fedot Опубліковано 26 Травня, 2015 в 18:03 #1 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 18:03 Оскільки дехто заліз в РО, мною було отримано прохання розмістити скаргу на ремонтників певного сервісу. Стиль і орфорграфія автора збережені. іСервіс Трабла случілась с "яблоком", с кем не буває Кароч, тема такая. Вздулась батарея, треснула задня кришка на белоснежном. Ну ок, беру телефон, беру чорнага донора с блокірованим айклаудом, пріхожу отдаю. Заказ і условія - помінять корпуса (ілі плату) местамі, а донора оставляю, як оплату за роботу, донора оценілі в 450 грн , маловато но фіг с нім. Вроде ж фсьо просто, фсе довольни, але є але . На доноре подсветка оказалась глюкавая, потому оставілі родную морду (белую), просіл поставіть чорную на зад (с донора), но на прійоме гварят, наф тобі такой калейдоскоп, поставілі белую. Я даволен, забіраю тел, єду дамой і по прієзде уже охреневаю 1. Кришка задняя - фтикнулі не оригінал. Как понял ? Да на ощупь она децл другая чем на фсех апаратах что в семє как і шріфт. 2. Вай фай где ? Не актівний Карл, НЕ АКТІВНИЙ !!! Ребут, востаноленіє с копії, с ДФУ, настройка как нового, і т.д до одного места - вивод с етіми заменамі пошкодили модуль. І что теперь, отправив жену здать (патаму что злой), і тут парні-сервіснікі запелі - нада платіть за ремонт, какойто бонус пообещалі, кто ремонтіровал до того мій апарат - не на месте - ясна, да - завтракі да обеди. І вот что я думаю, вот нахера мну такоє счастьє, самі начуділі - самі і ісправляйте, я так думаю. Жду ваших советоф по етой сітуації.
Vitaliy L Опубліковано 26 Травня, 2015 в 18:12 #2 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 18:12 негарна ситуація. погано що відразу на місці не перевірили функціональність. тепер качелі почнуться і нерви, нерви...
Ko3bMa Опубліковано 26 Травня, 2015 в 18:25 #3 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 18:25 Зіберс? А шо, по слогу нє відно?
Grinch Опубліковано 26 Травня, 2015 в 18:33 #4 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 18:33 *ітзама* ніби зараз....не тянути час, а по горячим слєдам вирішувати.
Nexy Опубліковано 26 Травня, 2015 в 19:00 #5 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 19:00 йти з бітою розбиратись! знайдуть хто робив за раз-два
fedot Опубліковано 26 Травня, 2015 в 19:03 Автор #6 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 19:03 йти з бітою розбиратись! знайдуть хто робив за раз-дваМайн лібер Совушка...(с)Ви в КПЗ були хоч раз, алі так, павумнічять?
Nexy Опубліковано 26 Травня, 2015 в 19:05 #7 Опубліковано 26 Травня, 2015 в 19:05 йти з бітою розбиратись! знайдуть хто робив за раз-дваМайн лібер Совушка...(с)Ви в КПЗ були хоч раз, алі так, павумнічять?чисто жарт з підтекстом
Nokian Опубліковано 30 Травня, 2015 в 18:22 #8 Опубліковано 30 Травня, 2015 в 18:22 Другий пост не читав і читати не буду, поки автор не перестане писати покрученою мовою.По ситуації в надутому айфоні плата перегинається градусів на 10-15.При розборі гвинтики можуть очі повибивати.Малій дитині ясно, що коли повезе, апарат після цього включається і ПРАЦЮЄ- то далеко не факт , що він протягне довго.В сервісі просто мали попередити про це.
artikice Опубліковано 30 Травня, 2015 в 18:33 #9 Опубліковано 30 Травня, 2015 в 18:33 А з другої сторони- хто ж там має крутити телефони? сидить один студент якого майже ніхто не вчив. Сервіс живе на тіньовому ринку- продажі айфонів. Те що там яблучко на вивісці то це не значить що крутий сервіс. Прошу не копати- працював там і знаю що куди.
flashmax Опубліковано 30 Травня, 2015 в 21:36 #10 Опубліковано 30 Травня, 2015 в 21:36 Артікль красава +12 Нокіан - тут почітай.Імей сходиться? Може втулили левак якийсь. Або дійсно плата була пошкоджена, а розробка-зборка її добила.
MANJAK11 Опубліковано 30 Травня, 2015 в 22:56 #11 Опубліковано 30 Травня, 2015 в 22:56 Артікль красава +12 Нокіан - тут почітай.роблю висновок зовсім *лівий* з наведеної ссилки. Тобто ти Зіберт там писати по людськи можеш, а тут ні ? Може вже треба напрягати починати за навмисну безграмотність ? Бо пошуткувати періодично то одне, а постійно напрягати своїми *творєніями*, то трохи інше, нє ? Думав ти скрізь так *спілкуєшся*, ну думаю *фіг з тобою*, а тут *вот оно чё Михалыч*, *вот ты какой - северный олень*
nick3l Опубліковано 31 Травня, 2015 в 14:44 #12 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 14:44 А з другої сторони- хто ж там має крутити телефони? сидить один студент якого майже ніхто не вчив. Сервіс живе на тіньовому ринку- продажі айфонів. Те що там яблучко на вивісці то це не значить що крутий сервіс. Прошу не копати- працював там і знаю що куди.Можна і покопати, так як адекватність критики під сумнівом. Як ніяк "працював" - минулий час, а чому минулий? Бо був вигнаний, навіть з такого ледь живучого сервісу низької якості, який живе на тіньовому ринку, чи не так, artikice?
nick3l Опубліковано 31 Травня, 2015 в 15:27 #13 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 15:27 @Офіційний коментар від іСервісу автору скарги:Суть даного посилання - бажання усунути дефект свого телефону (більш відомого, як мікросхема USI) на халявку. Ті хто мають справу з айфонами зрозуміють.
swmarmalade Опубліковано 31 Травня, 2015 в 15:58 #14 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 15:58 @Офіційний коментар від іСервісу автору скарги:Суть даного посилання - бажання усунути дефект свого телефону (більш відомого, як мікросхема USI) на халявку. Ті хто мають справу з айфонами зрозуміють.Ті хто не ніколи не мали справу з айфонами стоять відркривши рота і думають що малося на увазі? Будь-ласка, переклади на людську мову.
DasBoot Опубліковано 31 Травня, 2015 в 16:23 #15 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 16:23 Реально стикався з сіями тіпа мастірами напротязі року ,реально думають як би наіпать і прошить на лоха пару яблук ,бо більше вони нівчому не шарять ревльно кантора яку хочеться коктелями накормить(стикався з тими що на Волі)
Соромітник Опубліковано 31 Травня, 2015 в 16:43 #16 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 16:43 колись розбирав після них ноута... це був пісєц феєричний...Останній СЦ на який би я чьот поніс ремонтуватиP.S.: до них ніхто не розбирав
Spencer Опубліковано 31 Травня, 2015 в 17:13 #17 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 17:13 2автор Ви б писати навчились спочатку, а то вас не "паймьош" . Може ви і в житті так розмовляєте і хлопці в сервісі просто не змогли вас зрозуміти, а ви їх? А ви тут роздули проблему глобального рівня, прокуратури, суди, форуми і т.д. Судячи з ситуації описаної вище і почитавши тему ВК, думаю автор просто вирішив випендритись (імхо). Не тягне дана ситуація на таку масштабну проблему, яку він з неї хоче зробити, тим більше як я зрозумів вирішили її. Такі ситуації трапляються кругом і щодня, тим більше ремонт діло тонке, хоча сервісників не виправдовую. Проте не люблю, коли ж навмисне нагнітають і роздувають проблему, звинувачують і обливають брудом на основі своїх особистих інтересів і висновків, нічим не підкріплених, як це робить автор теми. Звичайно, в теперішній час треба завжди і всюди бути напоготові (хоча в Україні так завжди і було), проте на лице якийсь один гнилий пафос, незрозумілі звинувачення, я толком нічого не зрозумів, хто кому і що зломав і хто хотів нажитись на кому, бо ж автор приніс в ремонт 2 зломаних айфони з самого початку)))
DasBoot Опубліковано 31 Травня, 2015 в 17:20 #18 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 17:20 Реально стикався з сіями тіпа мастірами напротязі року ,реально думають як би наіпать і прошить на лоха пару яблук ,бо більше вони нівчому не шарять ревльно кантора яку хочеться коктелями накормить(стикався з тими що на Волі)Хтоб тут з них ікони не малював реально гавносервіс і до клієнтів хамське відношенння і робити вони невміють ніхера ,може одиничні випадкі студенської практикі
Гість rl72 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 18:35 #19 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 18:35 та нормально спілкується в житті. чистою українською... сам був дуже здивований
artikice Опубліковано 31 Травня, 2015 в 19:27 #20 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 19:27 А з другої сторони- хто ж там має крутити телефони? сидить один студент якого майже ніхто не вчив. Сервіс живе на тіньовому ринку- продажі айфонів. Те що там яблучко на вивісці то це не значить що крутий сервіс. Прошу не копати- працював там і знаю що куди.Можна і покопати, так як адекватність критики під сумнівом. Як ніяк "працював" - минулий час, а чому минулий? Бо був вигнаний, навіть з такого ледь живучого сервісу низької якості, який живе на тіньовому ринку, чи не так, artikice?На рахунок вигнаний- це спірне питання- цього на той момент хотіли 2 сторони. Тому нам нема чого знову піднімати це питання. Хоча люди- чого ми фігньою страдаєм- чорний піар це теж піар- тепер ті хто й не знав цього сервісу знають. Якщо питання вирішено- можна й закрити цю тему, а всі інші користувачі зроблять свої власні висновки.
swmarmalade Опубліковано 31 Травня, 2015 в 19:30 #21 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 19:30 чорний піар це теж піар- тепер ті хто й не знав цього сервісу знають. Трохи не так: тепер ті хто не знав про цей сервіс - точно туди не звернуться, ще й порадять своїм згайомим обходити його стороню
Factory Опубліковано 31 Травня, 2015 в 19:44 #22 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 19:44 Небагато в луцьку спеціалістів, сумна статистика
swmarmalade Опубліковано 31 Травня, 2015 в 19:49 #23 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 19:49 Небагато в луцьку спеціалістів, сумна статистика Звідки ж їм тут взятися?
Factory Опубліковано 31 Травня, 2015 в 19:50 #24 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 19:50 От де треба розвивати ІТ кластер тому подібне
nick3l Опубліковано 31 Травня, 2015 в 20:16 #25 Опубліковано 31 Травня, 2015 в 20:16 А з другої сторони- хто ж там має крутити телефони? сидить один студент якого майже ніхто не вчив. Сервіс живе на тіньовому ринку- продажі айфонів. Те що там яблучко на вивісці то це не значить що крутий сервіс. Прошу не копати- працював там і знаю що куди. Можна і покопати, так як адекватність критики під сумнівом. Як ніяк "працював" - минулий час, а чому минулий? Бо був вигнаний, навіть з такого ледь живучого сервісу низької якості, який живе на тіньовому ринку, чи не так, artikice? На рахунок вигнаний- це спірне питання- цього на той момент хотіли 2 сторони. Тому нам нема чого знову піднімати це питання. Хоча люди- чого ми фігньою страдаєм- чорний піар це теж піар- тепер ті хто й не знав цього сервісу знають. Якщо питання вирішено- можна й закрити цю тему, а всі інші користувачі зроблять свої власні висновки. Я думаю нюанси з крадіжками власності клієнтів, обдурюванням колег та "ліваками" опустимо та закриємо тему
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.