Перейти до змісту

Коли вживані авто дешевшими стануть?


Martene

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
5 минут назад, Onil сказал:

Продавці піднімуть ціни за кордоном, і тут ми почуєм про те яка держава знов х...,наші "шумахери" менш як за 700-1000 не працюють.. і тд...

Поки пригнані автівки не розпродадуться, свіжих гнати в массу не будуть, реальні зміни-до них ще далеко.!!!

є люди які продають одну автівку за місяць і мають навару 700 -1000, а є ті хто везуть автовоз цього барахла, накручують 300 баксів і розпродають все ще до того як автовоз розгрузився тим хто наварює 700 - 1000 у.й.

і такі да, за кордоном дуже швидко і гнучко реагують на зміни в нашому законодавстві. півтора роки назад добло 1.3 в пасажирі закордоном було "жопою жуй" за смішні гроші, нікому воно не треба було, аж поки у нас не змінили законодавство

  • Відповідей 558
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
30 хвилин тому, Onil сказано:

наші "шумахери" менш як за 700-1000 не працюють.. і тд...

Поки пригнані автівки не розпродадуться, свіжих гнати в массу не будуть, реальні зміни-до них ще далеко.!!!

 

так у законі сказано, що по знижему митові можна везти авто лише собі і то 1 на рік. і що ніякі договори чи подарки - не відмазка.

за покупкою треба буде їхати або самому, або з "гонщиком" і платити йому за супровід

 

п.с. а до кінця 18го року ці машини будуть 7-8літніми, що ще скине їхню ціну до більш доступного рівня.

Опубліковано
24 хвилин тому, AID сказано:

п.с. а до кінця 18го року ці машини будуть 7-8літніми, що ще скине їхню ціну до більш доступного рівня.

Якби ж то - з 01.01.2018 в Україні вступає в силу стандарт Євро-6 і можна буде ввозити машини не старіше 2015 року :(

Опубліковано

то за якою ціною можна буде придбати скажімо Шкоду Октавію (в яку ціну стане таке авто з врахуванням купівлі у Німеччині і розмитнення)?
 

Опубліковано

Через рік в Німеччині  заборонять експлуатацію машин з дизелем нижче Євро 6.

Запрет для автомобилей с дизельным двигателем в городах Германии будет введен раньше, чем ожидалось - уже в 2017 году, сообщает Focus.de. Экологическая инициатива особенно популярна в Баварии, именно города этого региона Германии, по сообщениям местной прессы, могут стать первыми "свободными территориями" от дизельных автомобилей.

Ранее планировалось, что соответствующий запрет будет введен на всей территории Германии не позднее 2019 года. В правительстве ФРГ уже приняли принципиальное решение по этому вопросу, осталось подготовить законодательную базу и определиться со сроками. 

Ціни просто рухнуть.Варто почекати до дистопада.

Опубліковано
7 годин тому, Onil сказано:

свіжих гнати в массу не будуть,

В масу нє, а от на замовлення будуть.

 

7 годин тому, Onil сказано:

наші "шумахери" менш як за 700-1000 не працюють

хз, чомусь я знаю, що 150-200євро.

Боякби по 700-1000 заробляли - то уже б всі таким промишляли.

Опубліковано

Згідно закону, я таки сяду у машину із "гонщиком" і буду їхати з ним, щоб привезти щось путнє. На тому ж мобайл.де  є багато цікавих агрегатів. Але є і дохолєри битих в гівно по страшним цінам.

6 годин тому, Nokian сказано:

Через рік в Німеччині  заборонять експлуатацію машин з дизелем нижче Євро 6.

 

6 годин тому, Nokian сказано:

Ціни просто рухнуть.Варто почекати до дистопада.

фіг тому правда. Дот того часу можуть ще якусь фігню замутити!

Тут 2 варіанта:

1) за перші півроку-рік вивезуть щось саме цікаве і лишаться зламки.

2) навпаки, зламки повипродують, і лишаться значно цікавіші.

 

6 годин тому, Skorpio76 сказано:

то за якою ціною можна буде придбати скажімо Шкоду Октавію (в яку ціну стане таке авто з врахуванням купівлі у Німеччині і розмитнення)?

Там вона нехай 5 000 євро.

5000 + 20% ПДВ +10%податку= 6500 + 3% пенс. = 6695 + (1600см3 * 0,06 )96 = 6791 (якщо нічого не забув) 

Грубо кажучи одразу накинути 40% і матимеш приблизно реальну ціну. Це без врахування "послуг" гонщиків.

Опубліковано

дадада, і заборонять і все вивезуть, 25 років везуть і ніяк не вивезуть :)

людидобрі, не травіть казок і власних фантазій, явасумаляю...
 

Опубліковано

Все вірно - лотерея.  Чорний ящик. Або зламок, або щось хороше. 0

Тема із закордонними авто стара, як світ.  Згоден, що возять і згоден що вистачить. Але хороше попадається тому, хто не лише на мобайл де сидить.

А їде туди і там 2-3 дні (чи тиждень) катається вибирає, щупає.

 

Я на авторіа (не назву себе супер знатоком) і то купу утоплєніків бачив (після європейських повеней минулих років)

 

Опубліковано

Я про тепле, ти про мокре...

До чого тут хлам не хлам, лотереї, потопельники чи ще щось.

Мова за те, що міграція вживаного траспорту в країни третього світу - процес постійний і незворотній, це ррраз.

Два, вже бачу як гарно збережені олд тачки VAG, BMW, Mercedes, якими потішають себе ті ж німці, в якості автовінтажа, йдуть під прес, бо в якомусь жовтому ресурсі, хтось нашкрябав про тотальний бан <DieselEuro6

Три, наш ринок авто, особливо вторинний, взагалі не піддається ніякій логіці і здоровому глузду, ні колись ні зараз, єдині позитивні моменти: оновиться +-вік автівок, трохи просяде прайс.


 

п.с. якубовіч в момент на фотці зазвичай каже - Ааааавтамабіль!!!!!!)

Опубліковано
2 hours ago, Zheny@ said:

Там вона нехай 5 000 євро.

5000 + 20% ПДВ +10%податку= 6500 + 3% пенс. = 6695 + (1600см3 * 0,06 )96 = 6791 (якщо нічого не забув) 

Грубо кажучи одразу накинути 40% і матимеш приблизно реальну ціну. Це без врахування "послуг" гонщиків.

Калькуляція неправильна. Ви пишете за авто з 1.6л двигуном, а акциз вказали за двигуни до 1.5л (акциз 1.5-2.2 л - 0,267 євро (раніше 1,64-2,44 євро)).

 

А взагалі ніяк не можу зрозуміти чого ж тут більша частина ниє. Є багато хороших і недорогих авто, які вироблені після 01.01.2010, а ви все мрієте про 10-15 річні BMW за 2-5 тис. дол. Замість неадекватної писанини про те, що це знов "зрада", подумайте як заробити на новіше хороше авто, а не їздити на мотлоху і спонсорувати луцькі автосервіси. 

 

Закон чудовий, зміни суттєві і правильно, що не дозволили ввозити старе Г. Уявіть що б робилось, якби дозволили купувати будь-що і ввозити безлімітну кількість машин в Україну на одну особу.

 

І ще невеличка порада: якщо розвиватись, надіятись лише на себе і працювати, а не нити на форумах, то подібні зміни сприймаються більш як бонус, ніж як те, що вам хтось там в органах влади зобов'язаний щось зробити (будьте реалістами :rolleyes:)

 

gl & hf  

Опубліковано
21 минуту назад, Superman сказал:

А взагалі ніяк не можу зрозуміти чого ж тут більша частина ниє. Є багато хороших і недорогих авто, які вироблені після 01.01.2010, а ви все мрієте про 10-15 річні BMW за 2-5 тис. дол.

10-річні БМВ / Мерси / Ауді в рази кращі свіжого пластмасового гівна, яке можна придбати за ті ж гроші. Тому недолугість норми про "стосується авто, випущених після 2010 року" цілком очевидна.  

 

21 минуту назад, Superman сказал:

а не їздити на мотлоху і спонсорувати луцькі автосервіси

Якщо ти не вмієш вибрати правильну б/в тачку, це не значить, що у всіх інших така ж сама проблема.

Опубліковано
7 хвилин тому, Superman сказано:

Калькуляція неправильна. Ви пишете за авто з 1.6л двигуном, а акциз вказали за двигуни до 1.5л (акциз 1.5-2.2 л - 0,267 євро (раніше 1,64-2,44 євро)).

 

А взагалі ніяк не можу зрозуміти чого ж тут більша частина ниє. Є багато хороших і недорогих авто, які вироблені після 01.01.2010, а ви все мрієте про 10-15 річні BMW за 2-5 тис. дол. Замість неадекватної писанини про те, що це знов "зрада", подумайте як заробити на новіше хороше авто, а не їздити на мотлоху і спонсорувати луцькі автосервіси. 

 

Закон чудовий, зміни суттєві і правильно, що не дозволили ввозити старе Г. Уявіть що б робилось, якби дозволили купувати будь-що і ввозити безлімітну кількість машин в Україну на одну особу.

 

І ще невеличка порада: якщо розвиватись, надіятись лише на себе і працювати, а не нити на форумах, то подібні зміни сприймаються більш як бонус, ніж як те, що вам хтось там в органах влади зобов'язаний щось зробити (будьте реалістами :rolleyes:)

 

gl & hf  

Окей...розкажи як людині, яка працює наприклад вчителем у школі, в супермаркеті продавцем, листоноші, водію тролейбуса, і багатьом іншим людям, які працють в Луцьку на з/п до 4 тис грн. заробити на новіше хороше авто? Поділись так сказать досвідом. Реально осточортіло слухати цю пісню, про розвиватись, більше заробляти. В суспільстві не може бути 100% бізнесменів, є ще й інші сфері життя. У вас діти є? Уявіть всі вихователі садочків і вчителі з 1 липня підуть вдосконалюватись, ну щоб заробляти більше. Ваша дитина в садочок не ходитиме (удете з собою на роботу брати), до 17 років в школу також, бо все немає кому там працювати, всі пішли розвиватись. Самому не смішно??

P.S. Ніхто не каже безлімітну кількість, 1 машина на 1 людину ЦІЛКОМ НОРМАЛЬНО, що так складно дозволити ввіз машин з 2000-их років? Їх ввіз не змінить абсолютно нічого, крім одного, ніхто не купуватиме нові авто по неадекватним цінам. Ось в що все впирається.

Опубліковано
8 minutes ago, Savage said:

10-річні БМВ / Мерси / Ауді в рази кращі свіжого пластмасового гівна, яке можна придбати за ті ж гроші. Тому недолугість норми про "стосується авто, випущених після 2010 року" цілком очевидна.  

 

Якщо ти не вмієш вибрати правильну б/в тачку, це не значить, що у всіх інших така ж сама проблема.

Ну-ну, розкажіть мені як ви безпроблемно їздите на тих 10-річних машинах з 200к+ пробігом. В них вже всі системи зношені або доходять до серйозного рівня зношеності і не розказуйте казки, що це не так. Я згідний, що це якісні машини, але і в якісних машинах з'являються проблеми з віком і пробігом.

 

А це тут до чого? Ти сам то віриш в те, що якби відкрили доступ до машин від 2000 року, то там одні експерти їздили б і вибирали? Якщо так, то тут немає про що далі з тобою говорити. Я знаю яке в тебе авто і не особливо сумніваюсь, що ти серйозно підійшов до його вибору, але кого більше - таких як ти чи дураків, які живуть мрією про, припустим, e39 і готові її забрати, якщо вона просто заведеться?

Опубліковано
11 minutes ago, Barugan said:

Окей...розкажи як людині, яка працює наприклад вчителем у школі, в супермаркеті продавцем, листоноші, водію тролейбуса, і багатьом іншим людям, які працють в Луцьку на з/п до 4 тис грн. заробити на новіше хороше авто? Поділись так сказать досвідом. Реально осточортіло слухати цю пісню, про розвиватись, більше заробляти. В суспільстві не може бути 100% бізнесменів, є ще й інші сфері життя. У вас діти є? Уявіть всі вихователі садочків і вчителі з 1 липня підуть вдосконалюватись, ну щоб заробляти більше. Ваша дитина в садочок не ходитиме (удете з собою на роботу брати), до 17 років в школу також, бо все немає кому там працювати, всі пішли розвиватись. Самому не смішно??

P.S. Ніхто не каже безлімітну кількість, 1 машина на 1 людину ЦІЛКОМ НОРМАЛЬНО, що так складно дозволити ввіз машин з 2000-их років? Їх ввіз не змінить абсолютно нічого, крім одного, ніхто не купуватиме нові авто по неадекватним цінам. Ось в що все впирається.

Звісно ж смішно. Я щось не дуже зрозумів - людина хоче сидіти на касі і перекладати товар зліва-направо чи хоче купити хорошу машину?

Ви праві, не можуть всі бути бізнесменами, але ними і не треба бути. Коли навколо вас 90% людей, які не здатні нічого досягти і не хочуть нічого робити, окрім того, що нити про несправедливість по всіх фронтах, стати високооплачуваним професіоналом не так вже й важко. Але для цього треба щось робити, а не чекати від когось подарунок.

Візьмемо, наприклад, перукарів. В них ЗП десь на рівні 4 тис. грн, про які ви написали вище. Людина може все життя працювати в одній перукарні на одну ЗП, а може постійно читати як стригти краще, дивитись відео професіоналів, після роботи ходити на майстеркласи і т.д., в результаті стати експертом з солідним доходом. В мене є знайомі, які починали з простих перукарів і стригли за 20 грн, а зараз за одного клієнта заробляють не менше 5 000 грн. Вони хотіли, вони старались, вони досягли.

 

Таких прикладів десятки, сотні і навіть тисячі. Вибір за вами. 

Опубліковано
23 минуты назад, Superman сказал:

В них вже всі системи зношені або доходять до серйозного рівня зношеності і не розказуйте казки, що це не так. Я згідний, що це якісні машини, але і в якісних машинах з'являються проблеми з віком і пробігом.

Ну, так усунув проблеми - і катайся собі далі. В чому проблема? Чи ти думаєш, що свіжі тачки, які з самого початку задумувалися як дешеве гівно, не ламаються?

 

23 минуты назад, Superman сказал:

чи дураків, які живуть мрією про, припустим, e39 і готові її забрати, якщо вона просто заведеться?

Навіть, якщо дураків більшість, це не привід на них рівнятися. 

 

P.S. Я не кажу, що закон геть поганий. Звичайно, краще так, ніж ніяк. Просто деякі його положення досить недоугі і завадять в повній мірі вирішити проблему з покупкою б/в авто.

 

P.P.S. На рахунок: хочеш щось хороше - будь добрий спочатку напряжися, щоб його отримати - повністю підтримую. Просто десь далеко ще жевріє надія, що держава хоч раз зробить щось нормально і без косяків для простих людей .

Опубліковано
38 минут назад, Savage сказал:

Ну, так усунув проблеми - і катайся собі далі. В чому проблема?

яка вартість усунення цих проблем... ось це питання)

як то кажуть, БМВ радує поки не заїдеш на сервіс)

 

акциз зменшили до рівня нових авто і тепер питання де купувати авто до 5 років тут чи за кордоном, ціни приблизно один рівень

Опубліковано
Цитувати

 

Vladimir Dubrovskiy
"Этот день мы приближали, как могли" - поздравляю!
Это, все же, ‪#‎перемога‬, хотя и не полная
ну, "хотя бы кота пивом обольем" ))
Нужно не расслабляться и не останавливаться на достигнутом:
- отменить вставленные лоббистами ограничения как можно скорее
- вообще отменить акциз на автомобили как таковой
- бороться за отмену ограничения Евро 5 - как сугубо вредного в нашей
стране, где ввоз подержанного автомобиля стандарта Евро 3 уже можно
рассматривать как прогресс в экологии, потому что он заменит совковый
драндулет, вообще никаким стандартам и близко не отвечавший даже в
момент своего рождения. Не говоря уже о том, что у нас и топлива-то не
производится в стандарте Евро 5
- отменить сбор за первую регистрацию. Он, кстати, тоже запретительный для машин старше 8 лет
- встать скалой на пути Евро 6. По одежке протягивай ножки - причины описаны выше.

Но "лед тронулся", и это прекрасно!

 

 

Опубліковано
1 година тому, Superman сказано:

Візьмемо, наприклад, перукарів. В них ЗП десь на рівні 4 тис. грн, про які ви написали вище. Людина може все життя працювати в одній перукарні на одну ЗП, а може постійно читати як стригти краще, дивитись відео професіоналів, після роботи ходити на майстеркласи і т.д., в результаті стати експертом з солідним доходом.

Мені, як споживачу послуг, насрати на те, хто мене стригтиме. Самоучка, та, що закінчила ПТУ, чи та, що має магістерську ступінь у стрижці! Головне, щоб мене задовольнив результат. І коли результат у всіх трьох буде однаковий, то після відвідування останньої, мені нада буде на голову цінника приліпити - "В мене стрижка 10 баксів!" Я не кажу про модельні зачіски чи стрижки. Моїй лисині похєр!  І таких, як я - немало!  Тому приклад не зовсім вдалий.

 

38 хвилин тому, Arden сказано:

акциз зменшили до рівня нових авто і тепер питання де купувати авто до 5 років тут чи за кордоном, ціни приблизно один рівень

Авто зроблене для Польщі (наприклад)  буде по якості цікавіше, ніж авто, зроблене для України. (Хоча більшість нового "закордонного" автопрому - зібране на території неньки. І да, якщо в мене є бабло на нове авто овер 20к у.є., то що завадить поїхати в ту ж Польщу, де я його купив, де спеціалісти - трошки порядніші і більш кваліфіковані. (Знаю я, як наші жмуться відправити 2-3 чоловіка на навчання за кордон, натомість їде один і потім "вчить" тут решту!)

 

 

Опубліковано

і знову одне і теж - влада гімно і порох закон зробив під себе (якщо в таке вірити то мізків явно нуль)

 

скажу просто - подивіться на Молдавію, у них цей закон був ще в 2010 році, і на авто не старші 3 років, потім ще зменшили інші ставки, і люди живуть.

не кожному дано червону ікру зранку снідати, так же не кожному вчителю не дано їздити на іномарці.

"Дибі*и б*я" (с) Скотина Кінь

 

п.с. Євро 6 не відмінять,так як наші заводи уже почали випускати авто з Євро -6

але я вважаю, що за користання Євро 5 і нище буде накладатися щорічна платі в N суммі,і чим старіший мотор - тим більше плата за користування.

Опубліковано
1 година тому, Superman сказано:

Вони хотіли, вони старались, вони досягли.

а скільки хотіли, старалися і ніхєра не вийшло? Що втратили і те, що мали?  Одного бажання мало.

Не потрібно гребти всіх під одну гребінку.  Не у кожного є можливість платно вчитися або суміщати роботу і навчання.

І не в кожного виходить стати професіоналом. Є люди чий рівень - середній. І він хоч зі шкури вилізе - не стане найвищим. Бо таке життя.

І як правду казав @Barugan  не всі можуть бути спеціалістами. Гарні приклади привів! 

От прикинь - приходиш ти в хдібний кіоск ,а там хліб вартує 100$. Ти такий, "з якого переляку, он там точно такий самий, по 10 грн!"  А пекар такий -" ну я ж дипломований спеціаліст. В мене є диплом! Я вчився, старався, гроші витратив на навчання! "

ЧИ медсестра, у лікарні, прийшла укол робити і каже "з вас 100 грн за один укол. І 250 за капельницю". "З якого переляку?" "Ну я ж дипломована медсестра! Я пройшла купу курсів і передивилася всі відео-майстер класи на Ютубі!" 

Чи сантехнік, який прийде кран поміняти. Чи листоноша, яка газету принесе. Чи двірник, який мете тобі двір. ХТО буде робити цю роботу, якщо всі раптом дипломованими стануть і захочуть мільйони заробляти??

Задумайся.

 

Опубліковано
7 хвилин тому, Віталька сказано:

наші заводи уже почали випускати авто з Євро -6

А можна детальніше про "наші заводи" і "наші авто"?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...