Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
11 годин тому, Ukrainec сказано:

Тоді поясни, в реаліях ЛПЕ нах тоді тримати в штаті купу невмотивованого допоміжного персоналу на ставці послуги яких можна отримати як аутсорсинг?

Можна. Але не завжди і у всіх випадках.

Я сам в свій час обслуговував ЛПЕ якраз в аутсорсі. У них було 10-20 компів. І за ними не дивився НІХТО.  Це була повна срака.

Ні тобі впорядкованої бази, нічого. Про бекапи тої ж 1С я взагалі мовчу. Почав щось робити впорядковувати. А потім я з аутсорсингової фірми пішов.

Тепер парк машин явно поярчє, принтерів майже в кожному кабінеті. 1с 7 /8 , медки там всякі іт.

 

Крім того, обслуговування по аутсорсу виходило майже стільки ж, скільки тримати адміна в штаті. та й у кол.договорі прописано чітко і ясно, що має бути інженер, який буде усю комп техніку і мережу обслуговувати.

 

10 годин тому, Ukrainec сказано:

бо в таких КП як  ЛПЕ там є кого дозавантажувати суміжними спеціальностями і штат можна сміливо ділити на 3 :) 

Я хочу на це глянути, як люди будуть працювати по 16-18 годин на добу.

Ти просто специфікі ніфіга не в курсі. О ті все. В тебе кругом проста математика, 45 тролейбусів, 450 чол = розділив і все. герой на!

А те, що підстанціїї цілодобово працюють і бригада вночі готова по 1-му дзвінку виїхати на ремонт контактної мережі ти ж не чув.

І те, що вночі проводять планові і позапланові ремонти тролейбусів. І те, що ввечері мийка працює, до 1-ї ночі, бо останній тролейбус заїжджає о 24,00

Але що я тобі розповідаю, ти ж готовий звільнити всіх і набрати нових, і вони будуть працювати по 12-16 год / добу за ЗП вдвічі більшу.

 

  • +1 2
Опубліковано
8 годин тому, Ukrainec сказано:

ці функції  довантажують комусь як сумісництво в пп. середнього рівня.

не проканає.

у нас є 6 типів тролейбусів, (по електроустаткуванню) і не кожен водій має право сісти на інший тип.

стосовно адміна, то хєровий той адмін, який 8 годин в день зайнятий роботою, Це свідчить по те, що у нього ніхєра в його роботі не робить.

В хорошого адміна зроблено і автоматизовано все по максимум.

То є спеціфіка роботи.

Це касир 8 годин сидить за касою.  Чи оператор 8 годин за стрічкою конвеєра.

 

А і ще, по законам нашим, Українським. Тобто по нормам санстанції.

при роботі за ПК ОБОВ'ЗКОВО 10-15 хв перерви - щогодини.

 

Опубліковано
Щойно, Dim@ сказано:

Ну явно не для того, щоб на борді посидіти.^_^

А це я для себе сам вже вирішую. Гуляти по території чи сидіти на Борді / ОВерах / 4PDA чи інших однокласниках.

 

Суть зводиться не до того. @Savage правильно сказав.  Є чіткі обов'язки які повинні бути виконані. Є поставлені задачі, які повинні бути виконані.

При умові виконання задач і обов'язків - я ідеальний працівник.

Якщо ж я не справляюся з обов'язками то одне. Із задачами інше.

Якщо із тим і тим не справляюся - мене не повинно бути на підприємстві.

(під я / мене мається на увазі будь-який працівник підприємства)

 

Я працював в одній приватній структурі, де шефу, було абсолютно монопенісуально, де знаходяться його працівники, головне - щоб поставлені задачі були виконані.  І виконані вчасно.

А потім на іншій фірмі (де я обслуговував аутсорсно ЛПЕ) - було все з точністю до навпаки!

Бо оплата праці була погодинна. За фактично зроблену роботу. 

Приклад  

 

ЛПЕ -витрачено 4 год. З яких 45хв дорога туди і назад.

Було зроблено :

1 - ,,,, 30 хв

2 - ,,,,  20 хв

,,,,

8 - ,,,,, 1 год.

Підприємство "роги та копита" м.К-Каширський.

Дорога туди і назад 6 год.

Зрпоблено:

1 - ,,,,,, 1 год

2- ,,,,, 1 год.

 

В таких умовах можна говорити про 8 годин.

Hide  

Звісно, якщо грамотний керівник, розуміє, що адмін у нього 25-30% часу не настільки зайнятий, то може навантажити й іншими задачами. Вписати в посадову, або просто доплачувати за роботу, що не входить в посадову.

Хоча і це проходили. Коли приходиш до директора і просиш більше ЗП в обмін на більше роботи. Отримуєш "Я подумаю".  І думає досі. Уже 7 років. (ги-ги)

 

  • +1 1
Опубліковано
18 годин тому, Ukrainec сказано:

результативність їхньої роботи становить 500% від тих, що займалися цим по штату.

Зараз веду переговори (формую технічне завдання) ще для однієї компанії, тому досвід знаєш таки в цьому є.

якщо ще і переговорний процес про залучення аутсорсерів віддати в аутсорсінг - результати будуть ще кращі

 

  • +1 2
  • 2 тижня потому...
Опубліковано
2 годин тому, ursa сказано:

Не вижу в салонах вообще...

Я ж написав. Поки не активний. призупинили процес.

Міська рада/влада хоче щось іншакше.

Опубліковано
В 03.07.2017 at 11:40, Zheny@ сказал:

Я ж написав. Поки не активний. призупинили процес.

Міська рада/влада хоче щось іншакше.

Новий отмив грошей з держ бюджету придумали

Опубліковано

Пуц каже що він єдиний.

Ліщину навіть не бачив і не знаю.

Як і Грицанчука.

 

Там реальна жесть намічається :)

 

А  чо, 150 000 000 має зайти на тролі. раптом обломиться десь щось комусь:)

Опубліковано

Він не директор. Він лише в.о. директора. Замість головно інженера. з правом підпису.  Спеціально під нього посаду ввели різко. Зміни в штатний розпис внесли!

Наразі проходить конкурс.

В конкурсі вже беруть участь 2 чоловіка.  Але якщо вже Аверс сказав, що Пуц директор - тому й доля конкурсу уже вирішена.

Що помінялося в суспільстві?  Демократія різко настала?

Як було так і лишилося.  ВСЕ для замилювання очей. 

 

Опубліковано

Підстав для звільнення Ігоря Грицюка дві - заява первинної профспілкової організації вільної профспілки залізничників України КП "Луцьке підприємство електротранспорту" від 06.06.2017 та лист Міністерства інфраструктури України від 21.06.2017 № 5912/10/10-17.
Однак, як виявилося, у первинній організації цієї профспілки аж три працівники ЛПЕ - 
Ігор Гриненко, Оксана Владичко і Андрій Черчик. Також на підприємстві діє інша профспілка, яка налічує приблизно 100 учасників. Загалом ж працівників на ЛПЕ - понад 400 осіб.
Також варто відзначити, що Андрій Черчик - відома серед луцьких транспортників людина. Він завів у Facebook "неофіційну" сторінку ЛПЕ, через яку критикував директора підприємства. Крім того він тривалий час судиться з депо через несправедливе, на думку Черчика, звільнення. 
Станом на 1 червня він виграв апеляцію і директор виконав рішення суду, поновивши Черчика. Водночас 2 червня ЛПЕ подало касаційну скаргу на це рішення.
Важливо зауважити, що більшість дій Черчика висвітлюють ЗМІ, які входять до медіа-пулу волинського "УКРОПу". Схоже, й не дивно, що саме на звернення профспілки Черчика опирається Ігор Поліщук у рішенні про звільнення Грицюка. 
У кулуарах міської ради давно говорять про те, що "УКРОП" бажає бачити на цій посаді свою людину, а не Грицюка, який працював з командою Миколи Романюка.
Щодо другого документу, лист Міністерства інфраструктури, то й в цьому випадку є непорозуміння. А саме - того ж дня, коли про лист-погодження звільнення повідомив Ігор Поліщук, депутат Алла Надточій з "Самопомочі" поінформувала громадськість, що в Мінінфраструктури скасували лист і надіслали новий, де не погоджують звільнення Грицюка.
http://www.volynpost.com/news/92342-polischuk-zvilnyv-dyrektora-lpe-keruyuchys-lystom-profspilky-z-3-h-lyudej

 

Опубліковано
26 хвилин тому, Ivanna сказано:

депутат Алла Надточій з "Самопомочі" поінформувала громадськість, що в Мінінфраструктури скасували лист і надіслали новий, де не погоджують звільнення Грицюка.

цей лист?

 

Показати прихований контент  

original-img_20170629_wa0000.jpg

Hide  

Це не лист. Це, вибачте, собаче лайно.

Хочете сказати, що це офіційний документ?  без вихідного номера? без жодної печатки?

Чи може секретарі міністерства інфраструктури діловодство не вчили?

Я вас благаю.

Щодо Черчика і його профспілки, то все не так однозначно. (і там не 3 людини а більше, з рештою, все було законно)

Черчик був  неугодний, бо організував страйккомітет, ще при Домбіку. І якби не той страйк, то і далі б була заборгованість по ЗП у кілька місяців. І видавали б ту ЗП частинками по 500-1000  грн, після письмової заяви.  ще й питання задавалися "А для чого ?"

Ну і  з рештою, кому потрібен бунтар на підприємстві?

 

 

Опубліковано
7 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Женя, куди нести заяву?

Міськрада. Це вони оголосили.

 

Про це йшлося у минулому випуску "Луцького Замку"/

невеличка замітка.

Опубліковано

Як би там працівники не підтримували Пуца, але я щось не дуже бачу, що він може зробити для розвитку підприємства, як директор. Він може нормалізувати атмосферу всередині колективу, але щодо впровадження інновацій, то навряд чи це підходяща кандидатура. І як би я не любив Домбіка, але він все-таки багато чого зробив у цьому напрямку. Все-таки у нього був сучасний підхід до вирішення проблем, а в Пуца, боюсь, совкові методи. Зрештою, якщо Пуц має підтримку міськради, то це вже ліпше. Але знову ж таки, коли відбудуться вибори і переможе хтось із опозиціонерів, знову почнуться чвари...

  • +1 2
Опубліковано
2 хвилин тому, TFA сказано:

Він може нормалізувати атмосферу всередині колективу, але щодо впровадження інновацій, то навряд чи це підходяща кандидатура. І як би я не любив Домбіка, але він все-таки багато чого зробив у цьому напрямку. Все-таки у нього був сучасний підхід до вирішення проблем, а в Пуца, боюсь, совкові методи.

Погоджуся. Домбік сучасний дядько. і Підхід до керування сучасніший. ну і він був економіст, бухгалтер. В цифрах плавав - як риба у воді.

Грицюк, якби не поліз у політику, був би також хорошим директором.

З рештою, його інноваційним підходом він і подобався.

Звісно, далеко не всі методи були інноваційними, були типово совкові.

Було і самодурство. Не без того.

Після спілкування із нинішнім "очільником", залишився не дуже приємний осад.  Склалося враження, що інновацій і новинок  на підприємстві - не буде.

Від слова  НІКОЛИ.

Хіба, Як казали - скажуть у міськраді робити  - буде.

 

  • +1 1
Опубліковано
10 часов назад, Zheny@ сказал:

цей лист?

 

Показати прихований контент

original-img_20170629_wa0000.jpg

Hide

Це не лист. Це, вибачте, собаче лайно.

Хочете сказати, що це офіційний документ?  без вихідного номера? без жодної печатки?

Чи може секретарі міністерства інфраструктури діловодство не вчили?

Я вас благаю.

Нам, простим пасажирам, вміст листа журналізди ВолиньПост не показували. Можу тільки подякувати за оприлюднення та за допомогу в тому, щоб орієнтуватися в подіях на ЛПЕ.

Опубліковано

На ЛПЕ є 24 старих тролейбуси, які можна відремонтувати

Новопризначений керівник Луцького підприємства електротранспорту переконаний, що два десятки тролейбусів можна відремонтувати й випустити на маршрути.

У коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини виконувач обов’язків директора ЛПЕ Володимир Пуц розповів, що в ДЕПО стоїть 24 тролейбуси, які можна привести до ладу.

«Вартість капремонту однієї машини приблизно 200-250 тисяч гривень, але це буде вже готовий транспорт з нормальним салоном», - зазначив Пуц.

Та додав, що сьогодні на лінії виїжджають 42 тролейбуси.

 

Окрім цього, в Луцькій міській раді вирішують питання закупівлі нових тролейбусів.

«Ми працюємо у цьому напрямку. Цьогоріч почне діяти проект пільгового кредитування, відповідно до якого Луцьк отримає 30 нових низькопідлогових тролейбусів і відбудеться добудова контактної мережі в районі вулиць Окружної та Станіславського. Це дозволить на 70% звільнити центральні вулиці від автобусів із двигунами внутрішнього згорання. Частка перевезень в електротранспорті має збільшитися, адже це екологічний вид перевезень, та й більш комфортний», - пояснив радник Луцького міського голови, депутат міськради Ігор Поліщук.

 

https://www.volynnews.com/news/auto/na-lpe-ye-24-starykh-troleybusy-iaki-mozhna-vidremontuvaty/

Опубліковано
On 14.07.2017 at 14:02, TFA сказано:

«Вартість капремонту однієї машини приблизно 200-250 тисяч гривень, але це буде вже готовий транспорт з нормальним салоном»,

натомість в Гдині чекають 10 низькополих Єльча (чи то навіть Мерса) (типу 234 / 235)

Які із розмитненням виходять дешевше.

І вони явно зручніші, тихіші і т.д.

 

Але нє  - потрібно займатися некрпомантією. Викопувати рештки динозаврів і намагатися їх оживити.

маразм.

 

  • +1 5
Опубліковано

Я все-таки за капремонт ЗіУ з модернізацією салона і оснащенням безшумним статиком. Зробили кузов, машина тиха і не гірша за б/ушного Єльча.

235-й Мерс вже реве за кілометр. 234 їздить завдяки водію (хоча теж свого часу кілька раз стояв), дали б наїздникам, або студентам - вже стояв би точно. А щодо електронних машин, не зайве буде нагадати, що вже рік стоїть 220 під парканом, 227 пару місяців і вже 228 приїхав (не знаю з чим, але раз його не чіпають, значить щось з електронікою). Тому якщо не вміють обслуговувати, краще хай ЗіУ роблять, вони неприхотливі і надійніші, не такі делікатні до морозу + запчастини легко можна дістати.

  • +1 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...