Перейти до змісту

HWman

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Я втомився відповідати на це питання.

Від звичайного ШИМ модулятора мою схему виділяють 4 режими різних роботи з функцією запам'ятовування попереднього режиму.

Переді мною стояло завдання з яким я рахую справився.

Справжній драйвер ще по юзаю і інших проектах.

  • Відповідей 98
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Для чого щось ускладнювати якщо функціонал цілком влаштовує? Тут і простота і ефективність, хіба можна бажати більшого?

Звичайно для саморозвитку як Ви казали це є недобре, але я ще повернусь до теми перетворювачів.

Опубліковано

Привіт. Люди, допоможіт зробити свій ліхтарик для вело. Маю батарейку на 12000 mAh з двома виходами: 1- (5v/1.0A) 2-(5v/2.1A)

Було б не погано мати якусь фару для цієї батареї.....я взагалі не розуміюсь в електриці)

Може тикнете пальцем, який саме світлодіод мені потрібен? А ще краще два світлодіоди. один економний (аби мене в ночі не збили). а другий щоб добре світив....якщо десь сам їхатиму.

Опубліковано

Там струм на виході постійний, стабілізований, 5 В.

Для початку, Вам треба драйвер який з тих 5 вольт зробить 3.3В тобто, обмежить струм на світлодіоді. щоб він не перегрівався.

Як на мене, недорогим і чудовим варіантом буде ось цей перетворювач, він же і драйвер у якомусь сенсі:

http://board.lutsk.u...entry1052903001

LM2596%20DC%20BUCK%20Module_MED.jpg

По входу Вашої батареї підключаєте його, на виходи цього перетворювача вішаєте світлодіод, підбираєте оптимальний струм.

Далі Вам потрібен світлодіод, як показує практика, то одного трьох-ватного вистачає на те, щоб освітити перед собою дорогу(170-200 люменів) на метрів з 15.

Далі треба лінза "коліматор" яка буде збирати всі промені світлодіода до купи і направляти їх на дорогу а не куди не будь.

І саме головне - тепло відвід, чим потужніший світлодіод тим більший тепло відвід потрібен бути.

У цьому контексті Вам краще взяти готовий ліхтар і з лінзою і з тепловідводом, а щоб заживити від вашої батареї юзайте перетворювач що вище, один раз налаштуєте його на 3.0 - 3.5 В, підбирайте по оптимальному співвідношення яскравість-нагрів. Тільки не пхайте перетворювач у середину ліхтаря, бо сам перетворювач теж грається, ККД по даташиту буде десь в районі 65-70% це плата за простоту і дешевизну.

Можливі і інші варіанти, проте як на мене, цей для Вас - найоптимальніший.

Опубліковано

HWman, не путайте святе з грішним, струм з напругою. Те що ви рекомендуєте це стабілізатор напруги а не драйвер для світлодіода.

Опубліковано

HWman, не путайте святе з грішним, струм з напругою. Те що ви рекомендуєте це стабілізатор напруги а не драйвер для світлодіода.

Закон Ома ще ніхто не відмінив, є стабілізація по напрузі і це буде стабілізацію по струму.

Хоча в ідеалі так, краще контролювати струм, але це приведе до подорожчання і ускладнення.

Опубліковано

Зробив фото як світить, відстань до стіни ~ 10 метрів:

6ccea299ed8ab78293870cbbf2a19fba.jpg

Режим 100%

469b2095a6cb07e5bd8d0eec635b137b.jpg

Режим 75%

36fd3ac32552390dd521ca8486b8cb74.jpg

Режим 25%

В реалі виглядає яскравіше, бо фотік саме що є - корито.

На жаль фото з 50% дуже розмите вийшло.

Ось парочка відео:

http://www.youtube.com/watch?v=AgNt7LKDlq8

http://www.youtube.com/watch?v=x7sHIU-Nllc

назва говорить сама за себе.

Наразі зменшую розміри плати:

eaa297a0a63b385cef43d9601b7d9cef.jpg

Опубліковано

При 100% вийде водій з автомобіля, який їхав навпроти і дасть в вухо... :0167:

Для цього я передбачив кнопку для зміни режимів яскравості.

Опубліковано

При 100% вийде водій з автомобіля, який їхав навпроти і дасть в вухо... :0167:

Друга моего, тоже пользователя борда, не будем тайну открывать кто, как то прошлым летом в 5 утра на набережной гаишник остановил (велосипедиста!!!) говорит мол че так ярко светит. =)

Опубліковано

Я не планую ганятись за люменами, панти це все, аби видно було на метрів з 15 дорогу дай все.

Можна з дуру світлодіодну матрицю поставити на 10 ват і живити від акумулятора 7 А год...

9c066b8s-960.jpg

тільки для чого? :)

Опубліковано

Оприлюднюю результати своєї роботи ось все що накопичилось, схема, фюзи, код(light.ino - звичайний текстовий файл), ще всяка фігня...

Ітак, подумую перероблювати схему під 12 В:

b13fc969ef171800d089e2bd710eca33.png

Поки без ніяких стабілізацій, тупо регуляція яскравості і захисту від глибокого розряду... але для такої схеми буде трішки простіше реалізувати ці плюшки.

Опубліковано

Я не планую ганятись за люменами, панти це все, аби видно було на метрів з 15 дорогу дай все.

Можна з дуру світлодіодну матрицю поставити на 10 ват і живити від акумулятора 7 А год...

9c066b8s-960.jpg

тільки для чого? :)

Большинство местных велосипедистов с яркими фарами ездят со светодиодами Cree T6 по параметрам 10 ватный. И ничего, ездят. =) не смотря на то что фара на полном режиме яркости 40 минут абы просветила.

Опубліковано
Поки без ніяких стабілізацій, тупо...

Обмежувальний резистор, хоча б перед світлодіодами постав.

Я замість нього ставив ще один світлодіод, вийшло що на одноватних струм при 12 В був приблизно 350 мА і напруга 3.05 В.

Хоча в ідеалі замість резистора б поставити дросель не завадило б, як ось тут.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Добавив захист від глибокого розряду(розібрався з BODLEVEL), тепер мікроконтролер при напрузі на вході у 3 В буде вимикатись, що не дасть "голим" акумам розрядитись нижче 3 В.

Опубліковано

Це все особливості схемотехніки, хоча, мій тел. видає 0% заряду при напрузі у 3.3 В, я думаю виробнику видніше до якого рівня варто розряджати Літій-іонний акумулятор.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...