Юріч Опубліковано 14 Грудня, 2016 в 14:34 #51 Опубліковано 14 Грудня, 2016 в 14:34 47 минут назад, Deemon сказал: то "колега"-поляк фуфло парить раз його тра ще раз по кругу перетрясати? якась мутна муть в циї "схемах-допомогах"... Ппц. Тут сусід може фуфло продати, навіть не знаючи, що його авто фуфло, тому що він тільки прокладка між сидінням і кермом. А ви говорите про поляків. Ті ще ті жуки. Нормально @jeger01 все пропонує, не всі в тому шарять і хочуть тим займатись, ой далеко не всі. І гроші за те бере адекватні, навіть дуже, я рахую. Ніхто ж не заставляє користуватися "мутними схемами-допомогами", хоча що тут мутного, все розписано і розжовано. Не хочеш - вперед сам. Ви ж хліб можете купувати в магазині, а можете купити хлібопічку і самі його пекти. Ви ж не приходите в магазин з претензіями, мов, що то у вас тут мутна муть в схемах-допомогах)).
jeger01 Опубліковано 18 Грудня, 2016 в 19:00 Автор #52 Опубліковано 18 Грудня, 2016 в 19:00 Привезли Опель Інсігнія 2012 рік, 2,0 Турбодизель, механіка, універсал, 160 тис. км.. Чорний колір, клімат, механіка 6 передачв вперед, одна - назад Поміняний ремінь ГРМ вже на СТО офіційному. Повна сервісна історія. Авто там обійшлося 8,2 тис. доларів. 4,3 тис. доларів - розмитнення, сертифікат, реєстрація, подяка гонщикам. 12,5 тис. вийшло все. Мінуси: Підфарбоувалися 2 дверки і крило. Салон святковий, але світлий, тож маркий. Власник вирішив чохли ставити. Царапинки 2 невеликі на передньому бампері. Резина слабка зимова і комплект літньої теж не дуже. Плюси: Непогана комплектація. Весь сервіс прозорий, 2 комплекти резини. Зроблене велике ТО з заміною комплекту ГРМ.
jeger01 Опубліковано 1 Січня, 2017 в 22:45 Автор #53 Опубліковано 1 Січня, 2017 в 22:45 Продано Volkswagen Passat 2013 рік (універсал) під розмитнення Травень 2013 року, Двигун 2.0 TDI (140кс) Клімат двосторонній, підігріви, парктроніки, все працює. Один власник, всі сервіси проводилися згідно графіку на офіційному сервісі Фольксвагена. Сервісна книжка. Пробіг – 216 тис. км Останні ТО пройдений 23.06.2016 р. на пробігу 209 тис. км. Фарбувалися наступні деталі: Капот – 200 мікрон, передні та задні ліві двері – 160 мікрон, ліве заднє крило – 170 мікрон. Пофарбовано якісно і непомітно. Все решта – оригінальна фарба. Резина зимова чудова, а комплект літньої слабенький. Ціна за авто – 8900 доларів США. Розмитнення - 3150 доларів. Дорога, реєстрація, сертифікат, діагностика, пальне з Варшави до Кривого Рогу, куди попало авто - 800 доларів. 12 850 доларів вийшло за авто вже на укр. номерах
jeger01 Опубліковано 3 Лютого, 2017 в 18:12 Автор #54 Опубліковано 3 Лютого, 2017 в 18:12 Привезено, розмитнено, зареєстровано Golf 6 1.6 TDI (77 кВт) МКПП-5. Грудень 2012 року. Експлуатація з січня 2013 року. Колір коричневий торфі (рідкісний). Пробіг 205 тис. км., один власник, два ключі, чудовий стан, офіційний, під розмитнення за новим пільговим законом, сервісна книжка, ТО проходилися за регламентом, усі на авторизованому сервісі Фольксвагена в Варшаві. Багата комплектація: двосторонній клімат, повний електропакет з підігрівами сидінь і дзеркал, скла, оригінальні парктроніки спереду і ззаду. Легкосплавні диски, зимова резина, оригінальна сигналізація, підлікотники, 10 подушок безпеки. З вад - підфарбований капот і двері. Але не сильно. Требаробити велике ТО з заміною ременів, роликів і масла через 4 тис. км. Ціна: 10250 $ за все. Авто на кордоні - 7300 дол., розмитнення - 2300 дол, сертифікат - 2200 гривень (у Луцьку). Решта - послуги брокера, танці на кордоні, реєстрація, кава, готель, бутерброди...
jeger01 Опубліковано 11 Березня, 2017 в 18:44 Автор #55 Опубліковано 11 Березня, 2017 в 18:44 Продано Golf 6 1.6 TDI (77 кВт) МКПП-5. Грудень 2012 року. Колір коричневий торфі. Пробіг 108 тис. км., один власник, два ключі, чудовий стан, офіційний, під розмитнення за новим пільговим законом, сервісна книжка, ТО проходилися за регламентом, усі на авторизованому сервісі Фольксвагена в Варшаві. Підфарбовувалися тільки одні двері (передні праві двері, без шпаклівки). Багата комплектація: двосторонній клімат, повний електропакет з підігрівами сидінь і дзеркал, скла, оригінальні парктроніки спереду і ззаду. Легкосплавні диски, зимова резина, оригінальна сигналізація, підлікотники (передній і задній), 10 подушок безпеки. Ціна: 8000 $ (за авто на кордоні з Польщею для розмитнення на покупця). Вартість розмитненя і постановки на облік - 3 тис. доларів. Тобто загалом авто вийшло біля 11 тис. доларів вже на укр. номерах з усіма витратами.
wasistdas Опубліковано 12 Березня, 2017 в 20:52 #56 Опубліковано 12 Березня, 2017 в 20:52 Чи є якийсь "бюджетний" варіант для тих,хто не володіє десятками тисяч доларів,і насилу може нашкребсти три чотири "штуки"? Чи в цьому випадку найкраще купити авто тут,на українських номерах? Маю на увазі,чи буде виправданим пригон авто до 90-95 року випуску,з подальшою реєстрацією?
yu2007 Опубліковано 12 Березня, 2017 в 21:02 #57 Опубліковано 12 Березня, 2017 в 21:02 8 minutes ago, wasistdas said: Маю на увазі,чи буде виправданим пригон авто до 90-95 року випуску,з подальшою реєстрацією? 2) частину другу викласти в такій редакції: "Пропуск на митну територію України з метою вільного обігу та першу реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8703, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: ... не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2018 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2017 року включно".
host1303 Опубліковано 13 Березня, 2017 в 11:17 #58 Опубліковано 13 Березня, 2017 в 11:17 14 годин тому, wasistdas сказано: насилу може нашкребсти три чотири "штуки" уважніше читайте On 11.03.2017 at 20:44, jeger01 сказано: Вартість розмитненя і постановки на облік - 3 тис. доларів А якщо ви про керування на закордонних номерах, то це в іншу тему
jeger01 Опубліковано 13 Березня, 2017 в 12:05 Автор #59 Опубліковано 13 Березня, 2017 в 12:05 15 часов назад, wasistdas сказал: Чи є якийсь "бюджетний" варіант для тих,хто не володіє десятками тисяч доларів,і насилу може нашкребсти три чотири "штуки"? Чи в цьому випадку найкраще купити авто тут,на українських номерах? Маю на увазі,чи буде виправданим пригон авто до 90-95 року випуску,з подальшою реєстрацією? В такому бюджеті краще тут шукати. Чи пробувати ризикувати з авто на іноземній реєстрації. Я тільки легально під розмитнення допомагаю людям підібрати авто. Найдешевше зараз маю Фабію біля 4,5 тис. доларів там. 1,6 ТДІ, універсал. Але ще треба розмитнити і зареєструвати (біля 2 тис. доларів.)
Basil Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 12:29 #60 Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 12:29 Таке собі попередження, заголовок не мій: Автомoбілі з литовськими номeрами доведеться повeрнути Цитувати З’явилася нова схема вимагання грошей з українських власників автомобілів на литовських номерах. Автомобіль доведеться віддати та ще й доплатити гроші за його використання, пише Автоцентр. Показати прихований контент У Литві з’явилася компанія, що скуповує фірми, на які було зареєстровано ввезені в Україну автомобілі. Разом із документами в руки хитрих ділків потрапляють і всі координати українців, які таким чином «купили» машину. Хоча документально – вони оформилися на цю компанію як співробітники. Ділки найняли групу юристів, які почали повернення автомобілів, що заїхали в Україну. Вони обдзвонюють наших співвітчизників (своїх псевдоспівробітників) і вимагають добровільно повернути автомобіль протягом 72 годин представнику компанії в Україні. Але не просто повернути, а роблять акт прийому-передачі автомобіля у свого представника. І він враховує всі пошкодження автомобіля, за які шахраї вимагають оплату. Про таку схему пишуть користувачі соцмережі “Фейсбук”: «Я зв’язався з цими литовськими юристами, вони надали мені всю інформацію. Чесно сказали, що взяли в роботу лише 10 машин. І поки успішно, тільки от із моїм клієнтом облом вийшов. Я зателефонував знайомим юристам в Каунасі і автоекспертам поліції (займаються пошуком викрадених машин) у Вільнюсі. Так от, закон повністю на стороні метких нових власників компаній. Річ у тому, що доручення, які видавалися тут клієнтам на такі машини, – фуфло, як і оформлення співробітником у компанію. Тепер, якщо щасливий власник такої машини не піде на співпрацю з юристами компанії, то йому загрожують величезні неприємності, а головне: щасливі власники автомобілів нічого зробити не зможуть. Деталі найближчим часом розкладу докладніше. Тут абсолютно всі карти в руках спритних хлопців. А судячи з того, як вони взяли бика за роги, то вони свого не впустять». Крім того, автор публікації стверджує, що з подібною схемою вже зіткнулися в Одесі власники болгарських машин на тимчасове ввезення. У коментарях до посту користувачі припускають, які неприємності можуть чекати на «власників» литовських авто в Україні. «Гарна схема, – пише користувач Тимур. – Якщо власник такої машини не піде на співпрацю з юристами компанії, то машину подають в Інтерпол як викрадену. Їзда до першого патруля». А якщо українця зловлять на такій машині, то йому вже загрожує кримінальна відповідальність (викрадення автомобіля), причому в міжнародному масштабі. Відгуки під повідомленням свідчать про те, що люди в Україні вже стикалися з такою схемою. «Знайомий мого співробітника потрапив у подібну халепу. Йому почали пред’являти незрозумілі речі щодо купленого авто на литовських номерах, – пише Вадим. – Тоді він швидко заявив про викрадення, а машину віддав на розбирання. Продавці автомобіля почали погрожувати, але з ними поговорили і мирно розійшлися. На цьому все й закінчилося». З іншого боку, придумали і схему поведінки людини, якій зателефонували такі юристи. Купив авто за дорученням, йде в поліцію і пише заяву про викрадення», – вважає Сергій. Хоча як заявити про викрадення, якщо машина тобі не належить юридично – незрозуміло. «Далі знімає з автомобіля єврономери і викидає їх у смітник, – продовжує Сергій. – Потім спилює він-номер, а далі є варіанти. Або зробити двійник (техпаспорти продають наліво і направо). Або зробити договір у простій письмовій формі про купівлю автомобіля. Визнати цей договір у суді. Коли автомобіль заженуть на штрафмайданчик, принести рішення суду, в якому МВС зобов’яжуть віддати авто власнику і встановити новий він-код і видати нові номерні знаки і техпаспорт. Нічого складного в цих процедурах немає», стверджує Сергій. Hide
vaz75 Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 12:55 #61 Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 12:55 24 минуты назад, Basil сказал: Таке собі попередження, заголовок не мій: Автомoбілі з литовськими номeрами доведеться повeрнути Показати прихований контент У Литві з’явилася компанія, що скуповує фірми, на які було зареєстровано ввезені в Україну автомобілі. Разом із документами в руки хитрих ділків потрапляють і всі координати українців, які таким чином «купили» машину. Хоча документально – вони оформилися на цю компанію як співробітники. Ділки найняли групу юристів, які почали повернення автомобілів, що заїхали в Україну. Вони обдзвонюють наших співвітчизників (своїх псевдоспівробітників) і вимагають добровільно повернути автомобіль протягом 72 годин представнику компанії в Україні. Але не просто повернути, а роблять акт прийому-передачі автомобіля у свого представника. І він враховує всі пошкодження автомобіля, за які шахраї вимагають оплату. Про таку схему пишуть користувачі соцмережі “Фейсбук”: «Я зв’язався з цими литовськими юристами, вони надали мені всю інформацію. Чесно сказали, що взяли в роботу лише 10 машин. І поки успішно, тільки от із моїм клієнтом облом вийшов. Я зателефонував знайомим юристам в Каунасі і автоекспертам поліції (займаються пошуком викрадених машин) у Вільнюсі. Так от, закон повністю на стороні метких нових власників компаній. Річ у тому, що доручення, які видавалися тут клієнтам на такі машини, – фуфло, як і оформлення співробітником у компанію. Тепер, якщо щасливий власник такої машини не піде на співпрацю з юристами компанії, то йому загрожують величезні неприємності, а головне: щасливі власники автомобілів нічого зробити не зможуть. Деталі найближчим часом розкладу докладніше. Тут абсолютно всі карти в руках спритних хлопців. А судячи з того, як вони взяли бика за роги, то вони свого не впустять». Крім того, автор публікації стверджує, що з подібною схемою вже зіткнулися в Одесі власники болгарських машин на тимчасове ввезення. У коментарях до посту користувачі припускають, які неприємності можуть чекати на «власників» литовських авто в Україні. «Гарна схема, – пише користувач Тимур. – Якщо власник такої машини не піде на співпрацю з юристами компанії, то машину подають в Інтерпол як викрадену. Їзда до першого патруля». А якщо українця зловлять на такій машині, то йому вже загрожує кримінальна відповідальність (викрадення автомобіля), причому в міжнародному масштабі. Відгуки під повідомленням свідчать про те, що люди в Україні вже стикалися з такою схемою. «Знайомий мого співробітника потрапив у подібну халепу. Йому почали пред’являти незрозумілі речі щодо купленого авто на литовських номерах, – пише Вадим. – Тоді він швидко заявив про викрадення, а машину віддав на розбирання. Продавці автомобіля почали погрожувати, але з ними поговорили і мирно розійшлися. На цьому все й закінчилося». З іншого боку, придумали і схему поведінки людини, якій зателефонували такі юристи. Купив авто за дорученням, йде в поліцію і пише заяву про викрадення», – вважає Сергій. Хоча як заявити про викрадення, якщо машина тобі не належить юридично – незрозуміло. «Далі знімає з автомобіля єврономери і викидає їх у смітник, – продовжує Сергій. – Потім спилює він-номер, а далі є варіанти. Або зробити двійник (техпаспорти продають наліво і направо). Або зробити договір у простій письмовій формі про купівлю автомобіля. Визнати цей договір у суді. Коли автомобіль заженуть на штрафмайданчик, принести рішення суду, в якому МВС зобов’яжуть віддати авто власнику і встановити новий він-код і видати нові номерні знаки і техпаспорт. Нічого складного в цих процедурах немає», стверджує Сергій. Hide Мда. Завжди на гайку з правою різьбою знайдеться болт з лівою. Молодці "литовці", що тут скажеш.
jack74 Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 13:39 #63 Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 13:39 чого тільки вже не видумують "там↑", аби настрахати народ Ні одного посилання, ні одного підтвердження, ніякої конкретики... Чиясь фантазія аля "блогер підзаробляє" @Basil ця "страхалка" по темі краще в цю тему
AID Опубліковано 1 Травня, 2017 в 19:41 #64 Опубліковано 1 Травня, 2017 в 19:41 On 13.03.2017 at 14:05, jeger01 сказано: Найдешевше зараз маю Фабію біля 4,5 тис. доларів там. 1,6 ТДІ, універсал. Але ще треба розмитнити і зареєструвати (біля 2 тис. доларів.) в якому вона стані? пробіг? а в яку мінімальну ціну може бути Опель Астра Н? наприклад: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-9-cdti-150km-cosmo-xenon-polskory-navi-kolor-2010-rok-ID6ySbJL.html#2f00550e1b чи https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-salon-polska-ID6yM9Lt.html#2f00550e1b
pura Опубліковано 3 Травня, 2017 в 08:44 #65 Опубліковано 3 Травня, 2017 в 08:44 On 01.05.2017 at 22:41, AID сказано: а в яку мінімальну ціну може бути Опель Астра Н? наприклад: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-1-9-cdti-150km-cosmo-xenon-polskory-navi-kolor-2010-rok-ID6ySbJL.html#2f00550e1b чи https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-salon-polska-ID6yM9Lt.html#2f00550e1b вартість автомобіля + послуги по пригону (400-500$) + розмитнення (можна порахувати тут ) + послуги митного брокера (100-200$) + сертифікат відповідності (2200 грн.) + постановка на облік (3% від вартості авто в пенсійний фонд + 700 грн. номера, техпаспорт, експерт ).
AID Опубліковано 3 Травня, 2017 в 08:51 #66 Опубліковано 3 Травня, 2017 в 08:51 8 хвилин тому, pura сказано: вартість автомобіля + послуги по пригону (400-500$) + розмитнення (можна порахувати тут ) + послуги митного брокера (100-200$) + сертифікат відповідності (2200 грн.) + постановка на облік (3% від вартості авто в пенсійний фонд + 700 грн. номера, техпаспорт, експерт ). дякую за інфу, з вартістю послуг топікстартера і нашими податками і так все ясно. я питав за БАЗОВУ Ціну автомобіля ТАМ, тобто за скільки можна купити Астру в Польщі, а то непонятно з їхніми нето/брутто.
pura Опубліковано 3 Травня, 2017 в 09:00 #67 Опубліковано 3 Травня, 2017 в 09:00 22 хвилин тому, AID сказано: я питав за БАЗОВУ Ціну автомобіля ТАМ, тобто за скільки можна купити Астру в Польщі, а то непонятно з їхніми нето/брутто. якщо продавець фірма і вказано ціна нетто то рахуй її за твоїми посиланнями продавці фізичні особи тому ціна брутто
AID Опубліковано 3 Травня, 2017 в 09:39 #68 Опубліковано 3 Травня, 2017 в 09:39 34 хвилин тому, pura сказано: якщо продавець фірма і вказано ціна нетто то рахуй її за твоїми посиланнями продавці фізичні особи тому ціна брутто якщо фірма і нетто, то це ціна без їхнього ПДВ, яке можна не рахувати, бо його повернуть на кордоні? а якщо "Cena Brutto, Faktura VAT" - то на кордоні ще повернуть їхнє ПДВ від цієї ціни?
pura Опубліковано 3 Травня, 2017 в 09:54 #69 Опубліковано 3 Травня, 2017 в 09:54 12 хвилин тому, AID сказано: якщо фірма і нетто, то це ціна без їхнього ПДВ, яке можна не рахувати, бо його повернуть на кордоні? а якщо "Cena Brutto, Faktura VAT" - то на кордоні ще повернуть їхнє ПДВ від цієї ціни? в загальному так повертають не на кордоні, треба ще раз буде їхати
jeger01 Опубліковано 3 Травня, 2017 в 20:01 Автор #70 Опубліковано 3 Травня, 2017 в 20:01 Тут ви навели авто, яке має старий двигун Євро-4, а розмитнитиможна легкові авто з двигунами Євро-5, які були випущеніз 2010 року. Ви дивіться ціну НЕТТО. ПДВми повернемо. Курс злотого до долара приблизно зараз такий 1 долар = 3,9 злотого
AID Опубліковано 4 Травня, 2017 в 06:42 #71 Опубліковано 4 Травня, 2017 в 06:42 10 годин тому, jeger01 сказано: Тут ви навели авто, яке має старий двигун Євро-4, а розмитнитиможна легкові авто з двигунами Євро-5, які були випущеніз 2010 року. Ви дивіться ціну НЕТТО. ПДВми повернемо. Курс злотого до долара приблизно зараз такий 1 долар = 3,9 злотого ясно, дякую. буду розбиратись з двигунами
лучанин Опубліковано 5 Травня, 2017 в 12:11 #72 Опубліковано 5 Травня, 2017 в 12:11 Можна детальніше про шкоду?
jeger01 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 08:23 Автор #73 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 08:23 Привезено і продано Citroen C-5, 2,0 (дизель, автомат, пневма) Колір – срібний. 2011 рік. Пробіг – 215 тис. км Двигун 2,0, дизель, 120 кВт, коробка – традиційний надійний автомат, пневмопідвіска (регулюється автоматично – високо і низько). З високим підйомом можна їхати до 40 км/год в важких дорожніх умовах, горах, на природі. Все працює ідеально, немає жодних проблем ні по двигуну, ні по підвісці, ні по коробці. Двохзонний клімат, круїз, сидіння тряпка, але рекарівські, електропакет, ДХО, протитуманки, легкосплавні диски, добра резина і ін. Сервісна книжка. Авто з Швейцарії. Підфарбовані ліві двері передні і задні частково. Очевидно була подряпина. Ціна на кордоні – 6600 доларів США. Розмитнення, сертифікат і реєстрація 3300 доларів США. Обйшлася в 9900 доларів вже на укр. номерах.
Oli Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 08:30 #74 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 08:30 6 хвилин тому, jeger01 сказано: Citroen C-5, кермо там цікаве... пальці не затискало?
jeger01 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 10:53 Автор #75 Опубліковано 29 Вересня, 2017 в 10:53 2 часа назад, Oli сказал: кермо там цікаве... пальці не затискало? кілька разів незвично було починати їхати, але потім звик Авто зате дуже комфортне. Зараз Пассата привіз 2-літрового, то Сітроен комфортніший набагато. Навіть не очікував.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.