Lexx_Giant Опубліковано 14 Червня, 2013 в 21:00 #101 Опубліковано 14 Червня, 2013 в 21:00 Ну..... я за Джант...)))Коли спробував, як їде бюджетний КМД-шний... Болдер..)) був дуже приємно здивований.З.І. І да.. Келіс гавно..))))) а Сандаль тільки напис.)
gen552 Опубліковано 14 Червня, 2013 в 21:15 #102 Опубліковано 14 Червня, 2013 в 21:15 Есть ли смысл покупать велосипед, если он будет в сушилке храниться? Или это эквивалентно спусканию денежных средств в универсальный таз?
Ukrainec Опубліковано 14 Червня, 2013 в 21:26 #103 Опубліковано 14 Червня, 2013 в 21:26 а я б при його зрості на 29" колесика заглядався...
Miro Опубліковано 15 Червня, 2013 в 05:42 #104 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 05:42 Giant. Накатистий вел. Рекомендую.А з часом візьмеш собі вилочку, яку захочеш. Головне, щоб вел тобі доставляв задоволення.
vetalforever Опубліковано 15 Червня, 2013 в 07:47 #107 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 07:47 радує що люди збільшують свої бюджети на покупку велосипедів а не питають шо можна купити за 2000 тис і менше люди збільшують свої бюджети відповідно до консультацій продавців та друзів. Я вот прийшов за велосипедом - десь так і сказав, що до 2000. Мені вивели велосипед "в целофані" в який я просто закохався. І різниця в 500-800 гривень від моєї ціни геть мене не злякала Так що зараз я можу тільки подякувати
ursa Опубліковано 15 Червня, 2013 в 08:33 #108 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 08:33 Из предложенного... Отбрасывая в сторону дурные фразы про "К- гавно", "Cd - понты", "М - не катит", а "G - писец как катит"... Вилка У всех практически одинаково говённы. Cd - без локаута, G - 80 мм. Уже только исходя из этого выбирать или K, или M. Задний переклюк Cd - Altus. Соответственно 7 звёзд, 12 зубов минимум. K, M, G - Alivio. Выбор за ними. Передний переклюк Cd и G - турней, M и K - внесериные, но маркировка аналогична серийным, т.е. возможен более правильный подход к их проектированию Да и красивее они. Манетки Cd, M и вроде как G (в описании ошибка) - вроде как моноблоки класса Турней, что препятствует лёгкому апгрейду на гидравлику или манетки классом выше. K - отдельная манетка уровня Асеры +-. Шатуны Cd, G, K - Сантур. M - Шимано. В этом ценовом диапазоне - одинаково. Шимановские смотрятся отстойнее из-за "защиты" Педали Cd, G, K - пластик. M - люминь, что долговечнее Резина M и G предлагают своё брендованое чёрти-чё непонятного производства, CD и K - Кенду, которая всё-таки больше специализируется на покрышках Тормоза M, Cd и G - механика. K - гидравлика. В сторону рассказы о преимуществах дорогой механики перед дешёвой гидравликой. Не тот случай. Однозначно за K. Ну и из всего этого G и Cd - выглядят отстойнее, чем M и K, из которых и стоило бы выбирать М в чём-то поинтереснее, но К предлагает гидравлику. Поэтому окончательный вердикт (по навеске) - К Как запасной вариант М тоже может быть - благодаря очень приятной раскраске рамы
Ukrainec Опубліковано 15 Червня, 2013 в 10:59 #109 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 10:59 радує що люди збільшують свої бюджети на покупку велосипедів а не питають шо можна купити за 2000 тис і менше люди збільшують свої бюджети відповідно до консультацій продавців та друзів. Я вот прийшов за велосипедом - десь так і сказав, що до 2000. Мені вивели велосипед "в целофані" в який я просто закохався. І різниця в 500-800 гривень від моєї ціни геть мене не злякала Так що зараз я можу тільки подякувати Так це лише початок! Так як людина, яка нещодавно також придбала велосипед можу сказати, що до велосипеда одразу ж обов"язково потянеться: -насос (лоуендкитаймейкен) 50 грн мін, -ключ універсальний 100грн, -зап. камера 25-50грн мін, -ремкомплект 10грн., -світлова ілюмінація від - 70 за все (лоуендкитаймейкен), -замок (більш менш якісний) 12мм - 60 грн, -сумка для ремкомплекту 50грн. ---------------- і того 370грн мін! а ще опціонально: - все вищеописане з "не б"юджетного" класу (вищеописані ціни множимо на х2, а то й х3 ) - ми ж не "свині" тому болотніки 150грн мін - велокомп"ютер 60грн мін - багажник 190 грн мін - шолом 350 - заміна стокових пластивоких "топтунів" 90грн мін - манометр 20 - сумка (баул), або рюкзак 400грн - велоперчатки 100грн і того до 1800 набігє правда дещо можна купити і б/в, щось можна й справді з дешевого китайського взяти, але все одно на перших порах тра розраховувати мінімум на 500грн до велосимпеда.
Shkoder Опубліковано 15 Червня, 2013 в 11:19 #110 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 11:19 отсюда вывод – покупать велосипед и аксессуары надо заранее, в идеале, январь-февраль, когда скидки максимальные. правда неспециалисту трудно оценить всё богатство выбора и диапазон цен, так что лучше взять с собой кого-то из "старших товарищей". покупать велосипед сейчас, до сентября-октября – разве что очень-очень хочется, так как накрутки максимальные. сезон же.
Miro Опубліковано 15 Червня, 2013 в 12:36 #111 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 12:36 Красиво так наш друг Урса обійшов рами..))) чи випадково?))) холівар, звісно.. Щоб напевно нікого не зобидіти...))) А це між іншим найголовніший елемент у байку! Але - тсс.. ))))
ursa Опубліковано 15 Червня, 2013 в 13:17 #112 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 13:17 Такой взрослый, а до сих пор онанируешь на наклейки? Неужели для тебя секрет, что цена нормальной рамы сопоставима с озвученной суммой? Не вижу особого смысла выбирать между практически одинаковыми рамами нижне-средне-бюджетного диапазона - ... разве что случай, описанный в первой фразе Ты тестировал все эти рамы на идентичном оборудовании, чтобы утверждать, что какое-то G(Г) лучше чего-либо другого?
Miro Опубліковано 15 Червня, 2013 в 14:34 #113 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 14:34 Та от і діло-то у тому, що є різниця. Неоднакові рами. Хоч і бюджет.
TreNeR Опубліковано 15 Червня, 2013 в 14:42 #114 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 14:42 Разница в чем, например?
Miro Опубліковано 15 Червня, 2013 в 15:00 #115 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 15:00 Вага (може бути навіть і сплав).
Dr.Martenz Опубліковано 15 Червня, 2013 в 15:08 #116 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 15:08 фейспалм.у тебя нет случайно сводной таблицы по этим конкретным рамам, с описанными тобой характеристиками?и да, навскидку, без гугла, чем отличается сплав 6061 от 7005?
difoto Опубліковано 15 Червня, 2013 в 15:11 #117 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 15:11 Miro, я розумію Лєкса нарахунок твоєї адекватності. Вибач, але тепер точно розумію.
ursa Опубліковано 15 Червня, 2013 в 15:14 #118 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 15:14 Сплав у них один и тот же. 6061. И каждая - "баттирована". Не смеши.И что касается модного буквосочетания G-ALLUX:The ALLUX tube is just 6061 Aluminium tune. The only difference is in the forming process. Instead of extrusion they use a process called hydroforming.
TreNeR Опубліковано 15 Червня, 2013 в 15:33 #119 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 15:33 Вага (може бути навіть і сплав).ИМХО, разницу в 100-200-300 грамм на раме бюджетного вела, который весит 14+ кг не почувствует не то что новичек, да и не каждый опытный каталец. Я бы еще с натяжкой указал разницу в геометрии рам, а в особенности ЕТТ. Но вес...
Lexx_Giant Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:02 #120 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:02 Міро !!!Мерсі за компліман...)))))))))))))))))))))))А якщо серйозно...ТО давай ти не будеш свої висновки видавати за мої слова... ага.?
Miro Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:10 #121 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:10 Пишу з телефону, не так зручно, звісно, як із стаціонарного компа,але в двох словах постараюсь пояснити.Візьмемо приміром.. хай буде той самий Джант. Наприклад, уСпайка і у мене рами по розміру однакові(L). На перший погляд.Вага суттєво ж відрізняється. Хтось може сказати - у тебе Ескейпер,у нього АТХ Про. Хай. Але ж дві рами - бюджет! І у нього ростовка хоч і L, але не 20, як у мене, а 21. От вам ще один нюанс. Десьчитав, що розмірр до речі у різних марок велосипедів можутьвідрізнятися. У даному випадку ми бачимо це у однієї марки(щонезвично). І ще. Чим більша ростовка, тим більша(по ідеї) самавага рами. Але тут усе з точністю до навпаки.Ді фото.. поговоримо? Так от ти мені по телефону в переддень Велодня сказав, щопрацюватимеш цілу ніч, футболка буде зроблена - а замовленоїфутболки досі нема. На самому Велодні ти не зміг нічоговразумітєльного пояснити - чому не зробив. Ладно, у всіх буваютьрізні накладки. Але ж вона досі так і робиться! Так що хто б вжеказав про адекватність..
vetalforever Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:14 #122 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:14 Ukrainec, аксесуари потянули до 500 грнХороший спідометр (сігма) 120Набір викруток 40світло (зад і перед) 130замок 70поклейки для камер 10насос 60ціни по памяті сказав, я думаю, що взяв усе найнеобхідніше для катання по Луцьку тільки вот підкажіть шо таке "топтуни" ?Як можна давати гарантію на зібраний велосипед на рік, якшо одразу шось тре міняти.Теж недавно купив велосипед
TreNeR Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:18 #123 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:18 У даному випадку ми бачимо це у однієї марки(що незвично).Я тебе скажу больше. У джайнта высота подсидельной трубы на одной и той-же раме, но разных годов выпуска может отличатся. Я с этим столкнулся купив раму Антема. Только после покупки я узнал что Антемы икс в ростовке XL, в зависимости от года выпуска, были 20,5 и 21 и 22 дюйма по высоте. Все остальные параметры геометрии полностью совпадали(кроме стендовера естественно). Из за этого пришлось покупать глагол длинной 500 мм за внушительную сумму, а при продаже рамы я его просто подарил покупателю.
Miro Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:37 #124 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:37 До речі, у Cannondale(Trail SL2 2012) розмір L - взагалі 18,8.
TreNeR Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:39 #125 Опубліковано 15 Червня, 2013 в 16:39 Поэтому все эти буковки до одного места. Высота подседельной трубы и ЕТТ в мм наше всё.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.