Перейти до змісту

"Пакращення" від нової влади.


Dean

Рекомендовані повідомлення

1 минуту назад, difoto сказал:

може тому, що локомотив і трактор - різні речі? 

Та ладно. о_О

1 минуту назад, difoto сказал:

А ще - я розробляв бронежилети, вивчав матеріали і можу відповідально сказати, що їхній ковш - хуйня повна. 

Але це буде зрада і порох гнітить винахідників.

Проїхали

Ваще пох

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, nickel сказано:

Та ладно. о_О

Ваще пох

А ти смішний :) 

Іноді рівняють х*й з пальцем, щоб переконати у чомусь. Але хуїщє з моторчиком від китайської іграшки - вперше бачив ;) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, difoto сказал:

А ти смішний :) 

Іноді рівняють х*й з пальцем, щоб переконати у чомусь. Але хуїщє з моторчиком від китайської іграшки - вперше бачив ;) 

Ти вже доказав який ти спеціаліст в спорі про вебмані, я пам'ятаю як ти бив себе копитом в грудь і як по тихому здувся з теми. Можеш починати бухтіти як ти хотів відкрити ескаваторний завод разом з Торіком, а ці любителі ніпуркуа не розуміють в тому що роблять. Посміємося всією Бордою.

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну шоб не було образливо - в нас випускали коє-як дизельні паровозики, але в Луганську. І їх на метал здали в тій самій ЛНР за допомоги тієї самої Роіссі, а якщо коротше - просто вивезли.

Туда. Ага.

Тому (щоб) побудувати дизельний "тягач" - трохи важче, ніж трандіти про "ВСЬОПРАСРАЛІ!", але треба хоч шось робить, шоб Соромітник у Львів на конференцію з'їздив, ну або на закупи. 

 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, nickel сказано:

Ти вже доказав який ти спеціаліст в спорі про вебмані, я пам'ятаю як ти бив себе копитом в грудь і як по тихому здувся з теми. Можеш починати бухтіти як ти хотів відкрити ескаваторний завод разом з Торіком, а ці любителі ніпуркуа не розуміють в тому що роблять. Посміємося всією Бордою.

А ти смішний дійсно :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, difoto сказал:

А ти смішний дійсно :)

Та що ж ти так швидко здуваєшся?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, difoto сказал:

якщо коротше - просто вивезли.

Якщо вивезли, то правильно зробили. Завод був російський. Не залишати ж його, щоб на метал розтягнули.

А шо наші. Наші он до легкової не могли дизеля зробити, на КрАЗи, ХТЗ, автобуси також за бугром купують.

А кацапи молодці, і дизелі роблять, і тепловози, і електровози, і електрички.

Змінено користувачем volks
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

42 хвилин тому, nickel сказано:

Та що ж ти так швидко здуваєшся?

А ти ще смішніший, ніж здаєшся :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, difoto сказал:

А ти ще смішніший, ніж здаєшся :)

Ти ще хоч 10 разів це напиши, але смішнішого ніж це, я сьогодні не  читав:

"А ще - я розробляв бронежилети, вивчав матеріали і можу відповідально сказати, що їхній ковш - хуйня повна. "

Нагадало мені це:

В 22.01.2018 в 14:54, difoto сказал:

Друже, я з вебманями працював на рівні власного з т0ріком обмінника ще років 10 тому. Ти зараз ніби пробуєш пояснити автослюсарю, що шліфанути клапана можна не знімаючи головки блоку з двигуна. Давай пояснення в ПП, я тебе або здивую, або здуюсь і скажу, що ти був правий.

І ми ж пам'ятаємо чим це скінчилося?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, nickel сказано:

І ми ж пам'ятаємо чим це скінчилося?

Ти взагалі - клоун ))) Давай далі - чим це закінчилося? Ну? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, difoto сказал:

Ти взагалі - клоун ))) Давай далі - чим це закінчилося? Ну? :)

Дімка здувся і начав постити фоточоки шевронів сєпарів. Склєроз?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

DLetSkZ.gif

 

Змінено користувачем vaz75
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто  на Крюковскому + ше парочка заводів України зібрати все крім ДВЗ (якій можна було б тупо купити) було б дорожче ніж брати локомотіви в Америці?! тіпа в Америці...

  • Дякую! 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, difoto said:

Тому (щоб) побудувати дизельний "тягач" - трохи важче, ніж трандіти про "ВСЬОПРАСРАЛІ!", але треба хоч шось робить, шоб Соромітник у Львів на конференцію з'їздив, ну або на закупи. 

 

Це набір слів, чи мені потрібно вдуматися ? :)

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 минут назад, Соромітник сказал:

Це набір слів, чи мені потрібно вдуматися ? :)

Блін, в мене надія була лише на тебе, що прийдеш і поясниш. :)

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і у мене "вспливає другій вапрос" а чи доцільно було взагалі їх купувати?! чи можливо було б відремонтувати вже існуючі? модернізувати і тд...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і ще третій *вопрос*. Я так панімаю, що ремонтуватись й обслуговуватись вони будуть так само нашими слєсарями з допомогою *молотка й такой то матєрі* ? Памьятаєтся, в темі про війну, упорно доказував хтось, що новітня західна військова техніка нам нафіг не потрібна, бо ми всерівно не зможемо її обслуговувати ще довгий час. Хоча всерівно признаю, що нове, це краще, ніж ремонтувати старе. Але чи так воно має бути, як зазвичай виходить ?

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, HelloBoy сказано:

і у мене "вспливає другій вапрос" а чи доцільно було взагалі їх купувати?! чи можливо було б відремонтувати вже існуючі? модернізувати і тд...

 

там уже просто списувати треба.

 

49 хвилин тому, HelloBoy сказано:

Тобто  на Крюковскому + ше парочка заводів України зібрати все крім ДВЗ (якій можна було б тупо купити) було б дорожче ніж брати локомотіви в Америці?! тіпа в Америці...

у нас є готові розробки рівня того, що закупляється? яку кількість ми можемо випустити?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, rl72 сказал:

у нас є готові розробки рівня того, що закупляється?

Звідки вони візьмуться, якщо ми локомотиви будемо за кордоном купувати? Хіба якщо будемо як китайці: купляти, перемальовувати і клєпати самі.

А якщо включити фантазію, скільки ж робочих місць можна було створити для виробництва локомотивів, це ж не один завод запрацював би. Зарухалися б суміжні заводи і фабрики, субсидіантів поменшало. В бюджеті дірка зменшилася. Та що там зменшилася, взагалі пропала, бо не тільки субсидіанти пропали, а податки пішли в бюджет, з зарплат, з продаж. А вот фіг вам.  Живемо по новому, працюємо по старому.

Змінено користувачем nickel
  • +1 5
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, nickel сказано:

Звідки вони візьмуться, якщо ми локомотиви будемо за кордоном купувати? Хіба якщо будемо як китайці: купляти, перемальовувати і клєпати самі.

 

купляти ми будемо зараз.

розробки до того, як уклали цю угоду, були? так зрозуміліше, щоб без китайців?

і база для виготовлення 30 тепловозів у рік у нас є?

про можливості Корюківського заводу гарну відповідь дає вікі.

Спойлер

Продукція[ред.  ред. код]

Тип продукції 2017 рік[6][7] 2016 рік[8][9] 2015[10] 2014 рік[11] 2013 рік[12][13] 2012 рік[14][15] 2011 рік[15][16] 2010 рік[16][17]
вантажні вагони, шт  2013  1576  410  2406  5316 11 005 10 750 9090
пасажирські вагони, шт  50  9[18]  0  1  74  69  28 38
вагони метрополітену, шт      5        25  
модернізація вагонів метрополітену, шт 15    25  90  5      
чистий прибуток (збиток), млн грн   -112,85 -416,73  -347,572  339,377  780,567  680,222  298,624
кількість працівників, чол.    5528    6846  7865  8902  8425  7806

і дає відповідь про те, що дає ця угода цьому ж заводу

Цитувати

General Electric поставить ПАТ «Укрзалізниця» 30 дизельних локомотивів ТЕ33А Evolution. Запланований термін поставки — жовтень 2018 року — 1 квартал 2019 року.

Передбачається, що із суми 1 млрд доларів близько 400-450 мільйонів доларів отримають саме українські виробники.

Серед українських підприємств, які будуть співпрацювати з General Electric – Крюківський вагонобудівний завод. Йдеться, зокрема, про спільне виробництво. Де буде організоване великовузлове складання локомотивів.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, rl72 сказал:

 

там уже просто списувати треба.

 

у нас є готові розробки рівня того, що закупляється? яку кількість ми можемо випустити?

 

 

я Вам говорю шо Холодно а Ви мені шо Пересолено......

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 минут назад, rl72 сказал:

там уже просто списувати треба.

Цитата

По словам экс-замминистра Александра Кавы приобретение новых тепловозов не решает проблему повышения эффективности работы УЗ. "У УЗ нет дефицита тепловозов - есть дефицит отремонтированных тепловозов. Сотни тепловозов 2М62 и 2ТЭ116 стоят в ожидании ремонта. Если их отремонтировать или модернизировать, то проблема будет снята полностью", - говорит эксперт.

По его словам, эффективнее закупить более экономичные двухсистемные электровозы. "Если бы УЗ приобрела 125 новых грузовых двухсистемных электровозов мощностью 9600 кВт, то можно было бы списать порядка 300 старых электровозов, построенных в 50-е и 60-е годы, увеличить вес грузовых поездов, увеличить плечи обслуживания локомотивов, повысить оборот грузовых вагонов, сократить время в пути. Новые тепловозы и близко подобного эффекта не обеспечат", - отметил Кава.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, HelloBoy сказано:

 

я Вам говорю шо Холодно а Ви мені шо Пересолено......

 

 

8 хвилин тому, nickel сказано:

 

 

В інвентарному локомотивному парку ПАТ "Укрзалізниця" є 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100%, а середній вік 31 рік при нормативному терміні служби 20 років.

 

@nickel,

люблю слухати екс-міністрів і замміністрів. вони зараз всі такі розумні, і так знають, що нам треба зараз робити, що аж хочеться їх повернути у владу.

от тільки зупиняє те, що при них НІКУЯ того всього що вони говорять не робилось .

 

чого ж той ексміністр не модернізовував рік тому ті всі тепловози, вони ж ще на рік молодші були ніж зараз :D

 

п.с. прикольно звучить нет дефицита тепловозов - есть дефицит отремонтированных тепловозов . якщо нема відремонтованих, то нема й робочих. значить - дефіцит. але то таке, ексзамміністру можна

Змінено користувачем rl72
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, rl72 сказал:

@nickel,

люблю слухати екс-міністрів і замміністрів. вони зараз всі такі розумні, і так знають, що нам треба зараз робити, що аж хочеться їх повернути у владу.

от тільки зупиняє те, що при них НІКУЯ того всього що вони говорять не робилось .

 

чого ж той ексміністр не модернізовував рік тому ті всі тепловози, вони ж ще на рік молодші були ніж зараз :D

З його слів, Укрзалізниця не змогла виділити достатньо кошті на ремонт. Я не спец, тому цитую того, хто розбирається краще за мене. Але я сильно сумніваюся, що ти більший спец по локомотивам за мене. Зате в тебе немає навіть краплі сумніву, що Петя все робить правильно. Час розставить все на свої місця. Дай боже, щоб вони не стали хюндаями.

  • Ха-ха 1
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 хвилин тому, HelloBoy сказано:

 

я Вам говорю шо Холодно а Ви мені шо Пересолено......

 

У мого батька є Москвич412ие. Десь такого віку і стану як ті тепловози.

Модернізуєш мені його до рівня хоча б нового ланоса?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...