Jump to content

Гріється двигун (bmw e39)


adebt

Recommended Posts

Маю наступну проблему: на bmw e39 523i міняли прокладку під ГБЦ (прогоріла), паралельно замінили помпу, термостат.

Почала грітися машина і "втікати" антифриз (калюжа в районі бачка). Після цього ще до кучі замінили кришку на бачку радиатора та віскомуфту (не робила).

Пічка робить нормально, повітря стравлювали і т.п. Хвилин 15-20 температура нормальна, потім починає потихеньку рости (до красної зони не доходила), якщо дати трохи газу, то температура стає нормальною до наступного переходу або світлофору.

Патрубки гарячі обидва, але стають дубові. Таке враження, що десь підсос повітря.

Можливо хтось має знайомих майстрів, які можуть діагностувати і вирішити проблему, бо вже запарився скакати по сервісам і майстрам і міняти все підряд.

Було б добре, щоб у майстрів був інструмент для опресовки і перевірки системи під тиском. Може банально якийсь патрубок вже дірявий.

Link to comment
Share on other sites

39-та, на мою думку, ледь не найгидотніша по "розвоздушці" машинка. Думаю, проблема саме в тому і криється.

Колись допомагало наступне: заїжджали мордою на естакаду і гріли/стравлювали повітря. Але морока давала свій результат.

Link to comment
Share on other sites

39-та, на мою думку, ледь не найгидотніша по "розвоздушці" машинка. Думаю, проблема саме в тому і криється.

Колись допомагало наступне: заїжджали мордою на естакаду і гріли/стравлювали повітря. Але морока давала свій результат.

Це точно. За останні 3 тижні вже просто взірвала мені мозок.

Мордою на естакаду теж ставили, ганяли повітря, толку 0. Антифриза в маслі ні на щупі ні на кришці долива масла не видно. Газами з розширітєльного бачка теж не смердить, пару з запахом антифриза з вихлопної теж нема. Мрак.

Link to comment
Share on other sites

Нормальний тиск в системі охолодження порядка 1 -1.2 бара, коли авто вимкнути то тиск поступово по мірі охолодження вирівнюється. Сама по собі охолоджуюча рідина сильно текуча, тобто, при тиску була б тріщина текла б так, шо було б видно. Варіантів декілька, можливо не всі опишу.

1. Помпа слабо ганяє рідинину і є місця де немає течії, на ХХ закіпає, на оборотах все омивається, проблем немає.

2. Помпа в порядку, але коли збирали десь в канал щось попало і через це немає течії.

3. ГРМ склали та промахнулись за зуб, два, пізне запалювання, яке і дає сильну температуру.

4. Термостат погано відкриває, або не на ту температуру.

5. Можливі комбінації пенктів 1-4.

Питання, що значить - Патрубки гарячі обидва, але стають дубові. Гарячі по мірі нагріву, чи як. Дубові - бо є тиск в системі, через нього і витікая рідина з кришки.

Link to comment
Share on other sites

Нормальний тиск в системі охолодження порядка 1 -1.2 бара, коли авто вимкнути то тиск поступово по мірі охолодження вирівнюється. Сама по собі охолоджуюча рідина сильно текуча, тобто, при тиску була б тріщина текла б так, шо було б видно. Варіантів декілька, можливо не всі опишу.

1. Помпа слабо ганяє рідинину і є місця де немає течії, на ХХ закіпає, на оборотах все омивається, проблем немає.

2. Помпа в порядку, але коли збирали десь в канал щось попало і через це немає течії.

3. ГРМ склали та промахнулись за зуб, два, пізне запалювання, яке і дає сильну температуру.

4. Термостат погано відкриває, або не на ту температуру.

5. Можливі комбінації пенктів 1-4.

Питання, що значить - Патрубки гарячі обидва, але стають дубові. Гарячі по мірі нагріву, чи як. Дубові - бо є тиск в системі, через нього і витікая рідина з кришки.

1. Помпа стоїть нова, мала б працювати нормально

2. Тут нічого сказати не можу, машина на сервісі без мене робилася

3. Теж нічого сказати не можу

4. Термостат ставили новий, але чи перевіряли його на температуру відкриття — сильно сумніваюся

На рахунок патрубків: мається на увазі, що термостат таки спрацьовує і ОР йде по великому колу. Після того як виганяли повітря патрубки були під тиском, але продавлювалися пальцями. Після того як з підвищеною температурою прикочувався додому, то патрубки пальцями зжати неможливо взагалі і з розвоздушуючих пробок травить повітря.

От це мене і кумарить: звідки те повітря підтягується.

Link to comment
Share on other sites

1. Помпа стоїть нова, мала б працювати нормально

2. Тут нічого сказати не можу, машина на сервісі без мене робилася

3. Теж нічого сказати не можу

4. Термостат ставили новий, але чи перевіряли його на температуру відкриття — сильно сумніваюся

На рахунок патрубків: мається на увазі, що термостат таки спрацьовує і ОР йде по великому колу. Після того як виганяли повітря патрубки були під тиском, але продавлювалися пальцями. Після того як з підвищеною температурою прикочувався додому, то патрубки пальцями зжати неможливо взагалі і з розвоздушуючих пробок травить повітря.

От це мене і кумарить: звідки те повітря підтягується.

1. Нефакт, якщо запчастини неякісні (розвалилась крильчатка) працювати не буде.

2. Це вже багато чого може пояснити.

3. Дивись вище.

4. Дуже ймовірно.

5. А вентилятори радіатора спрацьовують і коли, чи всі швидкості працюють можливо термовимикач вентилятора несправний. Також це не обовязково повітря просто кришка стравлює надлишковий тиск, що утворився в процесі нагріву.

Було подібне правда на іншому авто.

Проблема машина довго грілась, перед цим мінялась помпа, перевірив термостат, зігнута вісь, клапан повністю не закривався, тобто відразу по великому колу.

Ставлю термостат попередньо перевіривши в каструлі, працює. Ставлю на авто перегрів. Перевіряю в каструлі зовсім не відкривається, міняю в продавця на новий.

Знову ставлю термостат попередньо перевіривши в каструлі, працює. Ставлю на авто перегрів. Перевіряю в каструлі зовсім не відкривається, забираю в продавця гроші. Купую більш дорожчий, та якісніший все ок.

Але також проблема була в кришці, яка не стравлювала, і термовимикач вентилятора стояв з такогож авто тільки з меншим двигуном і мав температуру включення нижчу. все перевірив і замінив тепер ок.

Link to comment
Share on other sites

1. Нефакт, якщо запчастини неякісні (розвалилась крильчатка) працювати не буде.

2. Це вже багато чого може пояснити.

3. Дивись вище.

4. Дуже ймовірно.

5. А вентилятори радіатора спрацьовують і коли, чи всі швидкості працюють можливо термовимикач вентилятора несправний. Також це не обовязково повітря просто кришка стравлює надлишковий тиск, що утворився в процесі нагріву.

Було подібне правда на іншому авто.

Проблема машина довго грілась, перед цим мінялась помпа, перевірив термостат, зігнута вісь, клапан повністю не закривався, тобто відразу по великому колу.

Ставлю термостат попередньо перевіривши в каструлі, працює. Ставлю на авто перегрів. Перевіряю в каструлі зовсім не відкривається, міняю в продавця на новий.

Знову ставлю термостат попередньо перевіривши в каструлі, працює. Ставлю на авто перегрів. Перевіряю в каструлі зовсім не відкривається, забираю в продавця гроші. Купую більш дорожчий, та якісніший все ок.

Але також проблема була в кришці, яка не стравлювала, і термовимикач вентилятора стояв з такогож авто тільки з меншим двигуном і мав температуру включення нижчу. все перевірив і замінив тепер ок.

1. Можливий варіант

2. І що це може пояснити?

3. Дивись вище.

4. Угу

Ну от я і шукаю відповідального, і бажано чесного, майстра, який зможе взяти несправну машину і віддати робочу. Бо оці заєзди по купі сервісів з жовтня місяця вже кумарять

Link to comment
Share on other sites

1. Якщо залито антифриз в потрібні кількості, то повітрю не має звідки братися.

2. Якщо під час руху, авто не гріється, то термостат - справний і всі інші елементи системи також, окрім "карлсона".

3. Якщо гріється на холостому, чи в русі - не справний термостат або повітряна пробка під термостатом. Помпу виключаємо, так як нова. Боровся просто - у корпусі термостату робив дірку, як на фото. Тепер при заміні ОР - ніколи не переживаю за повітряні пробки чи перегрів.

thermostat.jpg

Link to comment
Share on other sites

1. Якщо залито антифриз в потрібні кількості, то повітрю не має звідки братися.

2. Якщо під час руху, авто не гріється, то термостат - справний і всі інші елементи системи також, окрім "карлсона".

3. Якщо гріється на холостому, чи в русі - не справний термостат або повітряна пробка під термостатом. Помпу виключаємо, так як нова. Боровся просто - у корпусі термостату робив дірку, як на фото. Тепер при заміні ОР - ніколи не переживаю за повітряні пробки чи перегрів.

thermostat.jpg

1. Заливали антифриз неодноразово, прокачували, після їзди збільшувався тиск і його видавлювало через кришку бачка

2. На холостих не гріється і на високій швидкості не гріється, коли починаєш тупити на переході або на світлофорі — починає рости температура

3. Це оцей малесенький отвір на клапані?

А може причиною бути забитий радіатор або якісь мікротріщини у розширювальному бачку?

Link to comment
Share on other sites

...

1. Заливали антифриз неодноразово, прокачували, після їзди збільшувався тиск і його видавлювало через кришку бачка

2. На холостих не гріється і на високій швидкості не гріється, коли починаєш тупити на переході або на світлофорі — починає рости температура

3. Це оцей малесенький отвір на клапані?

А може причиною бути забитий радіатор або якісь мікротріщини у розширювальному бачку?

3. Так, це він. Його діаметр як голка шприца.

Перед заміною прокладки ГБЦ, помпи, термостату були проблеми з перегрівом?

Щодо мікротріщин - сумніваюсь, ОР буде мати місце на асфальті.

Забитий радіатор - може бути, при умові, що помпа справна та термостат відкривається і система охолодження працює на повну, по великому колі.

Link to comment
Share on other sites

3. Так, це він. Його діаметр як голка шприца.

Перед заміною прокладки ГБЦ, помпи, термостату були проблеми з перегрівом?

Ні, не було ніколи

1. Не вірно встановили прокладку ГБЦ, або встановили іншу, що може перекривати частково канали ОР.

2. Помпа - наразі будемо рахувати, що вона працює.

3. Термостат - не має потрібного температурного режиму.

Як варіанти, спробувати без термостату, якщо все гуд - термостат на заміну.

П.С. Без термостату, двигун буде довше прогріватися.

Link to comment
Share on other sites

Також, якщо невірно було проведено заміну ОР, то при всіх справних запчастинах можливий перегрів.

http://bmwm.od.ua/av...ya-bmw-e39.html

Заполнение системы жидкостью

ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ

1. Залейте расширительный бачок до краев новой охлаждающей жидкостью.

2. Откройте вентиляционную пробку (стрелка на сопроводительной иллюстрации) вверху у радиатора, рядом с расширительным бачком, пока не пойдет жидкость, не содержащая пузырьков воздуха.

Замена жидкости системы охлаждения. Проверка морозоустойчивости охладителя. Визуальная проверка системы охлаждения BMW 5 (E39)

3. Откройте пробку (стрелка на сопроводительной иллюстрации) на трубке охлаждающей жидкости в районе масляного фильтра, пока не пойдет жидкость, не содержащая пузырьков воздуха.

Замена жидкости системы охлаждения. Проверка морозоустойчивости охладителя. Визуальная проверка системы охлаждения BMW 5 (E39)

4. Закройте вентиляционные пробки и долейте жидкость в расширительный бачок.

5. 525tds: здесь удаление воздуха из системы происходит автоматически через верхний трубопровод отдельного расширительного бачка. Вентиляционных пробок здесь нет.

6. Закройте расширительный бачок пробкой. Не допускается работа двигателя с открытой пробкой, т. к. это может привести к повреждениям.

7. Запустите двигатель. Установите отопитель в положение “WARM” (Тепло) и прогрейте двигатель. Толчкообразными нажатиями на педаль газа поддерживайте число оборотов двигателя не менее 2500 об/мин. В процессе удаления воздуха из системы уровень охлаждающей жидкости опустится до отметки Max, нанесенной на расширительном бачке.

8. Выключите зажигание.

Link to comment
Share on other sites

Дякую за інформацію. Буду думати що робити далі і де шукати толкового майстра.

Була в мене така сама ситуація ,постійно грілась 39 ,правда прокладки перед тим не міняли) ,але скажу замінили термостат не допомогло (доречі на станції пежо поставили не тою стороною,що треба.....там на термостаті має бути стрілочка,яка показує на верх) вдома сам розібрав ,то був в шоці....елементарно термостат нормально не можуть поміняти... муфту теж міняв (доречі бувають браковані нові) і ще порекомендували замінити кришку в росширітельному бачку - замінив разом з бачком! Проблема вирішилась,але так і не зрозумів в чому була....воздух вигнався без проблем...а патрубки і мають бути тверді ,так як там все ж таки є давленіє....

Link to comment
Share on other sites

1. Не вірно встановили прокладку ГБЦ, або встановили іншу, що може перекривати частково канали ОР

Чи намазюкали сильно герметіком прокладку що аж забився радіатор. Або так співпало що з'явилась тріщина у блоці, якщо патрубкі стають дубові.

Link to comment
Share on other sites

А такі в Луцьку є?

Останній місяць навіває невеселі думки

Була в мене така сама ситуація ,постійно грілась 39 ,правда прокладки перед тим не міняли) ,але скажу замінили термостат не допомогло (доречі на станції пежо поставили не тою стороною,що треба.....там на термостаті має бути стрілочка,яка показує на верх) вдома сам розібрав ,то був в шоці....елементарно термостат нормально не можуть поміняти... муфту теж міняв (доречі бувають браковані нові) і ще порекомендували замінити кришку в росширітельному бачку - замінив разом з бачком! Проблема вирішилась,але так і не зрозумів в чому була....воздух вигнався без проблем...а патрубки і мають бути тверді ,так як там все ж таки є давленіє....

Кришку на бачку я теж міняв, але от щось я ще на сам бачок грішу. Патрубки мають бути під тиском але не такі, що пальцями не зіжмеш

Чи намазюкали сильно герметіком прокладку що аж забився радіатор. Або так співпало що з'явилась тріщина у блоці, якщо патрубкі стають дубові.

А хрєн їх розбере, але тріщина в блоці — це попаданіє на нормальне бабло, мать би його туди

Це той, хто раніше працював на ВА :) Тепер має свою справу. Не сам звісно, але.

Хочеш, дам номер телефону.

Як наступні облажаються, то візьму номер телефону :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...