Перейти до змісту

Новый троллейбус. А так же автобус.


ursa

Рекомендовані повідомлення

У Львові і Хмельницькому тролейбуси Т601.11 нашого (луазівського) виробництва – там їх швидше купили, ринок!!! Зараз, попри всі кризові негаразди, на заводі намагаються наростити темпи виробництва Т601.11 та А601.10. Планується впровадження півтора поверхового Богдана А402.60, а пізніше і Т801. Деяка інформація тут. Ще дещо може розказати Yaryk, Bond, трохи я.

Цікавишся транспортом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання а нащо тролейбусу висота(А402.60), там розмістять ще місця? <_<. Чи то спеціалізаваний якийсь(вивезти дітей на день здоров*я в гаразджу наприклад)) :sm128:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання а нащо тролейбусу висота(А402.60), там розмістять ще місця? <_<. Чи то спеціалізаваний якийсь(вивезти дітей на день здоров*я в гаразджу наприклад)) :sm128:

Ну там же ненаписано тролейбус (ця тема називається: "Новый троллейбус. А так же автобус") , чи то мається наувазі тролейбус :blink: ()

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А402.60 - но там так же не написано, что это автобус ;)

Я думаю, Witiok просто не разобрался ;) Но и Engineer не указал всех данных ;)

А и Т, конечно, помогает понять, о чём речь, но всё же... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Львові і Хмельницькому тролейбуси Т601.11 нашого (луазівського) виробництва – там їх швидше купили, ринок!!! Зараз, попри всі кризові негаразди, на заводі намагаються наростити темпи виробництва Т601.11 та А601.10. Планується впровадження півтора поверхового Богдана А402.60, а пізніше і Т801. Деяка інформація тут. Ще дещо може розказати Yaryk, Bond, трохи я.

Так можеш уточнити А402.60 тролейбус чи автобус? :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Львові і Хмельницькому тролейбуси Т601.11 нашого (луазівського) виробництва – там їх швидше купили, ринок!!! Зараз, попри всі кризові негаразди, на заводі намагаються наростити темпи виробництва Т601.11 та А601.10. Планується впровадження півтора поверхового Богдана А402.60, а пізніше і Т801. Деяка інформація тут. Ще дещо може розказати Yaryk, Bond, трохи я.

Так можеш уточнити А402.60 тролейбус чи автобус? :blink:

Що тут уточнювати? А - автобус, Т - тролейбус

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да оцей тролейбус богдан хз для кого зроблений, там щоб сісти пенсіонерам на сидіння, то треба підкорити висоту 0,5 метра, для кого їх роблять?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поправлюся! Номер АВТОБУСА - А401.60. Такий вже є виготовлений і був на виставці на ЛуАЗі, коли приїжджав Президент. Експериментальний варіант, зроблений, здається, в Черкасах. Це невеликий міжміський автобус підвищеної комфортності. Звідси і висота машини. Тут є щось подібне до фотографії.

Тролейбус Т801 теж скоро має появитися „вживу”.

Цікавишся транспортом?

Працюю на автозаводі!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поправлюся! Номер АВТОБУСА - А401.60. Такий вже є виготовлений і був на виставці на ЛуАЗі, коли приїжджав Президент. Експериментальний варіант, зроблений, здається, в Черкасах. Це невеликий міжміський автобус підвищеної комфортності. Звідси і висота машини. Тут є щось подібне до фотографії.

Тролейбус Т801 теж скоро має появитися „вживу”.

Цікавишся транспортом?

Працюю на автозаводі!

Т801.10 вже почали робити? Як довго будуть робити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поправлюся! Номер АВТОБУСА - А401.60. Такий вже є виготовлений і був на виставці на ЛуАЗі, коли приїжджав Президент. Експериментальний варіант, зроблений, здається, в Черкасах. Це невеликий міжміський автобус підвищеної комфортності. Звідси і висота машини. Тут є щось подібне до фотографії.

Тролейбус Т801 теж скоро має появитися „вживу”.

Цікавишся транспортом?

Працюю на автозаводі!

Т801.10 вже почали робити? Як довго будуть робити?

На рахунок термінів, щось визначене в даний час сказати важко. Робота йде, а точніша інформація до простих працівників не доводиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

!!! Можно поубирать эти цитаты из сообщений? Что за мания заполнять всё доступное пространство? :angry:

Оригинальный цвет "Шкод" был, кажется, красно-жёлтый? Не планируется ли уцелевшие в заводскую раскраску нарядить? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оригинальный цвет "Шкод" был, кажется, красно-жёлтый? Не планируется ли уцелевшие в заводскую раскраску нарядить? :)

Якщо говорити про Шкоди, то в Луцьку ще залишилося 3 таких тролейбуси: один лінійний (зустрічається на 6-му маршруті), один службовий (частенько тягає троли в депо) і ще напіврозібрана в депо. Заводське фарбування їх було жовто-червоне, інколи зусрічалися червоні. Технічка так і виглядає. Той що возить пасажирів нещодавно перефарбований у світло-жовтий з зеленими вікнами та синім низом.

В заводське фарбування (або якесь симпатичне оригінальне) можна було перефарбувати старенькі ЗиУ, які зараз всі в рекламі, термін якої на багатьох вже закінчився. Але в депо серйозні фінансові проблеми, тому так просто троли перефарбовувати ніхто не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчера проехался на 206-м. Не особо понравилось. Маленький он какой-то, нерентабельный :)

Дизайнерское решение потолка странное - чувствуешь себя словно в подземелье с арочными сводами...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчера проехался на 206-м. Не особо понравилось. Маленький он какой-то, нерентабельный :)

Дизайнерское решение потолка странное - чувствуешь себя словно в подземелье с арочными сводами...

Зато в техплані дуже хороша марка - серйозних проблем немає. Навіть приїжджі гості з Києва оцінили його :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчера проехался на 206-м. Не особо понравилось. Маленький он какой-то, нерентабельный :)

Дизайнерское решение потолка странное - чувствуешь себя словно в подземелье с арочными сводами...

Зато в техплані дуже хороша марка - серйозних проблем немає. Навіть приїжджі гості з Києва оцінили його :D

Технічно від дуже добре модель.

"ursa" нерозумію чому тобі він несподобався. Що до того, що малий, то вже такі невиготовляють, виготовляють на метр довші, а от потолок там оригінальний, а сама підсвітка синім кольором в салоні вечором, що значить. Одним словом дуже оригінально, мені подобається :0005:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені також вдалося проїхатись в тому тролейбусі, ззовні дизайн прикольний, а всередині - конструктури думали тим чим завжди.

ЗИ Щось похоже може бути і на презентації нового тролейбусу ^_^

___________.avi

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а сама підсвітка синім кольором в салоні вечором, що значить. Одним словом дуже оригінально, мені подобається

Схоже на те, що той хто це придумав їздить на машині з синіми вогниками на омивачах :D Треба думати не про оригінальність підсвітки, а про зручність пасажирів. Так ось їзджу на тролебусі раз ну відсили два рази на рік, і якщо надалі будуть випускати такі оригінальні тролейбуси то вони навряд чи будуть притягувать пасажирів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а сама підсвітка синім кольором в салоні вечором, що значить. Одним словом дуже оригінально, мені подобається

Схоже на те, що той хто це придумав їздить на машині з синіми вогниками на омивачах :D Треба думати не про оригінальність підсвітки, а про зручність пасажирів. Так ось їзджу на тролебусі раз ну відсили два рази на рік, і якщо надалі будуть випускати такі оригінальні тролейбуси то вони навряд чи будуть притягувать пасажирів.

Притягувати пасажирів вони 100, а може і 200% будуть.

Народ який чекає на зупинці тролейбуса і в цей момент підїзджає наш "Богдан", небуде кривитися і чекати старі ЗіУ які переважають в місті.

Подруге краще їхати в низькополому, безшумному і новому тролейбусі ніж старій розвалюсі, в яку дійсно потрібно підійматися на пві метра.

А по третє "На вкус и цвет...", мені тролейбус подобається, одне мінус - сходинка в салоні, хоча в довшій моделі (Т601.11) вже сходинок в салоні немає, тобто вже наступні (якщо такі міська рада купить) будуть без сходинок в салоні :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а сама підсвітка синім кольором в салоні вечором, що значить. Одним словом дуже оригінально, мені подобається

Схоже на те, що той хто це придумав їздить на машині з синіми вогниками на омивачах :D Треба думати не про оригінальність підсвітки, а про зручність пасажирів. Так ось їзджу на тролебусі раз ну відсили два рази на рік, і якщо надалі будуть випускати такі оригінальні тролейбуси то вони навряд чи будуть притягувать пасажирів.

Ці 2 маленькі тролейбуси Богдан Т501.10 існують тільки в нашому місті і ця модель є експериментальною. Тому більш їх виробляти не будуть. Зараз виробляють Т601.11, яка майже на метр довша і повністю низькопольна, тобто враховано недолік Т501.10, де перепади висот в салоні і як наслідок - сходи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Притягувати пасажирів вони 100, а може і 200% будуть.

Народ який чекає на зупинці тролейбуса і в цей момент підїзджає наш "Богдан", небуде кривитися і чекати старі ЗіУ які переважають в місті.

Подруге краще їхати в низькополому, безшумному і новому тролейбусі ніж старій розвалюсі, в яку дійсно потрібно підійматися на пві метра.

А по третє "На вкус и цвет...", мені тролейбус подобається, одне мінус - сходинка в салоні, хоча в довшій моделі (Т601.11) вже сходинок в салоні немає, тобто вже наступні (якщо такі міська рада купить) будуть без сходинок в салоні :rolleyes:

хотів би побачити це, зупинкі забиті всі стоять чекають нові "богдани", ЗіУ всі їздять пусті,

Взагалі ЗіУ в раз декілька раз просторніші, чим ті богдани, як я їду з унівєра в 18:00 то в в нових тролейбусах "мнясо"хоть і в них меньше народу влазить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ який чекає на зупинці тролейбуса і в цей момент підїзджає наш "Богдан", небуде кривитися і чекати старі ЗіУ які переважають в місті.

Народ, который ждёт на остановке троллейбус, засунется в любой подъехавший троллейбус, будь то "ЗиУ", "Шкода" или "ЮМЗ". Особенно зимой :D

Но в отличие от "Богдана", тот же "ЗиУ" запихнёт в себя больше народу (и денежек) :)

И вот ещё упор на +1м - странно, неужели от этого троллейбус становится в полтора раза вместительнее? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не помиляється той, хто нічого не робить. Для початку зробили одну модельку - Т501.10. Її варто розглядати лише як експерементальну, для відпрацювання певних рішень, виявлення недоліків і т.п. Це не є модель для серійного випуску. Наступним кроком є випуск кількох Т601.11. Згоден, що один метр довжини не може значно підвищити пасажиромісткість, але ж це не єдина модель. Як можна прочитати вище, то до випуску планується 15-метровий Богдан Т801.10. Не все ж зразу робиться. От підлогу зробили рівною, без сходинок. Все-таки свої помилки вони враховують, що не може нас не радувати. Добре, коли є з чого вибирати. До таких машин нам ще далеко, але ж є на що рівнятися :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не помиляється той, хто нічого не робить. Для початку зробили одну модельку - Т501.10. Її варто розглядати лише як експерементальну, для відпрацювання певних рішень, виявлення недоліків і т.п. Це не є модель для серійного випуску. Наступним кроком є випуск кількох Т601.11. Згоден, що один метр довжини не може значно підвищити пасажиромісткість, але ж це не єдина модель. Як можна прочитати вище, то до випуску планується 15-метровий Богдан Т801.10. Не все ж зразу робиться. От підлогу зробили рівною, без сходинок. Все-таки свої помилки вони враховують, що не може нас не радувати. Добре, коли є з чого вибирати. До таких машин нам ще далеко, але ж є на що рівнятися :-)

Оце ж то! Якість тролів набагато підвищується з появою нових моделей. Порівняти першу модель Е231, яка показала себе ненайкраще: жахливо якість зборки, технічні проблеми, особливо з карданами, які барахлять, через що час від часу мусять простоювати в депо; і машини Т501.10, які постійно на ходу, акуратно зібрані, з красивим табло і т.д. Крім того в Т501.10 є ще 1 досить позитивна риса - велика маневреність, швидкість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

×
×
  • Створити...