Перейти до змісту

знову дощик, знову затопило Луцьк


Георгий

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 793
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Рокині-Зміїнець - злива була нереальна, годину перед цим, поливало Турійськ, звідки і поперла хмара...

Опубліковано

Прикол ще й в тому, що дощ починається в кінці робочого дня.

Може все просто - люди у нас в Луцьку стали зліші, от і "викликають" аномальні явища. Особливо під вечір, коли голодні :)

Опубліковано

І як їм після цього вірити!?

Юзати метеостанцію, але нормальну, яка міряє тиск, і на основі його зміни, прогнозує погоду на конкретній місцевості (радіус 40-50км)

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

не знаю чи було...можливо баян...але поділюсь ...

«Вікна» знайшли героїв, які змусили всміхнутись увесь Інтернет. Це двоє лучан. Вони не злякалися сильної зливи, а навпаки пірнули в стихію з головою. Відео свого карколомного відпочинку злили до мережі, а самі зникли з Луцька. Як виявилося, вони відпочивали.

Того дня двоє друзів Андрій та Олександр сиділи вдома. Коли розпочалася злива, хлопці зізнаються, навіть і не думали, що вона скінчиться справжнім потопом. За тим, як подвір’я наповнює вода, спершу спостерігали з балкона. Згодом зважилися пірнути у стихію з головою.

У чому були, друзі вискочили на вулицю. Розважившись на дитячих гойдалках хлопці пішли шукати під дощем інших пригод. Справжній адреналін знайшли на сусідній вулиці. Там дорога перетворилася на реальну річку.

Пропливаючи центральною вулицею міста Олександр та Андрій розповідають бачили чимало полишених у воді машин. Зустрівся їм на шляху навіть плавучий холодильник з місцевого магазину. Брасом хлопці подолали більш як 50 метрів дороги. Кажуть, помічали спалахи фотокамер, але й подумати не могли, що їхні світлини вже наступного дня з’являться в Інтернеті. А на ранок, як і ведеться хлопці прокинулися справжніми луцькими знаменитостями.

Веселитися самим та веселити інших чоловіки готові завжди. Кажуть, головне - шукати позитиву у будь-якому, навіть найекстремальнішому становищі.

+ відео

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

а ніхто про дитмайданчик не сперечається :) там все зрозуміло.

Це "Вікна" мову вели про заплив, а тулили до чогось дитмайданчик.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано
...Я хотів поговорити про ливникову систему
(ну це про те, що деякі хохломавпи на деревах називають "каналізация"). Власне водостічна ливникова система у нас є. В принципі справляється непогано з огляду на ті часи, коли вона проектувалась і закладалась. Завжди проблемним було одне місце -- біля автозаводу. Один з міських будівельних проектантів інституту ГИПроСпецАвтоТранс на прізвище Бевзь, який зокрема брав участь і в проектуванні ливникових систем на Волинянці вліз там в воду по самий дах і безпомічно сидів на тенті. Знаю це, бо будучи малим з дідусем (який був його підлеглим) приїжали туди його знімати))). Мабуть не раз помічали на вулицях як проводиться догляд за зливними колодязями -- трактор Т-25 з навісним маніпулятором позаду, на штанзі якого закріплений двостулковий ковшик типу грейфер яким дістають з колодязя чорну масу засмічення, останніми роками бачу також те саме на базі трактора ХТЗ-3510. З каналами справи гірші. їх почистити можна лише вакуумно-всмоктуючим та помпуючим способом. Наші наявні машини з цим не дуже справляються. Це теж саме, що гамселитись з вантусом над умивальником і лише гадати -- прочистилось, не прочистилось. Машинний парк комунального господарства на стільки різноманітний, різношерстий і строкатий, що можна сміло сказати, що кожне місто має свій набір засобів для чистки каналів, каналізацій і взагалі всього спектру господарських робіт починаючи з освітлення і закінчуючи підземними комунікаціями. Винахідливий словянин штопає віртуозні часто кумедні (власне це якраз і стосується нашого маніпулятора) пристосування і засоби фактично щодня і не рідко в одиничному екземплярі в майстернях ЖЕКів і це чудово, це радує. Але є розробки більш технолізовані, продумані, ефекивні, широкого спектру застосування... нашвидкоруч найшов фотки таких машин (якраз саме по очистці водостічних систем)

3218586884.jpg

ko%20530-21l.jpg

Погодьтесь, крихітний вузькопрофільний і малоефективний маніпулятор не йде в порівняння з такими машинами. Звісно вищеприведені машини розроблені для відповідних міст в певній погодньо-кліматичній зоні, де мабуть подібні сьогоднішній зливі стихії господарюють часто. Переробляти всю ливникову систему міста на канали з більшим діаметром, розривати все місто заради весни і 2-3 максимум потужних злив раз на 2 роки недоцільно -- "шкура вичинки не вартує". Тут чекаєш на ремонт асфальтного покриття роками і молишся на нарешті нормальну дорогу і раптом на тобі -- риєм все на право і на ліво, асфальт до дупи -- перекладаєм водостік!

Давайте трошки заглибимся в історію і вернемось до того часу, коли ті водостоки закладались... відповідно до даних метеослужб, а саме -- середніх норм опадів, враховуючи характеристики покриття (водопоглинання, перфорація) розраховують поперечний переріз, кути нахилу, мережевість підземних каналів і кількість та місце водостічних колодязів. Ну неважко здогадатись, що проектувалось то за часів глибокого совєцького ладу. в той час явно ливникова система не була на першому місці в капітальному проектуванні, скоріше десь ближче до кінці списку пріоритетів у системах забудов. Отут дозволю собі ще одну римарочку, ну так.. для загального розвитку. Ви помічали, Вас не дратувало те, що деякі райони забудовані ніби по принципу " Ctr + C ; Ctr + V " з інтервалом в 50 метрів? наприклад пр. Молоді по стороні літака, чи Соборності. А Ви знаєте, що найдовший будинок в світі знаходиться в Луцьку? це система п"ятиповерхівок названа в народі "пентагон", це за "гостинцем", це космічна візитка Луцька, з космосу наш "пентагон" виглядає шикарно! А знаєте, чому так будували за совєтів? такий "стрій" будинків ефективно спиняє ударну хвилю. Тобто міста будували з розрахунку на стійкість від ядерного вибуху. Тому дороги і водостоки не дуже лоскотали увагу проектантів.

Ну припустимо ливникову систему вони зробили як на ті кліматичні умови нормальну, як не як середньостатистичні дощі наче стікають непогано. ну але ця злива дісталась водою в салони супермаркетів, магазинів, підїздів, пливли ринки і зривало люки каналізацій. Щоб поглинути таку кількість води за такий короткий час канали мали би бути, як вище вже хтось писав, метра 2 в діаметрі не менше. Якщо би в нас і була така система, таких грандіозних розмірів, то вона б те ж не справилась, бо очевидно була б захаращена поселеннями бомжів, наркоманів і жертвами мафії. Також така система становила б санітарно-інфекційну загрозу (доречі всі мовчать, а така злива не могла не позначитись на чистоті води в кранах і мікробіології землі на вулицях). Існуюча водостічна ливникова система луцька не справилась би сьогодні навіть якби була ідеально чистою. Проаналізуйте природний світ - Сапалаївка -- за лічені хвилини води прибуло аж до половини машинного залу тепловоза на дитячій залізниці. Ну гаразд, робимо скидку на те, що то є місто і асфальт не поглине швидко воду, так як грунт і більша частина води побігла в річку з вулиць. Приведу приклад з власного життя -- моє село Сільниця Тульчинського району Вінницької області (http://silnitsa.at.ua/). 3 роки назад в червні ввечері пройшла злива тривалістю до пів години. Наступного дня ставок чималої площі перед хатою був піщаного кольору і вода перевалила через дамбу, це приблизно 85-100см підйому, зайшов на літню кухню, а там 2 см гладкої як скло грунтової кірочки, тобто вода бігла транзитом через деревяну будівлю, від людей дзнався, що корови, яких гнали чередою з паші змивало потоками зі схилів -- такого ніколи не бувало, ніхто подібного не памятає там. Тобто навіть пористий гігроскопічний грунт не справився з інтенсивним дощем.

Висновок -- надзвичайні погодні явища останніх років є непередбачуваними, стихійними і такими, що не піддаються швидкому подоланню. в даному випадку ливникові водостічні системи не винні.

Інша річ, що можливо є сенс закупити 2-3 машини, подібні до тих, фотографії яких я представив, їх би хватило з головою для Луцька і періодично чистили б канали. Також є ще більший сенс в придбанні і відновленні до робочого стану машин-насосних станцій і великолітражних напівпричіпних цистерн з помпами та центробіжними насосами -- якщо водостічна система не справляється (і переробляти її нема сенсу) то давайте своримо парк машин (ті ж насосні, цистерни, висококліренсні тягачі) і навіть доцільно створювати технопарк зі всіма витікаючими інстанціями типу наукових інститутів по боротьбі з паводками. У нас же крім 1-2 злив на рік є весна з традиційними підтопленнями. також можна було б розробляти мобільний роботизований пристрій для очистки каналів типу пристрою для чистки нафтопроводів -- чистильний плунжер, який біжить по каналу і "йоржиками" шурує стінки. У мене лежить дисертаційна робота в столі на тему "розробка засобу для очистки залізобетонних труб". У нас є ВУЗ, який доречі неофіційно на грані закриття через відсутністю попиту на інженерні спеціальності, а там є якраз профільні спеціалльності по даній тематиці -- ПЦБ, МБГ, АДА... і там прекрасна наукова школа, моя кафедра СГМ теж частково торкається цього. Дайте їм таке завдання і за иждень матимете до двох десятків заявок на патенти... Але патенти то отримають, а далі -- на полицю припадати пилюкою -- держава, комерція, промисловість -- ніхто нічого не хоче робити, їм то не потрібно, вони закуплять в 3-дОрога імпортні б/у машини і будуть їх круглий рік ремонтувати.

Якщо особливих претензій до комунальників по сьогоднішній зливі немає, то по боротьбі зі снігами -- одна суцільна претензія, але це тема іншої нашої з Вами розмови, на яку мене теж є не мало думок, нарікань і пропозицій.

Підприємство “Луцькводоканал” придбало новий каналопромивочний автомобіль

20.12.2013

Зношеність колекторів господарсько-побутової каналізації та системи зливових вод у Луцьку часто призводить до підтоплення вулиць та житлових будинків. Аби уникнути таких ситуацій, комунальне підприємство “Луцькводоканал” придбало новий каналопромивочний автомобіль. На придбання машини підприємство виділило 400 тисяч гривень, ще 600 — взяли у кредит. За попередніми розрахунками, через рік-півтора автомобіль окупиться.

У Луцьку більше 200 км каналізаційних колекторів різного діаметру. Їх потрібно регулярно чистити, а завдяки новій техніці робити це буде значно простіше. Оглянути нову техніку приїхав Луцький міський голова Микола Романюк. Переваги придбаного автомобіля відзначив і директор “Луцькводоканалу” Іван Корчук. У “Луцькводоканалі” кажуть, що автомобіль будуть використовувати не лише для очищення мереж обласного центру, а й, при потребі, надаватимуть послуги іншим містам і областям.

Опубліковано

А який саме апарат?

Хоча за лям теж саме що і КАТП, наше.... Те що вже за кілька років буде гроші їсти на ремонт ого-го.

Опубліковано

Вже пізно... хай вскривають асфальт там де провали - а це вже майже по всьому місті, роблять дорогу безпечну а тоді промиванням займаються

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...