Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП - 2009


Harddriver

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ну хто хтів проскочити ще не відомо... але більш за все маршутка... наслідки тяжкі... видно сліди розбитого скла лобом в іномарці, здається Форд старий(от вам непристебнуті оптимісти)... маршутка вроді все ок, та і вона була в майже стаціонарному режимі і сидів водій високо...

Є фото мобілою, якість певно не дуже... но все ж

post-155-1257802021.jpg

Опубліковано

прочитав останні 4 сторінки - майже половина стуків-грюків через недотримання дистанції... куди так спішити тре?

Опубліковано
прочитав останні 4 сторінки - майже половина стуків-грюків через недотримання дистанції... куди так спішити тре?

В нас народ просто безвідповідальний... кількість авто збільшилось на дорогах, а от навиків водіння як не було в більшості так і нема. Купують права, купують іномарки і льотають... про дистанцію навіть ніхто не знає яку треба тримати. Швидкість руху тут навіть не грає ролі якщо в тебе нема де гальмувати. Розрахунк має бути 1 км/год - 1м гальмівного шляху і якщо цього дотримуватися то все буде ок. Та і ще звичайно не відривати від дороги погляду більше 1 сек. Мене вже раз догнали у бампер на 2 день після покупки авто коли я стояв на світлофорі... добре що все легко обійшлось, но після того я завжди у зеркалі заднього виду коли на світлофор підїзджаю. Спасало декілька раз бо дистанцію тримаю більшу чим пів метра а то і 20 см як всі люблять. Встигав відїхати вперед щоб не було дтп... а то гальмівний шлях ніхто не знає та і на дорогу рідко дивляться з мобілою в руках чи щось типу того. Ризиково водять багато людей, не знають де можна швидше, а де ні та і не враховують всю обстановку бо бачити все не можливо, а де не бачиш то є вірогідність що хтось чи щось вискочить. От і виходить така катавасія.

Сумна статистика!!!

Опубліковано

Ви, що сиієтесь?! Та відсотків 90 їздять як сонні мухи, помалу плентаються в лівій полосі, в зеркала не дивляться, дорогу не дають, повороти не включають. А Ви кажете спішать!

Вони не спішать, вони сплять за кермом!

Опубліковано

ага, Babay, и тут ТЫ на феррари модели 2109 всех подрезал, всех обошел, разбудил это сонное царство и рад собой? :smile3:

по мне, так пусть они хоть сдохнут за рулем, только бы ездили по правилам

Опубліковано

Ну в мене і не Фреррарі, і не зубило. Я не підрізаю (ну інколи буває), а просто обганяю.

Я тільки "за", щоб всі їзили по правилам, але інколи так не получається, то дороги наші цьому не сприяють, як і організація руху в Луцьку, але найбільше нервують отакі сплюхи за кермом, які і саміне їдуть і іншим заважають.

Опубліковано

Сьогодні о 17.30 на переході, що знаходиться на перехресті вулиць Грушевського і Гулака-Артемовського, було збито людину. Стан її невідомий, але швидка забирала на моїх очах. Винуватець вроді чи Рено Кенго чи Фіат Долбо. Куроче долітався водій на кругленьку суму... є фото знову мобілкою і знову вночі (

Опубліковано
Сьогодні о 17.30 на переході, що знаходиться на перехресті вулиць Грушевського і Гулака-Артемовського, було збито людину. Стан її невідомий, але швидка забирала на моїх очах. Винуватець вроді чи Рено Кенго чи Фіат Долбо. Куроче долітався водій на кругленьку суму... є фото знову мобілкою і знову вночі (

Приблизно о 18.45 звернув увагу на значний "затор" на мості по пр. Перемоги - вже не час пік, тож я здивувався. Виглянув з вікна і побачив, що біля переходу стоїть "швидка" з увімкненими маячками, якесь авто трохи далі, напіврозвернуте,з аварійкою....ДТП однозначно, боюся аби лиш не як в попередньому пості - надто вже багато народу нехтує тим переходом, сидячи за кермом автомобіля.

Опубліковано
Сьогодні о 17.30 на переході, що знаходиться на перехресті вулиць Грушевського і Гулака-Артемовського, було збито людину. Стан її невідомий, але швидка забирала на моїх очах. Винуватець вроді чи Рено Кенго чи Фіат Долбо. Куроче долітався водій на кругленьку суму... є фото знову мобілкою і знову вночі (

а чого долітався та попав на гроші? якшо в нього є страховка, то не так він на гроші і попав, є варіант права заберуть, аое не факт шо він долітався, погода не льотна...

Приблизно о 18.45 звернув увагу на значний "затор" на мості по пр. Перемоги - вже не час пік, тож я здивувався. Виглянув з вікна і побачив, що біля переходу стоїть "швидка" з увімкненими маячками, якесь авто трохи далі, напіврозвернуте,з аварійкою....ДТП однозначно, боюся аби лиш не як в попередньому пості - надто вже багато народу нехтує тим переходом, сидячи за кермом автомобіля.

от власне знову ситуація аналогічна....

і я знову таки за годинку був свідком, як двоє пішоходів ледь втікли від авто яке гальмувало перед пішоходкою по Волі, дтп, дякувати, не сталось, але судячи з побаченого, можу сказати шо вина водія не набагато більша як вина пішохода, оскільки водії в такі погодні умови, та й ше коли світить зустрічний транспорт не бачить пішохода, а пішоход собі рулить по пішоходному переході, і літає не понятно де....

йде напевне пеший по пішоходці і ні про що не думає, а хулі я ж на пішоходці, я праф....

зовсім не правильно це на мою думку.... пішоходи будьте уважніші та обережні...

Опубліковано
а чого долітався та попав на гроші? якшо в нього є страховка, то не так він на гроші і попав, є варіант права заберуть, аое не факт шо він долітався, погода не льотна...

Бо на переході самому збив. Правда зважаючи на мокрий асфальт, гальмівний шлях був зовсім коротким, 6-7 метрів, так що швидкість не була великою і він явно не летів, просто гаву зловив

А дівчина втратила свідомість від удару в іншу машину, відлетівши

Сподіваюсь в неї все буде добре

Опубліковано

Б...ть, от ви тут собі сидите мучите клавіатуру, і ні один з вас не подумає, що мало того, що освітлення вулиць в нас працює раз через п"ять, до того ж в таку погоду дуже погано видно і фари погано освічують дорогу, а ще ж є дауни, які думають, що поставивши китайський ксенон замість лампочок марки "Маяк" в фари ніразу непередбачені для такої установки, їм пєдрілам, стане набагато краще видно ніж зі звичайним світлом, але хорошими лампочками в ближньому, і вони не будуть сліпити зустрічні автомобілі своїм х.. зна куди світячим ксеноном, що деякі пішоходи стануть на переході і не знають, що їм робити, чи переходити дорогу, чи ні, інші просто кидаються під колеса, а деякі дибіли і мартишкі, які корчать з себе "принцес", гуляють по тому переходу як по Бродвею.

Я не кажу, що всі водії святі, але ніколи не потрібно робити поспішних висновків типу

Куроче долітався
, бо колись, недай Боже, так можуть написати про вас!
Опубліковано
Б...ть, от ви тут собі сидите мучите клавіатуру, і ні один з вас не подумає, що мало того, що освітлення вулиць в нас працює раз через п"ять, до того ж в таку погоду дуже погано видно і фари погано освічують дорогу, а ще ж є дауни, які думають, що поставивши китайський ксенон замість лампочок марки "Маяк" в фари ніразу непередбачені для такої установки, їм пєдрілам, стане набагато краще видно ніж зі звичайним світлом, але хорошими лампочками в ближньому, і вони не будуть сліпити зустрічні автомобілі своїм х.. зна куди світячим ксеноном, що деякі пішоходи стануть на переході і не знають, що їм робити, чи переходити дорогу, чи ні, інші просто кидаються під колеса, а деякі дибіли і мартишкі, які корчать з себе "принцес", гуляють по тому переходу як по Бродвею.

Я не кажу, що всі водії святі, але ніколи не потрібно робити поспішних висновків типу

Куроче долітався
, бо колись, недай Боже, так можуть написати про вас!

За всі зауваження я згоден... ксенон убиває, ненанлаштовані фари в більшості авто - тим більше. Водії ще люблять самі налаштовувати щоб ближній далі світив, але про то що він сліпить - нічого не знають. Пішоходи в нас рандомні і в таку погоду та і вночі загалом важко їх побачити, але на переходах пригальмовувати потрібно однозначно і НІЯКИХ мобільних розмов і подібних відволікань і бути не може. Я водій і їзджу в любий час та погоду і не просто тут розпинаюсь від імені пішоходів!

В даному випадку авто стояло за переходом і то далеко. Навіть тих 7 м свідчать про те що шв була 37 км/год, а це тільки якщо він гальмував після зіткнення, а якщо ні то шв була 60 мін. Вважаю що в таку погоду і в такому місці або швидкість неадекватна була або водій був неуважний зовсім щоб гальмувати після удара!

І ще одне. Причина таких ДТП в тому що для такіх водіїв 60 км/год (а то й ще +19) це як стандартна шв по місту, а не максимальне обмеження! В ПДР написано що швидкість руху ТЗ має бути такою щоб водій міг вчасно реагувати на БУДЬ-ЯКУ зміну дорожньої ситуації! Цікаво хто це бере до уваги? Не бачиш все при 60 км/год - їдь 50 , або й 40! По місту це не суттєво зменшить час доїзду до місця призначення! Треба в точний час добратися, то зарання виїдь, де можна швидше їдь де пішоходи то повільно! От і все... так від ідіотів не перестрахуєшся, але правила не порушиш то і на тобі вини не буде, а особливо коли почнуть відкривати кримінальну справу по факту важких тілесних ушкоджень... це вже не ДАЇ штраф заплатити!!!

Опубліковано
В ПДР написано що

І це каже той, хто регулярно їздить через пішохідні арки на 33му замість того щоб проїхати лишніх 30 метрів до автомобільної арки.

Опубліковано
В ПДР написано що

І це каже той, хто регулярно їздить через пішохідні арки на 33му замість того щоб проїхати лишніх 30 метрів до автомобільної арки.

Ну в крайньому випадку ДТП я не створюю і знаку там не висить що проїзд заборонено, а мені їхати через 2 лишні світлофори зовсім не цікаво! Що саме цікаве що не я 1 там їзджу... і ніколи ДТП там не було і впомині, на відміну від обговорення ситуацій вище! Мені цікаво чим я мішаю? Пішоходів завжди там пропускаю!

Опубліковано

Стосується усіх, і піших і вАділ!

1.3. Учасники дорожнього руху зобов'язані знати й неухильно виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими.

1.4. Кожний учасник дорожнього руху має право розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці Правила.

1.5. Дії або бездіяльність учасників дорожнього руху та інших осіб не повинні створювати небезпеку чи перешкоду для руху, загрожувати життю або здоров'ю громадян, завдавати матеріальних збитків.

Особа, яка створила такі умови, зобов'язана негайно вжити заходів до забезпечення безпеки дорожнього руху на цій ділянці дороги та вжити всіх можливих заходів до усунення перешкод, а якщо це неможливо, попередити про них інших учасників дорожнього руху, повідомити підрозділ міліції, власника дороги або уповноважений ним орган.

...

* учасник дорожнього руху — особа, яка бере безпосередню участь у процесі руху на дорозі як пішохід, водій, пасажир, погонич тварин;

Шо нє ясно?!

Опубліковано

Будучи вкрай занепокоєними проблемою порушення Правил дорожнього руху, глави Церков і релігійних організацій запропонували «Вісім правил водія»:

1. Плекай культуру дорожнього руху, пам’ятаючи про цінність життя та заповідь «Не вбий!».

2. Дорога має бути безпечною та об’єднувати людей, а не завдавати їм невиправної шкоди.

3. Ввічливість, повага, доброзичливість та розсудливість повинні керувати водієм у дорозі та при подоланні складних ситуацій.

4. Треба бути милосердним та допомагати ближньому в біді, особливо якщо він став жертвою аварії.

5. Автомобіль не має бути засобом для демонстрації сили, влади чи приводом для гріха.

6. Допомагай сім’ям, що понесли втрати внаслідок дорожньо-транспортних пригод.

7. На дорозі захищай більш слабких та допомагай менш кваліфікованим водіям.

8. Відчувай свою відповідальність по відношенню до інших.

Всеукраїнська Рада Церков і релігійних організацій також звертається до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства внутрішніх справ України, зокрема до Державної автомобільної інспекції України, з проханням звернути увагу громадськості на проблему смертності й інвалідності на дорогах. Також розробити і впровадити законодавчі механізми, які б більш дієво, ніж тепер, вирішували поточні та перспективні проблеми дорожнього руху. Серед таких заходів названа необхідність покращення інфраструктури та поточного стану доріг, в тому числі дорожньої розмітки та інформативних дорожніх знаків, підвищення рівня навчання водінню, культури поведінки на дорогах.

Предстоятелі Церков і релігійних організацій закликають всіх до молитви про Україну, за її народ, мир, злагоду, високий рівень взаємної культури та порозуміння в суспільстві.

Опубліковано
Б...ть, от ви тут собі сидите мучите клавіатуру, і ні один з вас не подумає...

ТАКИ ДА!!!

Ось він довгожданний мессія що відкриє нам незрячим кнопкодавам смисл битія та й поведе нас за ручку до світлого майбуття. Ось він світоч надії та зрушень нових, досєлє невіданних!

Це євреїв водив за собою Мойсей, ми гламурніша нація нас поведе Бабай!!!

*Народні маси встають зі стільців і тричі скандують ЙОУ!!!!*

Я перед ліцом інших кнопкодавів торжествєнно клянусь стати ярим борцем з "уліцами розбитих фонарів", з китайським ксеноном та іншими проісками буржуазного імперіалізму!!! Особисто намалюю транспарант на марлі що лишилась від протигрипових масок і виходжу на вулиці!

*народні маси в один голос запівають "Ету пєсню не задушиш не убйош!"*

Вельмишановний Бабай, якщо Ви висуните свою кандидатуру на пост президента я особисто за вас у бюлетні обязуюсь поставити три галочки, я з Вами, разом нас трохи більше ніж один Ви!!!

пс: порада знайомого лікаря: юнацький максималізм, явище хоч і неприємне але з часом безслідно зникаюче, головне у нестійкий період людину не допустити до інтернету і не дати написати новітній маніфест невгамовного антиглобаліста....

Опубліковано

А как насчет:

4.4. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні виділити себе, а за можливості мати на зовнішньому одязі світлоповертальні елементи, для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху.

(пункт 4.4 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2008 р. N 876)

и

4.14. Пішоходам забороняється:

* а) виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;

* б) раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;

Опубліковано
А как насчет:

4.4. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні виділити себе, а за можливості мати на зовнішньому одязі світлоповертальні елементи, для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху.

(пункт 4.4 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2008 р. N 876)

и

4.14. Пішоходам забороняється:

* а) виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;

* б) раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;

Абсолютно не заперечую!!! Головним лейтмотивом мого посту було : Учасники дорожнього руху зобов'язані знати й неухильно виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими.

Опубліковано

почему я зобов'язан знати й неухильно виконувати а пешеход нет. И ему за это ничего не бывает;) А еще пешеходов используют ДАИшники как приманка для водителей, чтобы последних штрафануть.

Опубліковано

Не зовсім в тему (можливо й є така гілка, то не хотів створювати нову. Якщо немає, то варто створити). Проїхати в даний момент (13-20) з пр.Грушевського на пр.Перемоги майже нереально... Затор (корок) на всю вулицю Шухевича (Кузнєцова) від Грушевського до Перемоги

Опубліковано
почему я зобов'язан знати й неухильно виконувати а пешеход нет. И ему за это ничего не бывает;) А еще пешеходов используют ДАИшники как приманка для водителей, чтобы последних штрафануть.

Я мав на увазі й пішоходів також. На жаль їх у нас не "взувають"...

Я колись пропонував ДАЙцям: - Якщо вже не можете (не хочете) штрафувати піших, то :

1) зберіть їх до купи чоловік 10 (порушників) і прочитайте лекцію про ПДР (так щоб це зайняло години зо дві), будуть знати,як поспішати наступного разу;

2) надішліть листа за місцем роботи/навчання. Я, особисто, взув би "ніпадєцкі" свого підлеглого, який скаче, як заєць поміж автівок, порушуючи ПДР і наражаючись на ДТП (травму), особливо в робочий час ( це ж нещасний випадок на виробництві!)!

Опубліковано
Ну в крайньому випадку ДТП я не створюю і знаку там не висить що проїзд заборонено, а мені їхати через 2 лишні світлофори зовсім не цікаво! Що саме цікаве що не я 1 там їзджу... і ніколи ДТП там не було і впомині, на відміну від обговорення ситуацій вище! Мені цікаво чим я мішаю? Пішоходів завжди там пропускаю!

Це є пряме порушення ПДР, яке може тягнути за собою дуже важкі наслідки (уяви -- прямо під колеса вискочила дитина, не сподіваючись в пішохідній арці побачити автомобіль). Якщо не дай Бог щось трапиться, то твою відмазку "не я один" і "їхати через два лишніх світлофори" в суді сприймуть з іронією.

Так само можна сказати "100 км/год по місту не я один їжджу" або "їхати 60 км/год мені зовсім не цікаво!". Так само кажуть ті, хто паркується на тротуарах, хто не пропускає людей на переходах, хто їде на червоне і всі інші. Це пряма зневага інших учасників ПДР, в даному випадку пішоходів.

Мій друг багато років тому в дворі на Конякіна збив дитину, точніше ледь зачепив. Він їхав помаленьку, а на тротуарі біля під'їзду стояла бабка, яка тримала за руку дитину років трьох. Коли друг з ними практично порівнявся -- дитина вирвалась і побігла через двір, прямо другові під колеса. І хоч друг тоді не порушив абсолютно нічого, але проблем мав дууууже багато.

Опубліковано
Якщо немає, то варто створити.

ИМХО бесполезняк. Пока доберешься до компа, пока напимпаешь - пробка рассосется.

Тоді можна обрати людину в якості диспетчера, в кого робота невідривно повязана з компом, хто постійно перед ним сидить, він лишає свій телефон, і всі хто бажає віддзвонюють йому і він все вивішує на форумі.

Правда в цьому випадку поки хтось прочитає то теж пробка розсосеться :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...