Перейти до змісту

Новый троллейбус. А так же автобус.


ursa

Рекомендовані повідомлення

Десь кілька днів тому наша міська рада, автозавод та адміністрація Любліна (Польща) домовились про поставку наших тролейбусів полякам. Вже десь найближчим часом вулицями любліна має курсувати 2 наших тролейбуси.

А загалом, політика європейського союзу щодо розвитку екологічно чистого транспорту може стати нам у пригоді. Навіть мова ішла про розміщення виробництва луцьких тролейбусів на автозаваоді Любліна.

І коротка довідка про Люблін: там на 350 тисяч населення є 27 км тролейбусних шляхів і більше 30 - велосипедних :) ги-и-и-и

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А загалом, політика європейського союзу щодо розвитку екологічно чистого транспорту може стати нам у пригоді. Навіть мова ішла про розміщення виробництва луцьких тролейбусів на автозаваоді Любліна.

Мне кажется, что лучше бы производство их автотранспорта размещали у нас - это было бы лучше для нас :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А загалом, політика європейського союзу щодо розвитку екологічно чистого транспорту може стати нам у пригоді. Навіть мова ішла про розміщення виробництва луцьких тролейбусів на автозаваоді Любліна.

Мне кажется, что лучше бы производство их автотранспорта размещали у нас - это было бы лучше для нас :)

Я не великий гуру в міжнародній економіці, але мені здається що все якраз з точністю до навпаки. На свій хлопський розум сприймаю як те, що робота Любліна (їхня робоча сила, інфраструктура, економіка і т.д.) буде працювати на користь нашого автозаводу (а як результат - на користь міста) в фінансовому та іміджевомоу аспектах.

Крім того, якщо не робити таких кроків - наш завод не зможе забезпечити весь євросоюз своїми тролейбусами. Інші країни почнуть шукати ринки на інших заводах чи інших країнах. І знаходитимуть їх в Любліні :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На свій хлопський розум сприймаю як те, що робота Любліна (їхня робоча сила, інфраструктура, економіка і т.д.) буде працювати на користь нашого автозаводу (а як результат - на користь міста) в фінансовому та іміджевомоу аспектах.

И зарплату будут получать польские рабочие, а не наши...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ursa правий. Вигідніше для нас розміщувати виробництво у нас. Адже гроші будуть іти в казну нашої держави. І не факт, що вся Європа буде купувати наші тролейбуси. Адже в Європі є свої заводи, де виробляють якісні тролі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ursa правий. Вигідніше для нас розміщувати виробництво у нас. Адже гроші будуть іти в казну нашої держави. І не факт, що вся Європа буде купувати наші тролейбуси. Адже в Європі є свої заводи, де виробляють якісні тролі.

Не правий урса і ти не правий. Поясню.

Автозавод має певні потужності, тобто він може виробляти певну кількість тролейбусів за певний період часу. Більше - просто фізично не може. А якщо є попит на більшу кількість тролейбусів? Що робити?

Можна сказати, що "в нас більше немає"...... а можна зробити додаткове виробництво десь і заробляти ще більше бабоса.

Ви вдумайтесь...... європа працює на Луцьке підприємство. Європейські працівники наповнюють бюджет українскього міста. Невже цього не достатньо?

Далі.

Де розмістити виробництво?

Звичайно краще в Україні..... податки, зарплати і все таке.... але:

Варіант 1. Побудувати новий завод чи збільшити потужності - нереально. Ви навіть не уявляєте які це треба інвестиції і скільки на це треба часу. А треба вже. Не проходить.

ЗІ. Можливо над цим варіантом працюють, але це в майбутньому.

Варіант 2. Розмістити виробництво на українських заводах. Реальний варіант, але в них теж є свої потужності і свої можливості. Значить немає варіанту раз не пропонують.

Варіант 3. Див. вище. Європа нас врятує.

Ех патріоти....... Скільки можна працювати на закордонних дядів? Хай закордон працює на нас!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз щось говорити про складання наших тролів в Польці думаю дуже рано, адже ще не один луцький "рогатий" не перетнув кордону, а розмови про есплуатацію, а тим більше про складання в Любліні можуть бути чорговим міфом ЛуАЗу (ще нещодавно говорилося про виробництво в Луцьку трамваїв, вагонів метро та електричок, навіть називалась ціфра - 100 од. до кінця року). Знаю, що розмови були, їх задовільнила якість наших тролейбусів (що не скажеш про ЛАЗи), але за вікном криза, тому Я ДУМАЮ ближчим часом Богданів на польських вулицях зустріти не вдасться. Хоч це і екологічний транспорт, але про сейозні поставки говорити ще рано.

А тепер щодо "за" і "проти" можливості складання там: у всьому погоджуюсь з druidом, нехай вже кінець-кінцем Єврора запрацює для нас, нехай місто утримує прибуток за рахунок підприємств що за Бугом. Також при виробництві тролейбусів у Польщі зменшиться їх вартість для поляків через менші розміри митних платежів. Але ЛуАЗ зараз майже стоїть, оскільки обсяги виробнитцва дуже зменшилися. І звичайним працівника, думаю, буде неприємно, що їхню роботу виконують поляки, а вони самі сидять вдома, думаючи де можна взяти копійку....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я то дотримуюсь такої думки :0014: :

Головне, щоб виробництво тролейбусів нарощувалось, а де, чи в Луцьку, чи Любліні - це вже інше питання, всеодно думаю з двох варіантів Луцьк буде у виграші. :0021:

Адже попит на Луцькі тролейбуси росте. Луганськ підписав контракт на - 6 тролейбусів, та і з часом думаю заказів буде багато, адже тролейбуси "Богдан Т601.11" мабуть найкращі серед тих які в Україні складаються на даний момент і Україна всетаки готується до ЄВРО2012 :0044: , а це значить міста які будуть приймати чемпіонат будуть старатися оновити свій транспортний парк. :0038:

ЛАЗи як зараз відомо на даний момент не виготовляють - завод стоїть, та вони і в ціні більші, а зараз це дуже важливо, що до якості я нічого не можу сказати, але думаю не кращі наших Т601.11.

:0049:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...адже тролейбуси "Богдан Т601.11" мабуть найкращі серед тих які в Україні складаються на даний момент...

А чим вони виграють у інших виробників (ЛАЗ, південмаш...) окрім ціни? Питання не тільки до Tifost.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...адже тролейбуси "Богдан Т601.11" мабуть найкращі серед тих які в Україні складаються на даний момент...

А чим вони виграють у інших виробників (ЛАЗ, південмаш...) окрім ціни? Питання не тільки до Tifost.

Ну що до ЛАЗа, то я немаю точних свідчень.

А от тролейбуси ЛуАЗа (маю на увазі Т601.11) за Південмаша кращі:

1.Зовнішній вигляд. Думаю ЛуАЗівські тролі мають кращий естетичний вигляд ніж ЮМЗ.

2. В Богданах низький пол, а в ЮМЗ Т2 - ні.

3.Богдани впринципі безшумні, а ЮМЗ Т1, останіми роками стали робити з яикмось браком (в салоні тролейбуса шум палісоса), наш був один з останіх які були без браку

147681828.jpg.

4. Тролейбуси Т601.11 виготовлені по європейському стандарті, а ЮМЗ думаю до цього стандарту не відносяться.

5.Ну ще можна віднести - підтримка свого виробницта, електронне табло, більш утеплений салон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В основному згідний з Tifost'ом, тільки поправлю: не ЮМЗ Т1, а ЮМЗ Т2.

Щодо ЛАЗа, то в нього обслуговування гірше, ніж в ЛуАЗа. От в Рівному стоїть вже майже 3 місяці під забором ЛАЗ, який ще на гарантії. Причина в тому, що згорів статичний перетворювач і нового не можуть привезти. А він китайського виробництва - ще 1 мінус. Також електронне табло Богдана більше і гарніше, ніж в ЛАЗа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот нашёл фото троллейбусов, место обитания - Грузия. Горные дороги, междугородние маршруты...

icon_plus_1.gifShkoda 9tr (11 фотографий)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ursa бачив я вже ці фоткі, так ось, що хочу сказати:

Половина тих, що на фотках троів вже списані. На 100% можу сказати, що списаний тролейбус на перших трьох фотках. :0019: А в Тбілісі взагалі рух тролейбусів був скасований -_-

TFA, випадково помилився. Дякую, що написав :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знову в депо стоїть Богдан Е231, зав. номер 08. Може вже нарешті він виїде як 208? :wacko:

3c6d9266f151.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцька мерія визнає, що існує загроза страйку тролейбусників

Загроза страйку працівників Луцького підприємства електротранспорту існує доти, доки є заборгованість по зарплаті перед працівниками. Це під час прес-конференції 17 березня визнав міський голова Богдан Шиба.

Міський голова зазначив, що загроза страйку тролейбусників є завжди, поки існує заборгованість по зарплаті, обсяг якої станом на 13 березня становить понад мільйон гривень. Однак, на думку пана Шиби, акція протесту має бути спрямована проти причини заборгованості.

Наразі основна причина, через яку працівники луцького депо не отримують зароблених грошей, – борг держави (800 тисяч гривень) за перевезення пасажирів пільгових категорій.

У луцькій мерії розуміють, що держбюджет виконується туго, тому найближчим часом грошей не очікують. Минулого року дірки в бюджеті підприємства електротранспорту латали з міської казни, виділивши близько мільйона гривень, однак зараз із цим є труднощі завдяки «сприянню» з боку правоохоронних органів. Богдан Шиба нагадав, що через протест прокуратури мерія не змогла провести майновий аукціон.

Щоправда, за словами пана Шиби, влада планує у другому кварталі цього року погасити заборгованість.

*Наприкінці минулого року працівники Луцького електротранспорту страйкували через заборгованість по заробітній платі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцька мерія визнає, що існує загроза страйку тролейбусників

Загроза страйку працівників Луцького підприємства електротранспорту існує доти, доки є заборгованість по зарплаті перед працівниками. Це під час прес-конференції 17 березня визнав міський голова Богдан Шиба.

Міський голова зазначив, що загроза страйку тролейбусників є завжди, поки існує заборгованість по зарплаті, обсяг якої станом на 13 березня становить понад мільйон гривень. Однак, на думку пана Шиби, акція протесту має бути спрямована проти причини заборгованості.

Наразі основна причина, через яку працівники луцького депо не отримують зароблених грошей, – борг держави (800 тисяч гривень) за перевезення пасажирів пільгових категорій.

У луцькій мерії розуміють, що держбюджет виконується туго, тому найближчим часом грошей не очікують. Минулого року дірки в бюджеті підприємства електротранспорту латали з міської казни, виділивши близько мільйона гривень, однак зараз із цим є труднощі завдяки «сприянню» з боку правоохоронних органів. Богдан Шиба нагадав, що через протест прокуратури мерія не змогла провести майновий аукціон.

Щоправда, за словами пана Шиби, влада планує у другому кварталі цього року погасити заборгованість.

*Наприкінці минулого року працівники Луцького електротранспорту страйкували через заборгованість по заробітній платі...

Головна проблема в депо - це проблеми з виплатою лізингу автобусів А144 і А069, на який приходиться значна частина доходів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

209 вже сьогодні по місту їздив.. Здається, за девятим маршрутом...

Їздив :) , але не за 9-му, а 2-му маршруті :rolleyes:

Ось фотка (не оцінюйте якість, бо фоткав з мобіли)

40b31c3192ec.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аби кардан в йому не барахлив і корпус не гнив, а так думаю Луцьку ще один Е231 непомішає, але всеодно як тролейбус - ця модель взагалі погана. :0117:

Так а чого нові роблять? Сам сьогодні на Відродження 209-ого бачив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аби кардан в йому не барахлив і корпус не гнив, а так думаю Луцьку ще один Е231 непомішає, але всеодно як тролейбус - ця модель взагалі погана. :0117:

Так а чого нові роблять? Сам сьогодні на Відродження 209-ого бачив.

Це ще залишки кінця 2007 - початку 2008 рр. Цей, 209(зав. номер 08) і ще 1, який зараз на заводі, в процесі усунення неполадків, що буде під номером 208(зав. номер 07), зроблені раніше теперішніх 206 і 207. Просто у них була маса технічних проблем, які усувалися. Більше Е231 не виготовляють - і це останні машини. Тобто всього їх випущено 8 штук. 01, 05, і 06 - в Києві. 02, 03, 04, 07 і 08 - в Луцьку. На його заміну прийде Т801.10

З.І. Сьогодні сам проїхався на 209 - салон майже копія 205, але сидіння такі, як в 207. Єдиний недолік троля - це ричання кардана на холостому ходу, тобто коли відпускається газ, зразу чути барахління :_03:

7025bcbbbdbf.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні відправили в Луганськ 2 нових Богдана Т601.11 Нагадаю, що Луганськ замовив 6 тролейбусів такого типу.

Ось фотки:

0b15f2c9819e.jpg

34a9e89d9b0d.jpg

ef240911a54b.jpg

ead879b897dd.jpg

56f05d10e020.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні біля ТЦ"Караван" була ДТП з участю троллейбуса.

Може хтось був свідком цього, чи має фотографії.

Детальніше

ТУТ

І ТУТ

Програма розвитку електротранспорту на 2007 - 2015 роки

WWW.TROLLUTSK.AT.UA <---TYT

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 березня, група шанувальників електротранспорту та працівників електротранспортних підприємств міст України візьмуть участь в екскурсійно–пізнавальній поїздці по Львову.

Акція розпочнеться о 11.00 у тролейбусному депо. Екскурсія пролягатиме за таким маршрутом: Тролейбусне депо–вул. Володимира Великого–вул. Виговського–вул. Любінська–вул. Антоновича–вул. Січових Стрільців–пр. Свободи–пр. Чорновола–вул. Мазепи–вул. Грінченка–вул. Мазепи–пр. Чорновола–вул. Куліша–вул. Листопадового Чину–вул. Шептицьких–вул. Городоцька–станція Скнилів–вул. Городоцька–вул. Ряшівська–вул. Виговського–вул. Володимира Великого–тролейбусне депо.

Орієнтовна тривалість поїздки – до трьох годин.

Екскурсія містом здійснюватиметься тролейбусом моделі ЛАЗ–52522, який охоче надало шанувальникам електротранспорту підприємство «Львівелектротрас» і таким чином долучилося до проведення оригінального заходу. «Крім українських прихильників, до нашого міста для участі в акції завітають і гості з Росії», – сказав директор тролейбусного депо Володимир Карпа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

×
×
  • Створити...