Перейти до змісту

З 27.09.2012 вводять новий потяг Луцьк-Львів


swen1989

Рекомендовані повідомлення

Пишу прямо з цього автобуса, сидячі на цій "табуретці зі спинкою', Почнемо

Плюси:

Великим плюсом є те що він не зупиняється;

Дуже тихий(порівняно з електричками)

Не трясе(можна спертись на вікно і головою битись не будеш =D)

Ну і звичайно час у дорозі і ціна (23 грн по студенському)

Тепер мінуси:

як на мене то їде він не на багато швидше від електрички

Дуже, ну просто дуууже не комфортні сидіння, спина затікає, людині з ростом >180 буде мало місця, ноги також затікають

Подрімати майже не можливо, нема куди голово схилити, спинкі на сидіннях ницькі то на них не покласти.

Ну і з мінусів вроді все )

Але за такі гроші, мене все влаштовує =D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 180
  • Створено
  • Остання відповідь

Пишу прямо з цього автобуса, сидячі на цій "табуретці зі спинкою', Почнемо

Але за такі гроші, мене все влаштовує =D

Там здається ще є перший клас - а там як?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там здається ще є перший клас - а там як?

Наскільки я зрозумів там лише один вагон. Саме тому він і називається рейковим АВТОБУСОМ. Хто їздив - відпишіться чи це так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тепер мінуси:

як на мене то їде він не на багато швидше від електрички

Ну якщо для тебе 3 години проти 5 це не швидше... тоді не знаю, не їзди додому)

Наскільки я зрозумів там лише один вагон. Саме тому він і називається рейковим АВТОБУСОМ. Хто їздив - відпишіться чи це так?

Вірно, там один вагон, так же як і один клас.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пишу прямо з цього автобуса, сидячі на цій "табуретці зі спинкою',

Тепер мінуси:

як на мене то їде він не на багато швидше від електрички

Де конкретно Ви їдете (їхали)? Якщо Вас стурбувала низька швидкість руху саме на ділянці Луцьк-Горохів (а по часу написання Вашого повідомлення я розумію, шо саме так і є) то я скажу Вам, що ніякий залізничний рухомий склад ніколи швидше тут не проїхав і не проїде... нажаль... Причина -- малі радіуси кривих. Долати їх з більшою швидкістю буде небезпечно -- відцентрова сила може викинути рухомий засіб з повороту.

А вчора, доречі, їхала не четверта машина, а третя (логічно, шо Ви, Vasa2 зараз нею і їдете (їхали) ), ось вона -- http://trainpix.org/photo/39329/

Щодо стану машин і ставлення до них пасажирами, то скажу, що вони експлуатуються вже більше 10 років на наших залізницях. 620М-003 і 620М-004 на Львівській 6 років в експлуатації. Я мав можливість проїхатися рейковим автобусом (620М-002) 8 років назад і 2 роки назад. Тобто 6 років експлуатації -- салон фактично в тому ж стані, помітний легкий косметичний ремонт -- перешито покриття сидінь, появилися шторки на вікнах. Решта все як було -- у доброму стані.

Доречі про сидіння... У більшості транспорту громадського користування крісла виконані навмисно так, щоб людина в них не заснула.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їхав сьогодні у Львів і назад до Луцька, все сподобалося окрім сидінь, відстань між сидіннями як на мене доволі мала, а враховуючи те, що рейковий автобус долає відстань менше ніж за 3 год. це не може не радувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Набрав довідку. повідомили, що з Луцька поїзд їздить крім середи і четверга, а не вівторок - середа, як на сайті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо точніше - то він не їздить в вівторок/середу зі Львова і в середу/четвер з Луцька

Принаймні так сказали в касі.

Катався 2 рази. Про сидіння і комфорт вже багато писали тому просто оцінку свою поставлю - лайняно.

Обидва рази попадав в потяг з одним туалетом посередині, а на сайті викладена схема вагона з двома туалетами, тому невідповідність місць гарантована.

Рекомендую не купувати квитки підряд як всі - будете давитися в толпі. Потрібно називати самому місця. Помічено що самі кльові то 55-58, 65-68, 75-78 - це 4 крісла 2х2 повернуті обличчям одні до одних. І головне в другі половині потяга вільно бо люди пресуються в першій.

Самі козирні 87-92 - це остання шістка 3х3. Якщо потяг не запресований вщент - то будете там сидіти саменькі :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мда той самий Богдан тільки на рельсах )) в нас для людей толком нічого не можуть зробити, так можна було вцепити і ще один вагончик :)

а рейковий автобус це думаю супер варінт, накрити ще б його вайфаєм, і пустити більше таких автобусів :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По роботі мушу їздити маршрутками у Львів 1-2 рази в квартал.

На фоні них потяг - просто супер. Сів відразу в кінець вагону, де одні вільні місця. Протягом 30 хвилин їзди туда підтягнулись інші пасажири, але в цілому було набагато вільніше ніж там де всі сиділи по квитках.

Іде плавно і дуже тихо, можна сказати пливе. І ніякі жорсткі сидіння не можуть перебити мого захвату. Тим більше завжди можна встати і пройтися по вагону, чого в маршрутці не зробиш.

Шкода тільки що два робочих дня в тиждень він постійно пропускає, бо їздити мені треба лише по буднях.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо я правильно зрозумів, то коли приперло відкласти личинку, не доведи ...., то весь вагон супроводжує тебе поглядом, а потім зустрічає аплодисментами?!?!?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обов"язково підтримаю! А потім ще й скаржитись почну за те, що зупиняється він у Луцьку sarcasm.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я тут при чём? просто перепостил тему с местного форума :)

а шо не так? :)

имею ведь право обнародовать желание земляков, хиба не? :)

тем более, что депо в Киверцах, тоесть, он всё равно выезжает и приезжает не из Луцка, вот и вся песня

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ах, я же забыл о нашем менталитете. Как же так!!?? Какие то киверцовские заранее заняли самые лучшие места!!! а нам, луцким, приходится быть только вторыми!! пичаль и беда.

:(

умные поймут, о чём я, а другие.. опять на нычку минуснут пост,думая, что автора не видно никому :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тем более, что депо в Киверцах,

відколи це в Ківерцях депо появилося? 620М наші приписки РПЧ-7 Здолбунів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Sniper, аби люди зі здолбунова не побачили і не створили нову тему :D

Здолбунівці хочуть щоб рейковий автобус "Луцьк-Львів" офіційно прибував та відправлявся з Здолбунова (ПІДТРИМАЙТЕ ІНІЦІАТИВУ)
і так до Жмеринки))

..хотів сьогодні взяти білет на завтра(п'ятницю) - херас2, нема.

З нашим народом треба брати рівно за 10 днів 0 год 0хв 0с (як зазначено в умовах продажу kвитків)

Популярним стає помаленьку. Згадується, як хтось кидав ссилку на газету , де писали, що даний поїзд є непопулярним. Ну, ну...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ах, я же забыл о нашем менталитете. Как же так!!?? Какие то киверцовские заранее заняли самые лучшие места!!! а нам, луцким, приходится быть только вторыми!! пичаль и беда. :( умные поймут, о чём я, а другие.. опять на нычку минуснут пост,думая, что автора не видно никому :D
Гетто, якщо ти "яркій уполномочєний прєдставітєль Ківерєц", то "луцьким", гадаю, аніскільки не "пічаль і біда"...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

особисто бачив сабж,котрий повільно рухався по станції Ківерці, близько о 20 год.

Запитання: куди він міг рухатись в цей час, і з такою швидкістю?

я проживаю поряд з жд коліями більш ніж 30 років, тому можу впевнено сказати, він їхав в депо. можливо ви цього не знали? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

повторяю,для особо... я просто перепостил ссылку, чисто из собственной инициативы. не более,а стёб, он всегда будет выше глупости :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

особисто бачив сабж,котрий повільно рухався по станції Ківерці, близько о 20 год.

Ви 620М маєте на увазі? Якщо так, то це спостерігається щовечора? І куди він заїжджає, чи рухається -- ближче по стороні вокзалу, чи протилежній стороні? Кажучи про депо в принципі Гетто в такому разі має рацію (але депо у Ківерцях немає). Я постараюсь пояснити що саме відбувається, тобто причина появи 620м в Ківерцях. Отже... рейковий автобус -- то Вам не старий рижський електропоїзд чи вантажний вагон, його вартість становить мільйони гривень. Отже наніч "Укрзалізниця" вбачає за доцільне ставити 620М на закриту територію, що охороняється, щось по типу автостоянки, і правильно робить. В Луцьку таких територій назбирається з десяток, є навіть будівлі, в які заходить колія, але то все промислові території підприємств ("Пакко", "ЗахідСталь", "NORD (мясокомбінат)", комбікормовий завод, ......) і із зрозумілих причин автобус там ставити ніхто не буде (кому ці причини не зрозумілі -- напишіть, я поясню). Тому рейковий автобус відганяють у Ківерці, там є закрита територія ПЧ-19 (це напроти вокзалу, трохи в сторону Ковеля) і закрита територія ЕЧ (по стороні вокзалу зліва), там навіть "гаражна будівля" є (на мові ЖД -- стійло або цех), щоправда 620м по довжині туди не влізе, будівля розрахована під мотрису АДМ-1. От на одну із цих територій і відганяють автобус із Луцька наніч. Але я небачу сенсу робити сполучення Ківерці-Львів о цій порі. Але як я вже раніше казав -- є сенс пускати декілька рейсів на добу. Отоді Ківерці треба було б включити в сполучення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...