Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
13 minutes ago, Zheny@ said:

геніально!  Задати запитання - і самому дати на нього відповідь!

Краще так, аніж як ти - ігнорувати питання. То де кажеш, є контролери, багато їх, справляються?

 

Щодо валідаторів: то значить таки не придумали, як поповнювати. Ну ок, ждем новин.

Опубліковано
2 хвилин тому, itax сказано:

Це мають монитори в кожному тролейбусі повісити? Мабуть коштів таки вистачає :blink:

тобто, коли вони висіли в автобусах 15-х це тебе не дивувало?  А зараз чомусь дивує?

 

Опубліковано
12 minutes ago, Zheny@ said:

тобто, коли вони висіли в автобусах 15-х це тебе не дивувало?  А зараз чомусь дивує?

Ну якщо це ті самі монітори - то вже не так. Якщо нові - то так, дивує "пріоритетність вирішення питань". Ще маєш запитання? ;)

Опубліковано
Щойно, itax сказано:

Краще так, аніж як ти - ігнорувати питання.

перечитай ще раз тему - і в тебе їх не виникне.

1 хвилина тому, itax сказано:

То де кажеш, є контролери, багато їх, справляються?

Там табличка є вверху (ги-ги) є, звісно.  Не багато.

Ну і оштрафували на 22 000 грн. Значить справляються?

 

Опубліковано
22 minutes ago, Zheny@ said:

Ну і оштрафували на 22 000 грн. Значить справляються?

Як думаєш, цей показник (оплачених штрафів) мав би збільшитись чи зменшитись? Що краще? :unsure:

Опубліковано
Щойно, itax сказано:

Як думаєш, цей показник (оплачених штрафів) мав би збільшитись чи зменшитись? Що краще? ;)

Не потрібно мені підморгувати! Чи ти може гей?  Якщо так - тоді ти не за адресою!

"зайці" були  є і будуть. Нажаль.

Те, що такий показник, свідчить про ефективну роботу контролерів, і низький рівень свідомості населення.

Те, що він не падає, можна розцінити двояко. Ти як розціниш?

 

 

 

 

Опубліковано
12 годин тому, Ukrainec сказано:

Я розумію що міське транспортне кп  не може бути прибутковим, бо його основне завдання довозити платників податків до місць заробляння цих же податків, але ж воно не повинно бути для них баластом.

щоб воно не було баластом, потрібні раби, які будуть працювати цілодобово, практично за їжу.

І замість тролейбусів - будуть хліви на колесах.

Усі хочуть якісних послуг?  А якість  не буває халявною!

про дріт, що стирчить: це був прикріплений молоток, яким розбивають скло, на випадок аварії.  Молоток хтось вкрав. Дріт вкрасти не змогли.

 

Опубліковано

В Мариуполе одно время была практика контролеров в трамваях и тралях. Набрали молодых людей внушительного вида, и они трусили зайцев, работали бригадами по несколько человек. По их рвению видно работали на проценте, потом участились жалобы на взятки и их убрали.

Опубліковано
1 година тому, Zheny@ сказано:

щоб воно не було баластом, потрібні раби, які будуть працювати цілодобово, практично за їжу.

І замість тролейбусів - будуть хліви на колесах.

Усі хочуть якісних послуг?  А якість  не буває халявною!

про дріт, що стирчить: це був прикріплений молоток, яким розбивають скло, на випадок аварії.  Молоток хтось вкрав. Дріт вкрасти не змогли.

 

Раз все так безповоротно погано, то пора нам вішати "замок" на ЛПЕ з написом "дохазяйнувалися"?

А то мені як платнику податків трішки жме, що за рахунок тролейбусів я в місті можливо не до отримую інші якісні послуги.

  • +1 3
Опубліковано
1 час назад, itax сказал:

Воу, а це вже цікаво. Це мають монитори в кожному тролейбусі повісити?

Вони вже їх пару місяців вішають. Удосужилися тільки на 212-й тролейбус вчепити, де крутиться ролик про Тернопіль.

Опубліковано
15 минут назад, Ukrainec сказал:

Раз все так безповоротно погано, то пора нам вішати "замок" на ЛПЕ з написом "дохазяйнувалися"?

А то мені як платнику податків трішки жме, що за рахунок тролейбусів я в місті можливо не до отримую інші якісні послуги.

Ты еще предложи мерию разогнать))

  • +1 1
Опубліковано
1 час назад, itax сказал:

 Так що цілком нормальні таймінги, якщо траліком їхати.

І так, і не так. Якщо пропустив перший тролейбус, а через невеликий проміжок часу на власні очі бачиш наступний - тоді повезло, шанс доїхати до місця призначення досить високий. Але якщо пропустив і надієшся згідно розкладу побачити тролейбус - ризикуєш вже суттєво більше. Часто буває, що всеодно сідаю в маршрутку, так як тролейбуса згідно розкладу не видно.

  • +1 1
Опубліковано

 @Zheny@ , інформація надана міською радою, яка, у свою чергу, отримала її від ЛЕП для обґрунтування підвищення вартості проїзду.

Тому директор все ж , напевне,  здогадується, звідки взяті цифри.)

 

  • +1 2
Опубліковано
6 хвилин тому, Wrath сказано:

інформація надана міською радою,

А коли саме? І ким саме?

Де підписи і печатки?

 

В мене офіційні документи із печатками і підписами. І в розрахункових листках - зовсім інші суми.

Крім того КРУ щойно закінчила перевірку.  І хтось думає таке не співпадіння пройшло б повз них?

 

дуже нагадує на якусь заказну хєрь, якої за останню добу було надто багато!

 

Опубліковано
2 годин тому, Zheny@ сказано:

Не потрібно мені підморгувати! Чи ти може гей?  Якщо так - тоді ти не за адресою!

"зайці" були  є і будуть. Нажаль.

Те, що такий показник, свідчить про ефективну роботу контролерів, і низький рівень свідомості населення.

Те, що він не падає, можна розцінити двояко. Ти як розціниш?

Можна розцінювати як хочеш, але мені ситуація виглядає так як і з брудними стінками і звисаючими дротами: комусь байдуже.

Якщо мати бажання і реально хотіти вирішити питання, то на ті гроші, що обходиться весь кондукторський і контролерський склад (а реально можна ще зекономити) можна виняйняти фірму яка якраз візьме на себе обов"язки "чавити" зайців, можливо це буде як і описував роман - зі скаргами, але це вже не будуть проблеми ЛПЕ і на фоні конкуренції між такими фірмами можна буде обрати якісну. 

На жаль питання оплати проїзду, це десяте питання, за яке треба братися. Ну хоча б паралельно. Основна проблема привабливість проїзду, бо ті люди, що віддають перевагу маршруткам якраз в переважній більшості сумлінні платники за нього.

 

Опубліковано
12 хвилин тому, Zheny@ сказано:

заказну хєрь

 

Жартуєш?)

Є файл ворд на 100+ сторінок, є копія відповіді на інформаційний запит за підписом яковлєва. Підходить?) 

Я цілком розумію, що надані міськраді дані натягувались на тариф 3 грн., однак , вважаю, що штатний розпис так цинічно перебрехувати не стали б...

Публікуй з печатками - порівняємо.)

 

  • +1 1
Опубліковано
11 хвилин тому, Wrath сказано:

Публікуй з печатками - порівняємо.)

Без згоди директора - не маю права. нажаль. Не уповноважений.

А ці цифри, що тобі надали (без печаток і підписів і т.д.)

Це лише розрахунок можливих зп. При умові, що перейдемо на інший тип нарахування зп.

зараз у нас галузева угода. І вона не прив'язується до мінімалки. Тому і реальні цифри ВЗАГАЛІ не такі.

@Ukrainec  трандіти - не мішки совати. Я тобі повторюся. Уже були директори, які  вважали себе самими розумними, і оптимізували і що тільки не робили - на фіналі. має те, що є. І інакше можна зробити, але ці зміни будуть вкрай незначними.

 

 

 

Опубліковано
29 хвилин тому, Zheny@ сказано:

В мене офіційні документи із печатками і підписами. І в розрахункових листках - зовсім інші суми.

 

 

те, що в розрахункових листках не є фондом заробітної плати ;)

 

Опубліковано
1 хвилина тому, rl72 сказано:

те, що в розрахункових листках не є фондом заробітної плати ;)

різниці в цифрах - разючі.

Опубліковано
1 хвилина тому, Zheny@ сказано:

Без згоди директора - не маю права. нажаль. Не уповноважений.

А ці цифри, що тобі надали (без печаток і підписів і т.д.)

Це лише розрахунок можливих зп. При умові, що перейдемо на інший тип нарахування зп.

зараз у нас галузева угода. І вона не прив'язується до мінімалки. Тому і реальні цифри ВЗАГАЛІ не такі.

 

Женя, так питання не в розмірі ЗП, а в кількості персоналу. 

 

4 хвилин тому, Zheny@ сказано:

@Ukrainec  трандіти - не мішки совати. Я тобі повторюся. Уже були директори, які  вважали себе самими розумними, і оптимізували і що тільки не робили - на фіналі. має те, що є. І інакше можна зробити, але ці зміни будуть вкрай незначними.

Були чи не були і хто  був я за них не відповідаю. Але озвучені проблеми і потуги для їх вирішення виглядають на даний момент якось не переконливо.

Опубліковано
Щойно, Ukrainec сказано:

Женя, так питання не в розмірі ЗП, а в кількості персоналу. 

по більшості міст України, де є тролейбуси - +- однакова.  Погугли. Хоча б Рівне візьми. У них на сайті інфа викладена чітка.

http://troleybusrivne.pp.ua/about.html

Ти вважаєш, що штат роздули задля того, щоб отримувати ЗП ?

Ні - це необхідність.  Чи ти вважаєш, що люди які тут працюють бухгалтерами і економістами дурніші за тебе не усвідомлюють реальної кількості необхідного персоналу? 

 

 

Опубліковано
5 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Але озвучені проблеми і потуги для їх вирішення виглядають на даний момент якось не переконливо.

то ласкаво посимо! приходь до нас - зробимо тебе "крізіс-менеджером" - будеш виводити підприємство із кризи.

А шо ?

Опубліковано
9 хвилин тому, Zheny@ сказано:

різниці в цифрах - разючі.

Фонд оплати в розмірі 8000 грн. - це в розрахунковому листку "до видачі" 5300 грн. ))

 

а в Рівному інфа за 2015 рік

Опубліковано
8 хвилин тому, Zheny@ сказано:

по більшості міст України, де є тролейбуси - +- однакова.  Погугли. Хоча б Рівне візьми. У них на сайті інфа викладена чітка.

http://troleybusrivne.pp.ua/about.html

Ти вважаєш, що штат роздули задля того, щоб отримувати ЗП ?

Ні - це необхідність.  Чи ти вважаєш, що люди які тут працюють бухгалтерами і економістами дурніші за тебе не усвідомлюють реальної кількості необхідного персоналу? 

Ти сам дав відповідь! :) 

А хто там дурніший давай не будемо :wacko:

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...