Перейти до змісту

іСервіс


fedot

Рекомендовані повідомлення

Я думаю нюанси з крадіжками власності клієнтів, обдурюванням колег та "ліваками" опустимо та закриємо тему ;)

Вєчєр пєрєстаєт бить томним ... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

іСервіс коментує 1-й та останній раз в цій темі, щоб показати іншу сторону медалі і розвіяти чиїсь сумніви , бо те, що понаписував автор на цьому та інших ресурсах інакше як наклепом та дешевою провокацією не назвеш.

2Itzamna

Шановний Віктор, от ви наприклад говорите лише власними здогадками и голослівними звинуваченнями "Вони думали лох прийшов", "Хотіли кинути", "Wi-FI зламали" і т.п. Звідки ви все знаєте, що ми хотіли, робили і т д? Давайте звернемось до фактів:

1. Ви принесли 2 фактично не робочих телефони, один заблокований iCloud'ом, інший тріснутою кришкою та зі вздутою батареєю. Факт в тому, що обидва телефони не робочі і їх не протестуєш цілком на справність, що в них робить, а що ні.

2. Ремонтували той, що зі вздутою батареєю. Факт в тому, що телефон вже вдарений, плюс там здулась батарея, від чого могла деформуватись плата, що й могло також бути причиною виходу з ладу wi-fi і не тільки, розбирати його вже було ризиком, бо він міг і не включитись потім. Наша помилка, що не попередили про все це, але мабуть всеодно ви б звинуватили нас у всіх бідах свого телефону :)

3. Сам телефон вже був кимось паяний/грітий в інших місцях, без захисних екранів на мікросхемах, Wi-FI модуль стояв старого зразка, який з заводу є дефективним і часто виходить сам з ладу, та й ще й ремонтований вже (грітий). Це все факти, про які вам говорили і демонстрували наочно, проте ви не захотіли ні слухати, ні дивитись, продовжуючи нагнітати і шукати винних.

4. Вам ніхто не хамив, не обманював, відразу ж запропонували говорити з власником, який вам сам без зайвих питань погодився зробити все безоплатно, лиш би не нагнітати ситуацію, хоч і поніс збитки (заміна wi-fi 4S коштує більше ніж весь ваш донор). І не говоріть про 900-1000 грн, ніхто за ці гроші не купить заблокований 4S, в якому LCD ще некоректно працює.

5. Кришка китайська?! Та це сама найдешевша деталь, яка є в айфоні. Де логіка? Вам поставили, яка можливо була під рукою і не приглядались сильно, бо різницю відразу не помітиш (не забувайте про людський фактор), бо ж вас влаштувало все відразу. Просто прийшли б і сказали так і так, ми б без зайвих питань поставили іншу або дали на вибір, ніхто б не сперечався. Ви ж чомусь пішли іншим шляхом.

6. Навіть після вирішення ситуації повністю на вашу користь ви не можете заспокоїтись і обливаєте нас брудом на всіх сайтах на світі, хоча до вас віднеслись дуже толерантно і з розумінням, а могли б так само піти на принцип і ви б абсолютно нічого не довели, тому що й самі від початку не дуже праві, просто не хочете чи не можете того визнати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені, як працівнику сервісного центру, і зважаючи на попередні дописи ТС про те, як він ковирявся самостійно в айфоні, позиція айсервісу виглядає більш адекватною) І викладена більш адекватно))

Доволі типова ситуація у відносинах клієнт-сервіс.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доволі типова ситуація у відносинах клієнт-сервіс.

Я заступлюся за Зіберса.

Мабуть єдиний СЦ який я поважаю - це Медія. Можливо і у них не все айс, але роботу свою роблять.

Щодо іСервіс-а. то в нас виходить так: будь-хто (саме так - будь-хто) хто вміє тримати викрутку в руках, і заодно і паяльника - вважає себе генієм і Майстром усього-на-світі!

Знаю на Борді 2-3 чоловіка, які реально вміють робити те, за що беруться. По місту багато "СЦ" де рукожопи через одного.

А цій ситуації, явно хтось когось хотів нагріти на айфон.

І чому в більшості випадків, майстер хоче окрім заробити за роботу, ще й "даунгрейднути" клієнту його пристрій? тИПУ " А ПОХ, ВІН ЛОХ, ніх*я не замітить".

колись на Волинь-авто, клієнти, що здавали свої авто в ремонт, змушені були стояти в цеху над своїми авто, щоб ті майстри щос робили, щось робили правильно і нічого не втнули.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

наскільки мені відомо нормальні майстри з айсервісу уже пішли, та працюють зовсім в інших офісах

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Телефони я, напевно, взагалі в сервісні центри не носитиму, хіба по гарантії

Колись здав Samsung Galaxy S3 в один з них, повернули з діагнозом "ремонту не підлягає".

Десь через півроку вирішив сам розібрати. Всередині материнська плата була достатньо сильно подерта. Явно не дефект від падіння на підлогу.

За руку, як кажуть, не зловив, тому назву СЦ не писатиму, але недовіра до них міцно закріпилась після цього випадку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не стаю ні на чий бік, бо недостатньо достовірної інфи.

Але я можу купу історій розказати про поганих клієнтів так само.) Останній шедевр, як нас міліція приходила, бо "вже лежить заява".)

Можете захищати Зіберса, можете сервіс, але ситуація типова і конфліктна і такі часом бувають. Інша справа, що при належному

бажанні, ситуацію можна вирішити на вигідних для обох сторін умовах. Тільки от у наших співвітчизників що з одного, що з іншого

боку часто не вистачає цивілізованості, щоб це зробити.

І наостанок шокую тих, хто свій телефон більше нікуди не понесе. Я вважаю, що ситуація, коли майстер щось зламав чи пошкодив, нормальна.

Хто хоче написати гнівний пост у відповідь на три строрінки про те, який я рукожопий, хай приведе сюди майстра, який ніколи не косячив.

А якість сервісу визначається тим, як він діє у цій ситуації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одного разу ми зайшли в той Icервіс - була потреба в покупці телефону

Продавець,менеджер не знаю хто він там здався мені неадекватним

Я вийшла з того магазину і нарікла їх I х...й

Думаю,як консультують - так і ремонтують

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вважаю, що ситуація, коли майстер щось зламав чи пошкодив, нормальна.

Майстер повинен визнати, що він щось пошкодив? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме так. І запропонувати шляхи вирішення ситуейшена.

Всяке буває. Знімаєш часом з плати чіпа після хлопців-прогрівастів, а з ним дороги так тягнуться.... і патом клієнту починаєш пояснювать, шо то не ти рукожоп, бо зірвав пятаки під чіпом, а прогрівасти... Але крайній же ти, бо до тебе принесли... Всяке буває, тра вміти з людьми говорить... ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Майстер повинен визнати, що він щось пошкодив?

Так, але - коли він сам визнав "косяк" і були адекватно відшкодовані збитки - то він і надалі "майстер",

якщо "накосячив" і тікає від вирішення питання - ....

Всяке буває, тра вміти з людьми говорить... ІМХО.

"Клиент - всегда прав", це теорема, чи аксіома?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Клієнт, часто хитрови*бана макака, яка старається нажитись на сервісі (то узагальнення, яке до конкретного випадку не має ніц спільного) то аксіома, чи обгрунтувати з власного досвіду?

Люди, коли до вас дійде, шо по обидві сторони є як мудаки, так і адеквати???

Ото коли з"явиться таке розуміння і відношення відповідне, то тоді мона буде говорити і про якість сервісу і про адекватність клієнта...

НО!!! Ви мене таки вибачте, коли мені на чистку приносять ноута, а він не вмик і без зарядки... а я підключаю свою при клієнтові, а ноут і далі не вмик... то хто кого наіпать хоче? Чистка то 150грн... а заміна чіпа здехлого від перегріву, під 1300-1500... Кого в цій ситуації лохом зробити пробують?? Ви гоніть, но не заганяйтеся... Мудаки є всюди. І серед "майстрів" і серед "клієнтів"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди, коли до вас дійде, шо по обидві сторони є як мудаки, так і адеквати???

тому до тебе і звертаються... (не реклама) :0123:

P.S. Кожен - повинен займатись своєю справою, а не робити на "авось прокатит"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

конкретно в даній ситуації, вина СЦ в тому, що по ходу виникнення проблем - потрібно було узгоджувати дії з замовником.

Потрібно було перевірти все, перш, ніж віддати. І показати, що все працює, також перед замовником.

Бо прийшовши додому і зрозуміти, що працює далеко не все - ніхто нікому нічого не докаже.

Майстер скаже " а в нас працювало все!" Хоча сам, насправді, міг навіть і не перевірити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, СЦ сам же має бути зацікавлений в тому, щоб продемонструвати повну працездадність задля уникнення непорозумінь потім. Але сучасна техніка — штука складна, тому це не завжди можливо.

Для рівноваги розповім ситуацію, де вина клієнта. Ситуація абстрактна узагальнена, але базується на реальних подіях.

Уявіть собі, що у клієнта є ноут. Він сидить з нього у вк та фб, дивиться ютуб, качає фільми, читає новини. І от одного разу ноут занадто різко відкрили, занадто різко закрили, стукнули, він упав, хтось його зачепив, дитина смикнула, словом, шарахопнув його хтось так, що відламались стійки на корпусі, у які вкручуються гвинтики. Часто це буває кріплення петель. Зовні нічого помітно не буде, може, навіть нічого не буде відчутно. А, може, клієнт настільки неуважний, що не помітить, як неадекватно стала ходити у нього кришка ноута. Стійка вже фізично корпуса не тримається, але оскільки все зібране, і в неї вкручений гвинг, нічого не вилітає і не бовтається.

Проходить півроку-рік. Наступає жарке літо. Ноут засраний пилом і починає грітись, шуміти і, може, навіть вимикатись. Клієнт, нічого не підозрюючи про свої пакості, несе ноут у сервіс. Майстри, нічого не підозрюючи, пропонують його почистити за 150 гривень, клієнт нічого не підозрюючи, здає, певний, що йому швиденько почистять і все буде гуд. Далі майстер, нічого не підозрюючи, розбирає ноут і у нього все благополучно розсипається і без ремонту-поклейки воно назад уже не збереться, а якщо збереться, то буде величезний люфт, через який з часом взагалі розламається корпус.

І тепер що? Щоб віддати клієнту ноут в таком стані, як був, треба ремонтувати корпус. А це ремонт не з дешевих. Клієнт, звісно, скаже уменевсепрацювалоневалить. Майстер теж скаже, що ноут не ламав. І хто винуватий? Хто повинен поступитись?

Таких ситуацій не уникнути, і вони повинні вирішуватись між конкретним майстром/сервісом і клієнтом. І ніхто не хороший і не поганий, це тонкощі професії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І тепер що? Щоб віддати клієнту ноут в таком стані, як був, треба ремонтувати корпус. А це ремонт не з дешевих. Клієнт, звісно, скаже уменевсепрацювалоневалить. Майстер теж скаже, що ноут не ламав. І хто винуватий? Хто повинен поступитись?

Передзвонити і одразу повідомити. ЩО у вашому пристрої є ще проблеми ,яких зовні не видно. А саме: бла-бла-бла. Робимо, чи так і лишаємо?

Якщо робимо, то це + ххх грн. Якщо так і лишаємо, то тільки чистка від пилу (150) і все.

Але майте на увазі, що через трохи вам доведеться до мене (чи не до мене) звернутися з іншою проблемою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І тепер що? Щоб віддати клієнту ноут в таком стані, як був, треба ремонтувати корпус. А це ремонт не з дешевих. Клієнт, звісно, скаже уменевсепрацювалоневалить. Майстер теж скаже, що ноут не ламав. І хто винуватий? Хто повинен поступитись?

Передзвонити і одразу повідомити. ЩО у вашому пристрої є ще проблеми ,яких зовні не видно. А саме: бла-бла-бла. Робимо, чи так і лишаємо?

Якщо робимо, то це + ххх грн. Якщо так і лишаємо, то тільки чистка від пилу (150) і все.

Але майте на увазі, що через трохи вам доведеться до мене (чи не до мене) звернутися з іншою проблемою.

Воно то так, але тоді не зможеш здерти з клієнта 1к грн за повітря. Це тоді не буде називатись "бізнес по Луцьки" і прийдеться "канторці" закритись через не рентабельність.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маячня. 1К за повітря, то коли грійнули чіпа і віддали зі словами - амижепомєнялі. Звісно без гарантійки і т.п. І коли клієнт вертається через місяць, то робляться здивовані очі - атихтотакой, давайдасвіданія. Отакого добра я вже надивився. А грамотно поклеїти корпус, то не 1К грн, а так, сотки півтори-дві і усі довольні. Не нада всіх одной гребьонкой гребсти...

А загалом, то ситуація ж вичерпана, нє? ) Пора закривать...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Увага! Перш ніж впускати в свою голову увесь бруд, що написаний зверху, прошу прочитати моє повідомлення. В ньому я на правах власника СЦ Айсервіс (ФОП Шпак Ігор Валентинович) дам пояснення щодо телефону iPhone 4S (квитанція 1846 від 25.05.2015, клієнт:Коваленко Віктор Володимирович).

Суть конфлікту полягає в абсолютному небажанні Віктора Володиировича (він же Itzamna) вирішувати його на місці і гострому бажанні облити когось публічно (і, на мою думку, незаслужено) брудом.

Клієнт приніс два частково працюючих телефони і дав завдання зробити з них один. Ціну за наші послуги ми озвучили (ніхто не силою змушував вас залишати цілого донора в знак оплати ви з приймальником дійшли згоди щодо цього і спекулювати цим, як "ахтунг, атжали донора в мене" - не зовсім корректно).

Частина 1. Кришка.

Після того, як роботи були виконані, ви ознайомились з результатом і заявили, що вам не подобається задня кришка. На даному етапі допускаю наш косяк, так як приймальник має дати вам самому вибрати кришку з наявних у нас (якщо домовлено було про бу оригінал). Вашу кришку з донора ми відповідно кинули в загальну купу, так як вона не відповідала по кольору, а донор, на той момент був уже наш, згідно домовленостей. Далі, замість того, щоб попросити замінити кришку на іншу - Ви просто затаїли образу і пішли.

Частина 2. Вайфай

пункт 1. Загальні відомості

Не знаю, що ви там "вивчаєте" про mac адреси і т.д. просто, попрошу Вас ознайомитись з матеріалами на єдиному (на мою думку) авторитетному російськомовному форумі по "залізному" ремонту iPhone. Якщо пошукаєте - на даному ресурсі можна знайти ще десяток-інший тем, присвячених WiFi на 4S.

Для тих же. хто не хоче багато читати поясню - в iPhone 4S є дві версії WiFi модуля - мікросхеми USI та SW.

перші були в старіших версіях - 16GB та 32GB

потім, коли Apple визнало проблему з мікросхемами USI перестали встановлювати на iPhone.

Нова версія (SW) мікросхеми встановлювалась на останні випуски 16 та 32 гігових версій та на усі 8 гігові телефони.

Тут, на вашу думку ви вдруге "зловили нас на брехні". Суть ситуації в тому, що ви чи то не зрозуміли, чи то заплутались, але 8GB версії - це новіші версії 4S (можете погуглити). Коли минулорічну модель залишають на наступний рік - з неї роблять "бютжетку", і щоб уникнути внутрішньої конкуренції - роблять доступною лише з 8GB пам'яті. Розумію, важко адекатно сприймати інформацію, коли прийшов "разаблачать", скандалити і влаштовувати срач на борді з цього приводу.

пункт 2. Телефон "з пошкодженим вайфай"

після вашого другого візиту з кіпішем, що вас ошукують і т.д. Ми зняли кришку телефону для огляду і повідомили вам, що сталась така прикрість, яка може спіткати кожного власника 4S - вихід з ладу бракованої мікросхеми. Крім того, були присутні сліди "прогріву" даної мікросхеми (сліди флюсу, знятий захисний скотч). До слова прогрів - короткотермінове відновлення працездатності мікросхеми (Мікс підтвердить, що це).

Ніяких пояснень клієнт вислуховувати не хотів, впав в фрустацію, відкрив дану тему, подзвонив мені на особистий телефон з ультиматумом "або робочий телефон завтра, або я прийду з міліцією, прокуратурою, ОБСЄ ". Я відповів, що чисто по-людськи його розумію, і так, як довести йому нічого не зможу (як і він нічого не доведе, бо нашої провини там справді нема), мол ситуація патова, мікросхему поміняю безкоштовно. Благо на його донорі була саме SW (мікросхема наступного покоління, без дефекту). Це і було зроблено. Але, замість подяки, Віктор Володимирович піднімає от таку бучу.

Частина 3. Висновки

Мушу додати, що на приватні повідомлення шановний Віктор Володимирович не відписує, усі обговорення веде виключно публічно, з чого можу зробити висновок про істині цілі даної особи. Взагалі, маю підозру, що вся історія була розіграна виключно з метою чорного піару і відкриття даної теми, в якій кожен "добродій-конкурент" підкине свій камінець. Не виключаю причетність Артемка (диво майстри, які вже пішли з Айсервісу, потягнувши зсобою трішки чужого майна - це він, і він один) до створення і розгортання цього конфлікту. тому прошу модераторів не посто закрити, а видалити цю тему, як завідомо замовну та чорну.

Усім конкурентам, що какали вище бажаю більше таких Вікторів Володимировичів)

Колегам щиро дякую за підтримку та допомогу в донесенні правди до читача

Вдячний Міксу та іншим, хто не полінувався об'єктивно проаналізувати ситуацію.

з усіх питань звертайтесь на мою сторінку ВК або за номером 063-39-14-326

Тему вичерпано

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну фіг його знає. В понеділок здали на ремонт 4й айпад (заміна побитого екрану). Пристрій повернули згідно встановлених строків і оплата була обумовлена заздалегідь. Дали місяць гарантії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...