Перейти до змісту

Потрібна консультація по замовленню з Ali Express


Saddy

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Прийшов лист від китайця:

Уважаемый клиент Приносим извинения за то, что вы столкнулись с этой проблемой, отправьте видео на нашу электронную почту: [email protected], чтобы показать, как вы его используете, и хорошо показать проблему, поместите номер заказа в заголовок, и мы сможем легко найти его после отправьте, пожалуйста, дайте нам свой адрес
відправив.
  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
46 минут назад, deluxkangoo сказал:

но спор не открыт ! И не могу окрыть.

спір не відкриєш поки не підтвердиш отримання товару або поки не вийде час (таймер) на його доствку. після цього буде 15 днів на відкриття спору.

по ідеї, алгоритм такий - даєш підтвердження отримання товару, відкриваєш спір (вказуєш причину - товар не працює), додаєш докази (відео та фото), обираєш варіант повне відшкодування коштів без повернення товару.

увага - всю переписку з продавцем веди виключно в спорі і докази поломки товару додавай туди ж. модератори, які будуть приймати рішення по спору, беруть до уваги лише аргументи та повідомлення В СПОРІ.

  • Дякую! 1
Опубліковано
1 час назад, Saddy сказал:

обираєш варіант повне відшкодування коштів без повернення товару.

це щоб не платити зворотню доставку товару.?

Опубліковано
36 минут назад, deluxkangoo сказал:

Наконец получилось открыть спор и привлечение AliExpress.

тепер чекай. читай, що там пишуть модератори. уважно дивись, які рішення пропонує продавець - він може змінити суму компенсації на "0" і запропонувати таке

  • Дякую! 1
Опубліковано

Китаєць пише:

Уважаемый клиент
Приносим извинения за проблему, с которой вы столкнулись, как насчет возврата денег через PayPal и отмены спора?
Благодарность

Опубліковано (змінено)
Status:
Dispute Finished  
Refund US $ 2.25
Reminder:
You and the seller did not reach an agreement. The refund amount will be based on the previous solution.

Appeal If you are not satisfied with the result of your case or the way we have handled it, you may appeal within 7 days.

 
стоит ли подавать апелляцию?
Змінено користувачем deluxkangoo
Опубліковано
Ознайомтеся з рішенням щодо спору і надайте відгук

Вітаємо, Anatoliy,

Спір щодо замовлення 8138294169... вирішено. Щоб отримати додаткові відомості, перейдіть за наступним посиланням: посилання на рішення щодо спору
Якщо ви хочете прокоментувати процес вирішення спору, натисніть кнопку нижче.
Опитування щодо вдоволеності результатами спору

Якщо у вас виникли запитання, сповістіть нас!

З повагою,
AliExpress
Опубліковано (змінено)
3 часа назад, Saddy сказал:

там має бути ще обгрунтування

Regarding to your dispute about the order(order id: 813829416... ), we have made the following mediation.

Result:

Refund: USD 2.25  ,no need to return goods (if there is a refund,normally buyer will receive the refund in 3-20 business days)

Це все.

Змінено користувачем deluxkangoo
Опубліковано (змінено)

Тебе ж написали, что возврат оплаты одобрен арбитражем и товар назад высылать не нужно. В течении 3-20 дней прийдет возврат на ту карту с которой платил.

Спор закрыт в твою пользу.

Стандартная ситуация,

Мне так возвращали и полное (не пришел товар вообще) и частично (не все пришло) и за порваный товар (порезанная подушка-подголовник в авто)

Змінено користувачем GreyHairs
Опубліковано
7 часов назад, GreyHairs сказал:

Тебе ж написали, что возврат оплаты одобрен арбитражем и товар назад высылать не нужно. В течении 3-20 дней прийдет возврат на ту карту с которой платил.

Спор закрыт в твою пользу.

Стандартная ситуация,

Мне так возвращали и полное (не пришел товар вообще) и частично (не все пришло) и за порваный товар (порезанная подушка-подголовник в авто)

Так я ще вчора в 13-39 прочитав і все зрозумів. Saddy питав за обгрунтування, ось я йому і відписав. Тільки я не рахую, що це на мою користь. Мені вислали не справний товар і я згубив $2,25 і час. Запчастини мені не дуже потрібні. Позавчора я заказав такий самий в іншому магазині і знову чекати.

Опубліковано
5 годин тому, deluxkangoo сказано:

Так я ще вчора в 13-39 прочитав і все зрозумів. Saddy питав за обгрунтування, ось я йому і відписав. Тільки я не рахую, що це на мою користь. Мені вислали не справний товар і я згубив $2,25 і час. Запчастини мені не дуже потрібні. Позавчора я заказав такий самий в іншому магазині і знову чекати.

Ну вам повернули всю витрачену суму? Ви ж не думали, що вам повернуть ще моральні збитки? Так би люди заробляли))

Опубліковано
7 минут назад, NeoN сказал:

Ну вам повернули всю витрачену суму? Ви ж не думали, що вам повернуть ще моральні збитки? Так би люди заробляли))

Да ні, мені повернули 50%

Опубліковано
8 хвилин тому, deluxkangoo сказано:

Да ні, мені повернули 50%

А, то так і кажіть, тоді можна було ще пробувати сперечатися. Я в контексті не зрозумів що то 50%.

Опубліковано
31 минуту назад, NeoN сказал:

А, то так і кажіть, тоді можна було ще пробувати сперечатися. Я в контексті не зрозумів що то 50%.

Вы и продавец не пришли к соглашению. Сумма возврата будет основана на предыдущем решении.
Апелляция Если вы не удовлетворены результатом вашего дела или тем, как мы его рассмотрели, вы можете подать апелляцию в течение 7 дней.

Час ще є. Але чи є сенс?

Опубліковано
8 hours ago, deluxkangoo said:

Да ні, мені повернули 50%

 

Геєраси)

Купую на алі рідко, 10-20 дрібничок на рік. Лише раз прийшов пошкоджений товар (побите захисне скло за долар), то вернули 100%. Ну й зрозуміло, що коли нічого не приходило, то теж вертали всі гроші.

Опубліковано
7 годин тому, deluxkangoo сказано:

Вы и продавец не пришли к соглашению. Сумма возврата будет основана на предыдущем решении.
Апелляция Если вы не удовлетворены результатом вашего дела или тем, как мы его рассмотрели, вы можете подать апелляцию в течение 7 дней.

Час ще є. Але чи є сенс?

Ну якщо є бажання повернути всю суму, то сенс є завжди. Мені дивно що вам взагалі запропонували половину. Зазвичай, якщо товар не прийшов або не працює, повертаюсь всю суму, може у вас велика кількість спорів відносно кількості замовлень, тоді ситуація інша.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...