Перейти до змісту

Маршрутки по 4 грн, тролейбус по 2 грн.


SaShurik

Рекомендовані повідомлення

swmarmalade,

Це сказав AgentSmith13, а така підміна імені при цитуванні -- глюк форуму, не сприймайте на свою адресу.

Ладно, переживу. Просто і в житті і на форумі намагаюся бути максимально коректним і трохи не по собі коли звинувачують в тому що з усіх сил намагаєшся уникати :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 483
  • Створено
  • Остання відповідь

Добре, питання "по вашому" - пролізти через переповнений салон маршрутного таксі, розштовхуючи і подекуди травмуючи наступанням на ноги таких же пасажирів, і ніжно спитати водія, поскрипуючи коліном (вгробленим в такому ж "транспорті" пару років тому), і ноутом в сумці - "Вельмишановний Пане, а не могли б ви, трясця Вашій матері, дати мені квиточка????" Так піде?

Чи то нормально, коли ВОДІЙ порушує правила дорожнього руху, балакає по мобілі, смалить, а штрафують МЕНЕ, бо мені ж не дали шматка паперу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для тих, хто захищає маршрутчиків, що вони тіпа там альтруїсти такі нам лучанам роблять супер послугу даючи можливість за наші ж гроші нас возити.

Скажу так, ринок така штука, що пустувати ніколи не буде. Хочеш бізнес мати, грай по правилам а не так як зараз, накупували всякого хламу і возять людей, парадокс в тому, що навіть якщо проїзд буде коштувати наприклад по 30 грн., всеодно будуть ті говномаршрутки їздити й стогнати що всеодно мала ціна на проїзд.

Чому люди не їздять в тролейбусах, бо в половини з ртх смердить, і їх менше їздить чим маршруток, якщо б збільшити їх кількість то зручніше тролейбус.

Модернізувати електромережу, й дати можливість оренди, то нехай мер візьме а приват банка свого кредит, і модернізує електротранспорт в місті і вся справа. В нас стільки маршруток і скажете що вони всі в убиток працюють?

В нас на вєліках мало хто їздить тому, що нема розмітки, і нема служби яка б за наїзд на смугу велосипедистів штрафувала б, і все.

При бажанні можна все це організувати без проблем, думаю підприємства великі б теж допомогли при певних умовах, якось так, чи я маю тут за депутатів думати й викласти програму як за пів року позбутись всіх маршруток в місті, перейти на тролейбуси.

Кривицький вроді як взагалі проклав тролейбус аж в гараджу, а ті всі мери могли . Вже дпвно в ківерці запустити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи то нормально, коли ВОДІЙ порушує правила дорожнього руху, балакає по мобілі, смалить, а штрафують МЕНЕ, бо мені ж не дали шматка паперу?

Бидло-поведінка маршрутчиків -- це, в першу чергу, заслуга самих пасажирів, які "ковтають" таку поведінку, а значить вона їх влаштовує. Повторюсь -- для скарг на водіїв існує гаряча лінія. Фотографуйте, коли він говорить по телефону, робіть йому зауваження. А допоки пасажирам байдуже і вони вважатимуть, що це не їх справа -- нічого не зміниться.

А стосовно передавання квиточків ви створюєте проблему там, де її немає, оскільки насправді не водії відмовляються давати квитки, а пасажири їх не беруть. Тому що так звикли. Тому що не треба. Тому що ніхто не перевіряє. Почнуть перевіряти -- ця звичка зміниться за кілька днів.

Ще раз -- водій не може заставити пасажирів брати квитки. І не зобов'язаний перевіряти, чи взяв пасажир квитка. Наявність квитка -- проблема пасажира, а не водія. Якщо водій відмовиться видавати квиток, то "тумаків" йому надають ті пасажири, які близько до нього, оскільки розумітимуть, що завтра так само вони з іншого кінця маршрутки будуть просити передати квиток, як сьогодні ви. Тому в будь-якому випадку потрібно в першу чергу лишатись людиною.

Колись , до речі, в Луцьку були маршрутки ЛАТ (Івеко новенькі біленькі) і там завжди водії видавали, а пасажири брали квитки. І ніякої проблеми не було -- навіть тим хто встиг пройти в самий зад маршрутки квиток без проблем передавали інші пасажири. Гроші ж зараз передати не проблема? Здачу передати назад теж не проблема? То в чому проблема передати квиток?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре, питання "по вашому" - пролізти через переповнений салон маршрутного таксі, розштовхуючи і подекуди травмуючи наступанням на ноги таких же пасажирів, і ніжно спитати водія, поскрипуючи коліном (вгробленим в такому ж "транспорті" пару років тому), і ноутом в сумці - "Вельмишановний Пане, а не могли б ви, трясця Вашій матері, дати мені квиточка????" Так піде? Чи то нормально, коли ВОДІЙ порушує правила дорожнього руху, балакає по мобілі, смалить, а штрафують МЕНЕ, бо мені ж не дали шматка паперу?

Чувак, не утріруй так все. Не потрібно все ускладнювати. Водій прекрасно знає, що ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ дати квитка. І він про це знає. Просто тупо иорозиться, бо йому це вкрай н вигідно. Інакше б він не катався на одному маршруті кілкька років!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Телефонував - результат нуль, а от раз, після зауваження (про крепко "шумахерську" їзду) - водій поліз "розібратись"... Результат - ми поїхали далі, водій замовк, вся маршрутка рада, але ж... удар (не сильний ніяк) рукояткою ПЕШНІ в підборіддя - то ж як мінімум адміністратива, хоча допомагає... Якщо дослівно \(ну, "майже") виразити те, що було водію сказано - звучало так - "світофор не перший і не останній, ще раз так погониш і тормознеш, лікуватися я буду від твоєї їзди, а якщо зможу і встигну, зроблю так, щоб ТИ полежав в лікарні і подумав". Причина - проїзд як в Форсажі на жовтий і миттєва зупинка на, даруйте за тавтологію, зупинці... Летів яко ластівка через півсалона з рибацьким ящиком і "пешнею"-льодорубом, поки ребрами не зустрів "дужку" біля водія. Ззаду (а то була 11-ка), був конкурент - 22, яка теж на 40-й їде.

Добре, питання "по вашому" - пролізти через переповнений салон маршрутного таксі, розштовхуючи і подекуди травмуючи наступанням на ноги таких же пасажирів, і ніжно спитати водія, поскрипуючи коліном (вгробленим в такому ж "транспорті" пару років тому), і ноутом в сумці - "Вельмишановний Пане, а не могли б ви, трясця Вашій матері, дати мені квиточка????" Так піде? Чи то нормально, коли ВОДІЙ порушує правила дорожнього руху, балакає по мобілі, смалить, а штрафують МЕНЕ, бо мені ж не дали шматка паперу?

Чувак, не утріруй так все. Не потрібно все ускладнювати. Водій прекрасно знає, що ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ дати квитка. І він про це знає. Просто тупо иорозиться, бо йому це вкрай н вигідно. Інакше б він не катався на одному маршруті кілкька років!

Ну, мені ж "вдома сидіти" з моєю манерою спілкування треба (вчора, коли одубівав на Дубенській, О ЯК! - висловлювався надто гірше), тож і перефразував культурно, погарячкував, буває. Чи ти, Жень, теж вважаєш, що штрафувати зк відсутність квитка, якого не дає водій, треба нас?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А блін. "Палка о двух концах". А коли їде як черепах - то не хоцця йому в підборіддя дати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А блін. "Палка о двух концах". А коли їде як черепах - то не хоцця йому в підборіддя дати?

Коли їде як черепах - дорога така, на те, до речі, уваги не звертаєш як правило (навіть, як на роботу спішу, краще ЦІЛИМ приїхати - приколи, описані далі - можуть в травматологію привести - 1/3 колінної чашечки - покришена, ходжу акуратно), а от коли робить маневри на зразок - "розгон - різкий стоп", або гонки з іншим, виляючи, як собачий хвіст - дуже навіть хочеться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто є категорія людей, які завжди і скрізь шукають проблему, навіть якщо її там немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну взагаліто про контролера від держави: він є. Прізвища чітко фігурують у документі першого посту.

Те що перевізники ще ті "контрацептиви" давно відомо. Но для того що вони не творили що хотіли й існують органи державного регулювання, самоврядування регіону, і якщо вони не виконують своїх обовязків може пора їм влаштувати калюстрацію.

А про те що половина людей міста інертна маса я думаю можна говорити довго, але без толку. Хз яку європу ми тут набудуємо :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

також бісить стан наших маршуток

1. кут спинки сидіня в деяких маршутках настільки калічено малий, шо ще трохи і головою до колін дістанеш, проїжаючи 3 зупинки спина вже відчуває дискомфорт.

2. інколи попадаються такі маршутки які в середині страшно гримлять, шо по телефону нереально розмовляти, і навіть з свіврозмовником як говориш то нічого не чути.

3. стан підвіски в деяки хмаршутках просто жахливий, таке враження шо колеса тупо привені до кузову, неначе на возі, проїхавшись по наших дорогах нутрощі можна повідбивати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

також бісить стан наших маршуток

2. інколи попадаються такі маршутки які в середині страшно гримлять, шо по телефону нереально розмовляти,..

А ось це бісить більше ніж, навіть ціна, стан маршрутки і тд... Особливо коли голосно і про хвороби, проблеми і тд.. Це теж водії винні?.

Саме люди, яких було завжди більшість,не можуть постояти за свої інтереси. Іколи не рідко хтось починає спорити з водієм, мало хто підтримає, повідвертають голови у вікно і мовчать, типу моя хата скраю..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4. В багатьох маршрутках відстань до переднього сидіння така, що мої довгі ноги там не поміщаються...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив на днях старшого дядька який сидів біля водія і вносив кожного пасажира в якусь табличку, ще подумав що то або власник або якусь статистику хтось веде.

З талончиками рішалось би легко за допомогою рейдів - контролера з міськради, до нього двох "муніципалів" щоб безпечніше було, перештрафувати пару маршруток пасажирів а заодно водіїв за обілечування, наступного дня все місто гребтиме талончики, в кондуктора. Було б бажання у відповідних служб.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4. В багатьох маршрутках відстань до переднього сидіння така, що мої довгі ноги там не поміщаються...

от забув написати, при своїх 192 см росту, інколи нормально не посидиш, преходиться одну ногу вверх, а другу в сторону, чи це "вхід пасажирів ростом від 180 см заборонений"???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4. В багатьох маршрутках відстань до переднього сидіння така, що мої довгі ноги там не поміщаються...

от забув написати, при своїх 192 см росту, інколи нормально не посидиш, преходиться одну ногу вверх, а другу в сторону, чи це "вхід пасажирів ростом від 180 см заборонений"???

ага, і з підскоком на задньому сидінні, кайф неймовірний :0119:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі згадалось як недавно їхав в маршрутці і кожен раз коли транспорт рушав, вібрація на його корпус була така що аж дах трясло. Троха було страшно. Я думаю це не нормально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі згадалось як недавно їхав в маршрутці і кожен раз коли транспорт рушав, вібрація на його корпус була така що аж дах трясло. Троха було страшно. Я думаю це не нормально.

та всі наші маршутки це не нормально, роблять їх всеодно щоб гамно і свиней возити, судячи по"комфорту", та ще й назва в деяких, "еталон", ахаха, еталон чого???, еталон лайна??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив на днях старшого дядька який сидів біля водія і вносив кожного пасажира в якусь табличку, ще подумав що то або власник або якусь статистику хтось веде.

З талончиками рішалось би легко за допомогою рейдів - контролера з міськради, до нього двох "муніципалів" щоб безпечніше було, перештрафувати пару маршруток пасажирів а заодно водіїв за обілечування, наступного дня все місто гребтиме талончики, в кондуктора. Було б бажання у відповідних служб.

ага тільки процедурно штраф хрен виписати можливо

спочатку вони повинні мене ввічливо попросити вийти, а у разі відмови штрафувати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі талончики - це не тільки звітність, а і ваша страховка в разі ДТП, тому талон впринципі кожен має брати не добровільно, а примусово) Вот і перша різниця з Європою, в яку ми ніби йдемо. Там люди завжди в першу чергу думають про свою безпеку, майбутнє, а у нас талончик треба брати, бо ж якась скотина проїзд піднімає.... Змінити нас уже напевно ніщо не зможе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі талончики - це не тільки звітність, а і ваша страховка в разі ДТП, тому талон впринципі кожен має брати не добровільно, а примусово) Вот і перша різниця з Європою, в яку ми ніби йдемо. Там люди завжди в першу чергу думають про свою безпеку, майбутнє, а у нас талончик треба брати, бо ж якась скотина проїзд піднімає.... Змінити нас уже напевно ніщо не зможе.

Так всім то відомо, але ж та скотина не тільки проїзд піднімає, а ще й банально не дає квитка ні в якому випадку - передає здачу назад пасажиру, чи той без здачі дав... А ідея деяких "розумах" штрафувати пасажирів... Вам того кондуктора не шкода? Його ж приб'ють в перший день? (Читаєм вище - я детально описав, як воно приємно продиратися за квитком.) Не передав квитка ВОДІЙ??? От і штрафувати треба, і навіть не ВОДІЯ, а ПЕРЕВІЗНИКА, і на дуже "приємну суму" - знайшли маршрутку, де 3-5 пасажирів без квитка - 10 тис. штрафу. Тоді водій всім передавати буде сам, щоб з роботи не виперли.

Був колись в луцьку такий "Луцькавтотранс", так там ЗАВЖДИ пасажиру передавали квиток, пам'ятаєте?

А взагалі - що заважає перевізнику з тим кондуктором домовитися за певну "подяку", і в деякі рейси впихати "ліві" квиточки, які нікому ніфчого не дають - ні пасажиру страховки, ні місту обліку пасажирів.

Доречі, чув від людей, які здається міського маршрутчика знають, що і 2,50 є цілком рентабельною ціною проїзду, все інше, а особливо 4 - бажання деяких мудрил здійснити мрію - "долар росте і прибуток росте".

А ще вони вимагають всі Рожища, Боратини, Коршови Ківерці запхати на автостанцію з вокзалу і філармонії, і ЗАБОРОНИТИ їм підбирати людей в місті, плюс максимально винести їм маршрути з вулиць, де їхні ридвани їздять. Кричать "автостанція", то хай і їхдять з пів 5-ї ранку, як автобуси з неї - до автостанції теж пасажиру треба дістатися.

Вчора (десь о 18-00) чекав маршрутку біля автостанції хвилин 30, ні 17, ні 28, одні двійки, і ті рідко, добре, хоч 5-ка тролейбус є (раз в годину напевне). За такий "сервіс" Санрайз має отримати від мене 4 гривні? Дзуськи!

ЄДИНИМ методом боротьби з цим рішенням бачу скоординоване перекриття руху людьми по ВСЬОМУ місту, десь так в 10 місцях, і щоб не менше тисячі чоловік було в кожному. Не стояти, тупо ходити через перехід. Лучеськ, Київський майдан, РАГС, Перемоги за мостом, ЦУМ (разом з драмтеатром), Возз'єднання, поворот до кільця на початку Львівської та Володимирської. І щоб, крім швидкої, міліції і легкових з малими дітьми, наприклад, миш не проскочила! Тільки тоді, можливо, міська влада зрозуміє - їм треба працювати на народ, а не на деяких представників бізнесу! Але є ДУЖЕ великий сумнів, що люди організуються, і покажуть кулак, а не злякаються (поступлять по принципу "а я чо, а я НІЧО")...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З нашою корупцією є один вихід - діяти радикально. Давайте всі хто тут в темі пише зберемося і будемо щось робити, бо за нас ніхто не зробить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але є ДУЖЕ великий сумнів, що люди організуються, і покажуть кулак

Ну якщо ти сам відразу даєш задню, то як можна очікувати більшого від людей :) ? А загалом що ж тобі заважає організувати хоча б один такий протест?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...