Перейти до змісту

Придбав оселедець в Там-Тамі


Єретик

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Неси. Вертай гроші. І передавай привіт ІнтерПрод... а бажано на їхньому сайті! Адреса, доречі, є на упаковці.

  • Відповідей 106
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Мова не йде про людський фактор в даному випадку, мова йде про те, що міг і ніхто не знати про те, що риба із паразитами, ось про що мова.

Навіщо нам (покупцям) платити за гігієнічні і санепідеміологічні сертифікати, якщо ніхто нічого не знає про товар, який нам продають?

Краще би вже продавали би на 50% відсотків нижче. Всерівно ті гроші ідуть на хабарі і відкати, щоб впарити товар.

Опубліковано

І до чого це було сказано Сергій? Впевнений, що у половини борди (якщо здати аналізи на параизити) щось да знайдуть!

Гетто правду писав, з таким підходом, нічого не купуйте. Ніде! І не факт, що вирощене власноруч, буде таке вже ідеальне!

Опубліковано

Оксана, А якби купили рибку десь у "Пивний Запас", і вона виявилася із червачками? То що тоді робити?

Ти ж не сама її вирощуєш, правда? правда! Ти ж також її купуєш у когось? Купуєш. От і все. І хто винен би був? Ти теж про це могла ні сном ні духом не чути!

.......

І пофіг де її купили. Сьогодні Там-Там. Завтра "Салют". Післязавтра "Наш Край".

Так а я про ЩО??? З назви теми назву магазину треба прибрати і замінити її на назву виробника
Опубліковано

І до чого це було сказано Сергій?

Приступ відчаю. Згадались старі добри часи, коли ніхто не чув про ГМО, ешкі і продукти були корисніші.

Від імені гіпермаркету «Там Там» приносимо Вам вибачення за те, що придбали даний неякісний товар у нашому магазині.

Дуже приємно, що відгукнулись і не залишили без уваги.

Опубліковано

Ключове слово не "в ТАм-ТАм-і" а "Таку рибку". МОжна взагалі, як блокбастер - "Скоро !!! На прилавках Усіх супермаркетів країни! Нова рибка! ..."

Опубліковано

Якщо Там-Там прийме товар, або запропонує інший рівноцінний - притензій до нього взагалі не матиму ніяких. Про що і писав вище. Навпаки, буду впевнений, що вони не хотіли мені продати такий товар. Запакований товар з сертифікатами важко перевірити. Але претензій Інтерпродсервісу висунути не можу - бо не маю їхнього чека. Маю фіскальний чек Там-Там, тому і назвав так тему.

Опубліковано

Шановний sergyj

Від імені гіпермаркету «Там Там» приносимо Вам вибачення ...

Там-Там - приємно бачити таку реакцію і сміливість відписатись в темі :0011:

Опубліковано

Тему не надо переименовывать. Пусть в шапке звучит Там ТАМ. Ибо тут засветился представитель названного супермаркета. А всяких траблов этом мега маркете будет ещё ох как достаточно.

Или можно назвать "Придбав товар в Там Тамі", но тему оставить в єтой же ветке.

Опубліковано
Наш відділ якості буде уважніше відстежувати продукцію ТОВ «Інтерпродсервіс».

А ще краще, щоби Ваш відділ якості уважніше відстежував продукцію всіх виробників, яка поставляється на склади Там Таму. :) К.О.

Гте то была подобная темка про куры гриль в Там Таме... может её сюда прилепить ? может ситуация тоже изменится ?

Опубліковано

Добрый день. Большая просьба автору написАть на [email protected] для решения сложившейся ситуации. Всем уважаемым участникам форума в двух словах рассказывю: производитель работает с ОЧЕНЬ БОЛЬШИМИ партиями сельди, в которой попадаются ЕДИНИЧНЫЕ экземпляры рыб с подобной проблемой. Данная проблема называется анизакидоз, которая ДОПУСУСКАЕТСЯ в продажу и нормы содержания гельминтов утверждены Департаментом Ветмедицины Украины. Вычислить 2-3 рыбки на 10000 т просто физически невозможно. Но возможно извиниться перед покупателем и вернуть (обменять) продукцию. А всех читавших заверить, что ситуация действительно единичная и отказываться от покупки рыбопродукции в ТЦ "ТАМ-ТАМ" не стоит. В любом случае производитель не снимает с себя ответственности за качество поставляемго товара.

Опубліковано

Ох нифига себе :0159: Зачем куда то ходить и писАть на кого то жалобы.

Просто зашел на Борду, создал темку и решение проблемы на протяжении пару суток не заставит себя ждать.

Вычислить 2-3 рыбки на 10000 т просто физически невозможно.

Может ТСу сегодня в казино сходить с таким уникальным не везением, попасть на пресерву, которая выпускается только пару штук на миллиард :0155::)

Опубліковано

Була колись тема про матрац. Також виробник відгукнувся. Все правильно.

З попередньої роботи знаю, що вся продукція, яка надходить на ринок збуту ОБОВ'ЯЗКОВО повинна побувати в лабораторії.

Риба, м'ясо, ковбаса і т.д. Ї вона її там проходить. І при чому чесно проходить. Бо, якщо пройде не чесно, і щось потім вилізе - Усім дістанеться на горіхи. В першу чергу тим, хто перевіряв. А це держустанова. А це коту під хвіст стаж держслужбовця і т.д. Тому якість там в першу чергу.

Опубліковано

Товарищи, то получается как? Никто не виноват ? Ни ТамТам, ни производитель? ТС просто стал жертвой уникального бага ?

Там Там воще не приделах, и производитель всё делал правильно, по закону, просто сработал тот мизерный процент ошибки качества, в который входит подобный случай?

Ладно, будем ждать как в реале ситуация разрулится,

Опубліковано

гетто, тебе блискавка в дитинстві не била? Ні? Це також 1 випадок на кілкьа мільйонів.

Бо інакше твою "унікальність" я не можу пояснити.

Опубліковано

меня начинает брать гордость за культуру наших производителей и предпринимателей. раньше и днем с огнем не увидишь, когда так мирно и вежливо решались подобные проблемы. молодцы.

Опубліковано

гетто, тебе блискавка в дитинстві не била? Ні? Це також 1 випадок на кілкьа мільйонів.

Бо інакше твою "унікальність" я не можу пояснити.

:_36:

меня начинает брать гордость за культуру наших производителей и предпринимателей. раньше и днем с огнем не увидишь, когда так мирно и вежливо решались подобные проблемы. молодцы.

а проблеми ще поки не розрішились ;) це поки що "писанина". От коли ТС відпишеться про результат, от тоді і побачим :)
Опубліковано
а проблеми ще поки не розрішились це поки що "писанина".

А вот теперь решение этой проблемы зависит полностью от действий ТС. Как сторона предпринимателя, так и сторона производителя озвучили всенародно решение проблемы со своих сторон. Я очень сомневаюсь, что будет попытка какой то нечесной игры или манипуляций. Это вам не скарга на продавца, который продал на Борде нерабочий телефон и спрыгнул в неведомость.

Этим фирмам компенсировать ТСу всё то, что обещали проще, чем опять в этой теме какие то отмазки лепить.. типа .. заболел... в другом городе... через неделю отдам .... имхо...

Опубліковано

меня начинает брать гордость за культуру наших производителей и предпринимателей. раньше и днем с огнем не увидишь, когда так мирно и вежливо решались подобные проблемы. молодцы.

а все завдяки вдало підібраній назві теми) не було б посилання на торгову точку - ніхто б і пальцем не поворохнув. а так імідж..

  • Адміністратори
Опубліковано

Так это производитель написал или Там-Там? А то шлют тут в пм непонятно что

Опубліковано

оффтоп: мені цікаво - чому користувача Там-там забанили а його пост витерли?

То ж ніби вибачаються, ніц не порушували

Чи це типу суд лінча - без можливості винуватому висловитися?:)

Опубліковано

оффтоп: мені цікаво - чому користувача Там-там забанили а його пост витерли?

То ж ніби вибачаються, ніц не порушували

Чи це типу суд лінча - без можливості винуватому висловитися? :)

А ви в якій країні живете??? У нас що свобода слова існує???

Даже на борді не дають захистити(відстояти, висловити) свою позицію. Це просто ЖАХ!

P.S. Розбаньте користувача Там Там і відновіть його пости. Нема чого людей в оману вводити, там ніякої прихованої реклами нема, і не може бути.

Так это производитель написал или Там-Там? А то шлют тут в пм непонятно что

Це в приват вам написав я, по проханню представника Там Таму, тому що новоствореним юзерам можна тільки 2 смс в день писати. А до Там Таму питань куча, на які потрібно відповісти.

І ще раз запитаю згідно якого пункту правил статуту БОРДУ видалили пости від користувача Там Там.

Опубліковано

Товарищи, то получается как? Никто не виноват ? Ни ТамТам, ни производитель? ТС просто стал жертвой уникального бага ?

Там Там воще не приделах, и производитель всё делал правильно, по закону, просто сработал тот мизерный процент ошибки качества, в который входит подобный случай?

Ладно, будем ждать как в реале ситуация разрулится,

Якби не відізвався там-там і представники виробника в цій темі, то на мою думку варто було б піти добряче поскандалити в там-тамі а потім погодитись на компенсацію. Без скандалу менеджери не скандалили б з виробником а той в свою чергу не почав би (хочеться сподіватись що почне) більш ретельно перевіряти свою продукцію. І таку продукцію могли б купити і спожити інші люди. Та в даному випадку респект продавцям що відізвались і на мою думку варто полюбовно і тихо-мирно залагодити цю ситуацію. Ще додам, що я планував сьогодні ввечері пройтись з цими фотками по сайтах де згадується виробник, але в даному конкретному випадку цього не буду вже робити. Від багів ніхто не застрахований...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...