Перейти до змісту

Гонки на аеродромі Крупа


Andreyxxx

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 63
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

RePlay, Ви би доступною мовою висловлювалися.... Не всі ж гуру драг-рейсінгу...І не "мэтри" гаражної справи

Хм...Ну, маю на увазі яка конфігурація двигуна, підвіски, коробки? Може хто з власниками спілкувався. Особливо по зеленій таврії цікаво, що вона так E34 на старті обїхала.

Опубліковано

Хм...Ну, маю на увазі яка конфігурація двигуна, підвіски, коробки? Може хто з власниками спілкувався. Особливо по зеленій таврії цікаво, що вона так E34 на старті обїхала.

цікаво і хто з бордівчан тобі має викотити цю інфу по конкретному авто на яке ти запав?

Опубліковано

На мою думку, бмв якісь туповаті були, чи то водії так керують чи роки дають своэ.

Роки своє дають, але то ще й враження зі сторони таке.

Навіть "Таврія" заряжена їде доволі пристойно, а "вісімка" взагалі при об'ємі 1,5 дрючила спокійно всіх у класі 2,0, але злила зарядженій Ibiza. На драгові стоковій машині нема що робити. Хіба покатушки для любителів, але в змаганях шансів немає. Заряджена машинка нижчого класу проїзджає на ура.

Опубліковано

На мою думку, бмв якісь туповаті були, чи то водії так керують чи роки дають своэ.

Та да, там тільки синя E36 класно поїхала, а інші якось не дуже. Ну але там теж могли бути якісь овочі з малими обємами. Так що хз.

Posrsche у фіналі наказав Bentley. Народу це сподобалось :-)

Порш там явно не сток.

Опубліковано

Хм...Ну, маю на увазі яка конфігурація двигуна, підвіски, коробки? Може хто з власниками спілкувався. Особливо по зеленій таврії цікаво, що вона так E34 на старті обїхала.

Дивився на зелену таврію. Стандартний двигун 1.3 з розрізною шестернею. Більше нічого такого не помітив, розпорка була верхніх стаканів. Кліренс завишений, деталей не знаю.

Опубліковано

На кваліфікації Golf R32 показав час у 13 з гаком секунд, причому на старті він тупонув так, що супротивник вже 2 ввімкнув. Але потім він його догнав і перегнав. Якби не тупняк на старті - то час був би набагато кращим за 13 секунд (а це час фіналістів). Шкода шо далі кваліфікації той гольф не поїхав.

Опубліковано

Навіть "Таврія" заряжена їде доволі пристойно, а "вісімка" взагалі при об'ємі 1,5 дрючила спокійно всіх у класі 2,0, але злила зарядженій Ibiza. На драгові стоковій машині нема що робити. Хіба покатушки для любителів, але в змаганях шансів немає. Заряджена машинка нижчого класу проїзджає на ура.

Зате стокова - це еврідей машинка, а підготовлена - тільки пуляти з місця і то, у випадку тазів, недовго.

Опубліковано

На мою думку, бмв якісь туповаті були, чи то водії так керують чи роки дають своэ.

Роки своє дають, але то ще й враження зі сторони таке.

Навіть "Таврія" заряжена їде доволі пристойно, а "вісімка" взагалі при об'ємі 1,5 дрючила спокійно всіх у класі 2,0, але злила зарядженій Ibiza. На драгові стоковій машині нема що робити. Хіба покатушки для любителів, але в змаганях шансів немає. Заряджена машинка нижчого класу проїзджає на ура.

Вісімка перероблений двигун 16 клапанів (об"єм не знаю), 4 дросеся, фільтр повітря просто відсутній. Власник сказав, що завів о восьмій (зібрав до купи все) і що двигун мінімум 150 коней. Ібіца біла мій сосід. Знімав капот і дивився. Двигун 2.0 так само без впуска з окремими дроселями і без фільтру, стоїть ЕБУ Январь 7.2 та чипований, реально заточений під драг, з спец.бензобаком в багажнику, бронепроводами , сліками на передку і вузькими ззаду і т.д. і т.д. КПП теж перероблене. Сподобався тахометр, жаль не сфоткам, на півприборки, спідометра не знайшов. Заправлений 106 бензином (зі слів власника).

Опубліковано

Вісімка перероблений двигун 16 клапанів (об"єм не знаю), 4 дросеся, фільтр повітря просто відсутній. Власник сказав, що завів о восьмій (зібрав до купи все) і що двигун мінімум 150 коней. Ібіца біла мій сосід. Знімав капот і дивився. Двигун 2.0 так само без впуска з окремими дроселями і без фільтру, стоїть ЕБУ Январь 7.2 та чипований, реально заточений під драг, з спец.бензобаком в багажнику, бронепроводами , сліками на передку і вузькими ззаду і т.д. і т.д. КПП теж перероблене. Сподобався тахометр, жаль не сфоткам, на підприборки, спідометра не знайшов.

Спідометр там нафіг непотрібен на драговій машині. При вазі машині тона 150 к.с. виїзджає з 16 секунд.

Опубліковано

А що зі сріблястеньким стало? Стартував він файно... На жаль, проблеми не дали успішно фінішувати.

як казав власник щеплення полетіло, неміг передачу включіти. чорний не такій був цікавий як цей))

Опубліковано

поршу повезло що лансер сіренький поломився. такби пришлось попотіти їй)

Ланцер проти порша поDрочиtи пішов би :))

Опубліковано

поршу повезло що лансер сіренький поломився. такби пришлось попотіти їй)

Ланцер проти порша поDрочиtи пішов би :))

вибачте ви гонку бачили? лансер полетів, причому в прямому смислі цього слова.

Опубліковано

Ево покруче був.

Але все ж таки, я думаю що якби лансер сріблястий не поламався і Golf R (сорі, раніше казав що R32) не пропав, в фіналі було б куди цікавіше.

Я дуже чекав як поїде гольф в заїздах. Він на старті (кваліфікації) продрушляв секунди 3 мабуть, тупо простояв на місці (фору давав чи що), а потім догнав і перегнав - і при цьому час був 13 з гаком секунд !!! І це враховуючи його тупняк на старті.

Опубліковано

Сподіваюсь проблеми зі зчепленням вирішаться "малою кров'ю".

Вирішаться заміною нажимного диска (корзини) і установкою обмежувача ходу вилки щоб така проблема більш не повторилась.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...