sergkots Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:27 #2826 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:27 Український літак, приватне підприємство: Щоб більш чітко різницю розуміли. Тут більше: http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1350242494/1371#1371
S30 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:30 #2827 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:30 (змінено) Ох вже ці "дебіли", їм би тільки "поржать" над рашкою. Ага. От лише вся біда в тому, що весь світ якщо і модернізує щось стареньке, але ще потрібне для використання, то робить це , здебільшого, мовчки. Лише наші сусіди роблять з такої події ахєрєнну новину. Щеб пак - кукурузник виготовлений з сучасних матеріалів. Кукурузник, Карл! І ким виконано? Аж цілим КБ. Заради цікавості гляньте хочаб в ютубі що роблять самотужки в тій самій Європі, я вже мовчу про штатти. Змінено 12 Червня, 2015 в 06:33 користувачем S30
RePlay Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:31 #2828 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:31 Український літак, приватне підприємство: Щоб більш чітко різницю розуміли. Тут більше: http://www.reaa.ru/c...42494/1371#1371 Це літак для потреб хазяйства, який поставлений на серійне виробництво? Отож бо й воно. Мухи окремо, котлети окремо. 1 5
RePlay Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:37 #2829 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:37 От лише вся біда в тому, що весь світ якщо і модернізує щось стареньке, але ще потрібне для використання, то робить це , здебільшого, мовчки.Новину понесли інтернет-блогери і укр. ЗМІ у вигідному їм світлі. Якби не вони, ніхто б і не знав про цей літак. А чому їм вигідно постійно нагнітати ситуацію, я думаю здогадаєтесь самі. 1 4
sergkots Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:40 #2830 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:40 Це літак для потреб хазяйства, який поставлений на серійне виробництво? Отож бо й воно. Мухи окремо, котлети окремо Обидва літака в одному екземплярі - це раз. Український п’ятимісний, відповідна вантажепід’ємність - це два. Одне будували за державні кошти, український за приватні - це три. Для літака с/г призначення потрібна менша швидкість, з такими задачами досить успішно справляється мотодельтаплан та літаки середини 20-го сторіччя - це чотири. 1
RePlay Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:40 #2831 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:40 І ким виконано? Аж цілим КБ. Заради цікавості гляньте хочаб в ютубі що роблять самотужки в тій самій Європі, я вже мовчу про штатти.Серійне виробництво і штучні екземпляри різні речі. До того ж я більш, ніж впевнений, що в ТЗ ставились умови зробити якомога дешевший і практичніший літак. І не про які змагання з Заходом на швидкість, дальність, комфорт польоту там не йшлося. Ага. 5
RePlay Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:48 #2832 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:48 (змінено) Це літак для потреб хазяйства, який поставлений на серійне виробництво? Отож бо й воно. Мухи окремо, котлети окремо Обидва літака в одному екземплярі - це раз. Український п’ятимісний, відповідна вантажепід’ємність - це два. Одне будували за державні кошти, український за приватні - це три. Для літака с/г призначення потрібна менша швидкість, з такими задачами досить успішно справляється мотодельтаплан та літаки середини 20-го сторіччя - це чотири.1. Кукурузник планується випускати серійно. Те що тестова модель в одному екземплярі - це доволі логічно.2. Запитайте у розробника 5-місного літака його цільове призначення і будете здивовані.3. Це ще раз доводить, що в серію він не піде, а буде використовуватись для розваг.4. От ви ж і самі погодились, що архаїчна конструкція літака Ан-2 дуже добре підходить для виконання завдань, що перед ним ставляться. Змінено 12 Червня, 2015 в 06:49 користувачем RePlay 6
MANJAK11 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:49 #2833 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:49 Ну от чому інтернет-блогери-поцреорети такі дибіли? Чому вони вважають, що АКБ, яке працює не оборонку не може паралельно проектувати цивільну авіацію? Мабуть вони не в курсі, але розробка і запуск в виробництво нового літака обходиться набагато дорожче, ніж модернізація старого. А, і ще оце постійне приплітання Америки. На х*єра воно сюди? Кукурузник, КАРЛ, кукурузник!!! Не винищувач і навіть не бомбардувальник, а всього лише літак для потреб хазяйства.тому що ті дебіли розуміють, що ніхто ніхєра не проектував й навіть не збирався, просто виготовили декілька деталей з іншого матеріалу, може ще декілька косметичних змін внесли й ВСЕ, а преподносять це, ніби дико трудились й створили прорив в авіабудуванні. А постійним приплітанням Америки, якщо ти не помітив, славится таки параша, тому в данному випадку це стьоб, який показує безглуздість регулярного приплітання до всього Америки кацапстаном 1
RePlay Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:56 #2834 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:56 просто виготовили декілька деталей з іншого матеріалу, може ще декілька косметичних змін внесли й ВСЕ. А ви не задумувались, що цього достатньо в рамках тих завдань, що ставляться перед літаком? Недаремно ж його попередник внесений в книгу рекордів Гінеса і являється найбільш масовим літаком в світі, правда?а преподносять це, ніби дико трудились й створили прорив в авіабудуванніМожна пруф де преподносять саме росіяни, а не так подають наші ЗМІ?А постійним приплітанням Америки, якщо ти не помітив, славится таки параша, тому в данному випадку це стьобЯкщо це стьоб, то дуже недолугий, бо серед кукурузників ніхто не веде гонку озброєнь. 7
RePlay Опубліковано 12 Червня, 2015 в 07:06 #2835 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 07:06 (змінено) просто виготовили декілька деталей з іншого матеріалу, може ще декілька косметичних змін внесли й ВСЕДо речі на рахунок косметичних змін:«У нового самолета в два раза больше грузоподъемность, в три раза выше дальность полета. У него будет на 50% выше крейсерская скорость. При этом он сохранит все преимущества самолета Ан-2 на малых скоростях. В частности, у него будет короткая взлетно-посадочная дистанция – 50–70 метров. То есть это будет современный Ан-2 с улучшенными характеристиками», – рассказывает газете ВЗГЛЯД Владимир Барсук. «Мы сейчас спроектировали крыло, проводим испытания. В основном все характеристики заложенные подтвердились. Композитное крыло более технологично. Трудоемкость изготовления этого самолета значительно ниже, ресурс эксплуатации выше», – добавляет Барсук.На мою думку, непогано так для косметичних змін. Цікаво, чому про це промовчали горе-експерти? Хоча, питання, мабуть, риторичне.Взято звідси http://www.vz.ru/economy/2015/6/11/750212.html. Цікава стаття, без натяку на пафос, "мы самые лучшие" і т.д. Змінено 12 Червня, 2015 в 07:09 користувачем RePlay 6
Віталька Опубліковано 12 Червня, 2015 в 07:25 #2836 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 07:25 та досить вже троля кормити, давайте нові факти мордорства ) 1
Electronshik Опубліковано 12 Червня, 2015 в 08:45 #2837 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 08:45 Наше КБ "Антонов" хоч один літак розробило для сільського господарства? Окрім АН-2, та тих розробок що були за часів СРСР?І почитайте про схему "біплан", може через деякі її особливості АН-2 зробили саме біпланом?Щодо помпезності, невже не зрозуміло, що зараз новини по росзомбіЗМІ починають нагадувати новини СРСР? Чому далі дивуватись?І згоден з RePlay, у плані що розробка нового літака, чи навіть переробка існуючого це є досить велика праця. Хто хоч трішечкі пробував проектувати, той повинен розуміти що це таке.
tmt Опубліковано 12 Червня, 2015 в 10:14 #2838 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 10:14 У меня вопрос. Вот Украина отказалась от Таможенного Союза. С точки зрения России, это было очень плохо для Украины. В доказательство Россия устроила торговую войну летом-2013, взятку лично Януковичу осенью-2013, захват Крыма весной-2014 и войну на Донбассе. Но Украина отказалась все равно. В итоге Россию выгнали из "Большой Компании", ввели санкции и заморозили многие ключевые для ее экономики совместные программы. Однако никто не захватывал ее территорий и даже не устраивал ей торговой войны. И вот - Россия считает, что так нельзя, и это нехорошо, потому что она, Россия, должна быть и в "Компании", и вообще везде. А ее не берут. Она хочет - а не берут. И при этом рассказывает таким же алкашам со двора, что сдохнут эти мажоры без ее наркоты. Так у меня вопрос: кто в этом дворе хулиган? А ще в РФ є один самий головний хуйліган.
san4ez1 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 11:08 #2839 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 11:08 Так, але і нас тяне... хай сама потопає... 1
AnimaNoir Опубліковано 12 Червня, 2015 в 14:31 #2841 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 14:31 Хай міст спочатку в Криму побудують, льотчики
MANJAK11 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 14:42 #2843 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 14:42 просто виготовили декілька деталей з іншого матеріалу, може ще декілька косметичних змін внесли й ВСЕДо речі на рахунок косметичних змін:«У нового самолета в два раза больше грузоподъемность, в три раза выше дальность полета. У него будет на 50% выше крейсерская скорость. При этом он сохранит все преимущества самолета Ан-2 на малых скоростях. В частности, у него будет короткая взлетно-посадочная дистанция – 50–70 метров. То есть это будет современный Ан-2 с улучшенными характеристиками», – рассказывает газете ВЗГЛЯД Владимир Барсук. «Мы сейчас спроектировали крыло, проводим испытания. В основном все характеристики заложенные подтвердились. Композитное крыло более технологично. Трудоемкость изготовления этого самолета значительно ниже, ресурс эксплуатации выше», – добавляет Барсук.На мою думку, непогано так для косметичних змін. Цікаво, чому про це промовчали горе-експерти? Хоча, питання, мабуть, риторичне.Взято звідси http://www.vz.ru/eco...11/750212.html. Цікава стаття, без натяку на пафос, "мы самые лучшие" і т.д.ладно, допустим, хай буде так, не буду навіть сперечатись. Скільки побудували АН-2 ? Десь ніби 50 тисяч. Побудують цього хоча б тисячу, напиши, поставлю пиво. В них завжди *всьо будет* , но колись й потім. Напевне *здерли* десятки мільярдів на *проектування* , ще здеруть десятки на виготовлення, а все буде як зазвичай. Саме головне , що не буде аналогів у світі
Volyniaka Опубліковано 12 Червня, 2015 в 14:57 #2844 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 14:57 та досить вже троля кормити, давайте нові факти мордорства ) "В этом году украинский туристический поток в Крым почти иссякнет. Но дело не в бойкоте — просто денег у украинцев стало мало. Теперь граждане Украины едут на полуостров не отдыхать, а работать. Тем временем крымчане уже шутят, что полуостров для украинцев становится таким же притягательным, как Москва для мигрантов из Азии." http://www.ntv.ru/no...b#ixzz3crNrjcfo 1 1
sergkots Опубліковано 12 Червня, 2015 в 16:09 #2845 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 16:09 А де в луцьку офіс "Нашої пошти"? Передачу потрібно забрати. 1 1
Volyniaka Опубліковано 12 Червня, 2015 в 16:31 #2846 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 16:31 (змінено) А де в луцьку офіс "Нашої пошти"? Передачу потрібно забрати.Великогабаритні вантажі - або на Львівській, або на Карбишева ))Ой, соррі! Мова ж про "Нашу пошту"... Нє не знаю...ЗІ. Комбайн, Карл !!! © Змінено 12 Червня, 2015 в 16:35 користувачем Volyniaka
igrok Опубліковано 12 Червня, 2015 в 16:42 #2847 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 16:42 (змінено) Не роззявайте рота,то галичани *отжали* комбайн.Десь в Станіслав відправили ))) Змінено 12 Червня, 2015 в 16:43 користувачем ig_rok
Volyniaka Опубліковано 12 Червня, 2015 в 17:15 #2848 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 17:15 Отделение РАН в Сочи планирует пеериздать “известный” в узких кругах учебник истории от 2006 года. Наопмним – отделение Российской академии наук в городе Сочи выпустило в 2006 учебник истории Российской Империи, согласно которому первые “Русы” появились в Месопотамии 40 000 лет назад и затем расплодились на просторах Европы и Азии, обучив всех местных жителей всем наукам и культуре, после чего снова вернулись в Месопотамию. Но потом, согласно данному “труду” отделения РАН в городе Сочи, они снова покинули Месопотамию и снова расплодились по всему миру, чтобы “оказать ключевое влияние” на Эгейскую, Китайску и другие цивилизации, а также “дикую Европу”. В целом, история “Российской Империи” согласно авторам данной книги начинается 20 миллиардов лет назад, с момента возникновения Вселенной. Как оказалось “древние русы” имеют также отношение к появлению звезд на небе и “обезьяноподобного проточеловека”. http://rusjev.net/2015/06/12/rusyi-40-000-let-nazad-spustilis-iz-mesopotamii-rossiyskaya-akademiya-nauk-foto/
sergkots Опубліковано 12 Червня, 2015 в 17:23 #2849 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 17:23 (змінено) Не роззявайте рота,то галичани *отжали* комбайн.Десь в Станіслав відправили ))) Змінено 12 Червня, 2015 в 17:29 користувачем sergkots
RePlay Опубліковано 12 Червня, 2015 в 17:41 #2850 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 17:41 ладно, допустим, хай буде так, не буду навіть сперечатись. Скільки побудували АН-2 ? Десь ніби 50 тисяч. Побудують цього хоча б тисячу, напиши, поставлю пиво. В них завжди *всьо будет* , но колись й потім. Напевне *здерли* десятки мільярдів на *проектування* , ще здеруть десятки на виготовлення, а все буде як зазвичай. Саме головне , що не буде аналогів у світіСуть не в тому скільки їх побудують, тисячу чи 50 тисяч, а в тому, що той говноексперт починає розказувати як і кому модернізувати літаки, яку використовувати конструкцію і яке АКБ цим має займатися. Яке йому діло, хто і як що робить в Росії. Як мінімум це рух вперед, розвиток галузі. В нас і такого нема. От про що треба переживати - чому в нас нічого подібного не робиться, а не постійно спостерігати, що там у сусіда.Надіюсь, доступно пояснив. 1 10
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти