Перейти до змісту

Неспішно вибираю собі вел за 5000 грн +/-


RePlay

Рекомендовані повідомлення

За Еуропу переплата. Бергамонт то німці. Але рами в кожного виробника є різного класу, то між ними є суттєва різниця.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 188
  • Створено
  • Остання відповідь

Какие немцы, Андрюха, такие ж тайваньцы, как и Джаинты. Кубе - еще немцы.

Тут переплата только за надпись.

Я, вообще, не пойму, зачем Драйв хочет с Томагавка спрыгивать. Ладно б на топовые. А на Бержики с Келлисами первой линейки - это даунгрейд, в той же ценовой категории.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Томагавком задоволений на всі 100% :0155: . Ніяких проблем в експлуатації, нічого не шатається, нічого не скрипить. Супер. Просто думаю про ще 1 вел в сімю, а томагавк нікуди не дінеться)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я токож їжджу на "ТОМАГАВКОВІ" і цілком задоволений. Поки що нічого ліпшого не хочеться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Какие немцы, Андрюха, такие ж тайваньцы, как и Джаинты. Кубе - еще немцы.

Тут переплата только за надпись.

Таня, ну я мав на увазі, що торгова марка німецька, за це і переплата. А те що 90 % рам варяться в Тайвані і Китаї всім давно відомо. І Скоти, і Треки і Канондейли, за винятком топових, теж мають азіатське походження.. Cube німці, зборка велосипедів і коліс в Німеччині, покраска рам по технології BMW дуже якісна і гарна, але рами варяться все одно в Тайвані під контролем німців, так шо не нада нас дурить тут на ніч )))

писи. Доречі, в CUBE стільки найнерів з"явилось, я офігел, як на сайт заглянув. http://cubeukraine.com/catalog/mountain-fullsuspension http://cubeukraine.c...untain-hardtail

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто думаю про ще 1 вел в сімю, а томагавк нікуди не дінеться)

А хто на ньому має їздити? Якщо без фанатізма, то Comanche HURRICANE FS DISC або якийсь Келліс з бюджетних моделей в хороших руках будуть довго бігати і радувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Андрюха, я как раз и имела ввиду сборку, не про рамы речь, а про байки :)

Якщо без фанатізма, то Comanche HURRICANE FS DISC або якийсь Келліс з бюджетних моделей в хороших руках будуть довго бігати і радувати.

В хороших руках у нас и Украина бегает. Важно, как человек ездить собирается, что хочет от байка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо я вірно розумію, наприклад на 4500-5000 грн [скажімо hardtail], можна взяти Команч з обвісом середнього\високого рівня, або ж убогенькі Келліс чи Бергамонт?

Чи буде різниця в експлуатаційно-їздових характеристиках, надійності та довговічності, за умови їзди без фанатизму асфальт-грунт 80\20?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Команчів з обвісом високого рівня я не бачив. Може і є, то Таня краще знає, але HURRICANE здається на Alivio зібраний, а то навіть не середній рівень, а так чуть нижче середнього. За середину я рахую Deore, оскільки вище є ще SLX, LX, XT, XTR.

Але в цінах десь таке співвідношення, бо команч то місцевий бренд, а всі інші заморські. )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Андрюха, я как раз и имела ввиду сборку, не про рамы речь, а про байки :)

Якщо без фанатізма, то Comanche HURRICANE FS DISC або якийсь Келліс з бюджетних моделей в хороших руках будуть довго бігати і радувати.

В хороших руках у нас и Украина бегает. Важно, как человек ездить собирается, что хочет от байка.

Таня, ну а байки из чего делают? Не тайвань-китай весь навес? Ты вот скажи мне по секрету, какая разница где и кто прикрутил тайваньский переклюк к тайваньской раме, немец в Германии на конвеере, или кто-то из нас в гараже-на балконе и т.д. У немца зарплата большая, плюс разтаможки всякие, налоги, плюс за бренд, потому и дороже получается.

"Украина" советских времен это вечный неубиваемый велик, не то что Ардисы и прочий хлам с варшавки. )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

питання від "чайника"

який варіант купівлі вела більш практичніший, вигідніший і т.д. і т.п. - готовий вел чи брати нову норм раму і від неї "танцювати" та підбирати обвіс під себе? розумію, що обвіс може бути різним по класу, та все ж... скажем, якщо навіть відштовхуватись від суми вказаної ТС

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо для чайника, то імхо, краще новий в зборі з гарантією, попередньо порадившись з тими хто щось в цьому питанні розуміє, і я б радив чи в магазині, чи на велодень наприклад прийти, подивитись на велосипеди, проїхатись, щоб хоч трохи прикинути що тобі від велосипеда хочеться, і якого буде достатньо для початку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО воно плюс мінус одне на одне і виходить. Якщо просумувати всі вартості комплектуючих плдюс джоставити їх вийде майже те саме що і заводська збірка. Тут вже більше поняття власних бажань. Хтось із принципа катає лише на кастомах(мовляв ти вклав у збірку байка свою душу і всю любов) а хтось на заводських ганяє. Тому вибирати лише тобі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тоха, я згідний на рахунок вартості, яле якщо з нуля починати, нічого не розуміючи в комплектуючих і налаштуваннях, то яка там душа, і підбір компонентів під себе? Звідки хто спочатку знає, яка буде йому зручна ширина руля, довжина-градус виноса, чи сідушка, наприклад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

яле якщо з нуля починати, нічого не розуміючи в комплектуючих і налаштуваннях, то яка там душа, і підбір компонентів під себе? Звідки хто спочатку знає, яка буде йому зручна ширина руля, довжина-градус виноса, чи сідушка, наприклад.

не можу не погодитись, сам через таке пройшов, а взагалі я казав на перспективу. Не думаю що для першого байка потрібно заморочуватись зі зборкою. Зібрати свій кастом це вже наступний крок еволюції райдера

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та блин! Бери уже скорей, весна и лето уже в разгаре! Бюджет хорош! Выберай раму чтоб удобнее и те нравилась т.к. это основное, остальное - меняется быстрее. Понравилось, есть возможность, бери! Не тяни, а то это превартиться в муку. По себе знаю...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обзавівся сьогодні велосипедом. Приблизно, як ти mylap і нажеш: "сподобалося, мав можливість, мав бажання, вз"яв" і поїхав! +1

Вибір пав на б/в Stevens 3x cross з легкою люміньовою рамою 24" (61см) і шосейними колесами 28" .

Технічний стан оцінити важко, через відсутність досвіду володіння велосипедами, але зважаючи на те на яких велосипедах я їздив раніше, цей ще є "вершиною еволюції" в моєму розумінні

Зробив сьогодні коло по місту. Велосипед по прямій просто летить і на ньому просто хочеться летіти. Правда вже мав через це інцидент ;) (не розминувася з ямою і 2 авто, тому щоб уникнути зіткнення чи попадання в яму довелося "аварійно прилягти" (тра просто тренуватися) :D). Слава Богу крім порваної джинси і подряпини на коліні все обійшлося.

Фото:

post-5408-0-30197100-1368109111_thumb.jppost-5408-0-50925100-1368109136_thumb.jp post-5408-0-68551800-1368109320_thumb.jp

post-5408-0-28595800-1368109187_thumb.jp VS post-5408-0-21564000-1368109267_thumb.jp

Весна, катайтесь!

Всім дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вітаю!!! Для міста хороший велосипед. Тим більше для твого зросту. Нехай гарно тобі служить і радує все літо, осінь, а потім може й зиму. )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вітаю!!! Для міста хороший велосипед. Тим більше для твого зросту. Нехай гарно тобі служить і радує все літо, осінь, а потім може й зиму. )

Дякую!

.... зимою скоріш за все під склом, на балконі :)

Ну почав оглядати вела: 100% тра нові грипеси, сідушка; цеп - ХЗ?,також певно скоро тра міняти середню зірку, пошкурити і пафарбувати не мішало б.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Грипси не проблема, в мене на роботі лежить якісь простенькі, якщо ще нікуди не вивітрилися, можу подарувати в понеділок. А що ти шкурити і фарбувати зібрався ? На середній зірці зазвичай найбільше їздять, і якщо вона вже добре зношена, то міняти треба комплектом зірку, ланцюг і касету. Інакше можуть бути проблеми. З сідушкою що не так? На вигляд вроді ціла, хоча по фотках всього не побачиш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Грипси не проблема, в мене на роботі лежить якісь простенькі, якщо ще нікуди не вивітрилися, можу подарувати в понеділок. А що ти шкурити і фарбувати зібрався ? На середній зірці зазвичай найбільше їздять, і якщо вона вже добре зношена, то міняти треба комплектом зірку, ланцюг і касету. Інакше можуть бути проблеми. З сідушкою що не так? На вигляд вроді ціла, хоча по фотках всього не побачиш.

Гриписи тра просто замінити

Шкурити - малося на увазі пофабувати не мішало б, бо в багатьох місцях на рамі точково облущена фарба, на фото цього не помітно

Зношеність деталей привода оцінити важко, тут певно тра до спеціаліста, щоб показав на що тра дивитися. Я лише візуально оцінив, що 2га зірка з переду має трохи вужчі зубці.

Сідушка ціла, але я на ній ніби їжджу: в перед-назад, що викликає незручності. Певно попа попереднього власника була більша за мою, тому тра просто підібрати під свою попу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Типу опитування :-) Є 4 рами:

Bergamont,

KELLYS,

Conandale,

Giant.

Якій віддати перевагу? 70% катаю по асфальту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Несподівано зупинився на найнері. Взяв Cannondale Trail 29er. Ніколи раніше не розглядав 29. Сподіваюсь не розчаруюсь. По нерівностям краще йде. Маневреність трохи гірша ніж на 26, накат вроді кращий (може такі покришки), посадка висока) Мало проїхав - 25 км. Поки позитивні враження.

overlay-3153679544.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...