Перейти до змісту

Скарга на Сільпо


Natik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Можливо не на всі 100% стосується "Сільпо", але:

7 років тому працював експредитором на фірмі "Фудз-Трейд", яка поставляла товари (бакалія, солодощі, крупи "Літа") по Рівному і Луцьку. Чесно кажучи умови зберігання і сроки придатності просто вражаючі. Крупи фасуються на місці в цеху, де з криши капає, літають пташечки і гадять на ті крупи. Якщо на товарі пройшов термін придатності або відбулось повернення з магазину, то відразу ж на місці (в цеху) вони перепаковувались в інші пакети з новими датами. На солодощі (назву виробників навіть не пам'ятаю) також відбувались такі дії. Були неодноразові випадки, коли ввечері загружається машина з товаром, а на них стоїть дата виробництва завтрашнього дня.

P.S. До цього часу крупи "Літа" не купляю взагалі.

Опубліковано

якщо так далі йде, то скарги потрібно писати на всі заклади харчування, супермаркети і т.п., так як такий товар, нажаль є скрізь... Більш ніж впевнений прострочене їв кожен навіть не усвідомлюючи цього! А так: Поки очі не бачать - душа не болить...:)

якщо так далі йде, то скарги потрібно писати на всі заклади харчування, супермаркети і т.п., так як такий товар, нажаль є скрізь... Більш ніж впевнений прострочене їв кожен навіть не усвідомлюючи цього! А так: Поки очі не бачать - душа не болить...:)

Опубліковано

Сестричка вчора розповіла, як вона декілька днів назад купила в Сільпо якийсь батончик в шоколаді. Прийшла додому, зробила чашку капучіно, чаює. Вкусила батончик, жує, глядь на сам батончик, а там черв"як більшинький і пару штук маленьких уже. Ну, про реакцію писати не буду.

Так що не лише на дати треба дивитись, а й всередину, при можливості, заглядати.

Опубліковано

все що продається на вагу з круп і так далі - я вважаю що це просрочка, розірвав пачку насипав, і піди дізнайся коли це все було вироблено.

Опубліковано

Скаргу розглянуто, винних покарано

Приносить вчора чоловік гречку і рис, ще й з Сільпо, ще й на розсип(чого ніколи не робив, видать рішив зекономити на мені).... чуть його не порішила на місці. Гречка виявилась не м'ясна, рис теж. Чоловік залишився живий :-)

Опубліковано

Скаргу розглянуто, винних покарано

Приносить вчора чоловік гречку і рис, ще й з Сільпо, ще й на розсип(чого ніколи не робив, видать рішив зекономити на мені).... чуть його не порішила на місці. Гречка виявилась не м'ясна, рис теж. Чоловік залишився живий :-)

... а потім дивуєтесь, чому чоловіки не люблять в магазини ходити... Кожного дня під страхом смєрті :)))

  • 4 місяця потому...
Опубліковано

"Сільпо" в Слоні, знайшов "полуничку" 8-го Березня. Ось такі подарунки дарують нам на свята, будьте обачні

post-13465-0-19473400-1394393803_thumb.j

Опубліковано

"Сільпо" в Слоні, знайшов "полуничку" 8-го Березня. Ось такі подарунки дарують нам на свята, будьте обачні

Блін, ну молодець побачив, сфоткав, опублікував!

Опубліковано

В любому супермаркеті потрібно дивится термін придатності на упаковці товару. І звісно ж, зберігати чеки.

Був період, купував в Сільпо по 5 пачок вівсяного печива, фасованого під їх ТМ. Неоднократно просив глянути наявність на складі, оскільки на розкладці в залі його не було. Неоднократно після мого прохання це печиво вивозили зі складу і розкладали на стійці. Так що, те, що товар приїхав на склад з РЦ з нормальним терміном, а попав в зал вже просроченим - не виключено.

Опубліковано

Дружина купила в Сільпо(Слон) сир пармезан в їхній фасовці.

Коли вдома розкрили,то звідти смерділо тухлою рибою.Чек викинула.Але я заїхав,викликав адміністратора.Сказав,що вчора купили і чи згоден він.що це їхня продукція.Він підтвердив.тоді я дав йому нюхнути того сиру.Він одразу без питань сказав касиру віддати гроші.Касир сказала що потрібно чек і заяву.він на неї цикнув і сказав бігом дати гроші.Гроші я забрав.Я так зрозумів.що адміністратор був в курсах,що вони продають тухлий сир і не хотів шкандалю.

Опубліковано

А я думаю що адміністратор просто знає, яку бучу можна було б підняти. Та і ціна питання повернення невелика, відносно спорчених нервів, поганих відгуків, можливих санкцій.

Я колись також придбав в Сільпо просрочений торт, прийшов повертати без чека і мені повернули кошти з першого слова, без ніяких проблем.

Опубліковано

Дружина купила в Сільпо(Слон) сир пармезан в їхній фасовці.

Коли вдома розкрили,то звідти смерділо тухлою рибою.Чек викинула.Але я заїхав,викликав адміністратора.Сказав,що вчора купили і чи згоден він.що це їхня продукція.Він підтвердив.тоді я дав йому нюхнути того сиру.Він одразу без питань сказав касиру віддати гроші.Касир сказала що потрібно чек і заяву.він на неї цикнув і сказав бігом дати гроші.Гроші я забрав.Я так зрозумів.що адміністратор був в курсах,що вони продають тухлий сир і не хотів шкандалю.

Просто адекватна людина і не хотіла шкандалю.

  • 1 рік потому...
Опубліковано

Сьогодні Сільпо знову здивував. Зайшов з дружиною купити продуктів і вирішили взяти рибку під пивко (а кому й під сік), вибрали улюбленого судачка.

Коли дісталися додому і відкрили покупку, то виявили ознаки "швейцарського продукту". На сайті Сільпо залишили скаргу про дану ситуацію, але хочеться поділитись цим "щастям" для додаткового підтвердження даної події.

post-26915-0-54491100-1431116699_thumb.j

Опубліковано

якраз сьогодні читав - У рибі, купленій в луцькому Сільпо, знайшли жахливих створінь.

У супермаркеті Сільпо, який знаходиться у центрі Луцька, можна купити рибу з черв'яками.

Що саме і зробила одна з покупців 30 квітня. Пані придбала 4 заморожені скумбрії вартістю 111 гривень 22 копійки.

Морепродукт лучанка поклала до морозильної камери. Через деякий час, розморизивши, побачила в одній з рибин кільця черв'яків. Жителька обласного центру Волині викинула зіпсовану та небезпечну для здоров'я покупку у смітник.

Опубліковано

Сьогодні Сільпо знову здивував. Зайшов з дружиною купити продуктів і вирішили взяти рибку під пивко (а кому й під сік), вибрали улюбленого судачка.

Коли дісталися додому і відкрили покупку, то виявили ознаки "швейцарського продукту". На сайті Сільпо залишили скаргу про дану ситуацію, але хочеться поділитись цим "щастям" для додаткового підтвердження даної події.

Написав скаргу на сайті Сільпо у відділ контролю якості. Прийшла відповідь у стандартній формі з вибаченнями та пропозицію обміну чи здачі товару.

Чек, упаковку і навіть саму "прекрасну" рибку зберегли. Сьогодні пішли у Сільпо і там шановні працівники все повернули без усяких проблем.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...