Перейти до змісту

Росія - "страна дураков"?


jack74

Рекомендовані повідомлення

Український літак, приватне підприємство:

DSC06532.JPG

Щоб більш чітко різницю розуміли. Тут більше:

http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1350242494/1371#1371

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ох вже ці "дебіли", їм би тільки "поржать" над рашкою. :_07: Ага.

От лише вся біда в тому, що весь світ якщо і модернізує щось стареньке, але ще потрібне для використання, то робить це , здебільшого, мовчки.

Лише наші сусіди роблять з такої події ахєрєнну новину. Щеб пак - кукурузник виготовлений з сучасних матеріалів. Кукурузник, Карл!

І ким виконано? Аж цілим КБ. Заради цікавості гляньте хочаб в ютубі що роблять самотужки в тій самій Європі, я вже мовчу про штатти.

Змінено користувачем S30
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Український літак, приватне підприємство:

DSC06532.JPG

Щоб більш чітко різницю розуміли. Тут більше:

http://www.reaa.ru/c...42494/1371#1371

Це літак для потреб хазяйства, який поставлений на серійне виробництво? Отож бо й воно. Мухи окремо, котлети окремо.

  • +1 1
  • -1 5
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От лише вся біда в тому, що весь світ якщо і модернізує щось стареньке, але ще потрібне для використання, то робить це , здебільшого, мовчки.

Новину понесли інтернет-блогери і укр. ЗМІ у вигідному їм світлі. Якби не вони, ніхто б і не знав про цей літак. А чому їм вигідно постійно нагнітати ситуацію, я думаю здогадаєтесь самі.

  • +1 1
  • -1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це літак для потреб хазяйства, який поставлений на серійне виробництво? Отож бо й воно. Мухи окремо, котлети окремо

Обидва літака в одному екземплярі - це раз. Український п’ятимісний, відповідна вантажепід’ємність - це два. Одне будували за державні кошти, український за приватні - це три. Для літака с/г призначення потрібна менша швидкість, з такими задачами досить успішно справляється мотодельтаплан та літаки середини 20-го сторіччя - це чотири.
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І ким виконано? Аж цілим КБ. Заради цікавості гляньте хочаб в ютубі що роблять самотужки в тій самій Європі, я вже мовчу про штатти.

Серійне виробництво і штучні екземпляри різні речі. До того ж я більш, ніж впевнений, що в ТЗ ставились умови зробити якомога дешевший і практичніший літак. І не про які змагання з Заходом на швидкість, дальність, комфорт польоту там не йшлося. Ага.

  • -1 5
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це літак для потреб хазяйства, який поставлений на серійне виробництво? Отож бо й воно. Мухи окремо, котлети окремо

Обидва літака в одному екземплярі - це раз. Український п’ятимісний, відповідна вантажепід’ємність - це два. Одне будували за державні кошти, український за приватні - це три. Для літака с/г призначення потрібна менша швидкість, з такими задачами досить успішно справляється мотодельтаплан та літаки середини 20-го сторіччя - це чотири.

1. Кукурузник планується випускати серійно. Те що тестова модель в одному екземплярі - це доволі логічно.

2. Запитайте у розробника 5-місного літака його цільове призначення і будете здивовані.

3. Це ще раз доводить, що в серію він не піде, а буде використовуватись для розваг.

4. От ви ж і самі погодились, що архаїчна конструкція літака Ан-2 дуже добре підходить для виконання завдань, що перед ним ставляться.

Змінено користувачем RePlay
  • -1 6
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну от чому інтернет-блогери-поцреорети такі дибіли? Чому вони вважають, що АКБ, яке працює не оборонку не може паралельно проектувати цивільну авіацію? Мабуть вони не в курсі, але розробка і запуск в виробництво нового літака обходиться набагато дорожче, ніж модернізація старого. А, і ще оце постійне приплітання Америки. На х*єра воно сюди? Кукурузник, КАРЛ, кукурузник!!! Не винищувач і навіть не бомбардувальник, а всього лише літак для потреб хазяйства.

тому що ті дебіли розуміють, що ніхто ніхєра не проектував й навіть не збирався, просто виготовили декілька деталей з іншого матеріалу, може ще декілька косметичних змін внесли й ВСЕ, а преподносять це, ніби дико трудились й створили прорив в авіабудуванні. А постійним приплітанням Америки, якщо ти не помітив, славится таки параша, тому в данному випадку це стьоб, який показує безглуздість регулярного приплітання до всього Америки кацапстаном

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

просто виготовили декілька деталей з іншого матеріалу, може ще декілька косметичних змін внесли й ВСЕ.

А ви не задумувались, що цього достатньо в рамках тих завдань, що ставляться перед літаком? Недаремно ж його попередник внесений в книгу рекордів Гінеса і являється найбільш масовим літаком в світі, правда?

а преподносять це, ніби дико трудились й створили прорив в авіабудуванні

Можна пруф де преподносять саме росіяни, а не так подають наші ЗМІ?

А постійним приплітанням Америки, якщо ти не помітив, славится таки параша, тому в данному випадку це стьоб

Якщо це стьоб, то дуже недолугий, бо серед кукурузників ніхто не веде гонку озброєнь.

  • -1 7
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

просто виготовили декілька деталей з іншого матеріалу, може ще декілька косметичних змін внесли й ВСЕ

До речі на рахунок косметичних змін:

«У нового самолета в два раза больше грузоподъемность, в три раза выше дальность полета. У него будет на 50% выше крейсерская скорость. При этом он сохранит все преимущества самолета Ан-2 на малых скоростях. В частности, у него будет короткая взлетно-посадочная дистанция – 50–70 метров. То есть это будет современный Ан-2 с улучшенными характеристиками», – рассказывает газете ВЗГЛЯД Владимир Барсук. «Мы сейчас спроектировали крыло, проводим испытания. В основном все характеристики заложенные подтвердились. Композитное крыло более технологично. Трудоемкость изготовления этого самолета значительно ниже, ресурс эксплуатации выше», – добавляет Барсук.

На мою думку, непогано так для косметичних змін. Цікаво, чому про це промовчали горе-експерти? Хоча, питання, мабуть, риторичне.

Взято звідси http://www.vz.ru/economy/2015/6/11/750212.html. Цікава стаття, без натяку на пафос, "мы самые лучшие" і т.д.

Змінено користувачем RePlay
  • -1 6
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та досить вже троля кормити, давайте нові факти мордорства )

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наше КБ "Антонов" хоч один літак розробило для сільського господарства? Окрім АН-2, та тих розробок що були за часів СРСР?

І почитайте про схему "біплан", може через деякі її особливості АН-2 зробили саме біпланом?

Щодо помпезності, невже не зрозуміло, що зараз новини по росзомбіЗМІ починають нагадувати новини СРСР? Чому далі дивуватись?

І згоден з RePlay, у плані що розробка нового літака, чи навіть переробка існуючого це є досить велика праця. Хто хоч трішечкі пробував проектувати, той повинен розуміти що це таке.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У меня вопрос. Вот Украина отказалась от Таможенного Союза. С точки зрения России, это было очень плохо для Украины.

В доказательство Россия устроила торговую войну летом-2013, взятку лично Януковичу осенью-2013, захват Крыма весной-2014 и войну на Донбассе.

Но Украина отказалась все равно.

В итоге Россию выгнали из "Большой Компании", ввели санкции и заморозили многие ключевые для ее экономики совместные программы. Однако никто не захватывал ее территорий и даже не устраивал ей торговой войны.

И вот - Россия считает, что так нельзя, и это нехорошо, потому что она, Россия, должна быть и в "Компании", и вообще везде. А ее не берут. Она хочет - а не берут. И при этом рассказывает таким же алкашам со двора, что сдохнут эти мажоры без ее наркоты.

Так у меня вопрос: кто в этом дворе хулиган?

4AyztpXRg3M.jpg

А ще в РФ є один самий головний хуйліган.

G7nXtyywwrM.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, але і нас тяне... хай сама потопає...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%83%D1%89%D0%B5%D0%B5-%D1%81%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%8F-%D0%BD%D0%B5-%D1%81%D1%83%D0%B4%D1%8C%D0%B1%D0%B0-2177071.jpeg

Хай міст спочатку в Криму побудують, льотчики:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

просто виготовили декілька деталей з іншого матеріалу, може ще декілька косметичних змін внесли й ВСЕ

До речі на рахунок косметичних змін:

«У нового самолета в два раза больше грузоподъемность, в три раза выше дальность полета. У него будет на 50% выше крейсерская скорость. При этом он сохранит все преимущества самолета Ан-2 на малых скоростях. В частности, у него будет короткая взлетно-посадочная дистанция – 50–70 метров. То есть это будет современный Ан-2 с улучшенными характеристиками», – рассказывает газете ВЗГЛЯД Владимир Барсук. «Мы сейчас спроектировали крыло, проводим испытания. В основном все характеристики заложенные подтвердились. Композитное крыло более технологично. Трудоемкость изготовления этого самолета значительно ниже, ресурс эксплуатации выше», – добавляет Барсук.

На мою думку, непогано так для косметичних змін. Цікаво, чому про це промовчали горе-експерти? Хоча, питання, мабуть, риторичне.

Взято звідси http://www.vz.ru/eco...11/750212.html. Цікава стаття, без натяку на пафос, "мы самые лучшие" і т.д.

ладно, допустим, хай буде так, не буду навіть сперечатись. Скільки побудували АН-2 ? Десь ніби 50 тисяч. Побудують цього хоча б тисячу, напиши, поставлю пиво. В них завжди *всьо будет* , но колись й потім. Напевне *здерли* десятки мільярдів на *проектування* , ще здеруть десятки на виготовлення, а все буде як зазвичай. Саме головне , що не буде аналогів у світі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та досить вже троля кормити, давайте нові факти мордорства )

"В этом году украинский туристический поток в Крым почти иссякнет. Но дело не в бойкоте — просто денег у украинцев стало мало. Теперь граждане Украины едут на полуостров не отдыхать, а работать.

Тем временем крымчане уже шутят, что полуостров для украинцев становится таким же притягательным, как Москва для мигрантов из Азии."

NmgtF.jpg

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10382162_856206507768128_485229615912256363_n.jpg?oh=95d36f922be742d02eb1fee4256fc234&oe=55EEA32E

А де в луцьку офіс "Нашої пошти"? Передачу потрібно забрати.

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А де в луцьку офіс "Нашої пошти"? Передачу потрібно забрати.

Великогабаритні вантажі - або на Львівській, або на Карбишева ))

Ой, соррі! Мова ж про "Нашу пошту"... Нє не знаю...

ЗІ. Комбайн, Карл !!! ©

Змінено користувачем Volyniaka
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не роззявайте рота,то галичани *отжали* комбайн.Десь в Станіслав відправили )))

Змінено користувачем ig_rok
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отделение РАН в Сочи планирует пеериздать “известный” в узких кругах учебник истории от 2006 года. Наопмним – отделение Российской академии наук в городе Сочи выпустило в 2006 учебник истории Российской Империи, согласно которому первые “Русы” появились в Месопотамии 40 000 лет назад и затем расплодились на просторах Европы и Азии, обучив всех местных жителей всем наукам и культуре, после чего снова вернулись в Месопотамию.

Но потом, согласно данному “труду” отделения РАН в городе Сочи, они снова покинули Месопотамию и снова расплодились по всему миру, чтобы “оказать ключевое влияние” на Эгейскую, Китайску и другие цивилизации, а также “дикую Европу”. В целом, история “Российской Империи” согласно авторам данной книги начинается 20 миллиардов лет назад, с момента возникновения Вселенной. Как оказалось “древние русы” имеют также отношение к появлению звезд на небе и “обезьяноподобного проточеловека”.

7215_900.jpg

http://rusjev.net/2015/06/12/rusyi-40-000-let-nazad-spustilis-iz-mesopotamii-rossiyskaya-akademiya-nauk-foto/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не роззявайте рота,то галичани *отжали* комбайн.Десь в Станіслав відправили )))

Змінено користувачем sergkots
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ладно, допустим, хай буде так, не буду навіть сперечатись. Скільки побудували АН-2 ? Десь ніби 50 тисяч. Побудують цього хоча б тисячу, напиши, поставлю пиво. В них завжди *всьо будет* , но колись й потім. Напевне *здерли* десятки мільярдів на *проектування* , ще здеруть десятки на виготовлення, а все буде як зазвичай. Саме головне , що не буде аналогів у світі

Суть не в тому скільки їх побудують, тисячу чи 50 тисяч, а в тому, що той говноексперт починає розказувати як і кому модернізувати літаки, яку використовувати конструкцію і яке АКБ цим має займатися. Яке йому діло, хто і як що робить в Росії. Як мінімум це рух вперед, розвиток галузі. В нас і такого нема. От про що треба переживати - чому в нас нічого подібного не робиться, а не постійно спостерігати, що там у сусіда.

Надіюсь, доступно пояснив.

  • +1 1
  • -1 10
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...