Перейти до змісту

З 27.09.2012 вводять новий потяг Луцьк-Львів


swen1989

Рекомендовані повідомлення

Sniper, перепостите этот пост на сайт киверцовский,может поможет? если не пропустят модеры,маякните мне в личку, я разберусь. спасибо за хороший отзыв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 180
  • Створено
  • Остання відповідь

спасибо за хороший отзыв.

Завжди раді)))

Взагалі вважаю думку кожного цінною і вартою уваги, бо кожна людина -- то є унікальний і неповторний витвір Божих рук, а отже має поважатись і потрібно памятати, що витвір цей не вічний. І оці червоні мінуси у Вас (наразі бачу -50) -- то певно непорозуміння, або чиєсь зарозуміння, судити не берусь... Але скажу лише -- не беріть то в голову, або як кажуть по ту сторону земної кулі -- never mind.

ну і щоб не звинуватили в флуді скажу, що пускати декілька автобусів на добу майже неможливо, оскільки їх всього 2 машини в РПЧ-3 Здолбунів (в попередньому пості обмовився, написав РПЧ-7) -- 620М-003 і 620М-004. Одна машина працює на плечі Львів-РІвне, інша наша, Львів-Луцьк (вони чергуються, якщо ви помітили -- це для можливості проведення ТО). хоча.... МОжливо я і помиляюсь... Хто-небуть знає розклад руху рейкового автобуса Львів-Рівне? ПРосто існує варіант, що наш автобус в 9 ранку прибігає у Львів і потім шпарить в Рівне і назад і тоді ввечері в Луцьк, а ТО проходить у Львові до чи після поїздки в Рівне. Адже я зовсім забув, що є рейковий автобус, що курсує по Львову.

Для справки ще додам, що всього, на скільки знаю, випущено 22 машини 620М, з них 10 на Укрзалізниці -- 2 у нас на Львівській залізниці з недавньою припискою РПЧ-3 Здолбунів і 8 на Південній -- 2 в Кременчузі і 6 в Смородино. Решта машин на Литовських залізницях (№№ 009, 010 (Радвілішкіс), 013-022 (Вільнюс)). Загалом автобус сконструйований і виготовлявся в Польщі на замовлення Укрзалізниці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

З 11.12.2012 року кінцевою станцією потяга №801/802 буде м. Ківерці. Потяг №801 Ківерці-Львів, потяг №802 Львів-Ківерці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://www.volynpost.com/news/9408-rejkovyj-avtobus-lviv-luck-zaizhdzhatyme-i-do-kiverciv - таки да, тока вы ещё коммент гляньте!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я тільки в реконструкції вокзалу хтів написати що зара з'явиться Гетто і буде себе хвалити :)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за увагу до моєї персони, але на ВолиньПості топстартовий коментар не від мене.Хочте вірте, хочте ні. :) Я взагалі лише з цієї теми дізнався про цю новину. Хотілось би дізнатись, хто ж додумався запостити той комент? Признавайтесь!!! :0137:

Можна і в приват. :0151:

І ще, якщо там коменти дають без регісстрації постити, то ж адміни того інформагенства задовбуться їх :0137:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якби вони його ще й до Ківерець продовжили.... а то троха проблематично добратись в Луцьк на 6.20 ранку...

Basil достукався :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Возникло несколько вопросов, точные ответы будут уже после непосредственного тестирования поездок.

но пока:

1.Сможет ли тот автобус нормально курсировать между Луцком и Киверцами ( с пассажирами и баулами на борту) если между пунктами А и Б всего несколько промежуточных станций, и надо останавливаться на каждой, даже просто на платформах?

2. Какова будет разница в цене билета? Конкретно от Луцка и до Киверец и обратно на том автобусе и на обычных электричках...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да и стрёмно как то будет ездить.В электричках и нахаляву прокатиться можно, и покурить в тамбуре. А там, наверное, как в театре будет. Сел на своё место и всё!!! До конечной не рыпаться, ремни отстегнуть только после окончательной остановки!!! :0159:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фігассє, Гетто захотів з Луцька до Ківерець із зупинками по селах. До Львова шпарить без зупинок.

курива і халявного проїзду не буде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фігассє, Гетто захотів з Луцька до Ківерець із зупинками по селах. До Львова шпарить без зупинок.

курива і халявного проїзду не буде

ну... тогда мне и мне не будет смысла ездить этим автобусом, в том временном промежутке (после 19 и до 20 часов) ездят ещё и Пидзамче - Киверцы, и Здолбунов - Ковель... и ещё что то там... так что разве что для пробы разок катнусь, и вернусь к обычным эллектричкам.. там и проводники уже знакомые, :_04:

и не надо будет сидеть как в самолёте...

:0156::_39:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ещё желающие протестировать электричку автобус есть?Собираемся завтра на жд вокзале,в 19.53.

Согласно расписанию за 15 минут будем в Киверцах... :0095::g05::_07::0088:

А скільки часу займає проїхати цю ж відстань звичайною електричкою?

от получаса, до нескольких часов (в зависимости от встречных поездов)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

особисто бачив сабж,котрий повільно рухався по станції Ківерці, близько о 20 год.

Ви 620М маєте на увазі? Якщо так, то це спостерігається щовечора? І куди він заїжджає, чи рухається -- ближче по стороні вокзалу, чи протилежній стороні? Кажучи про депо в принципі Гетто в такому разі має рацію (але депо у Ківерцях немає). Я постараюсь пояснити що саме відбувається, тобто причина появи 620м в Ківерцях. Отже... рейковий автобус -- то Вам не старий рижський електропоїзд чи вантажний вагон, його вартість становить мільйони гривень. Отже наніч "Укрзалізниця" вбачає за доцільне ставити 620М на закриту територію, що охороняється, щось по типу автостоянки, і правильно робить. В Луцьку таких територій назбирається з десяток, є навіть будівлі, в які заходить колія, але то все промислові території підприємств ("Пакко", "ЗахідСталь", "NORD (мясокомбінат)", комбікормовий завод, ......) і із зрозумілих причин автобус там ставити ніхто не буде (кому ці причини не зрозумілі -- напишіть, я поясню). Тому рейковий автобус відганяють у Ківерці, там є закрита територія ПЧ-19 (це напроти вокзалу, трохи в сторону Ковеля) і закрита територія ЕЧ (по стороні вокзалу зліва), там навіть "гаражна будівля" є (на мові ЖД -- стійло або цех), щоправда 620м по довжині туди не влізе, будівля розрахована під мотрису АДМ-1. От на одну із цих територій і відганяють автобус із Луцька наніч. Але я небачу сенсу робити сполучення Ківерці-Львів о цій порі. Але як я вже раніше казав -- є сенс пускати декілька рейсів на добу. Отоді Ківерці треба було б включити в сполучення.

пане машиніст ви пишите єрунду ,ніхто не пустить на свою територію чужі локомотиви .

в Ківерцях є оборотне депо ,і заправка локомотивів там є ,іелектричку заганяють туди на відстій і заправку.(біля колишнього мехзаводу.)даже коли офіційно не їздив з Ківерець всерівно приїзджав туди заправлятися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да и стрёмно как то будет ездить.В электричках и нахаляву прокатиться можно, и покурить в тамбуре. А там, наверное, как в театре будет. Сел на своё место и всё!!! До конечной не рыпаться, ремни отстегнуть только после окончательной остановки!!! :0159:

завжди зневажав чмо, яке курить в тамбурі. ще й огризається, коли йому робиш зауваження, що тягне в салон.

сів на місце і все? а тобі шо, лезгінку танцювати треба, джигіт? сів і їдь, як нормальні люди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пане машиніст ви пишите єрунду ,ніхто не пустить на свою територію чужі локомотиви .

і із зрозумілих причин автобус там ставити ніхто не буде (кому ці причини не зрозумілі -- напишіть, я поясню)

а що він не так написав?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

только что спрашивал в справочной вокзала.Автобус завтра будет, если пассажир едет со Львова или ещё с какой то станции но до Луцка, и решит прокатиться в конечную,разници в цене билета не будет.Но цена на поездку Луцк-Киверцы будет 25 грн. На работу ездить дороговато. :)

p.s. имея за плечами более 15 лет активного перемещения жд транспортом,более 5 тысяч поездок,как в сторону Здолбунова так и Луцка,и будучи всё это время курильщиком,НИ РАЗУ не услышал в свой адрес НИ ОДНОГО замечания по этому поводу. Странно, правда?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здолбунова так и Луцка,и будучи всё это время курильщиком,НИ РАЗУ не услышал в свой адрес НИ ОДНОГО замечания по этому поводу. Странно, правда?

сумніваюсь. сам особисто бачив як провідниця напрягала двох мужиків за курево. вони ще й закурити толком не встигли.

крім того, ти не думаєш шо високих плечистих бидлюків не кожен мужик навіть полізе напрягати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

как всегда :D этот автобус сегодня даже не выезжал со Львова, не положенно, Как открывали вокзал несколько месяцев, так и пускают новые поезда,по новым маршрутам.Спасибо,что хоть не под откос. У меня всё, еду в обычной электричке сегодня :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... ,ніхто не пустить на свою територію чужі локомотиви .

в Ківерцях є оборотне депо ,і заправка локомотивів там є ,іелектричку заганяють туди на відстій і заправку.(біля колишнього мехзаводу.)даже коли офіційно не їздив з Ківерець всерівно приїзджав туди заправлятися.

Здається саме це я і намагався Вам передати словесно... Накатав цілий трактат і, як завжди, зрозуміли все навпаки...

Ви знаєте, що таке депо, ПТОЛ, локомотивний цех, стійло, база запаса, місце відстою ... ?

я так розумію що пояснювати словесно марно, ну принаймі того, що це все технічні вузькоспеціалізовані терміни з близькими значеннями, я краще покажу картинками, а Ви скажіть, що найбільше подібне до "ківерецького депо"...

ПТОЛ:

DSC01050.jpg

-_2.jpg

485977536.jpg

Оборотне депо:

lokdepo.jpg

image002.jpg

Власне депо мусить включати в себе ці зони, вказані вище, а те, що зареєстровано в Ківерцях в 2010р. являється пародією на оборотне депо і по суті існує на папері, а по формі своїй фізичній це пшик, паперовий підрозділ. Дизельпотяги Д1 заправляли водою і в Луцьку, причому просто по центру перону з пожежної магістралі приміщення вокзалу... Але пунктом екіпіровки це ніхто не називав. На ПТОЛ локомотиви і МВРС заправляють водою, піском, оливою, дизпаливом, заряджають АКБ... крім того депо можуть містити зони реостатних випробувань, поворотні круги, стійла (це фактично обовязкова ознака депо в нашому розумінні), парк відстою, ремонтні цехи, мийні зони, зони дезінфекції і дезактивації.... В Ківерцях є зони відстою, і в Луцьку їх є достатньо, навіть більше ніж в Ківерцях, де, доречі і ночують електропотяги Здолбунів-Луцьк і Ковель-Луцьк (хоча ні, ночують електропотяги в Луцьку напроти вокзалу, стоячи лоб в лоб і зрозуміло чому (ну добре, поясню чому, а то знову цікаві гіпотези виникнуть -- на ранок електрички, що ночували в зонах відстою будуть без вікон, розфарбовані як фантики і з демонтованим підвагонним обладнанням)). Оборот потягів розраховується на те, щоб ТО і екіпіровку вони проходили (бажано) в рідних депо, там, де вони приписані. Тому часу на це в наших електричок вистачає, хоча після того, як згоріла в наслідок зіткнення на переїзді з вантажівкою ЕР9п-294 поблизу тих же Ківерець 01.12.2012р. з цим часом буде сутужно, бо тепер всі потяги будуть в роботі. Ви не задумувались, чому в Ковелі не відкривають електровозних цех? Адже електрифікація там давно панує, більше 10 років... Це затратно, лишнє і просто нерозумно. Електровозний цех є в Здолбунові і досить на цю ділянку. Ківерці ближче розташовані до Здолбунова і відкривати оборотне депо МВРС в Ківерцях і робити привязку до РПЧ-3 як мінімум недоцільно. Бо всеодно потяги тут не завісають, простоюють може пару годин, але ж всеодно в сполученні зі Здолбуновом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Sniper

добре ,а як те місце в Ківецях називаеться ,

там сидить черговий ,якійсь начальник і машиністи являються саме туди і звідти ходять міряти тиск.

і заявки на локомотиви носятся також туди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

как будет возможность, я эти размышления машиниста, о Киверцах,о депо,о бумажных пшиках.... передам лично на станцию Киверцы.Главному!!!

а там и увидим,не слишком ли машинист,или кто он там,умён в своей работе.

это интернет,детка,его читают,иногда и другие люди :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

саме туди і звідти ходять міряти тиск.

Ви маєте на увазі артеріальний тиск? Якщо так, то це будинок лок.бригад. Місце, де машиністи в обовязковому порядку відпочивають, харчуються, проходять перед/після робочий медогляд... Це такий собі ніби дитячий садочок для дорослих, класне місце доречі -- там є затишні спальні, кухні, санвузли, медпункт... одним словом все, для ретельного і бережного ставлення до машиніста (возяться наче з дитиною))) ). Але з такими умовами найближчий такий будинок теж у Здолбунові і Ковелі. (Я не кажу, що в Ківецях його нема... я кажу, що ТАКОГО рівня там нема). також в купі з цим взяте там пункт ДСП (диспетчерські служби).

Для ГЕТТО... Думаю що пані Ольга, Балик Ольга (це щоб Ти довго не шукав на "станции Киверцы.Главного"), начальник станції, сама розбереться, де в неї шо розташоване, в якому стані, і тд і тп. Але навіть начальник станції не в силах створювати/скорочувати підрозділи, реєструвати, затверджувати, змінювати.... Все вирішує дерекція залізниці, у Львові і дистанції у Рівному. Начальник станції -- це такий собі наглядач, дєтка :0151:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Sniper

ти напевно дійсно маєш погане уявлення про станцію Ківерці ,Балик вже років 5 як на пенсії,якщо не більше.

будинок локомотивних бригад колись був в Ківерцях ,

там вже років 20 як зробили квартири і живуть там зараз колишні машиністи .

в Ківерцях начальник станції відповідає за грузову роботу , а наглядачом виступає начальник вокзалу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...