HWman Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 20:37 Автор #51 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 20:37 Я втомився відповідати на це питання.Від звичайного ШИМ модулятора мою схему виділяють 4 режими різних роботи з функцією запам'ятовування попереднього режиму.Переді мною стояло завдання з яким я рахую справився.Справжній драйвер ще по юзаю і інших проектах.
HWman Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 20:45 Автор #52 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 20:45 Для чого щось ускладнювати якщо функціонал цілком влаштовує? Тут і простота і ефективність, хіба можна бажати більшого?Звичайно для саморозвитку як Ви казали це є недобре, але я ще повернусь до теми перетворювачів.
Вікторр Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 12:27 #53 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 12:27 Привіт. Люди, допоможіт зробити свій ліхтарик для вело. Маю батарейку на 12000 mAh з двома виходами: 1- (5v/1.0A) 2-(5v/2.1A)Було б не погано мати якусь фару для цієї батареї.....я взагалі не розуміюсь в електриці)Може тикнете пальцем, який саме світлодіод мені потрібен? А ще краще два світлодіоди. один економний (аби мене в ночі не збили). а другий щоб добре світив....якщо десь сам їхатиму.
HWman Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 17:57 Автор #54 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 17:57 Що за "батарейка" ?
Вікторр Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 05:28 #55 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 05:28 Що за "батарейка" ?ось.http://rozetka.com.ua/iconbit_ftb_12000_u2/p288782/а як дізнатись який там ток? постійний чи перемінний....
HWman Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:18 Автор #56 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:18 Там струм на виході постійний, стабілізований, 5 В. Для початку, Вам треба драйвер який з тих 5 вольт зробить 3.3В тобто, обмежить струм на світлодіоді. щоб він не перегрівався. Як на мене, недорогим і чудовим варіантом буде ось цей перетворювач, він же і драйвер у якомусь сенсі: http://board.lutsk.u...entry1052903001 По входу Вашої батареї підключаєте його, на виходи цього перетворювача вішаєте світлодіод, підбираєте оптимальний струм. Далі Вам потрібен світлодіод, як показує практика, то одного трьох-ватного вистачає на те, щоб освітити перед собою дорогу(170-200 люменів) на метрів з 15. Далі треба лінза "коліматор" яка буде збирати всі промені світлодіода до купи і направляти їх на дорогу а не куди не будь. І саме головне - тепло відвід, чим потужніший світлодіод тим більший тепло відвід потрібен бути. У цьому контексті Вам краще взяти готовий ліхтар і з лінзою і з тепловідводом, а щоб заживити від вашої батареї юзайте перетворювач що вище, один раз налаштуєте його на 3.0 - 3.5 В, підбирайте по оптимальному співвідношення яскравість-нагрів. Тільки не пхайте перетворювач у середину ліхтаря, бо сам перетворювач теж грається, ККД по даташиту буде десь в районі 65-70% це плата за простоту і дешевизну. Можливі і інші варіанти, проте як на мене, цей для Вас - найоптимальніший.
Scorpio Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:49 #57 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:49 HWman, не путайте святе з грішним, струм з напругою. Те що ви рекомендуєте це стабілізатор напруги а не драйвер для світлодіода.
HWman Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:54 Автор #58 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:54 HWman, не путайте святе з грішним, струм з напругою. Те що ви рекомендуєте це стабілізатор напруги а не драйвер для світлодіода.Закон Ома ще ніхто не відмінив, є стабілізація по напрузі і це буде стабілізацію по струму.Хоча в ідеалі так, краще контролювати струм, але це приведе до подорожчання і ускладнення.
HWman Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 17:30 Автор #59 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 17:30 Зробив фото як світить, відстань до стіни ~ 10 метрів: Режим 100% Режим 75% Режим 25% В реалі виглядає яскравіше, бо фотік саме що є - корито. На жаль фото з 50% дуже розмите вийшло. Ось парочка відео: http://www.youtube.com/watch?v=AgNt7LKDlq8 http://www.youtube.com/watch?v=x7sHIU-Nllc назва говорить сама за себе. Наразі зменшую розміри плати:
inhelp Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 17:46 #60 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 17:46 При 100% вийде водій з автомобіля, який їхав навпроти і дасть в вухо...
HWman Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 17:58 Автор #61 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 17:58 При 100% вийде водій з автомобіля, який їхав навпроти і дасть в вухо... Для цього я передбачив кнопку для зміни режимів яскравості.
DarkCraft Опубліковано 31 Жовтня, 2013 в 17:29 #62 Опубліковано 31 Жовтня, 2013 в 17:29 При 100% вийде водій з автомобіля, який їхав навпроти і дасть в вухо... Друга моего, тоже пользователя борда, не будем тайну открывать кто, как то прошлым летом в 5 утра на набережной гаишник остановил (велосипедиста!!!) говорит мол че так ярко светит. =)
Andruha_gpz28 Опубліковано 31 Жовтня, 2013 в 18:39 #63 Опубліковано 31 Жовтня, 2013 в 18:39 Треба було сказати, краще яскраво, як взагалі без світла. )
HWman Опубліковано 31 Жовтня, 2013 в 18:44 Автор #64 Опубліковано 31 Жовтня, 2013 в 18:44 Я не планую ганятись за люменами, панти це все, аби видно було на метрів з 15 дорогу дай все. Можна з дуру світлодіодну матрицю поставити на 10 ват і живити від акумулятора 7 А год... тільки для чого?
HWman Опубліковано 31 Жовтня, 2013 в 19:47 Автор #65 Опубліковано 31 Жовтня, 2013 в 19:47 Оприлюднюю результати своєї роботи ось все що накопичилось, схема, фюзи, код(light.ino - звичайний текстовий файл), ще всяка фігня... Ітак, подумую перероблювати схему під 12 В: Поки без ніяких стабілізацій, тупо регуляція яскравості і захисту від глибокого розряду... але для такої схеми буде трішки простіше реалізувати ці плюшки.
DarkCraft Опубліковано 31 Жовтня, 2013 в 21:18 #66 Опубліковано 31 Жовтня, 2013 в 21:18 Я не планую ганятись за люменами, панти це все, аби видно було на метрів з 15 дорогу дай все. Можна з дуру світлодіодну матрицю поставити на 10 ват і живити від акумулятора 7 А год... тільки для чого? Большинство местных велосипедистов с яркими фарами ездят со светодиодами Cree T6 по параметрам 10 ватный. И ничего, ездят. =) не смотря на то что фара на полном режиме яркости 40 минут абы просветила.
Scorpio Опубліковано 1 Листопада, 2013 в 00:11 #67 Опубліковано 1 Листопада, 2013 в 00:11 Поки без ніяких стабілізацій, тупо...Обмежувальний резистор, хоча б перед світлодіодами постав.
HWman Опубліковано 1 Листопада, 2013 в 05:18 Автор #68 Опубліковано 1 Листопада, 2013 в 05:18 Поки без ніяких стабілізацій, тупо...Обмежувальний резистор, хоча б перед світлодіодами постав.Я замість нього ставив ще один світлодіод, вийшло що на одноватних струм при 12 В був приблизно 350 мА і напруга 3.05 В.Хоча в ідеалі замість резистора б поставити дросель не завадило б, як ось тут.
HWman Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 16:42 Автор #69 Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 16:42 Добавив захист від глибокого розряду(розібрався з BODLEVEL), тепер мікроконтролер при напрузі на вході у 3 В буде вимикатись, що не дасть "голим" акумам розрядитись нижче 3 В.
HWman Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 09:38 Автор #70 Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 09:38 Якось так:http://youtu.be/RB1OCoUqFeo
Scorpio Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 10:17 #71 Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 10:17 До якого аккумулятора буде підключений ліхтар?
HWman Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 12:58 Автор #72 Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 12:58 Літій-іонного, тобто 3.7 В, це найлегший шлях як на мене.
Scorpio Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 13:35 #73 Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 13:35 Його сміливо можна розряджать до 2.6 вольта, 3.3-3.4 як на відео це з великим запасом.
HWman Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 13:57 Автор #74 Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 13:57 Це все особливості схемотехніки, хоча, мій тел. видає 0% заряду при напрузі у 3.3 В, я думаю виробнику видніше до якого рівня варто розряджати Літій-іонний акумулятор.
Гора Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 15:39 #75 Опубліковано 1 Грудня, 2013 в 15:39 Як на мене,найкраще використовувати светодіоди Cree ХМL
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.