Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
11 хвилин тому, CosmoPilot сказано:

розвалюється ще через те, що кожен добре розрізняє "свою" і "надлишкову" роботу (за останню він, звісно, не горить бажанням братись)

от ти розумний, як я подивлюся.

А елементарних речей не збагнеш ніяк.

Зазвичай, коли ти берешся за додаткову роботу, бо попросило керівництво.  Обіцяли оплатити - оплатили.

2-й раз. 3-й.  А потім керівництво думає, а нафіга нам платити - впишемо в обов'язки, все одно ж робить ту роботу.

І тепер, коли ти не встигаєш робити те, що тобі дописали, чи не хочеш - тебе ще й накажуть штрафом, за те, що ти не виконуєш функціональних обов'язків.

Не стикався?  А я не раз!

Тому тепер ініціатива з моєї сторони проявляється вкрай обережно і вкрай неохоче.  Тому як я щойно сказав - ініціатива - ї*бе ініціатора.

Я краще ті години безоплатної роботи - проведу із сім'єю.  

 

 

 

 

  • +1 1
Опубліковано

в цій чи в сусідній темі про тролейбуси були користувачі занепокоєні та обурені порушеннями та станом тролейбусів.

не знаю чи викладали, сьогодні в 5-ці було оголошення, дєрзайтє

5927239ad0d5d__2017_05.25_135048.thumb.jpg.18d76b0c16217e49532b547ea0fa61fd.jpg

 

Опубліковано
On 24.05.2017 at 3:19 PM, vetalforever said:

Жень, є така штука, як ентузіазм, чув?  До чого тут феодал і навіщо хамити?

Він всім хамить. Не зважай. Дуже емоційний чувак.

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано
2 годин тому, vetalforever сказано:

Де можна записатися на екскурсію 11 червня на 235-тому?

мабуть в організаторів.

Опубліковано
4 часа назад, vetalforever сказал:

Де можна записатися на екскурсію 11 червня на 235-тому?

Для тих, хто бажає прийняти участь в екскурсії на тролейбусі Мерседес №235, яка відбудеться 11 червня 2017 року, пишіть мені особисті повідомлення.

Програма:

Початок о 10 год на вулиці Глушець біля входу в парк ім. Лесі Українки. Запланований маршрут (Гаразджа - Київський - КРЗ - Центр - Вересневе - Депо). Розрахована на 3 години. Орієнтовна вартість - 50-80 грн, в залежності від к-сті учасників. Після закінчення директор обіцяв екскурсію по депо.

 

  • +1 2
Опубліковано
1 час назад, Ukrainec сказал:

Шкода, не зможу взяти в ній участь, саме на цю дату.

Це разова акція чи буде проводитись періодично?

Акція разова. Це вже 5-та по рахунку. 

Перша була 21.04.2007, каталися на Шкоді 9тр #34

Друга - 2.05.2009 на Богдані Т501.10 #207

Третя - 7.04.2012 на Богдані Е231 #209

Четверта - 20.09.2014 на Єльчі М121Е #220.

Основна маса - приїжджі любителі електротранспорту, хоча місцеві теж долучалися. Під час поїздки робляться фотостопи на кінцевих переважно. Відбувається живе спілкування. 

Можливо ще колись організується щось подібне, але точно не ближчим часом.

Опубліковано

На карті онлайн з'явилися тролейбуси № 215 і 228 (останній після ремонту). Але основна претензія - надто багато заглючених - 152, 164, 178, 196, 209, 211, 221, 224, 226, 228(в перший же день заглючив)... Щойно глянув, 215-й теж заглючив...

Опубліковано
On 5/25/2017 at 2:06 PM, Wrath said:

Інженер, глибоко знайомий зі специфікою виробництва, буде значно краще керувати підприємством, ніж якийсь абстрактний манагер у вакуумі, або прочій господарник.

напевно...
Навіть якщо відкинути той факт що головний інженер найбільше крав, то максимум – при його керуванні тролейбуси будуть справні всі :)
Але ніякого прибутку, розвитку, перспектив не буде і близько бо він не знає що то таке і тим більше – як його досягти.

Та сперечатися не буду, вам воно звичайно видніше :)

 

  • +1 1
Опубліковано

Напевно не часто але тут я з тобою погоджусь, головна ціль не справні комфортні тролейбуси, високі ЗП, а отримання прибутку. В даному випадку про прибутки мова не йде апріорі, тут головне мінімізувати витрати. 

комфортні справні тролейбуси і високі ЗП це лише одині з часткових факторів для досягнення цілі.

І якиий би не був суперський-управлінецьна місці директора з яким би не був мисленням якщо він один, то ніц не буде, а команду на старті при вихідних нинішніх умовах "скувати" буде ой як не просто. 

Соромітник, дирехтором в них побуть не хош?

 

Опубліковано
2 хвилин тому, Ukrainec сказано:

а команду на старті при вихідних нинішніх умовах "скувати" буде ой як не просто.

команда є. Працювати пропало бажання, особливо коли всі твої старання розбиваються об стіну не розуміння.

Або інших причин.

Опубліковано
4 хвилин тому, Zheny@ сказано:

команда є. Працювати пропало бажання, особливо коли всі твої старання розбиваються об стіну не розуміння.

Або інших причин.

Женя, пробач; хоч ображайся, але ти теж совок. Не харкордний правда, але так, трішечки, мальоха є. ;)

  • +1 3
Опубліковано
Щойно, Ukrainec сказано:

Женя, пробач, але ти теж совок. Не харкордний правда, але так, трішечки, мальоха є.

Ну, тобі ж видніше.

 

Опубліковано
14 hours ago, Ukrainec said:

Соромітник, дирехтором в них побуть не хош?

Хіба заради швидкого бабла :) Але в мене немає ні відповідної освіти ні досвіду управління такими великими організаціями.
Перспективність підприємства та рівень зп запросто дозволяють знайти керівника, який потягне і розвине. Але ж... не з цією владою і не з цими людьми.

Опубліковано
3 годин тому, Dim@ сказано:

Одним лише рішенням можна було б звільнити місто від цих жовтих гробів на колесах, на користь екологічного транспорту.

- велосипеда?:blink:

Опубліковано
On 27.05.2017 at 22:30, Ukrainec сказано:

Напевно не часто але тут я з тобою погоджусь, головна ціль не справні комфортні тролейбуси, високі ЗП, а отримання прибутку.

Для таких категоричних тверджень слід, як мінімум, ознайомитись зі статутом підприємства.

Я його не читав (як скоріш за все і ти), тому висловлю припущення, що основною метою діяльності даного комунального підприємства є саме надання якісних та доступних послуг з міських перевезень електротранспортом. Звісно ж,  воно повинне бути рентабельним, але максимізація прибутку, заробленого на самих же співвласниках підприємства, вважаю, не може і не повинно бути ключовою ціллю.

  • +1 3
Опубліковано
1 година тому, Wrath сказано:

Для таких категоричних тверджень слід, як мінімум, ознайомитись зі статутом підприємства.

Я його не читав (як скоріш за все і ти), тому висловлю припущення, що основною метою діяльності даного комунального підприємства є саме надання якісних та доступних послуг з міських перевезень електротранспортом. Звісно ж,  воно повинне бути рентабельним, але максимізація прибутку, заробленого на самих же співвласниках підприємства, вважаю, не може і не повинно бути ключовою ціллю.

Підозрюю таку лобуду могли записати в статут підприємства. :) 

Якщо якісних то якою ціною?  І яку ціну ви готові дати за якість? Які критерії якості?

Головний критерій якості це задоволення потреб споживачів, поміж всіх недоліків задоволений споживач не буде скаржитись, але разом з цим може і має право надавати поропозиції щодо покращення. Не задоволений буде скаржитись, натомість розчарований споживач піде до конкурента. 

Щодо прибутковості, возити платників податків ціною всіх надходжень від сплачених ними податків теж погодьтеся безглуздо (образно) :blink:

Забиті вщент маршрутки при вдвічі вищі вартості за проїзд про щось таки говорять :( 

І це дуже правильно буде, якщо заведуть культуру аналізу фідбеків

3 годин тому, Dim@ сказано:

Самоката

І та ілюзія, що тролейбус не дає викидів теж примарна, якщо він не газує в місті, то це не значить що викидів не існує. Адже ТЕЦ яка виробляє електроенергію, робить викиди в атмосферу мабуть більше ніж весь той дизельний транспорт міста. А про уранові могильники чули? Різниця лиш в тому, що ми цього безпосередньо не бачимо тому складається така ілюзія ;) 

  • +1 2
Опубліковано

 

5 годин тому, продавець111 сказано:

тролейбуса.він все сезоний транспорт

Я звичайно не хочу встрявати в спір, але велосипед теж

Опубліковано
1 hour ago, Wrath said:

Для таких категоричних тверджень слід, як мінімум, ознайомитись зі статутом підприємства.

Я його не читав (як скоріш за все і ти), тому висловлю припущення, що основною метою діяльності даного комунального підприємства є саме надання якісних та доступних послуг з міських перевезень електротранспортом. Звісно ж,  воно повинне бути рентабельним, але максимізація прибутку, заробленого на самих же співвласниках підприємства, вважаю, не може і не повинно бути ключовою ціллю.

Все вірно. У всьому світі громадський транспорт є дотаційним, бо виграють від цього ВСІ жителі міста (екологія, можливість пересуватись без корків, розвиток інфраструктури, бізнесу і т.п.)

  • +1 1
Опубліковано

Те що він дотаційний – ні разу не означає що ним може керувати слесар і підприємство не може бути рентабельним. В наших умовах дотаційний – то якось працює саме по собі а гроші можна сп**дити.

Опубліковано

На мою скромну думку, керувати повинен керівник. Менеджер, в прямому смислі слова. (управленец, рос.)

Але керівниками не стають а народжуються (в ідеалі). В мене в свій час не вийшло. Не вдячна справа.

Щодо стають, то ту т2 варіанта.

1) пройти ВСЮ  кар'єрну драбину від слюсаря до директора.

2) вивчитись у відповідному ВУЗ-і, на керівника, менеджера, і хоча б за 0,5-1 рік вникнути в структуру підприємства і у всі нюанси.

 

По великому рахунку, директору потрібно керувати  не усіма 450-600 людьми, а  достатньо лише керувати відповідними начальниками чи підлеглими керівниками служб, цехів, відділів і т.д.  І все одно буде  в курсі подій на підприємстві.

та й ефективність від такого керування вища.

 

Звісно, що керівник ,який пройшов увесь ланцюг, краще знає потреби підприємства у технічному плані. Що робиться в цехах чи, як їздить рухомий склад.

Але він же буде ані в зуб ногою, як воно там із ЗП, що підписувати, трудове право і т.д.

Тоді той "слюсар" повинен мати відповідну вищу освіту.

 

карочє, багато але.

 

  • +1 1
Опубліковано
8 hours ago, Ukrainec said:

І та ілюзія, що тролейбус не дає викидів теж примарна, якщо він не газує в місті, то це не значить що викидів не існує. Адже ТЕЦ яка виробляє електроенергію, робить викиди в атмосферу мабуть більше ніж весь той дизельний транспорт міста. А про уранові могильники чули? Різниця лиш в тому, що ми цього безпосередньо не бачимо тому складається така ілюзія ;)

Викиньте всю свою побутову техніку и перерубіть кабель взагалі в квартиру - ви ж забурднюєте середовище. Ну десь там.

 

Як же задовбали ці умніки, що екологічний транспорт - він не такий вже і екологічний, бо чуть лі не "гума з нафти робиться і пластмаси токсичні". Він не газує мені і тисячам інших жителів міста в лице сажею і монооксидом вуглецю - це найголовніше!

  • +1 1
Опубліковано
57 хвилин тому, itax сказано:

Викиньте всю свою побутову техніку и перерубіть кабель взагалі в квартиру - ви ж забурднюєте середовище. Ну десь там.

 

Як же задовбали ці умніки, що екологічний транспорт - він не такий вже і екологічний, бо чуть лі не "гума з нафти робиться і пластмаси токсичні". Він не газує мені і тисячам інших жителів міста в лице сажею і монооксидом вуглецю - це найголовніше!

Умнік! Про екологічність хіба я почав? :unsure:

Тобто якщо тобі не в лице то тобі наср@ти. Тобто якщо до ТЕЦ 100км то байдуже, під носом же ніч не заважає?! так? Підхід аналогічний тому, як зі сміттям залишеним на природі після пікніка.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...