Перейти до змісту

Поїзд протаранив автівку


Vect0r

Рекомендовані повідомлення

"А при чому тут місткість баків фури? " Від того залежить степінь небезпеки автотранспортного засобу, який по потрапив у дтп, тим паче таке. Руйнівники то канєшно прикольно, але вот скажи, якшо цистерна з соляркою загориться, ти станеш хоч на 20м біля неї?

з.і. Говориться про конкретний Здолбунів - Ковель. Там тіко роги і все

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 95
  • Створено
  • Остання відповідь

2 Venom .

рух там одностороній і якщо їхати з Дерно то рухаешся паралельно залізниці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перед переїздом була вже черга машин. Водій фури пішов на обгін (точніше об'їзд) колони і влетів якраз під дизель. Алектровоз повністю згорів... Збитки ДУЖЕ ВЕЛИКІ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

але вот скажи, якшо цистерна з соляркою загориться, ти станеш хоч на 20м біля неї?

це ти але вот скажи - ти бачив, як горить солярка?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні, але я впевнений, що солярка це побічний продукт виготовлення бензину і основа в неї нафта, яка горить.

Давай не будемо спорити, бо я знаю, що вона горить. Якщо у вогонь ляпнути солярки, вона спалахне не гірше бензину

Солярка не горить!!

шось в школі ви явно прогуляли....

То прикол. Дивись вище обговорення, де колега говорить, що місткість баків з соляркою "тут" не грає ролі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наскільки мені не зраджує пам'ять (якщр не так, поправте), жизельне пальне дуже тяжко розпалити, але й загасити його також н е легко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А при чому тут місткість баків фури? Хтось голівудських блокбастерів надивився, подивіться руйнівників міфів.

ЗЫ до того ж у нас курсують дизель-електропоїзди, це ті, шо при потребі рога піднімають-опускають.

http://www.volynpost.com/news/9305-na-volyni-poizd-vletiv-u-vantazhivku-i-zagorivsia-podrobyci-avarii

Коли поїзд налетів на вантажівку, очевидно, загорілося дизпаливо у баку автомобіля, припускають рятувальники. Кабіна вантажівки відлетіла і лежить біля місця зіткнення – загалом потяг «просунув» авто близько 150 метрів. Передні колеса поїзда зійшли з рейок.

Слово "очевидно" залишає шанс для інших версій. Але з таким чорним димом з високою ймовірністю могла горіти саме солярка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водій фури рухаючись до переїзду обігнав чергу з машин яка стояла перед переїздом (світлофор горів) - вирішив напевне що встигне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Соляра горить добре головне знати як підпалювати на чому -- а з тою кількістю то не дивно що збитки великі

Це все ХАЛАТНІСТЬ водія.... та самовпевненість

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, давайте тепер не будемо про водія, адже його з нами нема....

Так він же живий залишився.

Водій авто - 46-річний мешканець міста Ковеля - залишився живий, проте з чисельними травмами і переломами доставлений у лікарню.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, давайте тепер не будемо про водія, адже його з нами нема....

Так він же живий залишився.

Водій авто - 46-річний мешканець міста Ковеля - залишився живий, проте з чисельними травмами і переломами доставлений у лікарню.

він мав на увазі саме тут - на борді

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2Rock:

post-224-0-44303500-1354279250_thumb.jpg ага, полотно проглядається ідеально, особливо, якщо їдеш на фурі і на переїзді дивишся вправо. Видимість простягається до лінії горизонту...

На рахунок світлофора, який спрацьовує автоматом наводив приклаз з власного життя.

Спробуй хоча б на бусі оминути шлагбом, не говорю вже про фуру.

Якщо мені не зраджує пам'ять, аварія сталась на тій ділянці не вперше, та й не вдруге. А висновки до цього часу не зроблені.

Одразу видно що ти не водій бо там дуже і дуже не зручно дивитись направо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одразу видно що ти не водій бо там дуже і дуже не зручно дивитись направо.

"не зручно" і "не проглядається" - різні речі. Зручно вдома на дивані, а сів за кермо - крути головою на всі боки, і, ГОЛОВНЕ, думай нею! Чи варті ті декілька виграних секунд того ризику...

Мене батько вчив, і я також всім завжди кажу: підї'зджаєш до переїзду - не надійся на шлагбаум і світлофор! Покрути головою в один і другий бік, як би це незручно не було, бо все має здатність ламатись. З того світу вже не зможеш довести, що козел - світлофор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там якраз недалеко постамент із побитим авто - "аварійна" пам'ятка. Я б збоку поклав би ще й кабіну <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одразу видно що ти не водій бо там дуже і дуже не зручно дивитись направо.

"не зручно" і "не проглядається" - різні речі. Зручно вдома на дивані, а сів за кермо - крути головою на всі боки, і, ГОЛОВНЕ, думай нею! Чи варті ті декілька виграних секунд того ризику...

Мене батько вчив, і я також всім завжди кажу: підї'зджаєш до переїзду - не надійся на шлагбаум і світлофор! Покрути головою в один і другий бік, як би це незручно не було, бо все має здатність ламатись. З того світу вже не зможеш довести, що козел - світлофор.

н-да одразу видно що ти на легковому авто ї"здиш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

н-да одразу видно що ти на легковому авто ї"здиш.

И что же? Тогда, возможно, на фуре, или бусом нужно быть в десять раз осторожней?

Непостижимо. И так из года в год. Наверное сам этот водила возмущался комментируя, аналогичную трагедию, сколько их каждый год бывает. Не думаю я, что он всегда принципиально ездил наперерез поездам. Что у людей в головах случается? Ведь в здравом же уме не поедешь на закрытый переезд? Чудо, что без жертв, вроде бы.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одразу видно що ти не водій бо там дуже і дуже не зручно дивитись направо.

"не зручно" і "не проглядається" - різні речі. Зручно вдома на дивані, а сів за кермо - крути головою на всі боки, і, ГОЛОВНЕ, думай нею! Чи варті ті декілька виграних секунд того ризику...

Мене батько вчив, і я також всім завжди кажу: підї'зджаєш до переїзду - не надійся на шлагбаум і світлофор! Покрути головою в один і другий бік, як би це незручно не було, бо все має здатність ламатись. З того світу вже не зможеш довести, що козел - світлофор.

н-да одразу видно що ти на легковому авто ї"здиш.

Поясни, у даному випадку, рiзницю? Переднiй i боковий обзiр, суттево вiдрiзняеться?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не думаю я, что он всегда принципиально ездил наперерез поездам. Что у людей в головах случается? Ведь в здравом же уме не поедешь на закрытый переезд? Чудо, что без жертв, вроде бы.

Да да. Не просто так. Шось потягнуло. Згадайте трагедію в Марганці, там всі кричали, а водій все рівно поїхав. Шось вимкнулось в голові і цього водія.

Одного разу бачив як машина, старенький опель, на переїзді на Карпенка-Карого стояв на переїзді, там поїзд їхав. Стоїть машина собі як усі, але в останній момент зривається і за 50м.перед поїздом пролітає. От для чого? Хто його знає шо там в голові.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...