Перейти до змісту

Посоветуйте как быть


dracepupa

Рекомендовані повідомлення

Назад

Поделиться

Вперёд

Врятувати ластівку

Декілька місяців тому я придбав в давнього знайомого 30-тирічний автомобіль ВАЗ 21063. За ці 30 років я став вже четвертим його власником, при тому що попердні не переписували авто на себе, а керували ним за генеральним доручення (останній ще мав тимчасовий талон, дія якого закінчилась ще в 2012 році), а оскільки зараз це не дуже потрібно, то я його собі і не робив. Наскільки я знаю, доручення потрібне, щоб виїздити за кордон чи забрати зі штрафмайданчика. Правила я знаю, їжджу обережно і за кордон на цьому авто явно не збираюся, тому доручення не робив.

Часом авто в мене позичає мій друг, коли його Ніва виходить з ладу, а по роботі їхати треба. І от одного вечора (14.01.2014) дзвонить мені той друг і каже, що їхав він вже додому, але на посту в Маневичах його зупинили та збираються забрати автівку. Підставою стало те, що авто «показав монітор», тобто воно числиться в базі розшуку системи «Рубіж». В акті, по якому забирали авто, причиною арешту було вказано (дослівно): «арешт на затримання ДВС». Більше там вказано нічого не було, але начальник посту сказав, що авто забирається за борги власника. В графі опису зовнішнього вигляду було написано «наявність царапин та корозії по всьому кузову» і ще пару слів про бампер і капот, зовнішній стан авто не ідеальний, але з таким описом вони могли на машині „БУЙ” надряпати, і я б фіг довів, що того не було.

Довго мордували мого друга на пості, а коли приїхав евакуатор, майже силоміць відтягнули його від авто. І повезли мою ластівку на штрафмайданчик в Луцьк, біля якого я вже їх чекав.

Коли привезли машину на штрафмадачинку, хамло, яке там сидить, сказало мені, що я повинен буду відати йому ключі від машини, якщо ж ні, то автівку заберуть на більш модняву стоянку, де вони можуть згрузити авто без його відкривання, але там дорожчі добові. Після хвилин десяти матюків все-таки почали знімати авто з евакуатора. Поставили на майданчик, я облазив весь салон і багажник, забираючи речі які могли впасти в око.

Далі хамло відмовилось навідріз підписувати акт прийому авто і сховалось в своїй буді.

Наступний день.

Поїхали ми в наше обласне ДАЇ, спочатку нас відправили в один кабінет, де паняночка взагалі не знає, де її начальник в робочий час, і впевнена, що затриманими авто вони не займаються, потім ми почали розпитувати в чергових, що ж нам робити. Старший подивився на акт і набрав начальника маневічивського поста, той почав мені розповідати, що авто забрали за борги власника, того, що вписаний в тех. паспорт і який проживає в місті Херсоні. Що тепер мені треба розшукати того чоловіка, сказати йому, що в нього борги, щоб він їх негайно погасив у виконавчій службі і щоб там йому дали папір про зняття авто з системи «Рубіж», переслав цей папір мені, а вже з ним мені треба їхати на пост в Маневичі.

Знаючи паспортні данні власника, замовили в платній довідці пошукати його номер, але, як виявилось, телефона в нього нема. З товаришем що продав мені авто, знайшли того, хто продав авто йому, тобто другого власника, який сказав, що номер власника в нього був, але то був мобільний і що ще пару років тому номер перестав існувати, і він його видалив.

Вирішили піти іншим шляхом і поїхали в нашу виконавчу службу; дівчинка в секретаріаті подивлилась по базі і сказала, що за власником є борг за газ, але скільки саме, вона подивитись не може, бо то херсонська база. Паралельно через знайомих ми таки з’ясували, що цей борг становить 87 грн 50 коп.

Далі ми знайшли телефон Херсонської виконавчої служби, подзвонили їм і попросили сказати, який борг за цим чоловіком і чи можемо ми його оплати в Луцьку для економії часу. Там нам сказали, що за цією людиною числиться багато боргів, але він всі ці борги погасив, крім боргу за газ, і сказали, щоб ми їхали в ДАЇ і питали там, на основі саме якого боргу наклали арешт на авто, тоді вже можна буде щось вирішити.

В обласному ДАЇ вже знайомий нам черговий почав розводити руками і казати, що він ніц не розуміє, що ми від нього хочемо. Хочеться висловити велику вдячність його помічнику, який ще не став такою самою лінивою сволотою, бо він підняв дупу, заліз в їх комп`ютер і подивився, що арешт був накладений місцевою виконавчою службою, дав нам номер акту, призвище виконавця та його телефон.

Знов приїхавши до виконавчої, ми знайшли цю людину і виявили, що арешт був накладений на мого товариша, який продав мені авто. Як порядна людина, він мені допомагав розібратися з цією проблемою цілий день і тому був зі мною в той момент поруч. Виявилось, що на ньому «висить» два непогашених штрафи, які вже виросли в два рази і становили 850 грн та 450 грн, плюс виконавчий збір 196 грн, і ще борг за виплату по судовому рішенню в розмірі 14 000 грн, який він вже погасив, і мав про то розписку. Щвиденько оплативши штрафи, ми повернулись до виконавчої і дізналися, що начальник втік з роботи ще біля 16-30, а без його підпису постанова про зняття з розшуку не дійсна.

Наступного дня, завітавши в виконавчу, ми забрали підписані папери плюс зробили собі копії самої постанови про арешт авто і запитали, як вони могли виписати арешт автівки за борги людини, якій це авто не належить з 2012 року. На що нам відповіли, що виконавець подавав запрос в ДАЇ на боржника, і йому давли довідку: «згідно даних Інформаційно-пошукової системи «Автомомбіль», за божником зареєстровано т/з ВАЗ 21063 немер такий-то».

Окремий промінь діареї хочеться надіслати в бік нашої виконавчої служби, бо постанова про арешт авто була видана 06.08.2013. Людина не переховувалась, не ухилялась і після постанови на арешт, авто їздило вільно Україною майже півроку. Хто їм заважав чи надіслати листа, чи подзвонити за номером міського телефону, що зареєстрований за адресю проживання боржника, де саме і «переховувався» цей «злочинець».

Видавши постанову про зняття арешту, виконавець сказав, що ми можем їхати на штрафмайданчик і забирати нашу ластівку. Коли ми приїхали туди, нас зустрів чолов’яга, з виду якого відразу було зрозуміло, що перед нами ветеран, майстер спорту і неодноразовий призер змагань з жиму стакана. Цей чоловік сказав, що з цією постановою він нам нічого не віддасть, а що треба їхати в міське ДАЇ в 10 кабінет і там нам дадуть папір, який ми зможемо обміняти на машину.

Втомлений життям та суєтою сует, чоловік з 10-го кабінету сказав нам, що ми маємо їхати на пост в Маневичі і там брати дозвіл, і вже з тим довзоволом вертатись до нього.

В Маневичах нас зустрів товстенний інспектор із добрими очима, як ми потім його прозвали Інспектор «Я Вас панімаю». Він мені сказав, що добре, що приїхав я, а не водій, в якого вони вилучали, бо він їм потріпав нервів. У відповідь я йому наголосив, що якби він в акті арешту авто вказав номер постанови про арешт, то зекономив би собі нервів і мені цілу добу часу. На що він сказав що «великій комп`ютер» дає йому тільки знаки, а тлумачити їх не його парафія, і відправив нас писати заяву на перший поверх.

На першому поверсі сиділя паняночка, в якої перед очима було два монітори, один показував фото авто, що розшукується, і яке щойно проїхало повз камеру. І о диво, на другому моніторі відразу показувало, хто поставив до розшуку авто, номер постанови і ще якусь інформацію.

Написавши заяву про надання нам дозволу на отримання авто на підставі простроченого тимчасового талону, ми пішли назад до начальника. На зауваженя про те, що треба дивитись часом і на другий монітор, була відповідь, що він не розуміється на тих бісових машинах. І тут виявляється, що виконавець на постанові забув написати якийсь номер, внаслідок чого начальник почав дзвонити виясняти щось в обласному ДАЇ, а поки ми чекали на відповідь, він нам розповідав, як він всіх розуміє, яка дурна система, що доводиться викидати з автівок цілі сім`ї з дітьми. Що часом арешт видають на людей зі схожими прізвищами, і як взагалі страждає простий люд від того безладу. Як вони одного разу увійшли у положення і відвезли детей чоловіка до баби, коли той поїхав до міста Рівне, щоб там дізнатися, що виконавець помилився і поставив не те авто в розшук.

Нарешті йому віддзвонились, він підписав нам дозвіл, побажав щасливої дороги і (на диво, протиснувшись в двері) пішов нести свою нелегку службу.

І знов 10 кабінет, нам дають цидульки, по яких ми маємо заплатити 600 грн евакуатор, 120 грн пдв за нього і ще 432 грн за надійну охорону моєї машини. Що найцікавіше, в талоні зазначено, що платити треба в банках «Приват» або «А-банк», якщо в інших, то авто віддадуть за 2-3 дні, коли буде підтверджено платіж.

При оплаті попросив касира вказати в чекові що 432 грн саме за штрафмайданчик.

Тепер хочу передати промінь діареї всім працівникам відділення «Приватбанку», що на вул. Конякіна навпроти міського ДАЇ, бо жодна з працівниць не змогла зробити копію з квитанцій – при тому, що в них було не менше трьох принтерів-сканерів, на яких це можна було зробити.

Тепер хочу передати промінь любові та добра дівчаткам з магазину «23», що знаходиться поруч із відділеням банку, за те, що вони пішли мені назустріч і зробили мені ті кляті копії з квитанцій та чеків.

Знов 10-й кабінет. В нас відібрали квитанції на оплату та оригінали чеків, але я не сперечався, бо були копії. Цей чоловік виявився уважнішим і помітив, що тимчасовий талон прострочений, і сказав, що авто віддавати не буде. Після зауваження, що якого лисого вони виписували арешт на авто по простроченому тимчасовому талону, ми з ним добряче покричали один на одного. Після цього він сказав, щоб написали заяву на повернення авто на підставі техпаспорту та постанови про зняття арешту з авто. У всьому він звинуватив виконавця, який, перевіряючи по базі, не дочитав про тимчасовість реєстрації авто і виписав арешт. Після натяку, що він розуміє, що авто арештували на незаконних підставах, і чи не хоче він повернути гроші, він красномовно промовчав і дав нам дозвіл на отримання авто.

Далі вже було просто, приїхали, обдивились авто, спробували завести, але бензу не було.

І що ми маємо:

-Арешт авто по простроченму тимчасовому талону

-Видача авто по недійсному документу

-купа копій різних постанов, актів та чеків.

Може в когось є поради як принаймні повернути гроші за евакуатор та штрафмайданчик.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

була схожа ситуація, тільки машину забрали за відсутність технічного контролю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вони були дибілами і залишаться ними назавжди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все через те, що ніхто нізащо не несе відповідальності. Ті держвиконаавці накладуть ареш. Арешт знімеш через суд, так в такому випадку треба притягнути до відповідальності виконавця, а ніхто його не притягує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Страна чудес.

Дисней тихо курить з боку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короче з такими розкладами в квести ви грати вже точно вмієте :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нєх машини по довіреності купувати. Тільки офіційне переоформлення - спокійніше спиш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нєх машини по довіреності купувати. Тільки офіційне переоформлення - спокійніше спиш.

Не факт! Купил ВАЗ 2106 в 2010 году. Как положено поставил на учет на себя. В 2013 снимаю с учета – а мне в окошке говорят:- «Ваша машина в угоне!». И еще в добавок с вопросом :- «А как Вы ездили?» Ну я ответил как поставили так и ездил! Короче машину закрыли и три дня делали экспертизу. По угону кузов не совпадал только 2-му цифрами, одна из которых бала (у меня) 3 , а в угоне была 8. Двигатель по цифрам совпадал 100%, меня спасло только то, что у меня рядом с номером двигателя было выбито модель машины (21011). В конечном итоге кузов оказался чист, а в номер двигателя перед цифрами дописали 21011******. Конечно если это был не 23 годичный жигуль, то бабла бы с меня сдоили бы!

Раньше база по угонам была областная, а сейчас общая по стране! Вот и вылазят грешки!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ай-яй-яй, яка слізна історія...

Насправді "постраждалим" дуже повезло. Тому, що попередній "власник": а) співпрацював з "постраждалими"; б) суми штрафів виявилися невеликими.

А якби юридичний (а не фактичний) власник мав борг перед банком - то зареєстрований за таким власником автомобіль пішов би в погашення боргів і хрен хто б кому що доказав.

Наші люди замість оформити автомобіль на себе краще будуть їздити "по дорученню", а потім чухати голову, коли в них машину заберуть. Назавжди.

Тому раджу тим, хто й досі їздить по довіреності - краще переоформити машину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ай-яй-яй, яка слізна історія...

Насправді "постраждалим" дуже повезло. Тому, що попередній "власник": а) співпрацював з "постраждалими"; б) суми штрафів виявилися невеликими.

А якби юридичний (а не фактичний) власник мав борг перед банком - то зареєстрований за таким власником автомобіль пішов би в погашення боргів і хрен хто б кому що доказав.

Наші люди замість оформити автомобіль на себе краще будуть їздити "по дорученню", а потім чухати голову, коли в них машину заберуть. Назавжди.

Тому раджу тим, хто й досі їздить по довіреності - краще переоформити машину.

так то воно так, як би податок выд продажу не треба було платити )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не дай Бог мені таких заморочок, яле я би на Вашому місті (ТС) всю цю розповідь роздрукував і заніс в прокуратуру, бо ДАЙці вважають себе царями і просто знущаються над людьми, нахера їхати не пост за чимось, виконавча просто тупо нічого не хоче робити коли бачить що в боржника є авто, незалежно від суми, тупо в РУБІЖ закідають, по роботі нещодавно зіткнувся, в людини за 1200грн. боргу про який він і гадки не мав закинули в базу 4 машини загальною вартістю більше 800 000 грн., однозначно я би звернувся в прокуратуру

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наші люди замість оформити автомобіль на себе краще будуть їздити "по дорученню", а потім чухати голову, коли в них машину заберуть. Назавжди.

Тому раджу тим, хто й досі їздить по довіреності - краще переоформити машину.

так то воно так, як би податок выд продажу не треба було платити )

В першому пості - згадка про 30-літній ВАЗ. Розмір податку за таку машину буде аж ніяк не більшим за ті всі витрати, які було зроблено, забираючи авто зі штрафмайданчика.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наші люди замість оформити автомобіль на себе краще будуть їздити "по дорученню", а потім чухати голову, коли в них машину заберуть. Назавжди.

Тому раджу тим, хто й досі їздить по довіреності - краще переоформити машину.

так то воно так, як би податок выд продажу не треба було платити )

В першому пості - згадка про 30-літній ВАЗ. Розмір податку за таку машину буде аж ніяк не більшим за ті всі витрати, які було зроблено, забираючи авто зі штрафмайданчика.

4480грн.Официально!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

де ж така цна взялась 4480? Це може якщо перша постановка + утиль?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перекупи наприклад мають знайомих у всіх службах , і перш ніж купити авто пробивають його по всіх базах.

Лише так можна вберегтися від неприємностей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ця кабінетна бюрократія просто доводить до сказу! Ніколи не забуду, як два роки назад, на свят вечір, ДАІвці висаджували з машини з місячною дитиною на руках, бо моє ГБО ніде не числилось, це при тому, що коли я в 2008 році робила постановку, я здала всі документи на ГБО, а коли забирала техпаспорт то в ньому про ГБО не було ні слова. На моє питання чому не вписане, дівчина в віконичку запевнила, не переживайте, воно є в компютері в базі. Я тоді як малахольна доказувала що воно має бути, бо я сама власноруч здавала документи, але по базі на машині не числилось жодного ГБО. В результаті мої сльози, маленька дитина, і чоловік який прибув з "підтримкою американських президентів" вирішили це питання без штрафмайданчика. Коли закінчились святкові вихідні пішла в МРЕО виясняти, і там мені сказали що ГБО в мене не має, а коли я почала сваритись і доказувати що я здавала документи, писала заяву , мені сказали якби здавали то вони б були, і попросили не затримувати чергу. Тут мене почали душити сльози образ і нерозуміння, і я пішла до начальника. Плачучи розказала свою історію, як мало не опинилась з дитиною в мороз на вулиці, він покликав якусь жіночку і послав її в архів, коли вона принесла і відкрила мою папку, то і заява і документи в ній були. Все внесли в базу і сказали їдіть не переживайте, в базі вже все є, але я настояла щоб внесли запис в техпаспорт. Як згадаю як знервувалась і плакала, аж передьоргне,а спочатку думала що ДАІвці мене розводять на горші. Отак через чиюсь неуважнісь, мало не опинилась з дитиною вночі в мороз на вулиці. Боюсь подумати, що б прийшлось робити якби оказалась в іншому місті чи області. ТС, я вам щиро співчуваю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А реально заставити відшкодувати збитки того валянка який помилково вніс машину в базу розшуку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А реально заставити відшкодувати збитки того валянка який помилково вніс машину в базу розшуку?

А ви самі як гадаєте? В нашій країні в держустановах крайніх немає!!! Вони всі "виконують" свою роботу. На мою думку, що вийти з цієї ситуації переможцем, потрібно мати впливових родичів або знайомих,( щоб вас хоча б вислухали), тугий гаманець (для оплати всеможливих довідок), залізні нерви і просто невичерпний інтузіазм і віру в те, що колись добро таки переможе зло :0121:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а можливо є такий варіант: домовитись з виконавчою якимось чином (сплатити борг за боржника, якщо є така можливість або "якось подругому") та з чеком та випискою від виконавчої, мол все сплочено піти в даі чи мрео і закінчити діло там так.... або думати як обійти з@кон, в наш корупційний час то не проблема.

у мене була чимось схожа ситуація, у мене були штрафи кількарічної давнини та такі, про які я навіть не здогадувався ще за часів "листів щастя", у мене проблема була чи то з техоглядом, чи то з постановкою на облік, точно не скажу, вобшем сказали поки в ДАІ числяться штрафи, або у виконавчій - ніфіга тобі не вийде. Пішов у виконавчу, взяв список штрафів, пішов у ДАІ, теж список взяв, порівняв їх і ах...єл, там половина тих що в ДАІ, у виконавчій вже оплачено, а ті що у виконавчій - в ДАІ ніхто нічого не знає, їх нема... бардак короче... понаходив чеки старі, взяв нові, оплатив те що висіло в реальності і пішов спочатку у виконавчу, там папірець по кожному штрафу дали, що мол оплачено, тоді з цією макулатурою в ДАІ і там почали розбиратись, короче 2 неділі в сра...ку, АЛЕ, то раз зробив і спокій, хух.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...

і чоловік який прибув з "підтримкою американських президентів" вирішили це питання без штрафмайданчика

...

А тепер уявіть, що цей "добрий" ДАИвер не брав би хабаря в 50-100 уо, забрав би авто на штрафмайданчик, лишив би діток на морозі, і врешті-решт ціна помилки в МРЕВ виросла б до 700-1000 уо (як у ТСа)? І я впевнений, що businka ще й вдячна була даївцю (це не укір). І згадується мені одна яра перепалка на Борді, що ми самі розвиваємо хабарництво, даючи хабарі.

І от в даній ситуації постає дилема:

- дати хабар в 100$, які заробить рядовий ДАЇшник, який потім поділиться з керівництвом, і тим самим "підливати" корупцію

для подальшого її росту, але при цьому не бути на морозі, при машині, і мати купу часу для вирішення проблеми, чи

- лишитись на морозі, штрафмайданчик, евакуатор, біганина без авто, купа довідок, можливість пошкодження\розкрадання

авто, сплативши 700$ "офіційно", і бути з чесним сумлінням але біднішим, хоча з тих грошей потім свої бариші отримає

керівництво ДАЇ, що кришує стоянку, дармоїди (охоронець, евакуаторщик), тим самим всеодно підтримуючи корупцію.

І як поступати (риторично)?

"Абідна", що потім з таких штрафів ще й отримують зарплати ті, хто спеціально чи безолаберно створює такі прецеденти: робітники виконавчої служби, МРЕВ, ДАЇ, і їх не пече, що вони поганять життя хорошим і чесним людям

І це не тільки з автомобілями так, вся система така, без хабаря нічого (ну майже) не вирішується малою кров'ю...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А тепер уявіть, що цей "добрий" ДАИвер не брав би хабаря в 50-100 уо, забрав би авто на штрафмайданчик, лишив би діток на морозі

Зараз влада підгребла і ці взятки під себе, у вигляді офіційних. Якщо тебе сфоткав "Рубіж" - інфа зразу йде на Київ і авто стане на штрафмайданчик, навіть якщо ти генерал - реальний факт з життя.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перевіряймо гроші та ДОКУМЕНТИ , НЕ ВІДХОДЯЧИ ВІД КАСИ,

Зберігаймо всі квитанції.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перевіряймо гроші та ДОКУМЕНТИ , НЕ ВІДХОДЯЧИ ВІД КАСИ,

Зберігаймо всі квитанції.

Так то воно так, але як би час назад повернути. Читаючи такі статті "лихорадочно" згадую, де ж я подів квитанції за штрафи 1,5 та 2-річної давнини, і що і мені казали, мол з бази штрафників видалять, а чи видалили, мо вже й пеня наросла...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перевіряймо гроші та ДОКУМЕНТИ , НЕ ВІДХОДЯЧИ ВІД КАСИ,

Зберігаймо всі квитанції.

Так то воно так, але як би час назад повернути. Читаючи такі статті "лихорадочно" згадую, де ж я подів квитанції за штрафи 1,5 та 2-річної давнини, і що і мені казали, мол з бази штрафників видалять, а чи видалили, мо вже й пеня наросла...

І не те, що просто знайти квитанції, за два-три роки хтось пробував щось розгледіти на тих квитанціях ?

На днях спробував - не завжди вдається, тепер намагаюсь сканувати всі важливі квитанції і документи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...