Перейти до змісту

У Луцьку подорожчає проїзд у маршрутках


Galiant

Рекомендовані повідомлення

на мою думку, для повноцінного обліку пасажирів потрібно, щоб гроші проходили не через руки водія, а через купюроприймач, який відразу ж друкує чек. тобто, пасажир на вході оплатив проїзд, і відразу отримав квиток, а роздрукування чека (факт оплати) і облік фактично перевезених пасажирів не залежить від того, чи виклав водій квитки, а також від того, чи захотів пасажир квиток отримати, чи ні. при цьому, такий купюроприймач може бути як з боксом для купюр, так і без нього (гроші, які пройшли крізь нього, бере водій і дає здачу). основна ціль - обовязкове роздрукування чека, а в ідеалі - відправлення інформації про кожен чек в режимі онлайн на певний сервер обробки даних (це щоб не "хімічили" з купюроприймачами в кінці робочого дня, наші ж 100% придумають як "відмотати" назад )

1. А якщо здачу треба дати?

2. А якщо хто вперше бачить цей "чудо агрегат" і почне пхати в дирку для чеків?

Як писали вище було б ідеально і банківською карткою, хоча б на вході але тоді постає питання авторизації. Тоді можна продавати картки для проїзду, сума списується при вході, якщо немає коштів ПІЩИТЬ, тут вже водій контролює хто заєць. + картки можна поповняти.

Аот хто не придбав картку, наприклад гості міста - тут хз.

Скажімо ви купуєте бланк квитка у газетному кіоску. Залежно від кольору, вони мають певний час дії (1, 2 години, добу і т.д.). Зайшовши у бідь-який громадський транспорт, ви його "активуєте" (вставляєте у спеціальний пристрій, який видруковує час старту).

В нас тут таке не покатить: часом зимою маршрутка може їхати по курсу вдвічі довше... Або пробка....

ага шоб не хімічили водії, а ви самі хочете поробити на чисту зарплату 2000грн водієм маршутки?ну як не слабо вам таке??

Багато знайомих людей працює за мінімалку. І живуть! Так що не зажирайтесь!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 465
  • Створено
  • Остання відповідь

не треба винаходити велосипед,

треба "злизати" досвід європейських міст схожих на Луцьк, і все

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага шоб не хімічили водії, а ви самі хочете поробити на чисту зарплату 2000грн водієм маршутки?ну як не слабо вам таке?? без додаткового заробітку ніхто не піде їздити на тих маршутках і будете ходити пішки, бо то в нас люди все хочуть порядку, справедливості, жити по правилам, а те які в людей нікчемні зарплати щось перестали звертати увагу... Ото покі і далі будуть людей підприємці тримати за бидло і раб силу, платити копійки аби виживали, ото так і далі будуть в них жеш їхні робітники заробітки красти, і правильно роблять шо беруть собі в карман, а як ще вижевеш при такій зарплаті і такому курсі долара!!!

ну-ну, хто ще у всьому винен? :) а про "правильно роблять, що беруть собі в карман" - то через таку логіку якраз і постає періодично питання про підняття тарифів

coding, здачу може і водій давати - якщо купюроприймач без бокса для купюр (можливо, так навіть і краще, ніж з ним). А от уявіть у скількох школярів, студентів, пенсіонерів і т.д. є банківська картка для користування в маршрутках? я думаю звикнути до такого "чудо-агрегату" як купюроприймач - справа 2 разів користування.

з.і. про "бідних" водіїв з з/п 2к в місяць - немає чого взагалі плакатися. якщо в людини є гідність і совість, і вона знає собі ціну, - то краще знайде собі іншу роботу, ніж буде соплі жувати і красти в ничку "на благо" громаді

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Skorpio76, ідея єдиного квитка теж хороша, якби ж іще його можна було безпроблемно купити на КОЖНІЙ зупинці ))

а щодо

В нас тут таке не покатить: часом зимою маршрутка може їхати по курсу вдвічі довше... Або пробка...

, то думаю відлік краще робити не по часу перебування в маршрутці, а по кількості зупинок, які пасажир проїхав
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Єдиний квитиок може бути актуальним лише коли ОДИН перевізник. Це дуже ЗРУЧНО для пасажирів.

В країнах Європи міськими перевезеннями займаються великі комунальні підприємства, а не приватні підприємці з 5 автобусами в наявності...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на мою думку, для повноцінного обліку пасажирів потрібно, щоб гроші проходили не через руки водія, а через купюроприймач, який відразу ж друкує чек. тобто, пасажир на вході оплатив проїзд, і відразу отримав квиток, а роздрукування чека (факт оплати) і облік фактично перевезених пасажирів не залежить від того, чи виклав водій квитки, а також від того, чи захотів пасажир квиток отримати, чи ні. при цьому, такий купюроприймач може бути як з боксом для купюр, так і без нього (гроші, які пройшли крізь нього, бере водій і дає здачу). основна ціль - обовязкове роздрукування чека, а в ідеалі - відправлення інформації про кожен чек в режимі онлайн на певний сервер обробки даних (це щоб не "хімічили" з купюроприймачами в кінці робочого дня, наші ж 100% придумають як "відмотати" назад :D)

Який в попу купюроприймач на наших дорогах і в наших маршрутках? Хто в нього попаде на ходу? Зайдіть з кимось в приватбанк, хай "напарник" потрясе вас за плечі, а ви в цей час спробуйте попасти в купюроприймач, оце буде щось схоже як оплатити проїзд в маршрутці. А ще ввечері, коли народу як оселедців в банці...

Взагалі виручку мутять тільки деповські водії, в приватних маршрутках моти вація зовсім інша і мутити немає сенсу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Європі еволюційно дійшли до единого квитка. Тобто, пасажир купує час поїздки. Скажімо ви купуєте бланк квитка у газетному кіоску. Залежно від кольору, вони мають певний час дії (1, 2 години, добу і т.д.). Зайшовши у бідь-який громадський транспорт, ви його "активуєте" (вставляєте у спеціальний пристрій, який видруковує час старту). Протягом визначеного часу дії квитка пасажир має можливість робити пересадки на різних видах громадського транспорту. Вартує такий квиток у Східній Європі біля 1 євро (за двогодинний квиток). Розподіл виручки - можу лише здогадуватися, напевно пропорійно пасажиро-годин, проведених на маршруті.

Великий плюс - транспорт ходить чітко до 10с. На одній вулиці не накопичується багато маршрутів, немає "гонки" між водіями. У салоні практично завжди є сидячі місця.

Який час поїздки? Куди в Луцьку їхати годину чи дві? Я за 20 хвилин на роботу добираюся і через 12 годин стільки ж часу їду додому. А квитток купувати на дві години? Хай вже краще буде облік по зупинках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Європі еволюційно дійшли до единого квитка. Тобто, пасажир купує час поїздки. Скажімо ви купуєте бланк квитка у газетному кіоску. Залежно від кольору, вони мають певний час дії (1, 2 години, добу і т.д.). Зайшовши у бідь-який громадський транспорт, ви його "активуєте" (вставляєте у спеціальний пристрій, який видруковує час старту). Протягом визначеного часу дії квитка пасажир має можливість робити пересадки на різних видах громадського транспорту. Вартує такий квиток у Східній Європі біля 1 євро (за двогодинний квиток). Розподіл виручки - можу лише здогадуватися, напевно пропорійно пасажиро-годин, проведених на маршруті.

Великий плюс - транспорт ходить чітко до 10с. На одній вулиці не накопичується багато маршрутів, немає "гонки" між водіями. У салоні практично завжди є сидячі місця.

Який час поїздки? Куди в Луцьку їхати годину чи дві? Я за 20 хвилин на роботу добираюся і через 12 годин стільки ж часу їду додому. А квитток купувати на дві години? Хай вже краще буде облік по зупинках.

Справа була у Празі, Будапешті. Вибір квитків, за словами гідів від 30 хв до місяця (можливо року, не пам"ятаю вже точно). Такий метод дає змогу розвантажити вулиці від великої кількості конкуруючих маршруток. По вулиці йде 1-2, максимум 3 автобуси/тролейбуси. Ходять дуже часто. Салони вільні (у вихідні, у будні - не знаю). Це той варіант, до якого ми рано чи пізно дійдемо. Для організації обліку і оплати по зупинках потрібні значно дорожчі технічні засоби.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

але почати треба хоча б з елементарного.... вони кажуть: треба підняти ціну, ну так а нам звідки знати скільки вони перевозять пасажирів??? це питання до міської влади, якщо вона за інтереси громади, то вона це питання підняла б... а так без толку...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

але почати треба хоча б з елементарного.... вони кажуть: треба підняти ціну, ну так а нам звідки знати скільки вони перевозять пасажирів??? це питання до міської влади, якщо вона за інтереси громади, то вона це питання підняла б... а так без толку...

Міська влада має перш за все розібратися з ОБЛІКОМ роботи ... ефективністю перевезень... встановлення рентабельності на маршрутах...

а не ТУПО піднімати вартість проїзду... в нас за останніх 3-4 підняття вартості проїзду в маршрутках щось змінилося ??? та нічого...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перепрошую за можливий оффтоп - це ситуація по Києву. Якщо не брати до уваги, що це столиця, а просто як ідея (яку, до речі, і на Борді виголошували): Общественный транспорт: реформа вместо косметического ремонта

...

Деньги же, которые пассажиры платят за проезд, должны поступать в городской бюджет. При этом необходимо отказаться от таких анахронизмов, как жетоны и талончики - оплата будет производиться через электронные терминалы, замкнутые на городской информационный центр.

Таку систему електронних терміналів бачив у Москві в метро ще у 2000 році. До того у Києві не був. Після того, як побував у Києві вперше, був вкрай здивований цими радянськими жетонами в метро...

Картка являє собою просту паперову картку з магнітною полосою, типу банківської. Вона заряджається на певну кількість поїздок, на касі, і при проході скрізь турнікет, коли пропускаєш картку у карткоприймач, вона виходить (за якісь долі секунди) з іншої щілини вже з надрукованою датою та часом поїздки. Система працює чітко, і це при вкрай напруженому трафіку у метрополітені!

Екологічно найбільш чисто - папір.

Така система, на мою думку, могла б бути і в маршрутках, звичайно з певними варіаціями

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропоную просити квиточок на 3грн. І якщо немає такого, а є на 2- платити 2грн, а якщо немає ніякого - взагалі не платити!

Підтримую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

паритесь ви .... зробити муніципальних кондукторів, зайти маршрутку і всіх хто без квитка оштрафувати у 20 кратному розмірі ( 2-3-10 раз оштрафувати), весь Луцьк буде про це говорити і купувати білетики .. .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

DPAKOH, Життя кондуктора буде під загрозою. Доведеться штрафувати 98% маршрутки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О, черговий холівар.

Я (та і не тільки я) на якійсь зі сторінок теми вже казав, що непотрібно винаходити велосипед.

Його винайшли в же давно - ще за часів СССР.

Це муніципальній транспорт який у нас успішно хєрять в угоду "бизнесменам"

Він у нас існує у вигляді тролейбусного депо та АТП.

Розвиваючи його місто позбудеться отієї жовтої срані в котрій і їздити некомфортно і місто загиджує вихлопами.

Памятаю за совка тролейбусом було і швидко і зручно добиратися і ходили регулярно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

DPAKOH, Життя кондуктора буде під загрозою. Доведеться штрафувати 98% маршрутки

а міліція в нас для чого зарплату отримує

Скажу без сарказму - "Це нереально".

Ніхто не буде такого робити. Погоджуюсь з попередніми постами, що систему розрахунку потрібно міняти. Народ зара і так злий, а ти його ше штрафони і будеш мати....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підтримую. це нереально.

але тому що в нас дехто з перевізників депутати, а дехто платить депутатам, щоб ті кивали, коли чують слово "нерентабельно", але нічого не перевіряли

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чому взагалі різниця в вартості проїзду? є маршрут по 2.5 і є по 3грн. я так розумію від відстані маршруту який проїзджає маршрутка? Так? а от мені взагалі яка різниця якщо я проїду 3 - 4 зупинки в маршрутці за 2.50 чи 3 грн. то чому я маю платити 3 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чому взагалі різниця в вартості проїзду? є маршрут по 2.5 і є по 3грн. я так розумію від відстані маршруту який проїзджає маршрутка? Так? а от мені взагалі яка різниця якщо я проїду 3 - 4 зупинки в маршрутці за 2.50 чи 3 грн. то чому я маю платити 3 грн.

середня температура по палаті :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://www.volynnews.com/news/economics/lutski-trokhhryvnevi-marshrutky-ne-vytrymaly-konkurentsiyi/

«Тригривневі» маршрутки в Луцьку не витримали конкуренції

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я теж за тролейбуси, але з ними є купа проблем

швидкість - старі ледь плентаються... тобто про те, щоб швиденько добратися з пункту А в пункт В навіть мови нема

купа пенсіонерів - зранку тролейбуси забиті пенсіонерами, котрі всі кудись спішать саме в той час, коли всі їдуть на роботу

я вже мовчу про запахи... особливо літом... там здохнути можна... а лиш спробуй вікно відкрити - на тебе кричатиме з десяток бабуль, котрі, обливаючись потом у 30-градусну спеку, казатимуть, що не відкривай, бо холодно

як варіант - лишити трохи старих тролейбусів, вийнятково для пільговиків

закупити нові, котрі будуть 100% платні

тоді і дихатиметься нормально... і ті, хто дійсно поспішає, встигнуть в пункт призначення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

паритесь ви .... зробити муніципальних кондукторів, зайти маршрутку і всіх хто без квитка оштрафувати у 20 кратному розмірі ( 2-3-10 раз оштрафувати), весь Луцьк буде про це говорити і купувати білетики .. .

Я проти. Нафіга мені той квиточок? То вже пережиток старого. Раніше квиточки купувалися ДО того, як сісти в автобус/тролейбус і квиток служив засобом оплати.

Якби зараз була б та ж система, то ще куди не йшло, а так ти пропонуєш поєднати мінуси обох систем. Всерівно через руки водія проходить готівка, отже є можливість для махінацій. Та й мені купувати квиточок "щоб не оштрафували" також не вельми цікаво. Потім що з ним робити? Багато наших "співчуваючих" співгромдян будуть повертати ці квиточки водієві/кондукторові, як це зараз роблять в 15-шках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...