Перейти до змісту

Обман з посмішкою.


xforester

  

170 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Саме найбільше вибішувала зміна цін при стрибку долара з 8 грн до 12 грн. Зайшов в Салют на ГПЗ купити томатну пасту, на ціннику пише 11 грн з копійками, приходжу на касу пробивають 15 грн з копійками, питаю, "чого ціна на полиці 11 грн, а в чеку 15 грн?" - "ще не встигли змінити". Я не збіднію на пару грн але якось обідно. Таке було не один раз але раніше не звертав увагу. Зараз постійно дивлюсь в чек.

Бували випадки коли зранку купуєш по одній ціні, а ввечері уже інша, зазвичай ціна більша, зменшення - я не помітив.

Саме обідно, що зарплата на одному місці (( позитиву нуль

  • Відповідей 85
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Був свідком випадку,коли покупець купив сметану,а йому в чеку пробило пачку масла(різниця в 2 раза).Продавець взяла сметану і провела сканером-вибиває масло.Пішла взяла пачку масла з вітрини і виявилось,що штрих-коди масла і сметани однакові - наплужив виробник.Клієнту гроші,звісно, повернули.

Чек завжди потрібно перевіряти біля каси. Та навіть і після,бо в багатьох маркетах є камери,в записі можна перевірити чи проходив повз касу товар,який у вас в чекові чи його вибили помилково.В багатьох випадках касири невинні,так що не спішіть на них нападати.

Опубліковано

)) Є, це колишній "Агроконтракт"

Він називається просто НАШ

Згоден, то я щось так, просто, аби.....

Продовжуючи тему "Обман з посмішкою", люди, ох! як би ви зали, а може і знаєте як обманюють у столовках у різних там їдальням :=О!!!!! Ось там постійно треба перевіряти і вимагати чек бо вони майже ніколи не дають, спеціально, у так званий"час пік" в обід наприклад коли "тякучка")) велика, ох вони і пробивають то салат не той, то хліб лишній то компот, ну короче дурять частенько.

Опубліковано

одне питання коли натупив виробник зі штрихкодами, і зовсім інше, коли це робиться спеціально, можливо з метою перекриття власних недостач тощо...

Опубліковано

коли це робиться спеціально, можливо з метою перекриття власних недостач тощо...

xforester, трішки уяви - а що було б, якби прийшли контролюючі органи?
Опубліковано

Завше можна спригнути, знайти когось крайнього, наприклад працівника, який відповідає за ті ж цінники, його наказати для публіки (перевіряючих). Я в свій час опосередковано був присутнім під час перевірки спілкою захисту прав споживачів супермаркета Вопак в м. Ковелі, давно, в 2004 році. І нікого не встидаючись адміністрація магазину наповнювала багажник авто перевіряючих всякими продуктами (навіть не делікатесами), до кінця перевірки "знайшли" винну - дівчину з залу, яка не проконтролювала щоб прострочені консерви були видалені з поличок, і тут же на суму, що дорівнювала вартості виявлених консерв, дівчину оштрафували. На наступний день всі консерви стояли на своїх місцях і знову продавались.

Опубліковано

Завше можна спригнути, знайти когось крайнього, наприклад працівника, який відповідає за ті ж цінники, його наказати для публіки (перевіряючих).

xforester, ти хоч розумієш, що ти пропонуєш?
я не кажу про моральну сторону справи, мораллю, бачу, тут давно й не пахне

Тобто по-твоєму самі касири завишують ціни на цінниках, а якщо якась перевірка - то знаходять між собою цапа-відбувайла, і та бідолашна вигрібає за всіх?

Опубліковано

Я не пропоную, я просто кажу як воно є в дійсності, і така ситуація вже давно в нашій торгівлі, як би це не було сумно...

Опубліковано

Натрапила на просторах тирнету

Как нас обманывают —откровения работников американских компаний.

В этой статье мы собрали высказывания пользователей соцсетей, работающих в известных и уважаемых компаниях:

1. Я работал в компании Claires. Наше обучение длилось около 15 минут. После чего нас отправили прокалывать детям уши. После процедуры мы просто вытирали кровь с иглы и использовали её снова для следующего посетителя.

2. Я работал в аризонской компании по производству газированных напитков. На этикетке одного из них было написано “Сделано на родниковой воде” – и это была правда. На каждые 600 галлонов напитка мы вливали в цистерну ровно по одному галлону родниковой воды.

3. В одном старом отеле, где я работал, постель после постояльцев меняли только в том случае, если она действительно выглядела “грязной”.

4. Когда я работал в компании HHGregg, мы должны были говорить клиентам, что их старые телевизоры пойдут на вторичную переработку. На самом деле мы их просто выбрасывали.

5. Компания McAllister выпускает холодный чай под названием “Famous Iced Tea” (“Знаменитый чай со льдом”). На вебсайте компании говорится, что “рецепт приготовления этого напитка держится в секрете”. На самом деле это просто очень сладкий Липтон. Огромное количество сахара, растворённое в чае Липтон – вот и весь страшный секрет “Знаменитого чая со льдом”.

6. Я работал в одном из магазинов компании Sears. За неделю до «большой распродажи», мы переменили все ценники на товарах, подняв цены. На беговые дорожки, например, мы накинули по 500 долларов. А накануне распродажи мы наклеили на них ярлыки «- $200». То есть даже во время распродажи они были на 300 долларов дороже нормальной цены.

7. Я четыре года работал в Orange Julius и ответственно заявляю: свежевыжатый сок, за который люди платят по шесть долларов, на самом деле является таковым только наполовину. Вторая половина – обычный сок из концентрата.

8. Я работала в центре по лечению бесплодия одного из крупнейших городов США, в лаборатории, где делают ЭКО. В год мы проводили порядка 2000 ЭКО. И неоднократно эмбрионы одних родителей подсаживались совершенно другим родителям.

Редко когда такие случаи становятся известны широкой публике. Обычно клиника всеми силами старается замять дело.

9. Компания Goodwill считается благотворительной и некоммерческой, однако её годовой доход составляет около 100 миллионов долларов.

Большая часть вещей, которые люди жертвуют (около 80 процентов) либо выбрасываются, либо продаются оптом в страны третьего мира. Остальное – то, что выглядит новым или почти новым, продаётся в магазинах по ценам чуть ниже первоначальных.

Благотворительные организации – очень тёмная вода.

Эти люди извлекают огромную прибыль из того, что жертвуют легковерные люди. Они говорят, что дают работу людям с ограниченными возможностями, которым трудоустроиться труднее всего. На самом деле они ловко находят лазейки в законе, чтобы платить инвалидам гроши, пользуясь их беспомощностью.

10. Я работал в ресторане The Elephant в Колумбусе, Огайо. Наши менеджеры требовали собирать с тарелок посетителей несъёденную еду и класть на тарелки других посетителей.

11. Финансовая компания Capital One проделывает такой трюк: если вы хотите полностью рассчитаться с ними по кредитной карте, они не называют вам всю сумму, которую вам нужно выплатить – только текущий баланс.

Вы платите, сколько вам говорят, и живёте себе спокойно, не подозревая, что за вами числится $0,12 долга, на которые капают проценты и пени, потому что они прекращают высылать вам уведомления о состоянии счёта (вы же думаете, что счёт закрыт).

И в один прекрасный день вы узнаёте от сотрудников юридической конторы, что задолжали компании Capital One 400 долларов.

12. Я работал в университете, где в 70-х годах сделал стремительную и головокружительную карьеру один молодой учёный.

Как-то раз он собрал группу студентов и поехал с ними в Египет, но в какой-то момент просто исчез с выделенными на поездку деньгами, оставив студентов с огромным долгом за отель, который они не могли оплатить.

В прошлом году, когда стали известны подробности его биографии, мы узнали, что этот профессор – биологический отец Стива Джобса.

13. Я работаю в компании, предоставляющей людям кабельный интернет. Какой бы ни была скорость вашего интернета, компании он обходится совершенно одинаково.

14. В нашем ресторане вы можете выбрать омара в аквариуме, чтобы вам его приготовили. Проблема в том, что ваш омар будет ждать на кухне, когда вы уйдёте, а есть вы будете другого, размороженного.

15. Я могу заявить с полным знанием ситуации, что 90 процентов суши-ресторанов врут о том, какую рыбу используют.

Опубліковано

Стосовно обманів, нераз помічав невідповідність ціників та чеків як в продуктлвих см, так і в епіцентрі та новій лінії, робив зауваження, повертав товар, але все одно неуважність відповідальних за те осіб не пропала, менше все ж та зустрічається.

Був випадок цікавий, колись у гуртівнях ПАККО була акція, мол хнайдете прострочений або порчений товар та отримайте його безкоштовно. Тоді придбав банку імбиря, на кассі в черзі викладав на стрічку та замітив потемніння у верхній частині банки, глянув на термін, вуаля, прострочено вже з місяць як, подарували банку за 34.50грн на той час. Я то розумію що то, швидше за все, вирахували з якогось манагера чи завсклада, але йопересите, скільки разів купувавши печиво чи курятину чи м'ясо в тих же см, прийшовши додому виявляв що воно смердить чи задубіло. Ізвєнітє за прямоту, але чи то так важко контролювати строки чи свіжість продуктів на полицях? По суті кількість товару не така вже й велика на ту кількість людей котрі там працюють тим паче, це ж мережа см, які повинні підтримувати свій імідж як не як.

Якщо ви ціните своє здоров'я та кошти - перевіряти чеки та якість товару то невід'ємна частина шопінгу.

Опубліковано

Тоді придбав банку імбиря, на кассі в черзі викладав на стрічку та замітив потемніння у верхній частині банки, глянув на термін, вуаля, прострочено вже з місяць як, подарували банку за 34.50грн на той час.

Тобто подарували банку простроченого імбиру? Як на мене, то це досить сумнівний подарунок. Набагато благородніше зі сторони фірми було би подарувати клієнту аналогічну банку свіжого, а прострочений подарувати манагеру, який завтикав змінити ціну.

Опубліковано

Тоді придбав банку імбиря, на кассі в черзі викладав на стрічку та замітив потемніння у верхній частині банки, глянув на термін, вуаля, прострочено вже з місяць як, подарували банку за 34.50грн на той час.

Тобто подарували банку простроченого імбиру? Як на мене, то це досить сумнівний подарунок. Набагато благородніше зі сторони фірми було би подарувати клієнту аналогічну банку свіжого, а прострочений подарувати манагеру, який завтикав змінити ціну.

Вибачайте за неточну інфу, в акції саме так і вказано було, мені дали свіженьку баночку, прострочену ж забрали кудато на склад (манагеру напевне).

Опубліковано

Одного разу в Там-Тамі:

підходжу до каси з двома упаковками "антикомарно-мошкарних" пластинок, приблизна вартість моєї покупки має скласти 12 грн. Дівча на касі видає мені суму 56 грн (десь так, з урахуванням копійок). Я в шоці! Розбираємось з чеком - виявляється, що касирка попробивала усі штрих-коди з 2 упаковок, і хотіла втулити мені покупку 9 упаковок.

Ок, я. Але шкода тих бабусь-дідусів, яким в чек впихують "неіснуюче" - те, що у них "вісячком висить".

Опубліковано

Також у багатьох супермаркетах користуються "пастками" для покупців

1. Большая тележка = большие траты. Пустое пространство тележки вызывает внутренний дискомфорт и вполне объяснимое желание поскорее пространство заполнить.

2. Огромные зеркала в магазинах готовой одежды — тонкий расчет: проходя мимо зеркала, никто не может устоять перед искушением бросить взгляд на собственное отражение. Нет такого человека, который на 100% был бы доволен своим внешним видом. Решение приходит мгновенно — нужно срочно что-то купить.

3. Нет никакой математической разницы между одной футболкой за 100 руб. и тремя за 299 руб.! На деле мы впустую тратим 200 руб.

4. По пути к кассе покупателей подстерегают различные преграды — в буквальном смысле слова. То тут, то там мы натыкаемся на большие коробки с ходовым товаром. Продавцы знают, что покупатель более склонен совершать импульсивные покупки, если товар выставлен прямо на дороге.

5. Наиболее востребованные продукты — молоко, хлеб, сыр — магазины часто располагают в самом дальнем углу помещения. Эти товары нужны практически всем, но, пока вы до них доберетесь, вы наверняка увидите много чего еще.

6. Придя в магазин одежды и окинув взглядом полки, мы бессознательно устремляемся не к аккуратным стопкам свитеров, а к вешалкам, которые выглядят немного беспорядочно. Наше подсознание говорит нам о том, что именно там находится все самое интересное и стоящее. Между тем, беспорядок на вешалках устраивают сами продавцы.

7. Знаменитые «финальные распродажи», «полные ликвидации» и «скидки в связи с открытием магазина» – это не более чем попытки магазинов избавиться от лежалого товара (и, надо сказать, они всегда приносят результат).

8. Магазины и рестораны часто возбуждают аппетит клиентов вкусными запахами. Особенно возбуждают покупательское рвение запахи свежей сдобы и кофе.

9. Товары для детей всегда лежат низко. Если не хотите истерик по поводу очередного «Киндер-сюрприза», сажайте детей на тележки.

10. Счастливо увернувшись от всех соблазнов и стоя около кассы, не спешите расслабляться! Ведь у вас перед глазами жвачки, шоколад, газеты и батарейки. Если присмотреться внимательно, окажется, что цена товара на кассе немножко отличается от цены товара в зале. В пользу магазина, конечно.

Опубліковано

Також у багатьох супермаркетах користуються "пастками" для покупців

Це психологічний вплив. І далеко не весь він перерахований. На рахунок перелічених "посток" я навчився їх оминати :)

Стараюся не ходити в магазин (супермаркет) голодним.

Намагаюся не купувати їхні готові до вживання продукти. (Там-Там, і їхній хавчик, о Боги, скільки ж там просрочки втюхано!!!!!! А в Брамі... )

іду в магазин зі списком того, що мені необхідно, що я маю купити. Намагаюся не виходити за його рамки!

Опубліковано

Saddy, добавлю вполне очевидное правило 11 :smile3: за продуктами ходить надо сытым, а за одеждой – прилично одетым. это практически гарантия от ненужных покупок.

Опубліковано

Saddy, добавлю вполне очевидное правило 11 :smile3: за продуктами ходить надо сытым, а за одеждой – прилично одетым. это практически гарантия от ненужных покупок.

Шкодер, ми вже так звикли до твоєї чудової української, не переходь назад на мову окупантів! :_02:

У цьому є сенс - адже і продавці менше нав"язують дешевої/залежалої одежки

Опубліковано

добавлю вполне очевидное правило 11 :smile3: за продуктами ходить надо сытым, а за одеждой – прилично одетым. это практически гарантия от ненужных покупок.

Золоті слова )

Опубліковано

коли мене навідь випадково обдурюють в супермаркеті, я обовязково залишаю запис в книзі скарг. на мою думку це набагато ефективніше чим забрати помилкову різницю. тому що я помітив мені повернули, а хтось після мене не помітив і таких хтось може бути сотні. також принципово вимагаю решту, виключно гривнями і копійками а не конфеткою чи пачкою сирників. за відсутності здачі також пишу в книгу скарг.

Опубліковано

коли мене навідь випадково обдурюють в супермаркеті, я обовязково залишаю запис в книзі скарг. на мою думку це набагато ефективніше чим забрати помилкову різницю. тому що я помітив мені повернули, а хтось після мене не помітив і таких хтось може бути сотні. також принципово вимагаю решту, виключно гривнями і копійками а не конфеткою чи пачкою сирників. за відсутності здачі також пишу в книгу скарг.

Можна детальніше, чим так ефективний запис у Книзі Скарг? Як людина, яка працювала в сфері роздрібної торгівлі, можу сказати, що Книга Скарг - це річ, яка абсолютно ні до чого серйозного не зобов'язує магазин. Тобто користі від неї ніякої, шкоди теж. Теоретично по закону, на запис клієнта к КС адміністрація магазину повинна зреагувати, прийняти відповідні заходи, відписати про прийняті заходи в КС у відповідь на звернення клієнта, а також повідомити клієнта про прийняті заходи листом. На практиці ж у віповідь пишеться якась відмазка типу "проведено розслідування вашого звернення, відповідальний за інцидент працівник магазину був покараний накладанням штрафу, вибачте, заходьте ще". По факту, звичайно ж, нічого цього зроблено не було, але всі законні формальності магазин зберіг, клієнт теж підвищив своє ЧСВ типу "от який я крутий, нагнув цю шарашкіну кантору", отже всім добре та хороше. Теоретично цінність КС може бути у тому, що потенційний клієнт прочитає попередні записи і зробить висновки. Але ви коли небудь бачили клієнта, який заходить у магазин, і спочатку просить КС, а вже потім, на основі прочитаного, вирішує, купувати йому щось у цьому магазині, чи ні? Вірогідність зустріти такого клієнта приблизно така ж, як зустріти мамонта або динозавра на вулиці. Так що якщо дійсно хочете розібратися з магазином, ідіть у Службу Захисту Прав Споживачів, ті хоч якийсь вплив мають на торгові точки, та й то не завжди.

Опубліковано

якщо вже мова про наєбізнес, то зараз дуже популярний аргумент, після якого потенційний покупець має просто скупити все з полиць :smile3:

1. товар по курсу 8 (буває ще по 10) ;

2. ціни минулого року (намьок на пункт 1) ;

3. це ще стара ціна (продовження пункта 2) ;

звичайно, це викликає тільки посмішку у людини, яка розуміє, що звичайно продавець за гривню вдавиться, а тут такий альтруїзм. але ж ведуться! навіть розумні на вигляд люди.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...