Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
4 минуты назад, SunSeth сказал:

PayPal, Web Money, Western Union

 

Не матюкайся! :D А готівку кому? До водія? В нього будуть такі повноваження?

Опубліковано
1 minute ago, Юріч said:

 

Не матюкайся! :D А готівку кому? До водія? В нього будуть такі повноваження?

Думаю, що кондуктори не зникнуть в один момент. Буде як у приміських поїздах - той самий кондуктор, тільки з валідатором в руках. Місто у нас багате: заплатить і за валідатори з ДжіПіеС і зарплату кондукторам.

Запам'ятайте цей твіт ))

Опубліковано
20 хвилин тому, Юріч сказано:

А що робити "випадковим" пасажирам тролейбусів, які не користуються ніякими карточками (говорю про себе)? Які для таких людей будуть способи оплати проїзду?

Водій.

Опубліковано
2 хвилин тому, SunSeth сказано:

Місто у нас багате: заплатить і за валідатори з ДжіПіеС і зарплату кондукторам.

 

2 хвилин тому, SunSeth сказано:

Запам'ятайте цей твіт ))

Хулі його пам'ятати?

Валідатори вже є. Кондуктори проходять навчання, GPS-и уже встановлюються на тролейбусах. На половині точно.

 

Опубліковано
1 minute ago, Zheny@ said:

Валідатори вже є. Кондуктори проходять навчання, GPS-и уже встановлюються на тролейбусах.

Тобто кондукторів ніхто не скорочує?

Опубліковано
4 хвилин тому, SunSeth сказано:

Думаю, що кондуктори не зникнуть в один момент.

Думаю, в районі року. Якщо міськрада забезпечить усіх є-квитками. В теорії - можна буде поповняти як мобілку.

Опубліковано

напочатках будуть продавати звичайні білети і попутно (для тренування) з валідатора дублювати. (А як їх навчити??)

Потім звичні квитки "кануть у минуле".

Опубліковано
Щойно, Юріч сказано:

То що мені водій буде видавати за мій кеш?

квиток з валідатора.

І приїжджі, в кого немає е-квитка, так само отримуватимуть квиток.

Все просто.

Опубліковано

То цей валідатор висітиме так, що ним зможе користуватись і водій, і пасажир? Це як?

Чи водій виходитиме з кабіни і підходитиме до валідатора? Проїзд оплачуватиметься тільки при вході? Уявляю черги...

Опубліковано

На початках його носитиме кондуктор.

Потім має бути закріплений на поручнях.

32 хвилин тому, Vadimm сказано:

Проїзд оплачуватиметься тільки при вході? Уявляю черги...

з електронним квитком - ніяких черг. Підніс до екрану і за 1 сек вийшов квиток. ще одним рухом відірвали квиток.

Все.

З готівкою довше. без  решти - швидко. дав 2 грн, водій провів картку - вийшов квиток. 10-15 сек.

Опубліковано

@Zheny@ якщо при цьому ще й вхід/вихід буде лише на передні двері, то троль буде стояти кілька хвилин. А уяви якщо ще й співпаде що зайшло 5-10 чоловік із купюрами 5-10-50 грн? Або якась курка діставатиме із сумочки гроші пів-хвилини? За те по QR-коду вона зробила б це за 3 сек, бо телефон із рук не випускає)

  • +1 1
Опубліковано

@Vadimm які притензії до мене????

Це в.о. мера придумала, а не я.

В багатьох країнах світу це не проблема - в Луцьку, бл*я*ть, проблема.

  • +1 1
Опубліковано

@Zheny@ До тебе, бо ти тут типу адвокат, чи як.

В багатьох країнах світу люди виходять через середні-задні двері, але не заходять, а в нас, щоб попередити можливість входу хитрожопих на ці двері, їх просто не відкриватимуть.

Опубліковано
7 хвилин тому, Vadimm сказано:

До тебе, бо ти тут типу адвокат, чи як.

Який адвокат? про що ти говориш?  Господи - не мели дурниць!

 

Перечитай тему! Уважно. МОжна останніх 4 сторінки.  Там в.о. мера десь молола щось таке.

У нас в ДЕПО про це мова не йшла! Звідки вона це взяла - я не знаю.

Григоренко, який цим напрямком "опікується", ні про що й подібне не казав.

в понеділок в ЦНАП-і громадські слухання щодо підняття тарифів - сходи - задай питання!

 

 

Опубліковано
3 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Який адвокат?

ок, з цим - проїхали, не адвокат. Та й претензій до тебе не було. Питав тебе бо ти в тому варишся.

Тему читав.

В цнапі слухання про тарифи, а не про методи оплати, і при тому не тільки в тролях, а й в маршрутках в першу чергу.

Опубліковано
В 18.02.2017 at 23:58, Zheny@ сказал:

в понеділок в ЦНАП-і громадські слухання щодо підняття тарифів - сходи - задай питання

 

Щодо підняття тарифів сугубо на маршрутки.

Опубліковано

До речі, по факту тролейбуси №202 і 206 2006 року випуску, їм були присвоєні старі номера (це так, по секрету) В 1988 і 1989 роках така модифікація не випускалася. Ці тролейбуси аналогічні нашому 202 (ще й бортові номери співпали). Ось фото 202:

930939.jpg

і 206:

989509.jpg

 

  • +1 1
Опубліковано
4 годин тому, TFA сказано:

 

Приватник у місті Кропивницький продає тролейбуси:

 

Скинув інфу директору. 

  • +1 2
Опубліковано

Ще одну пропозицію готовий підкинути, щоправда, не знаю, наскільки то все доцільно, вирішувати вам. У Києві знаходяться 3 машини марки Богдан Е231, всі 3 неробочі і навряд чи поїдуть у них, їм невигідно з ними гратися. Вони знаходяться на зберіганні в автобусному парку 7. Відновити їх можна, оскільки ми вже маємо досвід роботи з такими машинами, а на крайній випадок під боком є завод. Пробіг в них відносно невеликий. Враховуючи той факт, що наші Богдани Е231 працюють стабільно і приносять хорошу виручку, можна було б спробувати їх викупити і довести до пуття. Повторюсь, не знаю, в скільки це все обійдеться, просто подаю ідею. Ось ці машини (№№4301, 4302, 4303):

793711.jpg

836856.jpg

779148.jpg

 

  • +1 1
Опубліковано

Вирішив написати про ТОП-3 "самих-самих відбірних" луцьких тролів, по яким плаче якщо не автоген, то капітальний ремонт. Звісно, це все, ІМХО:

1. Борт №197 - як тільки його не називають: "Железный капут", "сиреневый кошмар", "фиолетовое чудовище"... Зовнішній вигляд і салон однозначно бажають кращого. По технічній частині теж багато питань: вібрації, перекос, ривки... Один із найненадійніших тролів, часто ламається. Але живучий чорт. 

991217.jpg

2. Борт №153 - основна причина, чому він тут опинився, стан кузова. Навіть верхня лінія, де йдуть водостоки від даху, пішла хвилею... Хоча і по тех. частині теж не все гладко, любить ламатися.

990240.jpg

3. Борт №168. Також по кузову багато проблем. Особливо хочеться відмітити жахливий зовнішній вигляд. Хоча по тех. частині більш-менш, якщо не враховувати місцями сильних ривків, коли рушає з місця.

 987871.jpg

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...