Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
де пасажири найчастіше кричали "Зупиніться!" ))
В тому то і вся справа. Зупинка не продумувалась так щоб всім учасникам руху було зручно, а чомусь враховували саме зручність конкретної групи людей, аналогічно і перехід.
15.9. Зупинка забороняється:

[..]

в) на естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними, а також у тунелях;

г) на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків, крім випадків надання переваги в русі;

[..]

и) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.

Щоб пропустити пішохода на переході фактично потрібно порушити ПДР оскільки зупинка на мості + 10м заборонена. Зупинка так само, ще 1 маршрутка вписується в ПДР а якщо 2 і більше одночасно висажують пасажирів то тут без порушення ніяк не виходить.

  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
Щоб пропустити пішохода на переході фактично потрібно порушити ПДР оскільки зупинка на мості + 10м заборонена.

шо це ти таке написав? ти ж пдр знаєш і тільки що їх цитував. звідки такі висновки?

Зупинка не продумувалась так щоб всім учасникам руху було зручно, а чомусь враховували саме зручність конкретної групи людей, аналогічно і перехід.
Тоді треба маршрутки не пускати по проспекту взагалі - щоб не заважали автомобілям їздити і зупинятись де схочуть! Проспект занадто вузький щоб всім було добре. Або всі трохи відчувають незручності, або хтось серйозно обділений виходить.
Опубліковано
шо це ти таке написав? ти ж пдр знаєш і тільки що їх цитував. звідки такі висновки?
Там неозброєнним оком видно що перехід знаходиться ближче як 10М до уявної лінії початку мосту. Тому щоб по напрямку з мосту пропустити пішохода авто зупиняється фактично на мості я вже не кажу про 10 за мостом.

Це тільки в нашій країні щоб реалізувати одне правило треба порушити інше.

АП: Можливо з 10М відносно мосту я загнув але в будь якому випадку зупинка знаходиться одразу за переходом. Як не крути там як не ставай всеодно порушуєш.

Опубліковано
Тому щоб по напрямку з мосту пропустити пішохода авто зупиняється фактично на мості я вже не кажу про 10 за мостом.
прочитай 2 частину пп.г) п.15.9 ще раз. І прочитай що таке "перевага" і хто такі "учасники дорожнього руху".
Опубліковано

SysR, правила цитуєш, а не розібрався що до чого. Дані заборони не стосуються випадків надання переваги в русі.

15.9. Зупинка забороняється:

...

г) на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох

боків, крім випадків надання переваги в русі;

Тобто перед пішохідним переходом можна і треба зупинятися для того, щоб пропустити пішоходів.

Інша справа, що скоріш за все є норми, яким даний пішохідний перехід не відповідає. Вже писалося, що згідно державних будівельних норм відстань між переходами має складати не менше 300 м. Бажано уточнити в спеціалістів.

Опубліковано

Вам ще не надоїло язиками молоти? Ви вже навіть мене переконали що там перехід не потрібен. :) Так от, хто проти того переходу. Зберіться, створіть якусь ініціативну групу, зверніться в потрібні інстанції з відповідними бумагами ... Робіть що-небудь, а то вже надоїло це переливання з пустого в порожнє!

Опубліковано
прочитай 2 частину пп.г) п.15.9 ще раз. І прочитай що таке "перевага" і хто такі "учасники дорожнього руху".
Dream, що таке перевага і хто такі учасники я чудово знаю в любому випадку реалізація 1ого правила не повинна порушувати інше

Кусок будівельної норми:

Пішохідні переходи в одному та різних рівнях

3.17 Пішохідні переходи в одному рівні з проїзною частиною в умовах нового

будівництва улаштовуються через вулиці (дороги) на відстані один від одного не менше,

м:

- магістральні вулиці (дороги) загальноміського значення з регульованим рухом 300

- магістральні вулиці районного значення 250

- вулиці та дороги місцевого значення:

- житлові вулиці 150

- дороги промислових і комунально-складських зон 200

Ширина пішохідного переходу, що розмічається, визначається розрахунковою

інтенсивністю пішохідного руху, виходячи з розрахунку 1 м на кожні 500 пішоходів за

годину, але не менше ширини тротуару, продовженням якого є пішохідний перехід.

Джерело

Цей пішохід не вписується в норми як не крути.

правила цитуєш, а не розібрався що до чого. Дані заборони не стосуються випадків надання переваги в русі.
АП: Можливо з 10М відносно мосту я загнув але в будь якому випадку зупинка знаходиться одразу за переходом. Як не крути там як не ставай всеодно порушуєш.
Опубліковано

почитайте наступне - цікаво написано

"

Караваев Владимир

Владимир Караваев - правозащитник, член Союза журналистов Украины, обладатель премии «Золотое перо», ведущий программы «Аргументы Караваева» на «Авторадио», ведущий программы «Любить ГАИ - это просто» на «Просто радио», автор книг «100 аргументов против штрафов ГАИ», «Аргументы Караваева против штрафов ГАИ»."

"

3 Случай:

Рухаючись по дорозі, водій наблизився до пішохідного переходу, перед яким стояли запарковані автомобілі, загороджуючи огляд переходу. Через це водій не побачив перехідних дорогу пішоходів. Співробітники ДАІ заявили, що водій бачив пішоходів, не пропустив їх, та ще й на очах співробітників міліції. У своє виправдання водій заявив, що пішоходів він не побачив з-за не правильно запаркованих машин. Карати треба їх, а не його. Хто винен у даній ситуації?

Мои пояснения:

В данной ситуации вина водителя стопроцентная. Водители, запарковавашие свои автомобили в непосредственной близости от пешеходного перехода, конечно же виновны и все основания для их наказания у инспекторов ГАИ есть. Однако это не снимает ответственности с водителя, который в условиях ограниченного обзора не уступил дорогу пешеходам. Такая ситуация прямо предусмотрена Правилами дорожного движения, которые в пункте 18.4 так и гласят: «Если перед нерегулируемым пешеходным переходом остановилось транспортное средство, водители других транспортных средств, движущихся по соседним полосам, должны уменьшить скорость, а в случае необходимости остановиться, дабы убедиться, что на пешеходном переходе нет пешеходов, для которых может быть создано препятствие или опасность."

Опубліковано
Кусок будівельної норми:

Напиши листа в ДАІ, Луцькавтодор, меру, в прокуратуру з посиланням на даний ДБН. Більш ніж переконаний, що у відповідь почуєш, що реконструкція проспекту не передбачена, перехід відповідає ДБН, оскільки знаходиться в кінці проспекту ))

Опубліковано
Напиши листа в ДАІ, Луцькавтодор, меру, в прокуратуру з посиланням на даний ДБН. Більш ніж переконаний, що у відповідь почуєш, що реконструкція проспекту не передбачена, перехід відповідає ДБН, оскільки знаходиться в кінці проспекту ))
Тобто ти згоден з недоцільністю цього переходу?
Опубліковано
Вам ще не надоїло язиками молоти?

Музична пауза:

;)

Напиши листа в ДАІ, Луцькавтодор, меру, в прокуратуру з посиланням на даний ДБН. Більш ніж переконаний, що у відповідь почуєш, що реконструкція проспекту не передбачена, перехід відповідає ДБН, оскільки знаходиться в кінці проспекту ))
Тобто ти згоден з недоцільністю цього переходу?

Ти знущаєшся? )))

Опубліковано

Хоч тема про конкретний перехід але його закриття/перенесення в загалом нічого не вирішіить, напевно треба з 70% в місті подібник переходів закрити, особливо в місцях де зупинки обладнані для зручності пішоходів переходами і необладнані світлофорами. Або маршрутки щоб прозорими були :)

Опубліковано

та зупинка явно придумана для тих...

якби для зупинки там зробити кишеню, а місця там вистачить для неї, то це б вже трохи зменшило проблеми які виникають там зараз, це стосується і зупинок біля Проміня.

Опубліковано

Мені здається що великої проблеми із зупинкою біля Укртелекома немає, хоча з кишенею було б звісно краще. А от світловор би там встановити було б ще тою рацухою. Тоді б хоча б не було суцільного потоку пішоходів в час пік.

Опубліковано

Сьогодні спеціально цікавості заради опитав своїх колег по роботі, просто знайомих, так би мовити тих хто офф-лайн, стосовно того переходу. Жодного ЗА я не почув. Всі лише за те, аби його швидше звідти прибрали. Наголошу, що це були думки як автомобілістів, так і пішоходів.

Опубліковано
Там світлофор ніяк - на крузі будуть сплошні затори.

А зараз опів на дев"яту ранку там немає заторів? А світлофором можна було б регулювати довжину цих заторів.

Опубліковано

Суть в тому що якщо там поставити світлофор, заблокується проїзд із Набережної, Стрілоцької на Винниченка, та і з Винниченка на Вокзал. Так шо там світлофора точно не буде. А вот поставити табличку для пішоходів типу - шановні пішоходи, для забезпечення нормального ходу автомобілів, прохання переходити дорогу групами.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...