AgentSmith13 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 07:17 #126 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 07:17 Організувати таке здатна хіба громадська організація, і то немаленька. Я подав гіпотетичну ідею... Якщо за таке спробують здирати 4 гривні, бажаючих прийняти в акції участь має бути немало:
DarkMonk Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 07:40 #127 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 07:40 Не стал читать 9 страниц. Тут написано всё тоже самое что и в предидущих темах.......Моё мнение такое...... В стране (или городе) должно быть 70%-80% городского авто-электро транспорта по адекватной цене. А маршрутки (20%) пусть стоят хоть 100гривень за билет.ЗЫ. Адекватная цена - в моём понимании - это цена регулируемая государством , а не Васей Пупкиным - который руководствуется ценой на доллар и бензин.
seolutsk Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 07:48 #128 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 07:48 При ціні в 4 грн на маршрутку, власним авто, якщо малолітражка до 2.0 і дизель, то так само буде по грошах поїхати від ЦУМ-а до 33 чи 40 кварталу (не враховуючи ціни на ремонт авто, але якщо акуратно їздити і авто якісне, то такі витрати можна звести до мінімума), то питання - де логіка?
katjka_9 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 08:07 #129 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 08:07 При ціні в 4 грн на маршрутку, власним авто, якщо малолітражка до 2.0 і дизель, то так само буде по грошах поїхати від ЦУМ-а до 33 чи 40 кварталу (не враховуючи ціни на ремонт авто, але якщо акуратно їздити і авто якісне, то такі витрати можна звести до мінімума), то питання - де логіка?Логіка така, що більша половина населення немає авто, тому будуть користуватися маршрутками. І ті що не мають, хто зна коли куплять, особливо при такій ситуації курса $, законів і взагалі якщо вони на авто щось відкладали.
Zheny@ Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 09:50 #130 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 09:50 більша половина населення немає автоЯ сказав би навпаки. Менша частиина не має.будуть користуватися маршруткамиБудуть, бо бояться спізнитися. Бояться бути оштрафованими за спізнення. І т.д.Але багато зараз людей пересяде на тролейбуси.
Ko3bMa Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 10:05 #131 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 10:05 Луцьке підприємство електротранспорту Графік руху Тролейбуси (оновлено 21.02.2015) Я вже давно складаю власний графік руху тролейбусів: вийшов на зупинку на годину раніше, засік який маршрут коли їде, відмітив в записнику. Чого й вам бажаю
alexvvv Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 10:10 #132 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 10:10 При ціні в 4 грн на маршрутку, власним авто, якщо малолітражка до 2.0 і дизель, то так само буде по грошах поїхати від ЦУМ-а до 33 чи 40 кварталу (не враховуючи ціни на ремонт авто, але якщо акуратно їздити і авто якісне, то такі витрати можна звести до мінімума), то питання - де логіка?логіка - що треба авто на кожного члена родини + витрати то йдуть не тільки напальне
systemoad Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 18:35 #133 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 18:35 Не стал читать 9 страниц. Тут написано всё тоже самое что и в предидущих темах.......Моё мнение такое...... В стране (или городе) должно быть 70%-80% городского авто-электро транспорта по адекватной цене. А маршрутки (20%) пусть стоят хоть 100гривень за билет. ЗЫ. Адекватная цена - в моём понимании - это цена регулируемая государством , а не Васей Пупкиным - который руководствуется ценой на доллар и бензин. нє, тоді це комунізм, від якого ви всі тікаєте - нехай ринок все розставить по місцях, хоче господар 10, най 10 і ставить чувак, то так само хочемо зарплату мініімалку 10 тис. То ми і будем получати ???
Єретик Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 18:59 #134 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 18:59 "чувак", як тут кажуть "часи соціалізму закінчились, працюй краще і більше", ну а що, ви хотіли капіталізм? - отримуйте охох-ох мабуть ти ще зовсім дитина. Не жив ти в совку. Не уявляєш собі що це таке.
Taras21 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 21:14 #135 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 21:14 А потім віднімеш від цієї суми вартість солярки, оплати праці водіїв, "ввізорівських" сервісів, витрат на ремонт і техобслуговування, податки - бачитимеш, які там прибутки.то виходить, що перевізники альтруїсти, тримаються цих маршрутів лише через свій нескінченний ентузіазм, і не віддають маршрутів іншим бажаючим, бо ті інші пох...ять все, перестануть думати про пасажирів, а про себе.Сміявся хвилин 5
espert Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 21:25 #136 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 21:25 Проста економія: повісити на кожній зупинці графік руху - і їздити по цьому графіку. І ніякому Візорі не прийдеться платити гроші. Але ж ні. По графіку маршрутки в нас їздять рідко, а ще частіше ввечері сходять з графіків, бо ж не вигідно пустими їздити. А потім кажуть - ми їздили, просто GPS не працював, зламався. А так - на кожній зупинці графік, і люди знатимуть коли буде то чи інший автобус. А за сходження з графіку - штрафи.
katjka_9 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 09:23 #137 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 09:23 більша половина населення немає авто Я сказав би навпаки. Менша частиина не має. будуть користуватися маршрутками Будуть, бо бояться спізнитися. Бояться бути оштрафованими за спізнення. І т.д. Але багато зараз людей пересяде на тролейбуси. ого, щось Ви переоцінюєте ситуацію) В країні набагато більше бідного і середнього класів, які не можуть собі дозволити авто, але якщо і купляють - одне авто на всю сімю, а не на кожного члена родини. Тому такий і спрос на міський транспорт, якби більша частина їздила на своєму авто - маршрутки у нас пустували
NSL Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 10:13 #138 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 10:13 v.vitalijovich, гарно розказуєш, але що робити тим людям які не можуть сісти на велосипед?Ходити пішки - це також корисно!... або їздити громадським транспортом і не жалітися на вартість проїзду!... Я живу за межами Луцька (10 км) і мені щоб дістатися до роботи потрібно їхати з двома пересадками, а це (1-ша маршрутка 10 грн + 2-га маршрутка 3 грн) х 2 = 26 грн вдень на проїзд! А ви ще жалієтесь що 4 грн дорого! Велосипед - це звичайно не панацея, але досить таки непогана альтернатива!А на рахунок : " ...велосипедом не завжди добре. Приїхати на роботу і весь день спітнілим ходити - неприємно..." - ну так, я ж забув у нас маршрутки кондиціонерами обладнені!)))...особливо коли на дворі + 30, час-пік, людей як шпротів у банці...і закритий люк, бо обов.язково знайдеться якайсь бабулька яку сквозить...!....то ж кожен обирає кращий варіант для себе сам! Особисто для мене сьогодні це велосипед! Яка у Вас зарплата?
LSD Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 10:39 #139 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 10:39 Теж згоден нехай би якщо зроблять по 4 грн. проїзд штраф дали б наприклад 4тис грн за невиїзд на маршрут. А людям би підтримати бойкот і надати перевагу пішим прогулянкам або тролейбусу. І хай би каталися порожняком . А Візор би зранку на стіл в міську раду список тих хто продрушляв маршрут.
AgentSmith13 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 11:02 #140 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 11:02 Теж згоден нехай би якщо зроблять по 4 грн. проїзд штраф дали б наприклад 4тис грн за невиїзд на маршрут. А людям би підтримати бойкот і надати перевагу пішим прогулянкам або тролейбусу. І хай би каталися порожняком . А Візор би зранку на стіл в міську раду список тих хто продрушляв маршрут. За невиїзд 3 і більше рази на місяць з причини "впадло" - прощавай, ліцензія на перевезення. І основне, РОЗКЛАД писати має АДЕКВАТНА людина, з урахуванням побажань людей, а не перевізника.
AgentSmith13 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 17:28 #141 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 17:28 Ну, десь так.... Заздалегідь соррі за "французький"
Saddy Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 18:50 #142 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 18:50 а може задум такий - як зробити людям добре? спочатку зробити погано, а потім повернути так як було до того?
seolutsk Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 18:53 #143 Опубліковано 6 Квітня, 2015 в 18:53 а може задум такий - як зробити людям добре? спочатку зробити погано, а потім повернути так як було до того? Типу як з баксом зробили? Що був 16, скакнув до 40, відкатили до 25. Вроді-би і курс піднявся, а народу то все одно радий, що не по 40..
DrWeird Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 05:15 #144 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 05:15 Проект получил название «Цена проезда: так надо» Чтобы привлечь внимание властей к необходимости установки оптимальной стоимости проезда в общественном транспорте, 19-летняя жительница Иркутска устроила обнаженную фотосессию в автобусе. Идея протестного фотосета принадлежит фотомодели Лиане Клевцовой
shvezigor Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 06:48 #145 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 06:48 Реально крутий постер!! в Маси його!!
MACCEN Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 18:07 #146 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 18:07 Справа тут не в грошах, а справа в тому що сервіс надають жахливий, тому й 3 гривні дорого за такі "гамновози" платити. І не зміниться нічого, нехай навіть ціна буде по 10 гривень, чи по 20 всеодно будуть "говномаршрутки" їздити - такий у нас менталітет.Можу порівняти з фірмами деякими в Луцьку, є фірми які створюють комфотні умови праці - нехай може й заробітна плата не вельми супер висока, зато ти на роботі не відчуваєш себе лайном, а в інших фірмах умови жахливі, може й заробітна плата більше, але відчуваєш себе гівном.Зато є вибір, а тут немає вибору, таксі - це не громадський транспорт і він в рази дорожчий.
Oreolkin Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 18:39 #147 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 18:39 І проблема людей ще в тому, що вони не розуміють, що ніяка влада не зможе побороти олігархію та нечесний бізнес, бо вони є всюди навіть в європі та америці але там вони мультимільярдери на держ контрактах. І єдиний шлях в нашій країні побороти соціальну несправедливість, це перестати підтримувати бізнес олігархів. Но наш народ на це не здатний, він не може відмовитися від навязаних потреб, наприклад обходився луцьк і без порт сіті но всьоже івахів і єрємєєв найшов спосіб доїти народ,(якби це були бізнесмени з народу я б і мову не починав а так самі знаєте де вони були) так само дорогий бензин на заправці, заправляйтеся де дешевше, погані послуги просто ними не користуйтесь, не купуйте продукцію олігархів і все ми самі їх опустимо, бо ті люстрації і закони антиолігархічні то як казочки дітям у дитсадку розказують, а ті вірять, що правда, в силу свого нерозвиненого це підростаючого інтелекту.напевно єдина об'єктивна думка тут по темі
buumb1 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 19:36 #148 Опубліковано 7 Квітня, 2015 в 19:36 Ну тим хто говорить, що це дорого,чи ше якось , можей так , але я от неповірю, що всі люди такі бідні...Всі ні..., опускаємся на землю...зайди в тралік подивись хто там пасажири, подивись на автобуси на дачні масиви або дізеля, маса людей від такого розкішного життя ...
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 07:32 #149 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 07:32 До початку кризи, розмовляв із одним форумчанином, не буду його називати, в нього сусід, власник маршрутки, розповідав, що чистими, в день, із усіма відрахуваннями на бензин / амортизацію / ЗП і т.д. Виходить десь 100 у.о. (доляр по 8). Звісно, що це сердня ціна. Один раз густо - один пусто.Тому, коли їхні прибутки впали, от і стали ціни підіймати!На базарі, така ж історія. Пам'ятаю, ще в 90-х (в кінці), бариги на базарі возили з москви купу товару, і продавали його із націнкою у добриз 300%. ПОтім, коли прибутки впали до 100% накрутки, стали жалітися. Про оплату податків мова не йде... взагалі.
swmarmalade Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 07:54 #150 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 07:54 Ну тим хто говорить, що це дорого,чи ше якось , можей так , але я от неповірю, що всі люди такі бідні, ну ніяк неповірю і неповірю, що біглець яник во всьому винуватий чи новий яник пєтя, ну не повірю тай хай йому грець!!!! Ну от приклад, в нас автівки б/у до кризи цієї коштували захмарні ціни, більш менш не старі автівки коштували як нові бюджетні авто з салону у європи, при чому не кожен європеєць може собі позволити нове авто, їздять і на б/У. І наші люди купляли по космос цінах,а ціни на нові авто з салону в нас взагалі космос були і подивіться скільки тачок прилічних у нас їздять як люди жиріють. А нерухомість до кризи тай зараз нова теж недешева, однокімнатна коштує так скільки в європі двох-трьох кімнатна така б/у як в нас нова, і люди купляли і робили ше ремонти вкладуючи ше ту саму вартість квартири. А молодьож нинчє то взагалі жирує, живуть як європейці одягнуті хотять на 10 штук гривень розваги, клуби, кафе, ресторани і інші приколи, корочє американський спосіб жизні, в такій руїні як Україна. То я зрозумів, що витрати українців в долларовому еквіваленті були такі, що європейці би курили в стороні і завідували, а тепер люди плачуться чого проїзд дорогий, так може не треба було показувати своє багате життя? Бо тут думаю питання не стільки в ціні на проїзд, скільки в тому, що до цього призвело. Бо я як іду додому, кризи небачу, що люди голодають в сусідньому дворі автівки старішої 2008 року іномарки не має, а в там там ввечері піти, то то здуріти можна, "ГОЛОТА" таке враження, що має бути голодомор кожен день, тащаться тими возиками по 1000грн за 1 раз на касі, а тут бачу возмущєніє що проїзд піднявся, то якийсь абсурд получається, і це або люди і далі нечасно ведуть свої справи і бізнес , крадуть і наживаються на інших заради власного шлунку і дупи, або як тут згадували "барижать тупо" бо от ніколи неповірю що влада винувала во всьому, бо як то кажуть, що в народу на умі, то в владі на ділі.заздриш?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.