Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

У ЛУЦЬКУ ЗАТВЕРДИЛИ НОВИЙ ТРОЛЕЙБУСНИЙ МАРШРУТ

Маршрут 4-б сполучить Вересневе та залізничний вокзал: новий перелік тролейбусних маршрутів у Луцьку затвердили члени виконкому.

Про це йшлося під час засідання виконавчого комітету Луцької міськради 28 березня.

Начальник управління транспорту та зв’язку міськради Анатолій Миронюк зазначив, що до переліку маршрутів просять внести маршрут №6, що відтепер сполучатиме Вересневе та Київський майдан та новий маршрут № 4б, що сполучатиме залізничний вокзал та Вересневе.

Так, за маршрутом № 6 «АС-2 – Київський майдан» тролейбуси рухатимуться у прямому напрямку: вул. Цукрова, вул. Корольова, вул. Полонківська, вул. Львівська, вул. Червоного Хреста, вул. Ковельська, вул. Глушець, вул. Паркова, пр. Волі, Київський майдан, вул. Дубнівська. У зворотному напрямку: вул. Дубнівська, вул. Авторемонтна, вул. Рівненська, Київський майдан, пр. Волі, вул. Словацького, вул. Богдана Хмельницького, вул. Ковельська, вул. Червоного Хреста, вул. Львівська, вул. Полонківська, вул. Корольова, вул. Цукрова.

За маршрутом № 4-б «Залізничний вокзал – Вересневе» - прямому напрямку: пр. Президента Грушевського, вул. Винниченка, вул. Словацького, вул. Богдана Хмельницького, вул. Ковельська, вул. Червоного Хреста, вул. Львівська, вул. Полонківська, вул. Корольова, вул. Цукрова. У зворотному напрямку: вул. Цукрова, вул. Корольова, вул. Полонківська, вул. Львівська, вул. Червоного Хреста, вул. Ковельська, вул. Глушець, вул. Паркова, пр. Волі, вул. Винниченка, пр. Президента Грушевського.

Члени виконкому підтримали проект рішення.
 
Опубліковано

Їхала сьогодні тролейбусом (маршрут №1) з роботи. Обслуговувала мене кондуктор - вже з валідатором (!).
З квиточка довідалася, що о 16:26 я була 272-ю пасажиркою за день (звісно, з тих пасажирів, які оплачують проїзд). На мої слова, що платить третина пасажирів (тобто станом на цю годину перевезено 800), кондуктор зауважила, що платить тільки чверть.
Це до питання про пасажиропотік і рентабельність (вірніше, її абсолютну відсутність).

  • +1 2
Опубліковано
1 хвилина тому, Ivanna сказано:

Тільки з валідатора, манюсінький.

не правильно. Мав бути і звичайний. Якби був контроль - це було б порушення.

Поки все в режимі тестування. І звичайні квитки не відміняв ніхто.

Опубліковано
1 минуту назад, Zheny@ сказал:

не правильно. Мав бути і звичайний. Якби був контроль - це було б порушення.

Поки все в режимі тестування. І звичайні квитки не відміняв ніхто.

Та у неї в руках і не було звичайних квитків...

Опубліковано
1 година тому, Ivanna сказано:

Їхала сьогодні тролейбусом (маршрут №1) з роботи. Обслуговувала мене кондуктор - вже з валідатором (!).
З квиточка довідалася, що о 16:26 я була 272-ю пасажиркою за день (звісно, з тих пасажирів, які оплачують проїзд). На мої слова, що платить третина пасажирів (тобто станом на цю годину перевезено 800), кондуктор зауважила, що платить тільки чверть.
Це до питання про пасажиропотік і рентабельність (вірніше, її абсолютну відсутність).

Можливо, це кількість пасажирів за зміну(хотілося б у це вірити, принаймні)...

Я також сьогодні на 1-му маршруті звичайного квитка не отримав.

  • +1 1
Опубліковано
16 годин тому, Ivanna сказано:

Це до питання про пасажиропотік і рентабельність (вірніше, її абсолютну відсутність)

в пост-радянських реаліях на комунальних підприємствах обсяг виробництва й рентабельність мають надто мало спільного. керівництво не зацікавлене в прозорості обліку.

як і маршрутчики, ЛПЕ малює "зі стелі" пасажиропотік - виходячи з міркувань поточного моменту.

  • -1 1
Опубліковано
36 хвилин тому, rrid сказано:

ЛПЕ малює "зі стелі" пасажиропотік - виходячи з міркувань поточного моменту

Не городи *уйні, якщо не знаєш про що йде мова.

В тролейбусах видаються квитки, згідно яких і рахується платний пасажир. (А це і є частина пасажиропотоку).

+ регулярно люди ходять рахувати той самий потік, із відомостями по маршрутах. Декілька разів на рік точно. Щоб чітко мати уяву про те, який відсоток пасажиру платить.

згідно цього і розраховують рентабельність, вартість проїзду і т.д.

 

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

@Zheny@ інколи буває дуже корисно дивитись у люстерко ;) особливо коли пишеш отаке:

 

Щойно, Zheny@ сказано:

Не городи *уйні

 

бо

Щойно, Zheny@ сказано:

В тролейбусах видаються квитки, згідно який і рахується платний пасажир.

це або слова КО, або якоїсь дитини молодшого шкільного віку.

 

а ти, пропрацювавши вже трохи в ЛПЕ, так і не зрозумів поки, що "клондайк" - це необліковані пільговики, для дотації з бюджету.

і якщо б був трохи спостережливішим, то помітив би, що кількість перевезених пенсіонерів зростає з року в рік ;) (і зменшення чи збільшення кількості машин на маршрутах не корелює з цим)

Опубліковано
1 хвилина тому, rrid сказано:

що кількість перевезених пенсіонерів зростає з року в рік ;)

А все тому, що держава збільшила людей кількість людей, які підпадають під пільгові категорії. 

Кількість категорій зменшилася. але чомусь кількість халявщиків збільшилася.

 

І все тому, що "халявщикі" тему просікли, і катаються. бо безкоштовно. Бо держава так дозволила.

2 хвилин тому, rrid сказано:

 

а ти, пропрацювавши вже трохи в ЛПЕ, так і не зрозумів поки, що "клондайк" - це необліковані пільговики, для дотації з бюджету

що ти називаєш "клондайком" ?  Ті кошти. які держава зобов'язана перераховувати підприємству за перевезених пільговиків?

Повір, якби так просто було "зі стелі" взяти кількість перевезених пільговиків (Це тобі не маршрутка 2-ка, де Голєва заявила 160 тисяч, а насправді 330 тисяч.) 

То місто було б нам винне уже, мабуть, мільярди....

 

Опубліковано
1 година тому, Zheny@ сказано:

якби так просто було "зі стелі" взяти кількість перевезених пільговиків

то не соромся - розкажи, як важко створити комісію з працівників ЛПЕ, із залученням нотаріуса, представників громадськості та міжнародних аудиторських компаній ;)

 

1 година тому, Zheny@ сказано:

все тому, що держава збільшила людей кількість людей, які підпадають під пільгові категорії. 

Кількість категорій зменшилася. але чомусь кількість халявщиків збільшилася

от мені не таланить - бачу в тролейбусах в основному все тих же пенсіонерів по віку, інколи - СБУшників та рідко УБД, а, виявляється, є ще якісь міфічні "пільгові категорії"... хоча від Старого ринку до ЦУМа в обід 8 з 10 пасажирів є саме пенсіонерами...

 

а держава нічого не зобов'язана ЛПЕ. це ЛПЕ зобов'язане надати безкоштовний проїзд громадянам, яких держава наділила правом безкоштовного проїзду. відчуй різницю ;)

  • +1 1
Опубліковано
23 хвилин тому, rrid сказано:

а держава нічого не зобов'язана ЛПЕ. це ЛПЕ зобов'язане надати безкоштовний проїзд громадянам, яких держава наділила правом безкоштовного проїзду. відчуй різницю ;)

Не вгадав.  Держава повинна компенсувати. Зобов'язана практично.

А говорячи твоїми словами, то ЛПЕ зобов'язане перевезти рівно стільки безкоштовних людей, за скільки держава розрахувалася. Розрахується.

26 хвилин тому, rrid сказано:

то не соромся - розкажи, як важко створити комісію з працівників ЛПЕ, із залученням нотаріуса, представників громадськості та міжнародних аудиторських компаній ;)

А це тут до чого? Яким боком міжнародні аудиторські компанії?  Тебе хтось не пустив на територію ЛПЕ? Чи ти не пробував?  То прийди і скажи, "Я Д'артан'ян, представник громади, а ви Під.......приємство комунальне, і я вимагаю прозорості, покажіть мені розрахунки, звідки, що як!"

Слабо ? Чи ти диванний воїн?

З рештою, я не маю ніяких повноважень відчитуватися за дії  ЛПЕ і його керівництва, тому або ти особисто йдеш або, я тупо буду ігнорити твої закиди і розцінювати їх як тролінг!

 

 

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано
34 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Не вгадав.  Держава повинна компенсувати. Зобов'язана практично.

А говорячи твоїми словами, то ЛПЕ зобов'язане перевезти рівно стільки безкоштовних людей, за скільки держава розрахувалася.

ба-ла-бол. тут немає чого "гадати". немає такого закону. на відміну від обов'язку перевозити пільговиків безкоштовно. подобається це особисто тобі, чи ні.

36 хвилин тому, Zheny@ сказано:

А це тут до чого? Яким боком міжнародні аудиторські компанії?  Тебе хтось не пустив на територію ЛПЕ? Чи ти не пробував?  То прийди і скажи, "Я Д'артан'ян, представник громади, а ви Під.......приємство комунальне, і я вимагаю прозорості, покажіть мені розрахунки, звідки, що як!"

Слабо ? Чи ти диванний воїн?

уважно прочитай цитату, до якої відноситься процитований тобою фрагмент. цитату з твого посту. а мені особисто зі стелі взяті дані - не потрібні. ні на дивані, ні в колонному залі ЛПЕ.

 

39 хвилин тому, Zheny@ сказано:

я не маю ніяких повноважень відчитуватися за дії  ЛПЕ і його керівництва

то якого милого ти тут розпинаєшся про те, про що навіть не здогадуєшся, а тим більше не маєш повноважень тут віддуватись за ЛПЕ? це риторичне запитання, відповідати на нього не треба.

 

якщо ти не розумієш, що комісія ЛПЕ, створена на ЛПЕ, яка рахує пасажиропотік ЛПЕ - має всі можливості намалювати саме ті цифри, які потрібні ЛПЕ, і які не обов'язково відповідають реальності - то так, я тебе потролив.

 

і немає принципової різниці, чи ці цифри пасажиропотоку взяті зі стелі й записані на папері, чи "проведені" через валідатори. кардинально питання пільговиків може вирішити тільки повне скасування пільг (з компенсацією, чи без). (останнє речення також можна розцінювати як тролінг...)

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано
Щойно, rrid сказано:

ба-ла-бол.

Приємно познайомитися.

1 хвилина тому, rrid сказано:

якщо ти не розумієш, що комісія ЛПЕ, створена на ЛПЕ, яка рахує пасажиропотік ЛПЕ - має всі можливості намалювати саме ті цифри, які потрібні ЛПЕ, і які не обов'язково відповідають реальності - то так, я тебе потролив.

має але не робить, бо самі зацікавлені у реальних цифрах.  Все решта твої здогадки і додумки.

3 хвилин тому, rrid сказано:

питання пільговиків може вирішити тільки повне скасування пільг

яке виключно в компетенції держави.

Яка повинна  компенсувати перевізнику перевезення пільговиків.

 

Опубліковано
9 часов назад, Zheny@ сказал:

Щоб чітко мати уяву про те, який відсоток пасажиру платить.

Не знаю, як хто контролює тих обілечених, але я особисто знаю двох людей, які не є пенсіонерами (один з них молодий пияк, другий просто пияк), які ніколи не платять за проїзд. Ні-ко-ли. Той молодий - знайомий з кількома кондукторами-чоловіками. А другий, хоч і виглядає, як пенсіонер, а насправді йому ще років 2-3 до пенсії.
Це, виходить, і є той відсоток, називаємий "зайці".
25% у нас не пільговики і платять.
8% у нас не пільговики і не платять.
67% (грубо) - офіційні пільговики, згідно офіційної статистики за 2016 рік.
 

Опубліковано
5 часов назад, rrid сказал:

і немає принципової різниці, чи ці цифри пасажиропотоку взяті зі стелі й записані на папері, чи "проведені" через валідатори. кардинально питання пільговиків може вирішити тільки повне скасування пільг (з компенсацією, чи без).

Ще нині покійний мер Антон Кривицький для обліку пільговиків, які пільгою реально КОРИСТУЮТЬСЯ у Луцьку, хотів ввести для них п'ятикопійчаний квиток. Таким чином абсолютно ненапряжно можна було підрахувати і ПОВНИЙ пасажиропотік, і необхідну реально субвенцію від держави на їх перевезення. Щоб ні ЛПЕ не намахало державу, ні держава не намахала ЛПЕ.
В недалекому майбутньому нульові квитки має видавати валідатор, зчитуючи/списуючи поїздку зі спеціальної картки пільговика (кількість поїздок на місяць обмежена).

От мені цікаво: навіщо деякі міста, не чекаючи прийняття того закону про е-квитки, ВЖЕ повводили електронну систему обліку пасажирів комунального транспорту, якщо на місцях "вигідно" оперувати віртуальними цифрами?
В Києві на картці киянина є гроші і на пільговий проїзд, і на пільгові ліки для киян, і багато іншого
https://www.kyivcard.com.ua/
https://www.kyivcard.com.ua/faq/
http://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/Kiev+Card/ 

  • +1 1
Опубліковано
8 годин тому, Ivanna сказано:

В недалекому майбутньому нульові квитки має видавати валідатор, зчитуючи/списуючи поїздку зі спеціальної картки пільговика (кількість поїздок на місяць обмежена).

обмежені поїздки поки що в повітрі. Потрібен досконалий механізм поповнення.

 

8 годин тому, Ivanna сказано:

От мені цікаво: навіщо деякі міста, не чекаючи прийняття того закону про е-квитки, ВЖЕ повводили електронну систему обліку пасажирів комунального транспорту, якщо на місцях "вигідно" оперувати віртуальними цифрами?

Відповідь очевидна: щоб намахувати державу і доїти субвенції! Цифри ж там будуть з потолка / з пальця / іншого органа (потрібне підкреслити).

 

До роботи на ЛПЕ мені також було цікаво "а як воно робиться". Тепер я бачу це з середини. Як працівники із табелями ходять рахувати пасажиропотік, беруть участь у рейдових контролях. Як заповнюється купа паперу перед виїздом тролейбусу, бо купа суворої звітності і відповідальності.

БО депо не приватне підприємство, де можна шохачю-товарачю. (Деякі) Правила,і норми і документи, не мінялися із часів СРСР (з відкриття підприємства).

 

 

 

Опубліковано
8 годин тому, Ivanna сказано:

Це, виходить, і є той відсоток, називаємий "зайці".
25% у нас не пільговики і платять.
8% у нас не пільговики і не платять.
67% (грубо) - офіційні пільговики, згідно офіційної статистики за 2016 рік.

Не буду викладати табель із яким ходять рахувати пасажиропотік, але скажу одну цифру. (2016 рік)

111 чоловік зайшло з 8 по 9 годину. З них 33 чоловіка заплатили по 2 грн і 9 чоловік по 1 грн.

Відповідь очевидна і без запитань. В інші години ситуація майже незмінна (у відсотковому співвідношенні).

 

Опубліковано

Сьогодні вранці їхав в тролейбусі кондуктор видавала квитки з валідатора вибірково. Казала що це не вигідно

 

Опубліковано
18 хвилин тому, valentin1989 сказано:

Казала що це не вигідно

Що за маршрут?  о котрій і куди ?

Це їй не вигідно.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...