Перейти до змісту

Ура! Вони знову прилетіли. АВІАШОУ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ !!!


Рекомендовані повідомлення

2 годин тому, jurgen007 сказано:

Може десь в Африці і падали то це не від літака залежало.

звісно не від літака , якщо згадати скнилівську трагедію 

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Cherman сказал:

В нас, це де і коли?

85-86р. в м. Стрий базувався полк МІГ-23 Луцької дивізії. Літали кожен день за наявності погоди в 2 зміни, льотчики в основному лейтенанти після училищ - за 2 роки жодної аварії. Такщо на рахунок важкості в керуванні і технічних проблем можна поспорити, інша справа що підготовка в училищах тоді була не така як зараз в Харківському ПТУ ім.Кожедуба.:)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І до теми про підготовку пілотів чи налійність техніки.

 

У Запорізькій області винищувач з Луцька здійснив аварійну посадку (фото) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часов назад, volks сказал:

І до теми про підготовку пілотів чи налійність техніки.

 

У Запорізькій області винищувач з Луцька здійснив аварійну посадку (фото) 

Тут мабуть і перше і друге, не навчили літати в ПТУ Кожедуба - навчиться розбивши пару літаків. Характерно що літак збудовано в 91р. - не настільки  стара модифікація як в Франківську, але  з 2001р. перебував на зберіганні - більше 10 років стояв під дощем і в кабіні квакали жаби поки генерали надумали піднімати обороноздатність. Добре хоч пілот цілий, може всетаки доживе поки американці подарують свої списані F-15.

Такщо назву теми вибрали трохи невірно, більш підходить : "Ура! Вони долетіли!":ohmy:

Змінено користувачем jurgen007
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Cherman сказал:

F-15 не подарують, хіба F-16 з 30-річною експлуатацією.

30 - річний F-16 який регулярно обслуговувався і модернізувався краще любого 30-річного українського МІГ-29 що 10...15 років стояв, хоча обоє вважаються 4го покоління.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 11.04.2020 at 11:23, volks сказано:

Є такий неофіційний коментар:

.....

"зацепил дерево(!), привез его фрагмент в крыле, потерял шасси об эти же деревья или землю, чуть не столкнулся с другим самолетом из-за того что сам пошел на посадку, а в то время там шел на взлет СУ-25...
59 лет.
То-ли под наркотой, то-ли грибов переел... В таком возрасте это крайне странно. 1f914.png"
.....
"Пилот пытался сесть с несуществующим на данном аэродроме курсом... Короче говоря начудил"
......
"а ещё и технарям повезло что он прилетел живой и самолет почти целый, ведь если бы разбился, то отвечали бы технари, а так есть место где он зацепил землю и мало того, с этими повреждениями на второй круг уходил по команде РП. Проходя над полосой РП увидел искры с самолета (дело было вечером) и спросил всё ли хорошо, летчик подтвердил что "всё хорошо". Ну а потом пожарки на полосу и т.д.
Короче говоря хорошо что все живы и здоровы. "
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 12.04.2020 в 16:20, jurgen007 сказал:

30 - річний F-16 який регулярно обслуговувався і модернізувався краще любого 30-річного українського МІГ-29 що 10...15 років стояв, хоча обоє вважаються 4го покоління.

Звідки такі дані? Власний досвід пілотування чи є реальні пруфи?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 часов назад, ChB сказал:

Є такий неофіційний коментар:

.....

"зацепил дерево(!), привез его фрагмент в крыле, потерял шасси об эти же деревья или землю, чуть не столкнулся с другим самолетом из-за того что сам пошел на посадку, а в то время там шел на взлет СУ-25...
59 лет.
То-ли под наркотой, то-ли грибов переел... В таком возрасте это крайне странно. 1f914.png"
.....
"Пилот пытался сесть с несуществующим на данном аэродроме курсом... Короче говоря начудил"
 

59 років пілоту винищувача!!!!:ohmy:Видно дід замучився чекати пенсії і начудив. Це при баризі їм підняли вік виходу на пенсію з 45 до 60р. Сказуєтьтя повна відсутність підготовки молодих військових льотчиків з 90х.

 

 

Змінено користувачем jurgen007
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 часов назад, risenseven сказал:

Звідки такі дані? Власний досвід пілотування чи є реальні пруфи?

Власний досвід служби в 80х. За совка бойовий літак списувався після 12-15р експлуатації.

Змінено користувачем jurgen007
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То що там дали вже F-15? Бо сьогодні якісь цікаві літаки над 40вим літали, на Міги і сушки не подібні

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 23.04.2020 в 20:30, SerPer сказал:

То що там дали вже F-15? Бо сьогодні якісь цікаві літаки над 40вим літали, на Міги і сушки не подібні

Ще не дали і дадуть не скоро, це учбові L39 Чеського виробництва на яких за совка курсанти перших курсів літали. Оскільки зараз в ПТУ ім.Кожедуба вони вчаться на тренажерах, то в частинах їх в справжні літаки зразу не садять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо так все добре як описано, чому тоді МІГ29 в Мелітополі при посадці дерева збиває і борозди на полі мимо злітки пропахує? А якби йому на авіаносець сідати прийшлось? Видно всетаки одної теорії в ВУЗі і 10 год. нальоту "по коробочці" в рік недостатньо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 минут назад, jurgen007 сказал:

Якщо так все добре як описано, чому тоді МІГ29 в Мелітополі при посадці дерева збиває і борозди на полі мимо злітки пропахує?

Так це ж сідав дід, який вчився в ті часи, коли 

В 10.04.2020 в 18:11, jurgen007 сказал:

підготовка в училищах тоді була не така як зараз в Харківському ПТУ ім.Кожедуба.:)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, Alex S сказано:

А літають вони на безресурсній техніці ,зібраній з ГІМНА І ПАЛОК. Відмов вже більше ,ніж годин нальоту.

А де беруть запчастини? Кацапи ж нам нічого не постачають.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

50 хвилин тому, Alex S сказано:

Через Укроборонпром,  з офшору, де багато служб авіаційної доставки DHL чи Федекс. Це найбільші логістичні бази світу з запчастин до авіатехніки. Бо ціна авіагасу одна з найнижчих в світі. Мій регіон роботи. Потрійна переплата. Кацапи продають фірмі ,що продає авіазачастини ,як чисто цивільна, а ті впарюють в будь які регіони світу. Потрійна ціна . Ще й мультіки сімейства гладких щось знімали собі на кіно....не за безкоштовно ж вони працюють...

Є якась реальна альтернатива радянським військовим літакам? Бо надто вже дороге відновлення та утримання такої техніки виходить.

  • Дякую! 1
  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 хвилин тому, sergkots сказано:

Є якась реальна альтернатива радянським військовим літакам? Бо надто вже дороге відновлення та утримання такої техніки виходить.

звичайно що є, але буде дорожче

Змінено користувачем case_l
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Alex S сказал:

Тримай про Стрій, почитай про свій полк , де ти і справді служив в авіації .https://wikimapia.org/1154081/ru/Бывшая-авиабаза-Стрый-Львов-2 В якому підрозділі служив? Рота охорони, авторота, ОБАТО чи механіком на стоянці?

І що тут можна прочитати?  Те що за України все розвалено і розкрадено як і на інших аеродромах? А служив я в ОБАТО при полку після 6 міс. навчання в Гайсинській ШМАС. Наша задача була забезпечувати польоти а не рахувати літаки, тому в кількості можу помилятись, тим більше що літали не 10 год. в рік і якісь стояли на ТО. За мою службу полк 2 рази вилітав повним складом на навчання в Білорусію і Литву і нас туди транспорними літаками перекидали з технікою і боєприпасами і це при жодній аварії.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, Alex S сказано:

чи фото Вишкова з написом- Бонмбу бросіть здєсь ... і тп

Як що,то був сарказм по відношенню до журналістів.Коли вони висвітлювали затримання *шпійона* і виклали з Гугла таке ж фото ,тільки стрілочки намалювали.І написали,що у шпійона знайшли карту аеродрому.

  • Ха-ха 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Alex S сказано:

Ось ця армада на 1991 рік

Я думаю, за 30 років воно і саме собою згниє, якщо туди постійно не вливати кошти

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 минуты назад, case_l сказал:

Я думаю, за 30 років воно і саме собою згниє, якщо туди постійно не вливати кошти

консервація, ні не чули.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, AnimaNoir сказано:

консервація, ні не чули.

щось сумніваюсь, що літак полетить після 30 років простою  

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, case_l сказал:

щось сумніваюсь, що літак полетить після 30 років простою  

Америкоси настільки тупі що замість тупо розпиляти, з десяток тисяч просто законсервували?) b52 і після 70 літають

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, AnimaNoir сказано:

b52 і після 70 літають

там у них модернізація на модернізації, просто так 70 років не літають

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Alex S сказал:

Ось ця армада на 1991 рік. Додати можна що вся техніка західних повітряняних армій переозброювалась першою на нові типи.

В 1992 году на территории Украины находилось четыре Воздушные армии, 10 авиационных дивизий, 49 авиаполков, 11 отдельных эскадрилий, учебные и специальные учреждения и заведения. Всего около 600 воинских частей, 2800 летательных аппаратов различного назначения, более 120 000 военнослужащих.

В состав ВВС Украины были переданы три воздушные армии (1100 боевых самолетов):

- истребители: 2 дивизии (8 полков) — 80 МиГ-23, 220 МиГ-29, 40 Су-27;
- фронтовые бомбардировщики: 2 дивизии (5 полков) — 150 Су-24;
- бомбардировщики (дальняя авиация): 2 дивизии (3 полка) — 30 Ту-16, 30 Ту-22, 36 Ту-22М, 16 Ту-160;
- разведывательная авиация: 3 полка — 30 Ту-22, 15 МиГ-25, 30 типа Су-17м4, 12 Су-24;
- авиационный полк РЭБ: 35 Як-28ПП;
- 4 авиационных центра: 240 МиГ-21, 60 Су-24, 550 Л-39 "Альбатрос"/Л-29 "Дельфин".

Все саме нове було продане при Кучмі, Ющенко або віддане Росії за газ, стратегічну авіацію утилізували під наглядом США ще при Кравчуку,  велику частину загнали в Крим на "зберігання" після 2000р. де вони і залишились, остався хлам який ніхто не захотів купити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...