясніть як? коли температура Охолоджуючою рідини меньше 87 градусів, вона ганяє по малому колі, радіатор не задіяний. В мене температура зімой і летом однім цветом, ну хіба зимою гріється трохи довше

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
3 годин тому, 4erkeZ сказано:

@Soprano, в мене все те саме, старий Фіат Скудо. Заправляюся так само на ОККО завжди. Але всерівно не сильно вірю що "зимовий" дизель якось принципово відрізянється від "літнього". Головне тех стан авто.

Відрізняється значно і за властивостями, і за складом. Тех. стан авто не рішає, коли в пальному починають утворюватись кристали парафіну і забивають паливний фільтр. В мене колись таке було. Добре, що це на старенькому класичному німцеві без Common Rail і т.п.

1

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Не бачу сенсу в тій картонці, так як радіатор бере участь в процесі тільки коли відкривається велике коло, імхо...

 В соляру зимою добавляю таку штуку, заправляюсь переважно окко і вог. 

 

9931.jpg

1

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Trrrrr сказал:

Поясніть як? коли температура Охолоджуючою рідини меньше 87 градусів, вона ганяє по малому колі

незнаю по якому колі вона ганяє, знаю одне - з картонкою двиг в мене гріється швидше ніж без

1

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Звернув увагу на фото в першому пості.У нас в армії,ще при СРСР  стояв реактивний двигун в автопарку і від нього труби шли на стояночні місця авто(бензинові).Коли рано запускали цей двигун(з якогось літака),то я вам скажу ,то була *симфонія*!!А так дизеля всю зиму не глушили,яка соляра була не знаю,але всю зиму було -45 до -55*.Один раз навіть -62.І нічого не глохло,все працювало.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
42 хвилин тому, Polehan сказано:

незнаю по якому колі вона ганяє, знаю одне - з картонкою двиг в мене гріється швидше ніж без

Термостат справний і працює належним чином?

Жалюзі перед радіатором можуть бути корисні. В мене на 408-му такі є. Головне на забути їх вчасно відкрити, бо можна перегріти двигун. На сучасних Мерсах також є подібні системи, але керується все гавтоматично.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Створити акаунт

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Разеєструвати новий акаунт

Sign in

Маєте акаунт? Заходьте.


Sign In Now