Перейти до змісту

З 27.09.2012 вводять новий потяг Луцьк-Львів


swen1989

Рекомендовані повідомлення

нда... з моїм ростом 192см буде напряг(

планую наступної п'ятниці протестувати його дорогою Львів - Луцьк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 180
  • Створено
  • Остання відповідь

нда... з моїм ростом 192см буде напряг(

планую наступної п'ятниці протестувати його дорогою Львів - Луцьк.

Не забудь нам тут розповісти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні купив квиток на Львів-Луцьк.

В білеті час відправлення 17:07, прибуття 19:56.

Вартість, по студентському - 23,62грн, тобто повна вартість квитка - 47,24грн.

В мене третє місце :horse:

Ну от, про сервіс/комфорт/точність розкладу відпишу коли доберусь додому )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пишіть як сервіс і як добиратись, хочу ним прокататись до львова.

Barugan винайшов машину часу і пише нам з майбутнього?))

З 27.09.2012 вводять новий потяг Луцьк-Львів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пишу с места собитІя....:) їде 3год....ну там 5хв менше... Трамвай це бомба, це якщо порівнювати з нашими дизельками..... Жаль що під Луцьком плентається(у Вол.обл)...але за автобус швидше 100процЕнтов!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки там місць? Чи не получиться з часом що квиток на нього не можна буде купити? Якщо він так дійсно швидко йде ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чесно бачив там 70 якесь...може е і 90, як пише, незнаю....коли студенти просікуть, то в пятницю і неділю напено сісти буде проблематично......а так, толкова штука.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Barugan, вільні місця були?

Трохи напрягтись треба шоб попасти на даний потяг - білети розкуповуються швидко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Білети на неділю в дві сторони у кармані)) Потім обовязково відпишуся.

На рахунок кількості місць то на сайті УЗ планування потягу:

ca2f4a29b949.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зі Львова їхала паро чоловік....:( ще ніхто сильно добре не в курсах про нього.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зі Львова до Луцька 27 вересня у перший рейс виїхав рейковий автобус.

Автобус вміщає 96 пасажирів і курсуватиме щодня.

У дорозі він перебуватиме 2,5 години. Вартість квитка, за словами начальник ДТГО "Львівська залізниця" Богдана Піха, є меншою, аніж на звичайний рейсовий автобус.

Вартість квитка складає 50 гривень. Тут діятимуть знижки для студентів.

Начальник Львівської залізниці прогнозує, що рейковий автобус матиме попит. І хоч у четвер, 27 вересня автобус виїхав у перший рейс з десятком пасажирів, в поїздку уже наступного дня квитки придбали 40 осіб.

Рейковий автобус буде відправлятися зі Львова о 17:07, а прибуватиме до Луцька о 19:53. З Луцька рейковий автобус виїжджатиме о 6:22, а прибуватиме -- о 9:08.

Львівська залізниця у 2006 році придбала два рейкові автобуси польського виробництва. Тоді вартість кожного з них складала 1,241 мільйона євро. Зараз такий автобус коштує близько 2 мільйонів євро. До цього часу рейковий автобус курсував на маршрутах до Тернополя й Ковеля.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Слухайте, хто небуть може толком пояснити що ж це таке - рейковий автобус. Чим він відрізняється від електрички чи дизель-поїзда?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Слухайте, хто небуть може толком пояснити що ж це таке - рейковий автобус. Чим він відрізняється від електрички чи дизель-поїзда?

Рейковий автобус являє собою моторний вагон, оснащенний двома кабінами машиніста. Із обох сторін кожен вагон оснащений двома дверима із висувними східцями для посадки із низьких платформ. Силова установка розміщена під підлогою рейкового автобуса. Силова установка (PowerPack) раніх екземплярів (до 620М-004) складається із дизельного двигуна MTU 6R183TD13H, гідропередачі Voith Tr211re3 і системи охолодження фірми BEHR. На наступних екземплярах використовується силова установка PesaPack, створена Німецькою фірмою Voith Turbo. До її складу входять: дизельний двигун MAN D2876 LUE 623, гідропередача Voith Tr211re4 і система охолодження фірми Voith Turbo. Потужність силової установки — 385 кВт (до 620М-004 — 315 кВт). Конструкційна швидкість - 120 км/год. Кількість місць для сидіння: 95. Загальна кількість місць: 110. Для оздоблення салону використанні полімерні матеріали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну что, принимаю пари: как вы думаете, через какое время этот "автобус" угробят - порежут сидения, побьют окна, обоссут и обблюют?

1.Неделя

2.Месяц

4.Год

:)

Думаю, десь півроку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У перший рейс урочисто відправили рейковий автобус за маршрутом Львів-Луцьк

Учора, 27 вересня, на головному вокзалі станції Львів у перший рейс за маршрутом Львів-Луцьк урочисто відправили рейковий автобус. Щасливої дороги пасажирам побажали начальник Львівської залізниці Богдан Піх, голова Львівської облдержадміністрації Михайло Костюк та голова Волинської облдержадміністрації Борис Клімчук.

Під час урочистостей начальник Львівської залізниці Богдан Піх сказав: «Запуск рейкового автобуса до Луцька – це вагомий крок до покращення залізничного сполучення між важливими транспортними точками на карті України. Це, без сумніву, хороший подарунок для волинян. Більше того, вже за тиждень-два ми введемо в експлуатацію і реконструйований вокзал у Луцьку. Ця подія стане ще одним кроком до підвищення рівня комфорту і покращення рівня обслуговування для наших пасажирів».

IMG_85.jpg

Довідково. Регіональний поїзд №802/801 Львів–Луцьк–Львів курсуватиме щоденно крім вівторка та середи. Здійснюватиметься курсування складом рейкового автобуса РА-620М.

Розклад руху:

Поїзд №802 Львів – Луцьк

Відправлення зі Львова о 17.07, прибуття до Луцька о 19.53.

Поїзд №801 Луцьк – Львів

Відправлення з Луцька о 6.22, прибуття до Львова о 9.08.

Попередній продаж проїзних документів розпочинається за 10 діб та проводиться виключно у залізничних касах. Вартість проїзду у рейковому автобусі за маршрутом Львів-Луцьк становитиме 55 грн.

Два рейкових автобуси РА-620М виробництва АТ «Песа Бидгощ» (PESA Bydgoszcz SA) (Польща) Львівська залізниця закупила у 2006 році. На час закупівлі один поїзд коштував 1 млн 241 тис. євро. Сьогодні такий автобус коштує близько двох мільйонів євро. Рухомий склад приписано у моторвагонному депо Здолбунів. Термін служби рейкових автобусів – 25 років.

Укрзалізниця

ВІн ще куплений у 2006 році.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну что, принимаю пари: как вы думаете, через какое время этот "автобус" угробят - порежут сидения, побьют окна, обоссут и обблюют?

1.Неделя

2.Месяц

3.Год

:)

В автобусі здається є охорона + провідниця. Все як на долоні,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прибув я на цьому рейковому автобусі трамваї в Луцьк. Враження різні, але позитивні переважають)

І так, почнемо з плюсів: Вартість квитка 23.68 грн Львів - Луцьк. По приїзду в Луцьк купив одразу квиток на понеділок (1 жовтня) на Луцьк - Львів, ціна 19:58 грн, що ще дешевше! Підозрюю що через різну вартість станційного збору і не рибальський день проїзду.) Ціни з урхуванням студентського квитка. Нагадую, автобус біля 56 грн.

Далі, час в дорозі - 2 год 49 хв. Рушили ми о 17:09, а прибули о 19:58. Найшвидший автобус в дорозі 3 год - 3 год 15хв. Відправляється о 07:00 ранку))

Підсумуємо плюси:

- швидко

- дешево

- дуже тихо! для розмови голос підвищувати не потрібно.

- вмикали іноді кондиціонер, дівчата аж светри/курточки понакидали (

- немає зупинок

- немає циган і толкучки (стоячих мість)

Мінуси:

- сидіння тверді, вузькі і мало містя для ніг. для мого зросту і моїх плечей - плачевно.( Сидіння просто обтянуті тканиною, за поїздку 5та точка стає німою))

- немає шторок на вікнах, мені майже всю дорогу ліпило сонце в обличчя. здавалось дріб'язок, але мінус.

- знову ж, мало містя для ніг, коли сидиш на спарених 3х місних сидіннях і навпроти тебе такі ж..ноги з вашим сусідом навпроти переплітаються, німіють, до сумки не доберешся....жах!

- в районі Радехова не рівна колія, і час від часу хитає в різні боки... не приємно( Така ж ситуація під Луцьком, але це похитування супроводжується "колійною симфонією")) Хто уважний, той зрозуміє.

Це інформація для роздумів всіх читачів, в кожного свої рамки і потреби які в них намагаються втулити)

Моє, сугубо, враження залишається таким: за такі гроші і такий час мені все подобається і всьому я радий) Ще б в зимку щоб тепло було...)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...