Перейти до змісту

Я лох, чи є ще можливість?


difoto

Рекомендовані повідомлення

Здав телефон по гарантії у "Ваш майстер" на Перемоги.

Здав з усіма бумагами, з коробкою. В результаті - мій телефон підлягає обміну,або відшкодуванню коштів, згоріла матрінська плата.

Всі документи на нього здані у СЦ і зараз у Києві, мені видали лише акт, що є основою для заміни обладнання або отримання компенсації.

Коротше - в мене зараз на руках лише заява від СЦ компанії "Навігатор", що їхній телефон має бути замінений , або відшкодований. Всьо - один листок. На цьому листкові назва мого телефону і його серійний номер.

Мені щось світить ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли в мене згорів роутер, СЦ мені на руки видав лише акт, з яким я пішов до магазину і без проблем отримав новий. СЦ пошкоджене обладнання з документами зобов'язаний вилучити і лише тоді видати на руки акт. Тому ні, Ді, ти не лох )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звісно. Повинні повернути і телефон, і все що здавалось. Якщо "мороз" - заява на ім'я директора "прошу повернути..."

Як здавав телефон - давали якийсь папірець що "прийняли такий-то телефон"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись здавав Wi-Fi роутер в СЦ в Волиньмаркеті, така сама була ситуація, роутер забрали, видали писульку. З писулькою пішов туди де купляв (Медія), видали новий роутер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, несете його в магазин де купляли телефон і вам повинні дати новий телефон чи повернути кошти.

Колись на основі такого акта вернули вартість ноута, до якого в оф. СЦ не могли знайти якийсь шлейф (чи треба було чекати більше місяця).

Звісно. Повинні повернути і телефон, і все що здавалось. Якщо "мороз" - заява на ім'я директора "прошу повернути..."

Як здавав телефон - давали якийсь папірець що "прийняли такий-то телефон"?

Якщо це офіційний СЦ - то не повинні вертати. Той акт зобов'язує продавця вернути клієнтові кошти чи дати новий товар,

а вже сам продавець на основі тієї бумаги розбирається з своїм постачальником.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здавав мультиварку у той самий СЦ. Місяць парили мозги що запчастини їдуть, потім видали заключення що ремонту не підлягає :_09: . Питання - що їхало?

Далі. Пишу негативний відгук на Розетку в темі продавця, не забувши вказати що *з нетом на ти*. Відгуки не публікуються до перевірки модером, через це вони тільки позитивні. Продавець відгук побачив. Натяк зрозуміли. Прислали ту ж модель, нову. За яку я знову заплатив 60 грн. за доставку, потративши нерви і час.

Коли ж це бля@@дство припиниться?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли в мене згорів роутер, СЦ мені на руки видав лише акт, з яким я пішов до магазину і без проблем отримав новий.

Тобто я йду в магазин, даю акт і всьо? Круто! А якщо я не в тому магазині купляв?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

обто я йду в магазин, даю акт і всьо? Круто! А якщо я не в тому магазині купляв?

треба в той де купляли, в іншому скажуть що ви не наш покупець, ми вам нічого не продавали

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я ще раз акцентую: у мене лише листок А4 з актом про "заміну або компенсацію", у який магазин мені йти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я ще раз акцентую: у мене лише листок А4 з актом про "заміну або компенсацію", у який магазин мені йти?

в той, де ви робили покупку.

якщо була покупка в підприємця - то до підприємця.

а чек про пукупку теж відправили в сервісний центр? можливо треба буде його якось вертати, бо повернення коштів (якщо немає аналогічної моделі телефона) відбувається на основі цифри вказаної в чекові

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а чек про пукупку теж відправили в сервісний центр?

YARR! Все у СЦ! Ще раз: а... нє, тут не розуміють, видно.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ді натякає певно що чека забрали і якби тепер в магазині доведеться мати розмову на тему "де купував" :)

завжди треба копію мати таких документів коли комусь віддаєш

Люди з актами періодично приходили і питань не було бо по внутрішній базі завжди можна знайти SN.

Думаю простіше буде поміняти через когось знайомого, хто продає такий товар. Дилерам пофігу, їм гроші за то повернуться за декілька днів якщо не лохі.

Ну якщо зі всіма знайомими пересварився то тоді йти все ж туди де купував :) хай шукають

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все залежить від продавця в магазині. Треба йти говорити з ними, точніше ніхто не скаже як воно буде. Тим більше не говорите що то за магазин.

А через знайомого не зовсім може бути простіше. Постачальники ведуть облік по серійниках і навряд чи хтось схоче розбиратись з своїм постачальником, придумувати де взявся тел з лівим серійником адже той акт йде вгору по поставщикам (від меншого дилера до більшого) і кожному прийдеться щось трусити вищестоящому

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

П.С. напишіть заяву на відновлення чека. Подібна історія - там в коментарях все описано

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

СЦ компанії "Навігатор", що їхній телефон має бути замінений , або відшкодований. Всьо - один листок. На цьому листкові назва мого телефону і його серійний номер. Мені щось світить ?

imsmart?

Не парся - все гуд. Я свій ImPad відправляв новою поштою взагалі без будь-чого. І нічого. Повернули із заміненою матрицею з тачом по гарнатії без грошей!

Не кіпішуй.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здав телефон по гарантії у "Ваш майстер" на Перемоги.

Здав з усіма бумагами, з коробкою. В результаті - мій телефон підлягає обміну,або відшкодуванню коштів, згоріла матрінська плата.

Всі документи на нього здані у СЦ і зараз у Києві, мені видали лише акт, що є основою для заміни обладнання або отримання компенсації.

Коротше - в мене зараз на руках лише заява від СЦ компанії "Навігатор", що їхній телефон має бути замінений , або відшкодований. Всьо - один листок. На цьому листкові назва мого телефону і його серійний номер.

Мені щось світить ?

Почни з найпростішого варіанту - пред'яви їм акт. Цього повинно вистачити, щоб тобі надали новий телефон, з новою гарантійкою, в гарантійці повинен бути вказаний день обміну, тобто в тебе буде ще мінімум рік гарантії.

Якщо будуть питати чек, який, я так зрозумів, також залишився в сервісі. То скажи хай тобі зроблять копію чеку. Яка-не-яка бухгалтерія ведеться будь-де і в базі зберігаються усі продажі. Чек треба не тільки їм, а й тобі, щоб відштовхуватися від ціни телефону на момент продажу. Бо навіть якщо твій телефон на сьогоднішній день подешевшав вдвічі, то ти можеш обрати любу модель на ту суму, яка вказана в чекові або дорожчу з твоєю доплатою. Якщо твій телефон з якогось дива подорожчав на сьогодні (курс долара чи ще щось), то доплачувати ти нічого не повинен, звісно, якщо обираєш ту саму модель. Дату покупки постарайся згадати ще до походу в магазин. Можливо вони серійники в базу заносять, хай шукають по серійнику, якщо не зможуть знайти по моделі дату продажу.

Якщо щось виходить за межі того, що я описав, дзвони на гарячі лінії магазину, сервісу, виробника. Не для того щоб продавців пошугати, а тому що там часом переключають на адекватних людей, які можуть вирішити такі питання одним телефонним дзвінком.

Ну і тримай нас в курсі, буду підказувати, що знатиму з досвіду. В нас були аналогічні випадки, найважче це було згадати дату продажу, щоб зробити копію чеку. Без чеку чи копії ми не могли повертати гроші чи видавати новий товар. Все решта - рутина.

апд. Дуже може виручити якщо розплачувався банківською карткою, чи під час покупки використав картку постійного клієнта (дисконтну і т.д.) або телепон брався в кредит і є кредитний договір.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Постом вище я писав, що мав справу безпосередньо з "Навігатором".

Я телефонував до них на СЦ в Київ, називав серійний номер планшета (з коробки) і вони мені розказували яка доля мого планшета.

3 тижні - в межах закону про права споживачів.

Я не зрозумів скільки часу пройшло з моменту здачі телефона в "ремонт"? Якщо усі мислімі і не мислімі терміни пройшли, тоді вже кіпішувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купував я телефон в "ringoo", була проблема з телефоном практично одразу динамік шумів, далі віддав в "Ваш майстер", що під мостом, зі всіма паперами, через тиждень сказали що це заводський брак, прийшов віддали мені телефон закритий в коробці (заводській як і здавав) і опечатаний, і дали листа мені що потребує заміні.

Приніс я це все в магазин, мені без лишнього кіпіша дали іншу бумагу, а те все забрали, через пару днів віддали такий же телефон новий - робочий.

Купував я телефон в "ringoo", була проблема з телефоном практично одразу динамік шумів, далі віддав в "Ваш майстер", що під мостом, зі всіма паперами, через тиждень сказали що це заводський брак, прийшов віддали мені телефон закритий в коробці (заводській як і здавав) і опечатаний, і дали листа мені що потребує заміні.

Приніс я це все в магазин, мені без лишнього кіпіша дали іншу бумагу, а те все забрали, через пару днів віддали такий же телефон новий - робочий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...