Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
35 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

навіть якщо рахувати побудову контактної мережі?

А де  і коли хтось казав, що будуть будувати нову мережу?

Можна пруфи?

Опубліковано
3 хвилин тому, Zheny@ сказано:

А де  і коли хтось казав, що будуть будувати нову мережу?

Можна пруфи?

я загалом про ситуацію тролейбус VS дуобус

 

бо якщо розглядати ситуацію в розрізі Луцька вийде що найкраще зразу гроші розділити і не морочити нікому голову

Опубліковано
Щойно, Zevs_Isver сказано:

бо якщо розглядати ситуацію в розрізі Луцька вийде що найкраще зразу гроші розділити і не морочити нікому голову

Ви  взагалі про що?

Йшла мова про купівлю 27-и тролейбусів НОВИХ.

І ремонт контактної мережі.

Про які дуобуси мова ? Розглядався варіант електробуса. Але він відпав по причині його ціни і обслуговування.

 

Опубліковано

 

5 хвилин тому, Dimi4 сказано:

Але тролейбус із запасом ходу - це все таки, мабуть, на акумулятора,

Це те, що зараз є в Гдині. (Польща)

Гібрид тролейбуса та електробуса.  Закінчилиася контактна мережа - склав штанги і поїхав.

Гдиня розбирає контактну мережу.

 

Опубліковано
Как сообщает AUTO-Consulting, луцкий завод "Богдан Моторс" завершил выполнение контракта на поставку для Киева 21 троллейбуса модели Т90110, закупленных за средства ЕБРР для нужд "Киевпасстранса". Поставка новеньких троллейбусов для Киева была произведена полностью в соответствии со спецификацией.

«Богдан Т90110» - это городской, низкопольный, двухзвенный троллейбус длиной 18 м. Общая пассажировместимость составляет 184 человека, из которых 50 смогут разместиться на сидениях.

Троллейбус соответствует европейским требованиям для перевозки пассажиров, в том числе пассажиров с ограниченными возможностями:

1439216542QgQn_h.jpg

Как сообщает пресс-служба корпорации "Богдан", сегодня на маршрутах Киева успешно курсирует более 200 троллейбусов "Богдан". Поставка новой партии позволит обновить подвижной состав "Киевпасстранса", при этом сохраняется приверженность к эксплуатации проверенного времени бренда.

http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37779

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Луцький тролейбусне депо звільнили від сплати податку

Цитувати

Луцьке підприємство електротранспорту наступного року не сплачуватиме податок на прибуток.
Про це стало відомо 28 грудня під час сесії Луцької міської ради.
Депутати звільнили від сплати частини чистого прибутку зоопарк та ЛПЕ. 
Таке рішення щодо підприємства електротранспорту викликане його боргами. Так, наразі підприємство має більше 18 мільйонів боргів через недостатнє фінансування з державного бюджету пільгового перевезення. ЛПЕ могло б сплатити до бюджету близько мільйона гривень.

 

Опубліковано

ПРОЇЗД У ЛУЦЬКИХ ТРОЛЕЙБУСАХ ПОДОРОЖЧАЄ - ГОТУЮТЬ РОЗРАХУНОК

 

Вартість проїзду в громадському транспорті найближчим часом збільшиться. Це пов’язують із подорожчанням плати за електроенергію та зростанням мінімальної зарплати.


Як інформує прес-центр ПАТ «Волиньобленерго», подорожчання тарифів для міського електричного транспорту вже відбулося з 1-го січня 2017-го року. Це пояснюють тим, що вийшла Постанова НКРЕКП № 2021 від 24.11.2016 року «Про внесення змін до постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 11.03.2010 року № 218», згідно з якою відпуск електричної енергії для міського електричного транспорту здійснюватиметься за роздрібними тарифами відповідного класу напруги.

А це означає, що Луцькому підприємству електротранспорту доведеться сплачувати за рахунками в 1,8 раза більше.

Така ситуація тягне за собою й подорожчання вартості проїзду. Над цим вже активно почали працювати, запевняє керівник ЛПЕ Ігор Грицюк.

«Однозначно, що підвищення плати за електроенергію призведе до подальшого перерахунку тарифів та здорожчання вартості квитка. Ми вже над цим працюємо. Потрібно врахувати багато факторів: вартість електроенергії, підвищення мінімальної зарплати, обслуговування, інвестиційну складову тощо», - прокоментував ситуацію Грицюк.

Втім, на скільки в ЛПЕ хочуть підняти вартість – поки не готові сказати.

Свої розрахунки хочуть представити вже до кінця місяця.

Зауважимо, що піднімати вартість за проїзд будуть й в луцьких маршрутках. Тим часом міжміські перевезення вже подорожчали, подекуди на 50%.

 

http://www.volynnews.com/news/all/proyizd-u-lutskykh-troleybusakh-podorozhchaye-hotuiut-rozrakhunky-/

Опубліковано
1 хвилина тому, electrotrans сказано:

Тролейбуси знову почали обклеювати рекламою?

ем.. а коли закінчували?

Опубліковано
1 хвилина тому, electrotrans сказано:

А брендовані?

одне іншому не заважало.

Були брендовані. Були з рекламою. З рекламою були завжди

 

Опубліковано

Зробіть щось із брендом №164. Ржавчина по всьому борту, особливо зі сторони дверей, виглядає жахливо! 

 

7 часов назад, electrotrans сказал:

Хочеться надіятись, що брендовані не обклеять.

Надійтесь:
3.10.2016 961598.jpg

4.11.2016 967534.jpg 

Опубліковано

Мені навпаки не подобається інкубатор. Колись, на початку 2000-х класно розмальовували тролі, можна було ідентифікувати кожного по фарбуванню, але ж зараз новий писк - бренд. Це фігня, що старі тролі, але ж головне, що бренд, ми ж в Європу хочемо...

Опубліковано
16 хвилин тому, electrotrans сказано:

Дебіли, бл..©

ну-ну!

А те, що реклама приносить прибуток підприємству?

А брендування може собі дозволити не кожна не бідна фірма, а не підприємство, яке ледве-ледве вилазить з боргів.

 

10 хвилин тому, electrotrans сказано:

Однаково розфарбовані приємніше виглядають, ніж різнокольорові від реклами.

з усіх Єльчів, що приїжджали в Луцьк із Польщі - добрих 90% були із рекламою. Бо це прибуток!

  • +1 1
Опубліковано

Пам'ятаю статтю читав рік чи півроку тому. Що ''звичайно рекламні траліки то прибуток, але вони відганяють клієнтів.. а вот тепер ми робимо брендовані. Вони гарні і приваблюють пасажирів, і на цьому ми плануємо більше заробити ніж на рекламі''. Якось так. Дослівно не памятаю. Ще там математичний розрахунок в нривнях був.

 

Щодо власної думки - реклама заіпала. Всюди. Скоро у нас буде як в якомусь центрі токіо =) 

Радує що в голові працює адблок і ти тупо всі написи ігнориш.

Але естетики відповідно ніякої.

Краще б намалювали якесь поле з соняхами, чи котиків-собачок. Чи хотяб рекламодавців зобов'язали щось таке робити.

  • +1 1
Опубліковано
59 хвилин тому, laser сказано:

реклама заіпала. Всюди

це прибуток.

Коли депо вийде на прибуток - то буде 2-3-5 тролейбусів із рекламою, решта брендовані.

Наразі - чіпляємося за кожну копійку, яку можна зекономити чи заробити.

Опубліковано

Євгеній, як матимете можливість, запитайте в знаючих людей чи не планують продовжувати графік останнім рейсам типу 15, щоб хоч до часу ночі катались.

Бо я ото тільки що з вулиці, то на зупинках людей досить немало і всі або чекають останню маршрутку, яка вже не приїде ібо водій болт забив і катається без gps солярка мерзне або викликають таксі, яких теж вільних ще треба почекати. Хоча один з кондукторів мені розказав, що робити такого не хочуть ібо підприємства не мають нічних змін і взагалі то невигідно.

Опубліковано
6 годин тому, Ko3bMa сказано:

и не планують продовжувати графік останнім рейсам типу 15, щоб хоч до часу ночі катались.

Сказати то я можу, але від мого прохання, навряд чи зміниться ситуація.

Щоб таке зробити, потрібно провести аналіз. Порахувати пасажирів в вечірню та нічну пору. 

Можливо, колись і введуть нічний тролейбус. Але це і стрьомно, і не вигідно.

 

Тут он 100-метровка від зупинки "ЛПЕ" і до самого ЛПЕ у кондукторів кілька разів сумку із виручкою видирали. А це в час ночі, тролейбус і кондуктор з грошима.

  • +1 1
Опубліковано
1 хвилина тому, Zevs_Isver сказано:

ви тягові підстанції вимикаєте ж на ніч?

твій телевізор від того, що просто увімкнутий в розетку тягне електрику?

От так і тут - від того, що струм поданий на контактну мережу, вона не витрачається. ЇЇ немає чому споживати.

А тролейбус при старті "хаває" десь 480Квт. 10 зупинок. 20 зупинок.  Світлофори.

 

 

Опубліковано
1 хвилина тому, Zheny@ сказано:

твій телевізор від того, що просто увімкнутий в розетку тягне електрику?

От так і тут - від того, що струм поданий на контактну мережу, вона не витрачається. ЇЇ немає чому споживати.

А тролейбус при старті "хаває" десь 480Квт. 10 зупинок. 20 зупинок.  Світлофори.

мм,

тягові підстанції мають ККД 100%

Опубліковано
20 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

тягові підстанції мають ККД 100%

Не знаю. перепитаю в головного енергетика.

Я просто суті не можу вловити?

Ти за чи проти того, щоб тролейбуси їздили ночами?

Опубліковано
38 минут назад, Zheny@ сказал:

Можливо, колись і введуть нічний тролейбус. Але це і стрьомно, і не вигідно.

Було таке діло в 2008-2009 роках, правда без кондукторів. Оплата була водіям при вході черех передні двері. Платили вдвічі більше від вартості проїзду, а він ставав не на всіх зупинках, тільки там, де просили. Їздили ніби по маршрутах 15-ки, може на 40-й заїжджали, точно не знаю. Виїжджало 2 тролейбуси піводинадцятої вечора і працювали десь до 3 ночі. Раз мені повезло проїхатися, в салоні світло було виключене, романтика... :)

Опубліковано
Щойно, Zheny@ сказано:

Не знаю. перепитаю в головного енергетика.

Я просто суті не можу вловити?

Ти за чи проти того, щоб тролейбуси їздили ночами?

я, за,

я навіть щоб по 5ть грн були в цей час, тільки строго по графіку

але якщо для цього треба тримати під напругою то всю мережу то навряд це доцільно

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...