Waver Опубліковано 6 Січня, 2017 в 18:43 #26 Опубліковано 6 Січня, 2017 в 18:43 До речі, навіть американська звичайна солярка при -30 на ходу замерзає... якщо не добавити "анти-джел"... Сьогодні в мене по дорозі уже було декілька десятків замерзших, тобто тих хто полінувався подивитись прогноз погоди на свому шляху і не залив присадки в дизель... І це тільки маленька частка замерзших А так, за звичай, анти-джел добавляю при -10, бо якщо двигун ще заводиться зранку при -20, то Вебасто замерзає уже при -12...
Такер Опубліковано 6 Січня, 2017 в 18:59 Автор #27 Опубліковано 6 Січня, 2017 в 18:59 1 час назад, Polehan сказал: незнаю по якому колі вона ганяє, знаю одне - з картонкою двиг в мене гріється швидше ніж без думав, що ті отвори закривають щоб на швидкості холодне повітря не попадало на на елементи по яких рухаєтья пальне.
Такер Опубліковано 6 Січня, 2017 в 19:11 Автор #28 Опубліковано 6 Січня, 2017 в 19:11 1 час назад, Саня сказал: Тех. стан авто не рішає, коли в пальному починають утворюватись кристали парафіну і забивають паливний фільтр. місяць назад міняв паливний фільтр то обмотав його поліозолом (всіпнений поліетилен), та штука яку між стіною і батареєю в кімнатах пхають
Саня Опубліковано 6 Січня, 2017 в 19:32 #29 Опубліковано 6 Січня, 2017 в 19:32 46 хвилин тому, Waver сказано: До речі, навіть американська звичайна солярка при -30 на ходу замерзає... На ходу й не замерзне. Подивись скільки в тебе солярки іде в "обратку". Залежить від конструкції авто, але на сучасних дизелях з прямим впорскуванням доволі значний об'єм пального прокачується по колу. Тепла солярка повертається назад в бак і підігріває пальне.
Waver Опубліковано 6 Січня, 2017 в 19:52 #30 Опубліковано 6 Січня, 2017 в 19:52 24 minutes ago, Саня said: На ходу й не замерзне. Подивись скільки в тебе солярки іде в "обратку". Залежить від конструкції авто, але на сучасних дизелях з прямим впорскуванням доволі значний об'єм пального прокачується по колу. Тепла солярка повертається назад в бак і підігріває пальне. Воно то так, у всіх фурах є обратка, але десятки замерзших на дорозі де недозволено паркуватись... видимо, при таких морозах підігріву з обратки не достатньо і "холодець" робиться в фільтрах... в мене солярка підігрівається ще й у паливному фільтрі, але й не у всіх фури 2017 року...
Polehan Опубліковано 6 Січня, 2017 в 20:06 #31 Опубліковано 6 Січня, 2017 в 20:06 2 часа назад, Саня сказал: Термостат справний і працює належним чином? наскыльки я знаю - так
wasistdas Опубліковано 6 Січня, 2017 в 21:59 #32 Опубліковано 6 Січня, 2017 в 21:59 В мене в старому дизельному мерсі трубка подачі дизеля,під капотом, кілька разів обмотана навколо випускного колектора,а далі вже йде до ТНВД. Колхоз-та допомогає! Двигун 2.4 форкамерний дизеляка!
Dieselsmart Опубліковано 7 Січня, 2017 в 07:09 #33 Опубліковано 7 Січня, 2017 в 07:09 12 часа назад, Waver сказал: І це тільки маленька частка замерзших Це в мілях обмеження швидкості 55?
legolas_soi Опубліковано 7 Січня, 2017 в 08:35 #34 Опубліковано 7 Січня, 2017 в 08:35 ага. Відчуття по числу, що швидкість для черепахи. А переводимо в кілометри\год - чуть більше 90, звичайний швидкісний ліміт українських доріг...
Waver Опубліковано 7 Січня, 2017 в 15:39 #35 Опубліковано 7 Січня, 2017 в 15:39 Так, це в милях і дійсно показник змінюється в залежності від дорожніх умов. Якщо дорога чиста, то дозволена швидкість 80 миль на годину... для всіх, навіть для 40-ка тонних фур. Вчора, де була чиста дорога, так і летів...
justice777 Опубліковано 8 Січня, 2017 в 19:42 #36 Опубліковано 8 Січня, 2017 в 19:42 Как пережить суровые морозы. Советы бывалых автомобилистов http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37938
Такер Опубліковано 10 Січня, 2017 в 13:11 Автор #37 Опубліковано 10 Січня, 2017 в 13:11 питанням цікавився для того щоб бути підкованим у таких справах так як намічалась поїздка на Різдво до батьків. Хочеш насмішити Бога- розкажи йому про свої плани, в суботу моя машина не завелась. Після ночі на холоді -22 здох акумулятор, спроби прикурити не дали результату, крутило але не брало і комп видавав червону лампу. прийшлось тягнути в теплий гараж і заряджати акумулятор. Зимовий дизель, замінений паливний фільтр і всі свічки, свіжий акумулятор не показник для -22, прийшлося повозитись.
yu2007 Опубліковано 10 Січня, 2017 в 13:39 #38 Опубліковано 10 Січня, 2017 в 13:39 26 minutes ago, Такер said: свіжий акумулятор не показник для -22, прийшлося повозитись. А що за акум?
Polehan Опубліковано 10 Січня, 2017 в 13:43 #39 Опубліковано 10 Січня, 2017 в 13:43 Вчора завівся з 3 оберту. Перед тим тричі прогрів свічки накалу. Солярка літня.
Такер Опубліковано 10 Січня, 2017 в 13:47 Автор #40 Опубліковано 10 Січня, 2017 в 13:47 3 минуты назад, Polehan сказал: Вчора завівся з 3 оберту. Перед тим тричі прогрів свічки накалу. Солярка літня. Вчора температура дитяча була.
Такер Опубліковано 10 Січня, 2017 в 13:48 Автор #41 Опубліковано 10 Січня, 2017 в 13:48 9 минут назад, yu2007 сказал: А що за акум? амега
Fantom Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 12:52 #42 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 12:52 Хлопці, перевіряйте перед холодами акум, свічки накалу, міняйте паливний фільтр, та заливайте "зимовий" дизель, він вже з присадками. Або на крайняк, якщо залитий "літній", не пошкодуйте грошей, купіть антигель.І буде у вас все заводитись "на ура". навіть в мінус 25-30. Перша причина незаводки - зношений акумулятор та свічки накалу. (вони тіпа працюють, але не гріють так як потрібно, в гіршому випадку якщо одна-дві не працює, при температурі близько 0, пуск двигуна буде дууууууже затруднений, якщо взагалі запуститься). Крім того, купіть спеціальний засіб, так званий в народі "ефір", для випадків коли все ппц, а тре завести. пшикаєте у впускний колектор за повітряним фільтром, біжите в машину, повертаєте ключ, педаль "в пол", і заводите без прогріву свічок. 99% що моторчик ви запустите. І обізатєльно рідину для склоомивача з низькою температурою замерзання. (ну то на заводку не впливає:)). І трос з ВСЛ всі з собою тягають ?, а то мало лі шо п.с. тут про картонку питали, чи щось дає, все що вона дає для більш менш сучасного авто - це швидкість прогріву двигуна та систем під час руху. (а якщо вітряно то навіть на стоянці), корочє - девайс на любітєля :).
nickel Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 15:34 #43 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 15:34 2 часа назад, Fantom сказал: трос з ВСЛ Шта?
Polehan Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 15:48 #44 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 15:48 @nickel Видавництво Старого Лева. каже гугл
nickel Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 15:56 #45 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 15:56 Куплю трос видавництва Старого Лева, недорого.
Fantom Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 17:14 #46 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 17:14 Блін, чуваки, сорі ВСЛ - велика совкова лопата =)
Такер Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 21:54 Автор #47 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 21:54 Сьогодні задовбався залазити в машину через пасажирські двері...прихопило намертво
Гість Selbeor Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 06:32 #48 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 06:32 8 часов назад, Такер сказал: Сьогодні задовбався залазити в машину через пасажирські двері...прихопило намертво Намазав ущільнювачі такою штукою коли ще було сухо, трошки прихвачує але не критично.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.