Перейти до змісту

Як розпочати Стартап


romaxa11

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

З життєвим досвідом приходить розуміння того, що твій економічний стан прямо залежить від корисності тебе для суспільства. Чим більше коло людей зацікавлене в твоєму продукті, товарі, послузі, тим очевидно більше економічних няшок ти отримаєш. Отже коли ви задумуєте свій стартап найперше що потрібно визначити це коло споживачів і потрібність вашого ноухау для них. Наскільки це спростить їх життя, збільшить рентабильність їх бізнесу чи принесе задоволення. Далі вже йдуть порівняння з аналогами, визначення команди, можливо спонсорів і врешті втілення стартапу.

Наприклад ви маєте "досить цікаву ідею", яка ймовірно потрібна декільком паралельним галузям, розмито розумієте за якими механізмами воно має функціонувати. Що треба робити далі?

  • Відповідей 295
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

 

15 минут назад, romaxa11 сказал:

Для чого?

Для просування твого стартапу. А ти про що?

Чи ти хош просто вигідно продати свою супер-пупер ідею?

Опубліковано

Для того, щоб привабити інвесторів, треба, як мінімум, мати робочу модель твоєї ідеї. А на це те ж потрібні кошти.

Опубліковано

Люди рідко хочуть думати за вас. Відповідно рахуєте скільки коштує ваш товар або послуга і опитуєте ринок. Якщо попит є - в путь, якщо нема, то і гроші збирати нема чого.

Опубліковано
1 час назад, vaz75 сказал:

 

Для просування твого стартапу...

Можна спробувати і самому займатись просуванням, тобто самому просувати, це хоть і не просто, проте ймовірно.

Опубліковано

Спробуйте погуглити по темі Promobot'а, на мою думку це чудовий приклад хорошого стартапу. Також можете поспілкуватись на ВК з одним із засновників - Ігорем. Я вважаю, що їх стартап реально вистрелив.

Опубліковано

Насправді тема вкрай важлива. Українці достатньо винахідлива нація - життя заставило. тут багато винахідників, ентузіастів, креативщиків. Тобто тут реально створювати щось абсолютно нове і продавати це світу.

Я спілкувався з своїм однокласником - один з директорів айті-фірми на 800 чоловік у Львові. Людина з KMBS - освітою, з стратегічним баченням. Його слова: аутсорсинг доходить до своєї межі. Зарплата айтішника вже така сама як в Польші і навіть в Німеччині, якщо вирахувати його податки податки  і отримати чистий дохід. Ринок завалений конкурентними пропозиціями з Китаю і Індії, причому індуси можуть працювати за копійки. Тобто покладатись виключно на аутсорсинг, як пару років назад, вже неможна. Потрібно створювати власний продукт і продавати його світу. Ми повертаємось до наших стартапів.)

 

Отже нашим Соромітникам, Софтсервам, Глобаллоджік і іншим якщо захочуть вижити, дуже скоро прийдеться створювати старапівський продукт і перетворюватись в країну не аутсорсингу, а стартапу. 

 

Тепер по темі. Я маю пару друзяків, які в айті більше 10-15 років і мене вислухають без посмішки. Обовязково поділюсь з ними проектом і викладу тут поради. Але що робити молодим креативним лучанам? До кого звертатись, причому щоб не кинули і не втопили в песимізмі? 

Опубліковано
9 хвилин тому, nickel сказано:

Рома, щоб ми розуміли про що мова: ти щось шукаєш чи пропонуєш? Що саме?

Алгоритм, що робити з ідеями-проектами. Тут все ж Луцький Хаб).

Опубліковано

Ді, що таке аутсорсинг? Є собі деякі америкоси, вони дослідили певну нішу в ринку, виробили концепцію і шукають хто б на аутсорсі її найдешеввше і якісно втілив. Аутсорс - це втілення стартапів, якщо ти зможеш це зрозуміти.

Опубліковано
16 хвилин тому, Nikos сказано:

Ось тобі і ммм, Ді перед тим як зариватись треба хоча б зрозуміти суть справ.

Опубліковано

Ідея сама по собі нічого не варта. Треба повноцінний бізнес-план за яким можна бачити скільки потрібно вкласти і що буде на виході.

 

Розвиватись завжди треба. Створювати свій продукт, виходити на зовнішні ринки і т. д.

 

Маючи "геніальну" ідею і боятись, що її вкрадуть можна все життя так і прожити в страху.

 

7 часов назад, romaxa11 сказал:

З життєвим досвідом приходить розуміння того, що твій економічний стан прямо залежить від корисності тебе для суспільства. Чим більше коло людей зацікавлене в твоєму продукті, товарі, послузі, тим очевидно більше економічних няшок ти отримаєш. Отже коли ви задумуєте свій стартап найперше що потрібно визначити це коло споживачів і потрібність вашого ноухау для них. Наскільки це спростить їх життя, збільшить рентабильність їх бізнесу чи принесе задоволення. Далі вже йдуть порівняння з аналогами, визначення команди, можливо спонсорів і врешті втілення стартапу.

Наприклад ви маєте "досить цікаву ідею", яка ймовірно потрібна декільком паралельним галузям, розмито розумієте за якими механізмами воно має функціонувати. Що треба робити далі?

 

Озвучте ідею і коротко для чого вона. І тоді можна далі обдумувати алгоритм дій. А поки - це слова на вітер без прив'язки до реальності.

Опубліковано
1 година тому, Кирило сказано:

 

Треба повноцінний бізнес-план за яким можна бачити скільки потрібно вкласти і що буде на виході.

 

А можливо проаналізувати? Що вже є, що пропонується, кому і як. Бо без попереднього вивчення ситуації і бізнес плану то не складеш - де вхідні дані до нього (бізнес плану) брати?

Опубліковано

@Кирило Ідея ідеї різниця. Саме важливіше - то нова ідея, яку реально можна втілити в життя в даний момент часу в даному просторі, затребувана суспільством. Гроші знайдуться (не в нашій сировинній державі).

Опубліковано

Чергова тема "абипоп..3дєть", бо результату практичного вона просто не може нести... Це типу "давайте напишемо книжку "Як заробити мільйон""

ну та ладно...

6 годин тому, romaxa11 сказано:

... Але що робити молодим креативним лучанам? До кого звертатись, причому щоб не кинули і не втопили в песимізмі? 

Ти знаєш, вся молодь - суцільний креатив. Ну, на їх наївно-оптимістичну думку. А тому не дивно, що ті, до кого вони звертаються, мусять бути песимістами.

А якщо вже дійсно є варта ідея, то (почнемо з кінця):

1. щоб реалізувати будь-яку бізнес-задумку, потрібні гроші;

2. щоб знайти гроші, потрібно переконати того, хто їх має, дати ті гроші;

3. щоб переконати, потрібно гарно аргументувати;

4. щоб мати гарні аргументи, потрібно немало попрацювати як над матчастиною маханізму втілення ідеї, так і над моніторингом споживчого контингенту "креативного продукту";

5. щоб виконати попередній пункт, потрібно читати, вчитись, думати...

 

Отже, в сухому висновку, самої креативності ідеї мало. Потрібно немало попрацювати, щоб ЛИШЕ ПОЧАТИ просувати втілення її в життя! В тому "молодим креативним лучанам" я б порадив для початку добре вчитись. А тоді пропрацювати свою ідею, щоб вона почала виглядати як ПРОЕКТ! А тоді вже спробувати переконати людей в його (проекту) потрібності, наприклад через краудфандинг. Українська спільнота - "Спільнокошт". Легендарна американська - "Kickstarter" (але там напряму не вийде)

ВПЕРЕД!

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...