Перейти до змісту

цікаво яке маршрутне таксі приносить більшу вирочку за день


mers

Рекомендовані повідомлення

Яке відношення має

хочу попробувати покататись по місту

до

яке маршрутне таксі приносить більшу вирочку за день

- щось недоганяю? Якась у тебе дивна сама постановка питання.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щось недоганяю? Якась у тебе дивна сама постановка питання.

думаю всi вiдповiдi закладенi лише в цьому словi

вирочку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

всього 14-те повідомлення на борді, а цікавить тільки заглянути в гаманець комусь?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

всього 14-те повідомлення на борді, а цікавить тільки заглянути в гаманець комусь?

Пробачте, а з скількома повідомленнями можна заглядати? І взагалі яке має значення к-сть постів на форумі? А то і багато Вам недогода і мало зле.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

може чоловік хоче влаштуватися водієм на маршрут, або запустити своє таксі)

хоча я думаю, всі прибуткові маршрути даавно поділені і між водіями в тому числі.

найприбутковіші це 15 і ті що їздять КРЗ-Львівська-ГПЗ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а чому про 9ку забули? дуже вигідний, хоч і розтягнутий маршрут. 18 і 32 по ідеї теж доволі прибуткові, бо частково підрізають гроші решти маршрутів (15го, 9го)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на рахунок 32, то вечірній час вона майже пуста, їхав на днях, був один на весь салон + водій, з Шопена до Там-там)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я колись їхав удвох з якимось чуваком в приватній маршрутці Луцьк-експрес до Києва. Лише я, він і водій. Але це ж не значить, що маршрут не прибутковий!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб запустити свою маршрутку - треба виграти з-поміж інших перевізників тендер на перевезення, які час від часу оголошує виконком.

Якщо ж маршрут не міський, а районного (обласного) значення - то такі тендера вроді як Волинська обласна рада проводить.

Самому пустити бус із табличкою "107" не вийде. Точніше, вийде до першого ДАІшника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб запустити свою маршрутку - треба виграти з-поміж інших перевізників тендер на перевезення, які час від часу оголошує виконком.

Якщо ж маршрут не міський, а районного (обласного) значення - то такі тендера вроді як Волинська обласна рада проводить.

Самому пустити бус із табличкою "107" не вийде. Точніше, вийде до першого ДАІшника.

скоріше, до першого автобуса того ж маршруту. швиденько зловлять, порахують і виручку і ребра) а потім ще й по судам потягають

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15, 15А. А Ви хочете водієм влаштуватися чи на маршрут вийти працювати? Ну водієм в ЛПЕ ще влаштуватися можна, але з/п ніяким чином не залежить скільки пасажирів перевезли і яка виручка. В водія так точно. А на рахунок вийти на маршрут і їздити своїми автобусами, то дуже хотів би на це подивитися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а мо він маршрутку хоче бомбанути??

да ми з кумом продумали план, шукаєм підходящу маршрутку. :_16: Цікаво просто можливо і відкрию свій маршрут

ось що знайшов в інтернеті

Вам знадобиться

1. Парк автомобілів відповідного класу (мікроавтобусів), що складається як мінімум з 5 одиниць транспорту;

2. База для вашого парку з можливостями стаціонарного технічного обслуговування машин;

3. Водії для роботи на маршрутках, диспетчери, домовленість з приходять бухгалтером;

4. Розроблені для вашого транспорту маршрути, погоджені з міською або районною адміністрацією;

5. Ліцензія на право здійснення пасажирських перевезень, видана Міністерством транспорту.

Інструкція

1

Зарегистрируйтесь як індивідуальний підприємець або створіть юридична особа - пасажирські перевезення може здійснювати як фірма, так і ВП. Напишіть бізнес-план парку маршрутних таксі, особливо ретельно підрахуйте всі майбутні витрати (одноразові і постійні), які пов'язані з повноцінним функціонуванням вашої автобази (вартість самих автомобілів, автострахування, бензин, техобслуговування, мийка, зарплата водіям і іншому персоналу, відрахування по лізингу, плата за оренду бази). Якщо після цього ви все ще готові продовжувати, то від планування можна переходити до справи.

2

Вирішіть, які мікроавтобуси ви будете використовувати для свого маршрутного таксі (вітчизняні" Газелі "або їх імпортні аналоги). Придбайте за лізинговою схемою не менше п'яти машин, інакше опинитеся взагалі далеко за порогом рентабельності.

Знайдіть відповідне місце для обладнання бази (краще за містом), підготуйте все необхідне для її ефективного функціонування.

3

Починайте підшукувати водіїв маршруток, формуйте кадровий резерв і відразу відпрацьовуйте схему пошуку водійських кадрів на майбутнє. У парку зазвичай працюють один-два диспетчера, що готують машини до виїзду, їх теж потрібно буде найняти. Бухгалтерію своєї фірми доручіть професіоналам - можна звернутися в компанію, що надає відповідні послуги.

4

Ретельно проаналізуйте схему руху громадського транспорту в тій місцевості, де збираєтеся працювати. Постарайтеся знайти в ній "слабкі місця", що залишають можливість увійти в ринок пасажирських перевезень. Або поставте свій транспорт на вже наявні маршрути, або розробіть нові, які на ваш погляд можуть стати затребуваними.

5

Зберіть разом усі документи про свою фірму, її оподаткування, кваліфікації її співробітників, транспортних засобах, і подайте їх до Мінтрансу для отримання держліцензій. Отримавши її, можете сміливо ставити свої маршрутні таксі на маршрути і починати перевозити людей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а мо він маршрутку хоче бомбанути??

да ми з кумом продумали план, шукаєм підходящу маршрутку. :_16: Цікаво просто можливо і відкрию свій маршрут

ось що знайшов в інтернеті

Вам знадобиться

1. Парк автомобілів відповідного класу (мікроавтобусів), що складається як мінімум з 5 одиниць транспорту;

2. База для вашого парку з можливостями стаціонарного технічного обслуговування машин;

3. Водії для роботи на маршрутках, диспетчери, домовленість з приходять бухгалтером;

4. Розроблені для вашого транспорту маршрути, погоджені з міською або районною адміністрацією;

5. Ліцензія на право здійснення пасажирських перевезень, видана Міністерством транспорту.

Інструкція

1

Зарегистрируйтесь як індивідуальний підприємець або створіть юридична особа - пасажирські перевезення може здійснювати як фірма, так і ВП. Напишіть бізнес-план парку маршрутних таксі, особливо ретельно підрахуйте всі майбутні витрати (одноразові і постійні), які пов'язані з повноцінним функціонуванням вашої автобази (вартість самих автомобілів, автострахування, бензин, техобслуговування, мийка, зарплата водіям і іншому персоналу, відрахування по лізингу, плата за оренду бази). Якщо після цього ви все ще готові продовжувати, то від планування можна переходити до справи.

2

Вирішіть, які мікроавтобуси ви будете використовувати для свого маршрутного таксі (вітчизняні" Газелі "або їх імпортні аналоги). Придбайте за лізинговою схемою не менше п'яти машин, інакше опинитеся взагалі далеко за порогом рентабельності.

Знайдіть відповідне місце для обладнання бази (краще за містом), підготуйте все необхідне для її ефективного функціонування.

3

Починайте підшукувати водіїв маршруток, формуйте кадровий резерв і відразу відпрацьовуйте схему пошуку водійських кадрів на майбутнє. У парку зазвичай працюють один-два диспетчера, що готують машини до виїзду, їх теж потрібно буде найняти. Бухгалтерію своєї фірми доручіть професіоналам - можна звернутися в компанію, що надає відповідні послуги.

4

Ретельно проаналізуйте схему руху громадського транспорту в тій місцевості, де збираєтеся працювати. Постарайтеся знайти в ній "слабкі місця", що залишають можливість увійти в ринок пасажирських перевезень. Або поставте свій транспорт на вже наявні маршрути, або розробіть нові, які на ваш погляд можуть стати затребуваними.

5

Зберіть разом усі документи про свою фірму, її оподаткування, кваліфікації її співробітників, транспортних засобах, і подайте їх до Мінтрансу для отримання держліцензій. Отримавши її, можете сміливо ставити свої маршрутні таксі на маршрути і починати перевозити людей.

Свій маршрут? Ех, наївний...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну все правильно, купуйте 5 автобусів(креще нові беріть по тисяч так 55 доларів кожен), базу за містом не забудьте купити(200-300 тис. дол. США повинні вкластися), робітниуів понаймейте, ліцензію зробіть, а тоді і в міськраду(облраду) можна маршрут погоджувати іти. Думаю, що вони дуже раді будуть Вас бачити і погодять все що захочете, будете їздити тільки по тих вулицях яких скажете. А може щей ціну на проїзд піднімуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну все правильно, купуйте 5 автобусів(креще нові беріть по тисяч так 55 доларів кожен), базу за містом не забудьте купити(200-300 тис. дол. США повинні вкластися), робітниуів понаймейте, ліцензію зробіть, а тоді і в міськраду(облраду) можна маршрут погоджувати іти. Думаю, що вони дуже раді будуть Вас бачити і погодять все що захочете, будете їздити тільки по тих вулицях яких скажете. А може щей ціну на проїзд піднімуть.

По цьому сценарію, майже, й починались "маршутки" їздити. Різниця тільки в цінах на саме авто-пальне-хабарітендери

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от завжди люди кепкують з інших, показуючи, мовляв - от розтяпа загнув, ще молоде і зелене, нічого не знає. Як всі такі "знатокі" - так розкажіть і поможіть, оцінить свої сили і передумає, а просто з думкою - в мене нічого не вийде бо "наївний, не знаю на чому світ стоїть", то може зразу в ярмо чи в білі тапочки? Адже і барахтатись немає як, якщо навіть думка приречена на загибель.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...