Перейти до змісту

Росія - "страна дураков"?


Рекомендовані повідомлення

 

От якби розпродували урну з прахом хутіна, купив би, а так......)))))

 

 

Возьму две! ○

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


Возьму две!

 На всіх бажаючих двійників не вистачить.

Та і воно вам потрібне? Там аура хєрова. Карму попсуєте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


"Буханка" рулить , до речі . І по всяких там сибірах , де немає доріг , їм альтернативи просто немає

Мова ж не йде про прохідність і т.д.

можна ж було хоча б оббивку придумати? А то приварений електрод пофарбували.... це абзац..

Можна було її обезшумити. Утеплити. І все решта.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це не є авто " сів і поїхав"

Це свого роду конструктор , який заточуєш під себе :D

Хочеш обезшумку -- береш і ліпиш

Хочеш крутий музон --- береш і ставиш :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це не є авто " сів і поїхав"

Це свого роду конструктор , який заточуєш під себе :D

Хочеш обезшумку -- береш і ліпиш

Хочеш крутий музон --- береш і ставиш :D

але кузов зварений абияк - це не виправити :(
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме головне, що там треба ПЕРШОЧЕРГОВО, це:

1. можливість блокування диференціалу

2. гідропідсилювач керма

3. регулювання відкривання крану "пічки"

- і це не з "конструктора", це на виробництві мало б робитись.

 

Далі, що теж є звичним для всіх авто:

- таймерний переривач частоти "двірників" (щоб двірники могли працювати з паузою)

- нормальну розводку "пічки" на ноги водія

- нормальний обдув лобового скла

 

І це все мало б бути давно внесено змінами в конструкцію цього "всюдихода", але ж нафіга? Купують і такого...

 

А конкретно по цьому (з відео) - це повна жопа. З ним вже ніфіга не зробиш. КУЗОВ НЕ ВАРИТЬСЯ ЕЛЕКТРОДНОЮ ЗВАРКОЮ!!! Електродна перепалює метал, і потім це все лопає і тріськає по периметру отого срання, отих зварок. Тобто, ця "буханка" розвалиться за перший рік експлуатації.

Там таке враження, що хтось сам в гаражах склепав з окремо закуплених кузовних деталей... Типу як ми колись телевізори типу "Електрони" клепали :)

 

Але це вже офтоп ;)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У тому відео електрод  походу як підкладка в щілину слугував (діаметр для бляхи завеликий).

Хоча подекуди враження таке, що дійсно варили електродами.

Швидше за все варено напівавтоматом, але або зварний був бухий, або досвіду не мав.

Що до славетної прохідності цього всюдихода. Теж за вуха притягнуто.

Вистачає в мережі роликів з антирекламою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Електродом, 100%. Напівавтомат "сере" інакше :)

І на рахунок всюдихідності, не за вуха. Але ДУУУЖЕ сильно залежить від гуми. Я на хрєновій (новій, але хрєновій за малюнком) в невеличкому сніжку буксував не раз. На мокрій траві теж, лиже і не їде. Але якщо гума така, як треба, то сніг, бувало, горнули мордою :) І болото - аби на мости не сів. Навіть і коли сів - розгойдували і вилазили.

Але дуже не вистачає блокування диференціалу. Якби була б ще й "блокіровка", то взагалі був би справжній ВСЮДИхід.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну то вже й посилання б кинув :) Дякую, поржав :)

Там ще два смішних речення

post-8369-0-30605100-1452083258_thumb.jp

Змінено користувачем jack74
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Росія рятує "своїх" всюди, в Україні, в Грузії, на Балканах, в Сирії... А от в себе - нахєра, в себе ж "сама земля рятує"...

В ніч на 3-тє січня В Росії на трасі Оренбург-Орськ замело купу автомобілів, і їх визволяли майже добу. Наші ЗМІ повідомляють про одного загиблого. Пробігся по паРашинським сайтам (напр. ВєстіРу), там ні слова про загиблих, лише 12-х обморожених і, саме головне, про 80 врятованих...

Короче, кому цікаво - історія від першого лиця і відеозвернення до Путіна вижившого 

(під спойлером сам текст, а за посиланням є фотки і відео)

После празднования Нового года, 2 января, Артем Сидоренков вместе с родственниками и близкими выехал на своем автомобиле из Орска в Оренбург. Примерно на 195 - 198 км трассы Орск - Оренбург они попали в снежный плен.

 

Десятки автомобилей почти сутки провели в снежном заносе на трассе в Оренбургской области. В ночь на 3 января на дороге Орск-Оренбург образовалась многокилометровая пробка. Из-за сильной метели запертыми в своих авто оказались больше 80-ти человек. На то, чтобы вызволить их из снежного плена, ушло около 16 часов. По предварительным данным, один водитель скончался.

- Мы получили сообщение о заторе на трассе Оренбург – Орск в 01:10 ночи 3 января, - пояснили в ГУ МЧС по Оренбургской области. - Протяженность участка затора составляет 37 км. Наши сотрудники работали всю ночь. К 13.00 удалось расчистить 27 километров, для оставшихся десяти пришлось задействовать тяжелую технику. В итоге удалось эвакуировать 84 человека, 12 из них (в том числе и трое детей) пришлось госпитализировать.

 

«Комсомолке» удалось связаться с одним из пострадавших, который рассказал, что ему и его близким пришлось пережить.

После празднования Нового года, 2 января, Артем Сидоренков вместе с родственниками и близкими выехал на своем автомобиле из Орска в Оренбург. Примерно на 195 - 198 км трассы Орск - Оренбург они попали в снежный плен.

- Я угодил в кочку и не мог выехать. Автомобиль моего брата тоже застрял. Мы долго буксовали и пытались выбраться, но не получилось. Тут началась буря, и мы сели обратно в машины. Снега было так много, что машины замело, видимость была нулевая, - рассказывает Артем Сидоренков. - Стало быстро холодать. Со мной в Оренбург ехала девушка Алсу и бабушка Татьяна Эммануиловна, перенесшая инсульт.

 

Внезапно парень потерял сознание от холода. Но к счастью, находившиеся в салоне пассажиры откачали его. Затем Артем вместе со своим братом Александром начали обзванивать родственников и спасательные службы с просьбой о помощи. По телефону им сообщили, что техника уже на подходе, нужно лишь немного подождать. Через некоторое время ребята вновь решили вытолкать застрявшие автомобили. Но двери не открывались — снегом уже занесло машину выше капота. Чтобы хоть как-то согреться, они решили развести костер... прямо в машине.

 

- Мы звонили, куда только могли дозвониться. В прокуратуру, МЧС, родственникам, полицию, ГИБДД. Я очень переживал за больную бабушку. Она начала паниковать. Я пытался ее успокоить. Затем развели огонь, чтобы согреться. Жгли все подряд: перчатки, документы, халаты, платки, одеколон, страховку на машину, нижнее белье. Я бросил в огонь свою шапку, но она не горела. Когда закончились вещи, я достал деньги из кошелька. Потом начал резать сиденья, - с ужасом вспоминает Артем. – Мы просидели в машинах почти целые сутки. Воды и пищи было много, но есть не хотелось.

 

По словам оренбуржца, вечером на трассе показался трактор, который начал расчищать снег. Однако вскоре он развернулся и уехал. Помощь подоспела лишь на следующий день - 3 января. Около двух часов дня на трассе появились сотрудники ГИБДД. Артем услышал голоса и начал кричать. Как оказалось, в снежный плен попали еще около десятка автомобилей. Инспекторы вместе со спасателями эвакуировали людей из застрявших в снегу машин. Один из полицейских, Данил Максудов, в полной темноте во время снежной бури вел людей за руку к служебным автомобилям. Увидев замерзающего ребенка, он отдал ему свою куртку, а рукавицы – мерзнущей девушке.

 

- Сам полицейский сильно обморозил руку и теперь может остаться без пальцев. Сейчас врачи делают все возможное, чтобы спасти кисть левой руки, - рассказали в местной больнице.

Так как из сугробов открыть двери было невозможно, то полицейские и сотрудники МЧС разбивали боковые стекла автомобилей. Потерпевших разместили в общежитии техникума в селе Ильинка Кувандыкского района, напоили горячим чаем, накормили и дали теплые вещи. Артем отморозил себе пальцы руки. Его бабушку Татьяну Эммануиловну доставили в районную больницу. Сейчас она находится под присмотром врачей.

Переночевав, люди стали возвращаться домой либо отправились откапывать свои автомобили. Артем и Александр Сидоренковы попали домой только вечером 4 января. Еще один оренбуржец, Павел Гусев, который также оказался под завалом, записал видео, в котором рассказал, как на самом деле проходила операция по спасению. Теперь люди с ужасом вспоминают те моменты, проведенные под снежным завалом, и молят Бога, чтобы больше никогда не оказаться в такой ситуации.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


Але ДУУУЖЕ сильно залежить від гуми.

В тому то і справа, що так як вони його позиціонують, то така гума має  бути стокова.

Інакше це вже "тюнінх" як і внутрішня обшивка, обігрів і т.д.

А насрано може бути і напівавтоматом. Бо хороший майстер і електродом заварить так, що задивишся.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти уважно читав? Звичайно, що насрано може бути і напівавтоматом! Але

Напівавтомат "сере" інакше

І звичайно, що хороший електродник зварить гарно, що задивишся, але саме "гарно" і "задивишся"! Тому як фізику він не відмінить

Електродна перепалює метал, і потім це все лопає і тріськає по периметру отого срання, отих зварок.

Мій батько був класним електродщиком (в нього навіть було своє "клеймо" при Союзі, тобто після нього не потрібно було проводити перевірку якості зварки), і він варив кузови, гарно, задивишся! Зі зміною полярності, 2-кою електродом, мінімальним струмом і т.д., але все-одно лопає по контуру зварки! Це властивості металу!

Змінено користувачем jack74
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В РОССИИ В ПОДМОСКОВЬЕ ВО ВРЕМЯ УЧЕБНЫХ СТРЕЛЬБ ДЕТОНИРОВАЛ БОЕКОМЛЕКТ В ОДНОМ ИЗ ТАНКОВ Т-14 «АРМАТА»

 

 

В результате танк внутренним взрывом уничтожен полностью и восстановлению не подлежит. О потерях среди личного состава российской армии в ходе данного инцидента информации пока нет.

екіпаж після такого навряд чи хтось шукатиме.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна ржати, але по новому курсу (75), 5599 доларів за нову повнопривідну автівку, справжнього позашляховика... І альтернатив реально нема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна ржати, але по новому курсу (75), 5599 доларів за нову повнопривідну автівку, справжнього позашляховика... І альтернатив реально нема.

як би то тобі помьякше пояснити. Ну от наприклад, тобі потрібен супершвидкий протиударний, але глючний телефон з батареєю 100 міліампергодин ? В ту *буханку* як мінімум стільки ж треба вкинути, щоб вона хоч більш меньш стала схожим на авто. А зважаючи на дефекти кузова, які вилізуть боком з часом, та недотримання темературних норм та марок матеріалів при виготовлені деталей, що гарантовано скорочують ресурс роботи цих деталей, то навіть *вкидання* Nної суми проблеми не вирішить, а лише затормозить її. Бо запчастини так само виготовляются з недотриманням технологій. Хай Тазоводи підтвердять, що зараз стара, беушна, але в нормальному стані, запчастина, більше *ходить* ніж нова. Тому не треба тут анекдотів про позашляховики за 6к баксів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Российский Мурманск остался без газа в 30-градусный мороз

 

Мабуть в мера не знайшлося телефона до хйула, нехай в Генічеськ перезвонить.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже декілька днів в тирнеті гуляють жарти відносно мера Генічеська, один я в темноті. Роскажіть хоть що це за прикол ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ha3aP,

http://www.pravda.com.ua/news/2016/01/5/7094552/

http://www.pravda.com.ua/news/2016/01/5/7094483/

Змінено користувачем Dieselsmart
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...