Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

@Юріч PayPal, Web Money, Western Union, готівка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, SunSeth сказал:

PayPal, Web Money, Western Union

 

Не матюкайся! :D А готівку кому? До водія? В нього будуть такі повноваження?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, Юріч said:

 

Не матюкайся! :D А готівку кому? До водія? В нього будуть такі повноваження?

Думаю, що кондуктори не зникнуть в один момент. Буде як у приміських поїздах - той самий кондуктор, тільки з валідатором в руках. Місто у нас багате: заплатить і за валідатори з ДжіПіеС і зарплату кондукторам.

Запам'ятайте цей твіт ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, Юріч сказано:

А що робити "випадковим" пасажирам тролейбусів, які не користуються ніякими карточками (говорю про себе)? Які для таких людей будуть способи оплати проїзду?

Водій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, Юріч сказано:

В нього будуть такі повноваження?

У безкондукторному обілечує. Може.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, SunSeth сказано:

Місто у нас багате: заплатить і за валідатори з ДжіПіеС і зарплату кондукторам.

 

2 хвилин тому, SunSeth сказано:

Запам'ятайте цей твіт ))

Хулі його пам'ятати?

Валідатори вже є. Кондуктори проходять навчання, GPS-и уже встановлюються на тролейбусах. На половині точно.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, Zheny@ said:

Валідатори вже є. Кондуктори проходять навчання, GPS-и уже встановлюються на тролейбусах.

Тобто кондукторів ніхто не скорочує?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, SunSeth сказано:

Думаю, що кондуктори не зникнуть в один момент.

Думаю, в районі року. Якщо міськрада забезпечить усіх є-квитками. В теорії - можна буде поповняти як мобілку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, SunSeth сказано:

Тобто кондукторів ніхто не скорочує?

Поки що ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

напочатках будуть продавати звичайні білети і попутно (для тренування) з валідатора дублювати. (А як їх навчити??)

Потім звичні квитки "кануть у минуле".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, Zheny@ сказал:

Потім звичні квитки "кануть у минуле".

 

То що мені водій буде видавати за мій кеш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Юріч сказано:

То що мені водій буде видавати за мій кеш?

квиток з валідатора.

І приїжджі, в кого немає е-квитка, так само отримуватимуть квиток.

Все просто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То цей валідатор висітиме так, що ним зможе користуватись і водій, і пасажир? Це як?

Чи водій виходитиме з кабіни і підходитиме до валідатора? Проїзд оплачуватиметься тільки при вході? Уявляю черги...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На початках його носитиме кондуктор.

Потім має бути закріплений на поручнях.

32 хвилин тому, Vadimm сказано:

Проїзд оплачуватиметься тільки при вході? Уявляю черги...

з електронним квитком - ніяких черг. Підніс до екрану і за 1 сек вийшов квиток. ще одним рухом відірвали квиток.

Все.

З готівкою довше. без  решти - швидко. дав 2 грн, водій провів картку - вийшов квиток. 10-15 сек.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Zheny@ якщо при цьому ще й вхід/вихід буде лише на передні двері, то троль буде стояти кілька хвилин. А уяви якщо ще й співпаде що зайшло 5-10 чоловік із купюрами 5-10-50 грн? Або якась курка діставатиме із сумочки гроші пів-хвилини? За те по QR-коду вона зробила б це за 3 сек, бо телефон із рук не випускає)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Vadimm які притензії до мене????

Це в.о. мера придумала, а не я.

В багатьох країнах світу це не проблема - в Луцьку, бл*я*ть, проблема.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Zheny@ До тебе, бо ти тут типу адвокат, чи як.

В багатьох країнах світу люди виходять через середні-задні двері, але не заходять, а в нас, щоб попередити можливість входу хитрожопих на ці двері, їх просто не відкриватимуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, Vadimm сказано:

До тебе, бо ти тут типу адвокат, чи як.

Який адвокат? про що ти говориш?  Господи - не мели дурниць!

 

Перечитай тему! Уважно. МОжна останніх 4 сторінки.  Там в.о. мера десь молола щось таке.

У нас в ДЕПО про це мова не йшла! Звідки вона це взяла - я не знаю.

Григоренко, який цим напрямком "опікується", ні про що й подібне не казав.

в понеділок в ЦНАП-і громадські слухання щодо підняття тарифів - сходи - задай питання!

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Який адвокат?

ок, з цим - проїхали, не адвокат. Та й претензій до тебе не було. Питав тебе бо ти в тому варишся.

Тему читав.

В цнапі слухання про тарифи, а не про методи оплати, і при тому не тільки в тролях, а й в маршрутках в першу чергу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 18.02.2017 at 23:58, Zheny@ сказал:

в понеділок в ЦНАП-і громадські слухання щодо підняття тарифів - сходи - задай питання

 

Щодо підняття тарифів сугубо на маршрутки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приватник у місті Кропивницький продає тролейбуси:

8NOF8khWNb0.jpg

Може для депо це буде цікаво.

 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, по факту тролейбуси №202 і 206 2006 року випуску, їм були присвоєні старі номера (це так, по секрету) В 1988 і 1989 роках така модифікація не випускалася. Ці тролейбуси аналогічні нашому 202 (ще й бортові номери співпали). Ось фото 202:

930939.jpg

і 206:

989509.jpg

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, TFA сказано:

 

Приватник у місті Кропивницький продає тролейбуси:

 

Скинув інфу директору. 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще одну пропозицію готовий підкинути, щоправда, не знаю, наскільки то все доцільно, вирішувати вам. У Києві знаходяться 3 машини марки Богдан Е231, всі 3 неробочі і навряд чи поїдуть у них, їм невигідно з ними гратися. Вони знаходяться на зберіганні в автобусному парку 7. Відновити їх можна, оскільки ми вже маємо досвід роботи з такими машинами, а на крайній випадок під боком є завод. Пробіг в них відносно невеликий. Враховуючи той факт, що наші Богдани Е231 працюють стабільно і приносять хорошу виручку, можна було б спробувати їх викупити і довести до пуття. Повторюсь, не знаю, в скільки це все обійдеться, просто подаю ідею. Ось ці машини (№№4301, 4302, 4303):

793711.jpg

836856.jpg

779148.jpg

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вирішив написати про ТОП-3 "самих-самих відбірних" луцьких тролів, по яким плаче якщо не автоген, то капітальний ремонт. Звісно, це все, ІМХО:

1. Борт №197 - як тільки його не називають: "Железный капут", "сиреневый кошмар", "фиолетовое чудовище"... Зовнішній вигляд і салон однозначно бажають кращого. По технічній частині теж багато питань: вібрації, перекос, ривки... Один із найненадійніших тролів, часто ламається. Але живучий чорт. 

991217.jpg

2. Борт №153 - основна причина, чому він тут опинився, стан кузова. Навіть верхня лінія, де йдуть водостоки від даху, пішла хвилею... Хоча і по тех. частині теж не все гладко, любить ламатися.

990240.jpg

3. Борт №168. Також по кузову багато проблем. Особливо хочеться відмітити жахливий зовнішній вигляд. Хоча по тех. частині більш-менш, якщо не враховувати місцями сильних ривків, коли рушає з місця.

 987871.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...