Перейти до змісту

Петиція за відміну розмитнення авто


Skybass

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

так це ж просто СУПЕР !!!

в Молдові такий прикол був ще з 2012 року (самі водії говорили), у них дозволено завозити без розмитнення авто не старші 5років, всі,що старші - обкладаються по повній, ви чули - в МОЛДОВІ, 3 роки тому.

ну звісно ще казали, що на дорогах немає гайців,все фіксують відеокамери, квартири просторі коштують 30-40к в новобудовах....

але у них зараз майдан почався
  • Відповідей 162
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Тому що чукч-пісатєлєй зазвичай більше, ніж чукч-чітатєлєй :)

Так і цю тему - навіщо створювати заради однієї конкретної петиції, якщо є вже тема про петиції? Будемо на кожну петицію темки бабахати?

Опубліковано

Владимир Караваев

6 год · Українська правда · Змінено ·

Петиция об отмене растаможки импортных автомобилей набрала необходимое количество подписей и передана на рассмотрение Президента. Автор петиции задает резонный вопрос - сколько можно доить свой народ?

Слово за вами, Петр Алексеевич! Француженку Кристину Лагард уже удивили темпом наших реформ. Пора бы удивить и украинцев!

Опубліковано

на пару % зменшили

Якщо це те що ти мав на увазі:

то ще нічого не зменшили, це всього лише законопроект. Не полінувався і почитав. В двох словах: для учасників АТО, в разі прийняття цього законопроекту, буде відмінено ввізне мито на бензинове чи дизельне авто (нове, б/у до 5 років чи старше), з об'ємом двигуна до 3 літрів. Одне ввезення, одним учасником АТО, одного авто, з обов'язковою реєстрацію на себе.

Я так розумію, що і ця петиція і цей закон для АТОшників - фуфло, так як найбільше впливає на вартість розтаможки не мито, а акциз і ПДВ. Гонщики прокоментуйте.

Опубліковано

Якщо влада дозволить ввозити авто без розмитнення то тим самим вона поховає вітчизняний автопром. Який хоч і клепає "тазіки", але дає людям роботу.

З точки зору якості, такий закон потрібен.

З точки зору розвитку свого автопрому цей закон абсолютно шкідливий. Краще б прийняли закони, які б дозволили прийти сюди інвесторам.

На жаль нашим олігархам це байдуже, вони живуть тим що звикли косити "бабло" вкладаючи мінімум інвестицій. І через те ми маємо такий результат. Справді, навіщо робити зайві рухи, якщо можна закрити свій ринок від конкурентів, пролобіювавши певні закони?

Зміни будуть у любому випадку. ЄС примусить ринок відкрити. І питання тільки у часові та у тому чи просто так цей ринок здадуть...

Опубліковано

Якщо влада дозволить ввозити авто без розмитнення то тим самим вона поховає вітчизняний автопром. Який хоч і клепає "тазіки", але дає людям роботу.

З точки зору якості, такий закон потрібен.

З точки зору розвитку свого автопрому цей закон абсолютно шкідливий. Краще б прийняли закони, які б дозволили прийти сюди інвесторам.

..

- а де у нас "вітчизняний автопром"? Шланос це не наше, як і те що зараз заз випускає (китайці його розробили). З точки зору будь-якої: неможете конкурувати з ринком - або скидаєте ціни і обновляєте/здешевлюєте і т.д., або вимираєте як мамонти. А робочі місця: скільки людей там працює, і скільки страждає від роботи ЗАЗа? А враховуючи як інші розвиваються - наші "нервово курять" в стороні)))

А з останнім згідний на всі сто!

Опубліковано

це всього лише законопроект. Не полінувався і почитав. В двох словах: для учасників АТО, в разі прийняття цього законопроекту, буде відмінено ввізне мито на бензинове чи дизельне авто (нове, б/у до 5 років чи старше), з об'ємом двигуна до 3 літрів. Одне ввезення, одним учасником АТО, одного авто, з обов'язковою реєстрацію на себе.

схоже ми вже бачили, було :) Бізнес для афганців і чорнобильців був
Опубліковано

VovkleV, У свій час японці після війни ввели міри протекціоністського характеру, для того щоб захистити свій ринок. Якби вони зробили б по вашому то Японії, такої, якої ми знаємо, не було б.

Я вважаю що в ідеалі потрібно створити максимально сприятливі умови для того щоб виробники світового автопрому тут відкривали свої виробництва. І мита на ввоз готової продукції (автомобіль в даному випадку) відміняти не можна.

Але це можна зробити тільки у тій країні, у якій влада чітко працює на ріст економіки, а не на свій карман.

Опубліковано

Якщо влада дозволить ввозити авто без розмитнення то тим самим вона поховає вітчизняний автопром. Який хоч і клепає "тазіки", але дає людям роботу. З точки зору якості, такий закон потрібен. З точки зору розвитку свого автопрому цей закон абсолютно шкідливий. Краще б прийняли закони, які б дозволили прийти сюди інвесторам.

Про шо ти розказуєш?! Шо ти переписуєш байки, які нам всі 20 років пхають з телевізора?! Скільки років в нас дорогуща розтаможка?! Скільки й "незалежна", правда? Ну то де той "вітчизняний автопром", що мав вже не те, що піднятися, а вже мав розцвісти!
Краще б прийняли закони, які б дозволили прийти сюди інвесторам.

це які?
Опубліковано

схоже ми вже бачили, було :) Бізнес для афганців і чорнобильців був

Їм можна було возити без обмежень або по 1 авто в рік, а тут пропонується один раз, одне авто, одним учасником АТО. Конвеєр не получиться.

Опубліковано

ланос, таврія і все що там випускається, має бути "народним" і з комплектуючих зроблених в ,Україні. І при цьому коштувати "народних грошей" , щоби купити його могла проста середнього достатку людина. А якщо у людини є гроші - вибачте але вона купить іномарку полюбому! От і вся логіка підтримки вітчизняного виробника. Плюс до цього раз вже підтримують, тоді з дотаціями державними та різними знижками лізінгом "впарювати" всі ці автівки всім державним підприємствам та організаціям, депутатам).

Опубліковано

Був "народний автомобіль" - ЛуАЗ. Аналогів в світі немає навіть. І що?! Держава його "підняла"? Навпаки, дала можливість знищити. Бо "вітчизняний виробник" - це лише робочі руки, котрі впівдарма складають лахи з китайських комплектуючих.

Опубліковано

Про шо ти розказуєш?! Шо ти переписуєш байки, які нам всі 20 років пхають з телевізора?! Скільки років в нас дорогуща розтаможка?! Скільки й "незалежна", правда? Ну то де той "вітчизняний автопром", що мав вже не те, що піднятися, а вже мав розцвісти!

jack74, Цей автопром би існував як би його власники їм би займались! А вони, на жаль, зрозуміли одне: навіщо вкладати гроші у модернізацію, запрошувати інвесторів, терпіти конкурентів, однією фразою "перестати бути королями" якщо просто можна прийняти закони про протекціонізм і не робити нічого! Бо хлопи і так все куплять, бо вибору не буде!

Зараз, щоб промотивувати його розвиватись, доводиться приймати вже жорсткі рішення. І для циї олігархів це у більшості скорочення, або навіть закриття цих виробництв.

Я не є законодавець. Але все ж таки треба зробити так, щоб виробнику автомобілів, було б вигідно відкрити тут виробництво, нехай спочатку і просто сборочне, а менш вигідно ввозити готовий виріб. Це краще рішення. Принаймні у РФ, до цього року, були заводи по виробництву тих же опелів...

На жаль ще та клята війна...

Опубліковано

halcogen, де ти прочитав слово "передовий"? ЛуАЗ - це машина для села, аналогів якій ти не знайдеш. Не дофантазовуй неписаного, а включай мізки.

Electronshik, ти знаєш, пора вже почати думати трохи про людей, звичайних небагатих українців, а не про якихось там міфічних уявних гіпотетичних "вмотивованих вітчизняних виробників"

Опубліковано

Якщо влада дозволить ввозити авто без розмитнення то тим самим вона поховає вітчизняний автопром.

А він існує?? Не смішіть мої капці!

Я працював на Волинь-АВТО, знаю. Його поховали із закриттям виробництва "Таврії" / "Славути". Замість того, що вкласти гроші у дизайн, і зробити із авто хоч якусь відмінність від металевого корита - похоронили.

дає людям роботу.

Роботу людям дає зовсім інше. Там уже вище писали - зібрав із китайського мотлоху "український", наклеїв лейбу маде ін україна.

А в більшості випадків, робота заключається у переклеюванні лейб із чіна на україна.

Опубліковано

Не смішіть мене тим ЛуАЗом, гробік на колесах а не передовий автомобіль )))

Пошукай хоча б один аналог із такою ходовою і прохідністю як у "Волинянки". Подібний назвати зможеш, але не такий!

так, йому н евистачало дизайну. Проскочив один момент, можна було "стрельнути" - але СРСР рухнув і все заглохло...

000235226.jpg

Опубліковано

jack74, Взагалі-то людям треба дати вудку та навчити ловити рибу, ніж дати просто рибу!

Добре, ок, знімають мита для автомобілів, що далі? Звичайно що ці всі автомобілі-"тазікі" вітчизняного виробництва, покупатись не будуть. Відповідно заводи, які їх виробляють, зупиняться, (або будуть підвищувати свій конкурентний рівень, що навряд чи зможуть, або закриються взагалі), людей на вулицю. Так як автомобілі роблять з металу, то відповідно і якась певна частина металу на внутрішньому ринку стане непотрібною. Значить менші продажі, менші податки, які платяться у бюджет, ще більша ср@ка в економіці нашої країни, яка ще й веде війну! Як результат: ми подумали за людей?

З іншого боку: мита не знімаються, люди, не бажаючи купляти наші тазікі, вимушені переплачувати за більш менш пристойні машини. Західні компанії, які налякані нашою корупцією, війною, умовами ведення бізнесу, йти на наш ринок не бажають! Але виробникам тих же вічно верещащих гальмами "Богданів", зазів просто супер! Нафіга напрягатись? Для нас, з вами, це не вихід взагалі.

Я написав одне з рішень яке я бачу, просто вже не бажаю повторюватись.

Опубліковано

jack74, Взагалі-то людям треба дати вудку та навчити ловити рибу, ніж дати просто рибу!

Добре, ок, знімають мита для автомобілів, що далі? Звичайно що ці всі автомобілі-"тазікі" вітчизняного виробництва, покупатись не будуть. Відповідно заводи, які їх виробляють, зупиняться, (або будуть підвищувати свій конкурентний рівень, що навряд чи зможуть, або закриються взагалі), людей на вулицю. Так як автомобілі роблять з металу, то відповідно і якась певна частина металу на внутрішньому ринку стане непотрібною. Значить менші продажі, менші податки, які платяться у бюджет, ще більша ср@ка в економіці нашої країни, яка ще й веде війну! Як результат: ми подумали за людей?

З іншого боку: мита не знімаються, люди, не бажаючи купляти наші тазікі, вимушені переплачувати за більш менш пристойні машини. Західні компанії, які налякані нашою корупцією, війною, умовами ведення бізнесу, йти на наш ринок не бажають! Але виробникам тих же вічно верещащих гальмами "Богданів", зазів просто супер! Нафіга напрягатись? Для нас, з вами, це не вихід взагалі.

Я написав одне з рішень яке я бачу, просто вже не бажаю повторюватись.

Якщо таке виробництво тримається лише за рахунок мита, яке пролобіювали олігархи то нах таке виробництво?
Опубліковано

Я працював на Волинь-АВТО, знаю. Його поховали із закриттям виробництва "Таврії" / "Славути". Замість того, що вкласти гроші у дизайн, і зробити із авто хоч якусь відмінність від металевого корита - похоронили.

Питання: чому похоронили? Часом не тому що тут той, хто займається виробничим бізнесом, дуже ризикує залишитись без нічого? А то прийде якійсь Саша-стоматолог, чи кулявлоб, та тупо відбере твій бізнес?

Роботу людям дає зовсім інше. Там уже вище писали - зібрав із китайського мотлоху "український", наклеїв лейбу маде ін україна. А в більшості випадків, робота заключається у переклеюванні лейб із чіна на україна.

Тому й не треба дивуватись чому в нас економіка летить у прірву.

Опубліковано

Знаєте, якщо буде вибір купити нове відро з гайками типу таврії (Віда і чи інша хрень) і 5-ти річну іномарку, яка при відміні акцизу буде коштувати як та сама гавняна нова таврія, я куплю іномарку. А якщо "вітчизняний автопром" не взмозі розвиватись - давай дасвіданья!

Опубліковано

Якщо таке виробництво тримається лише за рахунок мита, яке пролобіювали олігархи то нах таке виробництво?

Запропонуйте щось інше. Заодно поясніть тим людям, які зайняти у тому секторі, чому їх повинні викинути на вулицю

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...