Перейти до змісту

Коли вживані авто дешевшими стануть?


Martene

Рекомендовані повідомлення

On 15.04.2016 at 11:10, nikifor сказано:

Треба робити реформи щоб люди багатшали, і вопрос з автівками відпаде самий собою

кеп?

Дякую.  Але вилазь з танку! 

Суть не в законі, а в тому, що нарешті хтось зрозумів, що  вітчизняного автопорму - не існує. А людям потрібні авто. І народ готовий порушувати закон і переплачувати за "зламки" з-за кордону, аніж купувати "нові" вітчизняні. Що по суті своїй - китай смердючий.

On 15.04.2016 at 11:10, nikifor сказано:

там в случай поломкі їх ніхто не капіталить на свалку і все, навіть на дорогах скільки покидають машин нормальних, бо вони вартість теї автіки за пів місяця можуть заробити, що для них час дорожчий потрачений на ремонт теї автівки ніж її вартість

не городи ху*ні.  Там авто потрібно здавати на брухт, якщо воно по нормам не канає, і платити за це бабло. Це, єслі ти не в курсі, а ти не в курсі.

Але ж туди приїхали підприємливі "наші". Відкрили фірми. І відносно чесно викупають авто у жлобських  ощадливих німців. І всі в плюсі. 

А потім ті ж наші - перепродують своїм же співвітчизникам ті авто.

Бо для нас вони панацея.

А щодо

On 15.04.2016 at 11:10, nikifor сказано:

смарт а там він стоїть 1000-1300 євро у німеччині тих тисчу євро якщо руки є і трохи голови можна за тиждень заробити.

3,14д*ш, ніби жив там.

Там мінімалка 1000 євро. Норм ЗП 3000. Але ВСЕ до цента бабло розписане. ВСЕ! І туди ніяк не входить купівля машини.

Тобі аби вистачило на  "оплатии житло" / "хавло" і "проїзд".

Бо, якщо паливо дорожчає на 10 - 15 центів - німець їде на трамваї. Бо це не втискається в його бюджет на місяць / квартал / рік.

карочє - видихай.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 559
  • Створено
  • Остання відповідь

Хто там порівнював ціни з російськими?

Цитата

Автоваз получил убыток в 2015 году - 73,9 млрд. рублей, произвел 470 тысяч машин - т.е. на каждую машину 157234 рубля убытка... В чем прикол? Может реально место проклятое?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...
On 15.04.2016 at 11:17, alexvvv сказано:
Цитувати
On 15.04.2016 at 11:10, nikifor сказано:

Ой народ, брєд від ніщєти теї української говорите, машини по 10-15 штук купувати хочете гарантію ще, да ті машини які тут купують по 10-15 штук у європі вони в 2 рази дешевші, і там в случай поломкі їх ніхто не капіталить на свалку і все, навіть на дорогах скільки покидають машин нормальних, бо вони вартість теї автіки за пів місяця можуть заробити, що для них час дорожчий потрачений на ремонт теї автівки ніж її вартість, наприклад на вторинний смарт а там він стоїть 1000-1300 євро у німеччині тих тисчу євро якщо руки є і трохи голови можна за тиждень заробити.  А в нас в людей автівки як золоті корови,  вкладають в них кучу бабла бо неможуть купити нової, бо бідні... Треба робити реформи щоб люди багатшали, і вопрос з автівками відпаде самий собою, вони тоді самі подешевшають, і для людей авто тоді стане просто засобом для пересування, а не то тут ті пассати по 13 штук, а в німечині 6500 євро, немає в нас середнього класу і тому така срака з автівками була є і буде боки народ не стане багатшим. а зміна мита нас не спасе якщо в людей карманах пусто буде.

Все відносно, наприклад:

Мільярд людей нині голодують і 5 мільйонів дітей щороку помирають від голоду

 

нікіфор напевно ніколи дальше свого села не виїздив, бо інакше б дурниць типу про заробітки в Німеччині від 1000 євро. в тиждень не писав.

такі заробітки можливі, але це одиничні випадки, які не можна поширити на загальне населення Німеччини, і люди, які отримують такі доходи, явно не їздять на бушних смартах.

п.с. в Україні також є люди, які отримують від 1000 євро в тиждень. але це не означає, що всі можуть так отримувати. і наявність  рук чи голови тут ні до чого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, BARAKUDA сказано:

Цікаво хто організатор цього дійства ... Ідея хороша...

Хороша тим, хто з Польщі  возить сюди товар. Катаються щотижня.

Тим може й добре. Там за 300 баксів взяв машину і їздиш. А не тут за  3 000.

 

Треба розмитнення робити за 150-200 у.о. А не за  2500. + мито в державне корито. З якого потім жеруть 450 дармоїдів. "Крім Ляшка" ©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Хороша тим, хто з Польщі  возить сюди товар. Катаються щотижня.

Тим може й добре. Там за 300 баксів взяв машину і їздиш. А не тут за  3 000.

 

Треба розмитнення робити за 150-200 у.о. А не за  2500. + мито в державне корито. З якого потім жеруть 450 дармоїдів. "Крім Ляшка" ©

а можна ще простіше 20% вартості і все, ніякого кардебалЄту. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Barugan сказано:

а можна ще простіше 20% вартості і все, ніякого кардебалЄту. 

Вартості чого?

Авто?

Ну то мені німець / поляк / француз  напише, що продав за 200 євро. і ще 40 я заплачу ПДВ? Так виходить?

Ти говориш про вже відому схему. Заниження чи завищення дійсної вартості товару з метою отримання прибутку.

ЩО може бути простіше.

Кубики - це цілком справедливо. + в'їзне мито ще якихось 1-2%. (митниці на хліб) Все. Ніяких ПДВ / ПФ / ЄСВ / TCP-IP і іншої лобуди!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Zheny@ сказано:

Кубики - це цілком справедливо. + в'їзне мито ще якихось 1-2%. (митниці на хліб) Все. Ніяких ПДВ / ПФ / ЄСВ / TCP-IP і іншої лобуди!

 

ТСР-ІР то троха з іншого розділу борди ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, rl72 сказано:

ТСР-ІР то троха з іншого розділу борди ;)

та пофіг! :) Малося на увазі що не варто платити за те, що більшість  навіть уяви має!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Zheny@ сказано:

не варто платити за те, що більшість  навіть уяви має!

 

Пєтя не згоден з вами :)

хто тоді куплятиме вітчизняні відра по ціні автомобілів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, AID сказано:

хто тоді куплятиме вітчизняні відра по ціні автомобілів?

Вітчизняні?

Останнє вітчизняне авто було випущене у  2011 році. І звалося воно " славута."

далі, нажаль - китай смердючий. Який скручувався на заводі десь у Лісічанську чи Запоріжжі клеїлася лейба.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, NightVision сказано:

Корея в основному

Китай!!

Якби корея - то це було б ще ВЕЛИКЕ щастя!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 минуты назад, Zheny@ сказал:

Китай!!

Якби корея - то це було б ще ВЕЛИКЕ щастя!

тоді вже і цих треба сюда примазати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Смутно доганяю з якого переляку на імпортне авто повинно докручуватися щось окрім ПДВ (воно ж мито при перетині кордону)

Ну нехай поставити на облік ще і документи виготовити

А то понавидумували куйні шоби грошей побільше красти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Zheny@ сказано:

Вартості чого?

Авто?

Ну то мені німець / поляк / француз  напише, що продав за 200 євро. і ще 40 я заплачу ПДВ? Так виходить?

Ти говориш про вже відому схему. Заниження чи завищення дійсної вартості товару з метою отримання прибутку.

ЩО може бути простіше.

Кубики - це цілком справедливо. + в'їзне мито ще якихось 1-2%. (митниці на хліб) Все. Ніяких ПДВ / ПФ / ЄСВ / TCP-IP і іншої лобуди!

Фактурна вартість товару - саме так. Рахую, що при бажанні саме в цій схемі легше навести порядок. І більше ніяких мит. Стосовно кубиків- т.з. *податок на розкіш* показав що тут не всі моменти можна врахувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаве дослідження польської газети " Wyborczа" про те, скільки і в якій країні треба працювати для того, що б купити автомобіль. Там є дуже цікава інфографіка і Україна в ній на 1 місці, але це не те 1 місце, яким можна пишатись. І в кінці фраза: українцям треба працювати 8 років, що б купити Тойоту Яріс чи Фіат Пунто, поляку - 1 рік. Бля, так і живемо. (((

Jak długo Europejczycy muszą pracować na swoje samochody?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так. тільки любому поляку треба працювати скільки років .щоб купити рендж ровер.напевно з 10. а в нас на бурштині -кілька місяців.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все в житті відносно і середньостатистично, якщо не мислити шаблонно і не ставити себе в рамки то можна багато чого досягти (в рамках закону звісно)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 хвилин тому, NightVision сказано:

За два роки стали суттєво дешевшими. А от коли їх ціна буде приблизно така ж, як в Європі - питання риторичне.

як в Європі -  не будуть тому що згідно закону прийнятому поточним Урядом заборонено ввіз авто старіше 5 років і класом двигуна E5, а такі авто і  в Європі - дорогі для прикладу Skoda OCTAVIA TDI 2013 року - 9 500 $, не говорячи про дорожчі авто, причому в Україні 21 200 $    - по курсу 534 000 грн.скільки Вам прийдеться робити щоб заробити на авто. в Україні напевно життя не вистачить .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...