Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

що, в Гуглі забанили? :blink: чи, бува, експерти ринку не знають, по яких ключових словах гуглити?

чи з'їзд "експертів" приймається? ну, приймається, то приймається.

тим більше, якщо "експерт" власним прикладом доводить, що користується імпортним тільки тоді,  коли вітчизняних аналогів немає. починаючи від шкарпеток, і закінчуючи тролейбусами. незалежно від ціни.

Опубліковано
  В 20.06.2017 в 13:32, Dim@ сказав:

А куплену за власні кошти чи за кошти бюджету не вбивають? Тільки кредитну?

Показати  

1) власних коштів в ЛПЕ немає в принципі, воно на дотаціях сидить. 2) вбивають і куплену за бюджетні кошти.

виходячи з цього - навіщо збільшувати навантаження на бюджет?

 

 

  В 20.06.2017 в 13:32, Dim@ сказав:

Вінниця.

Показати  

 

  В 20.06.2017 в 13:32, Dim@ сказав:

Не будь балаболом і дай якесь підтвердження своїм словам.

Показати  

дай якесь підтвердження своїм словам про Вінницю ;)

Опубліковано
  В 20.06.2017 в 13:32, Dim@ сказав:

 

 

  В 20.06.2017 в 13:09, rrid сказав:

приклади ефективного господарювання на комунальних транспортних підприємствах України

Показати  

Вінниця.

Показати  

У Вінниці викинули маршрутчиків з тих маршрутів де їздить трамвай чи тролейбус, збільшили їх кількість - варіантів крім трамвая немає та і їздять вони часто. Для водіїв, до речі, дуже зручно, що немає кірогазів богданів.

  • +1 3
Опубліковано
  В 20.06.2017 в 13:40, rrid сказав:

дай якесь підтвердження своїм словам про Вінницю ;)

Показати  

 

  В 20.06.2017 в 13:27, rrid сказав:

що, в Гуглі забанили? :blink:

Показати  

:lol:

  • +1 2
Опубліковано
  В 20.06.2017 в 13:49, sergkots сказав:

У Вінниці викинули маршрутчиків з тих маршрутів де їздить трамвай чи тролейбус, збільшили їх кількість - варіантів крім трамвая немає та і їздять вони часто. Для водіїв, до речі, дуже зручно, що немає кірогазів богданів.

Показати  

а в чому "ефективність"??? витратив трохи свого часу, і таки знайшов звітність КП "ВТК" - і за 2016, і за 2015 - підприємство збиткове, тобто є тягарем для місцевого бюджету. зокрема, за 2016-й рік, чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - 180.191млн.грн, а собівартість перевезень - 248.567млн.грн., що формує валовий збиток від основної діяльності 68.376млн.грн, який тільки частково перекривається іншими зокрема, і непрофільними) доходами.

реальну ефективність бачу тільки в тому, що Вінниця практично повністю оновила трамвайний парк за рахунок халявних швейцарських трамваїв (звісно, що беушних, а не нових).

але, як бачимо, і халявне комунальне майно дає можливість генерувати збитки, які покриваються за рахунок бюджету ;)

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано
  В 20.06.2017 в 14:39, rrid сказав:

а в чому "ефективність"??? витратив трохи свого часу, і таки знайшов звітність КП "ВТК" - і за 2016, і за 2015 - підприємство збиткове, тобто є тягарем для місцевого бюджету. зокрема, за 2016-й рік, чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - 180.191млн.грн, а собівартість перевезень - 248.567млн.грн., що формує валовий збиток від основної діяльності 68.376млн.грн, який тільки частково перекривається іншими зокрема, і непрофільними) доходами.

реальну ефективність бачу тільки в тому, що Вінниця практично повністю оновила трамвайний парк за рахунок халявних швейцарських трамваїв (звісно, що беушних, а не нових).

але, як бачимо, і халявне комунальне майно дає можливість генерувати збитки, які покриваються за рахунок бюджету ;)

Показати  

Я не вірю, що по факту там збитки. На папері звісно можуть написати, але є маршрути де трамваї монополісти і пасажиропотік там доволі потужний, вони ніколи не їздять напівпустими. До Гройсмана там також їздили маршрутки і все одно в годину пік не вистачало громадського транспорту.

Опубліковано
  В 20.06.2017 в 14:46, sergkots сказав:

є маршрути де трамваї монополісти і пасажиропотік там доволі потужний, вони ніколи не їздять напівпустими. До Гройсмана там також їздили маршрутки і все одно в годину пік не вистачало громадського транспорту.

Показати  

так що ж тут ефективного чи позитивного? чи в монополізмі, чи в переповненості громадського транспорту?

поки в Луцьку кардинально не скоротили кількість маршруток - можна було розраховувати хоч на якийсь комфорт, у вигляді вільного місця для сидіння. а зараз вже всі звикли, що штовханина буде і в траліках, і в маршрутках.

імхо, ефективно - це хоча б як в Любліні, коли громадський транспорт ходить чітко по графіку, там є час дії проїзного документа з можливістю пересадки, коли можна "зустріти" кондиціонер в салоні.

а монополізм - це зло, і тролейбуси на 15-му маршруті це тільки підтверджують. а ще була ідея пустити тролембуси по 2-му, та інших маршрутах автобусів ;)

п.с. по Вінниці - там ще й було зобов'язання Цюріха по підтримці переданих трамваїв.

 

  В 20.06.2017 в 14:46, sergkots сказав:

Я не вірю, що по факту там збитки.

Показати  

те ж саме можна й про ЛПЕ сказати. як і про більшість комунальних підприємств.

  • +1 2
  • -1 1
Опубліковано
  В 20.06.2017 в 15:06, rrid сказав:

те ж саме можна й про ЛПЕ сказати. як і про більшість комунальних підприємств.

Показати  

Електронний квиток врятує? Краще щось на блокчейні - щоб в базу не могли влізти і підправити.

Опубліковано
  В 20.06.2017 в 14:39, rrid сказав:

реальну ефективність бачу тільки в тому, що Вінниця практично повністю оновила трамвайний парк за рахунок халявних швейцарських трамваїв (звісно, що беушних, а не нових).

Показати  

 

Треба трішки ширше дивитися ;)

В Виннице заканчивают сборку уже 4 трамвая Win Way

http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37698

Опубліковано
  В 20.06.2017 в 15:06, rrid сказав:

імхо, ефективно - це хоча б як в Любліні, коли громадський транспорт ходить чітко по графіку, там є час дії проїзного документа з можливістю пересадки, коли можна "зустріти" кондиціонер в салоні.

а монополізм - це зло, і тролейбуси на 15-му маршруті це тільки підтверджують. а ще була ідея пустити тролембуси по 2-му, та інших маршрутах автобусів ;)

Показати  

 

Отже, тези rrida:

1) монополізм - це зло;

2) міський транспорт Любліна - ефективний.

 

А тепер піднімаєм матчастину (я, на відміну від декого, практично всі свої слова можу підкріпити посиланням на джерело ;) ) і отримуємо, що rrid суперечить сам собі :)

Парк у розрізі:

– тролейбуси – 110 шт. (щоденно курсує 90)

Solaris Trolino – понад 50 12-ти метрових і 12 18-ти метрових;

URSUS T701 (Богдан) – 38;

ZIU – 1;

JELCZ – 1.

– автобуси240 шт., з них близько 40 – це приватні перевізники, решта MPK

Для довідки: MPK - міське автобусне депо.

http://eurolife.in.ua/archives/651

 

 

Опубліковано
  В 20.06.2017 в 17:15, Dim@ сказав:

А те, що збитки, то це елементарно робиться. Зробити ціну такою як в маршрутках і троли з трамваями також будуть прибутковими. 

Показати  

Ага, якраз, будуть возити одних пільговиків. Як би там не було, а маршрутка в більшості випадків їде швидше, це їх основна перевага.

 

Сьогодні вийшов з роботи десь в 20.05, з чотирьох тролів три їхали в депо. Не потрібні лпе пасажири, що оплачують за проїзд. А ще й деякі маршрути маршруток хочуть відібрати, ніби після 20.00 влітку всі вдома сидять і працюють до 18.00.

  • +1 2
Опубліковано
  В 20.06.2017 в 19:23, SunSeth сказав:

Сьогодні вийшов з роботи десь в 20.05, з чотирьох тролів три їхали в депо.

Показати  

Тому що більшість графіків 12-годинні без перезмінок. Виїзд в 6-7 год, заїзд в 7-8 вечора.

Опубліковано

Крім тролейбусів треба ще водіїв. Зараз їх катастрофічно не вистачає... А щоб зробити випуск значно більшим, ще треба буде робити підстанції, бо вони не витримають випуск овер 60, особливо в центрі.

  • +1 1
Опубліковано
  В 21.06.2017 в 08:20, TFA сказав:

Крім тролейбусів треба ще водіїв. Зараз їх катастрофічно не вистачає... А щоб зробити випуск значно більшим, ще треба буде робити підстанції, бо вони не витримають випуск овер 60, особливо в центрі.

Показати  

Не жили багато, то й нєфіг починати.

Опубліковано
  В 21.06.2017 в 08:33, SunSeth сказав:

Не жили багато, то й нєфіг починати.

Показати  

Побачимо, хай-но прийде 30 нових тролейбусів, якщо наша міська рада не про...е цю можливість. Тоді можна говорити про кардинальні зміни, бо виділяються гроші також на ремонт контактної мережі, підстанцій і т.д. Тоді можна починати перекроювати маршрути.

Опубліковано
  В 20.06.2017 в 16:49, justice777 сказав:

Отже, тези rrida:

1) монополізм - це зло;

2) міський транспорт Любліна - ефективний.

Показати  

ye,ye... якщо порівнювати сосиску з пальцем - цікавих висновків можна дійти ;)

  В 20.06.2017 в 17:15, Dim@ сказав:

Вже відповіли

Показати  

що саме відповіли?! про монополізм, переповнені збиткові трамваї - це і є взірець "ефективності"?! :blink:

  В 20.06.2017 в 17:15, Dim@ сказав:

А те, що збитки, то це елементарно робиться. Зробити ціну такою як в маршрутках і троли з трамваями також будуть прибутковими

Показати  

ти так і не вкурив - на частині трамвайних маршрутів у Вінниці проїзд можна робити і дорожчим, ніж в маршрутках - монополізм рулить ;) тільки висновок про прибутки тут неправильний - все-одно будуть збитки, бо підприємство - комунальне, і його будуть "доїти" акредитовані "дояри". це не Луцьк, де підвищення ціни проїзду відразу призведе до відтоку платних пасажирів з тролів, які ходять рідко, на маршрутки, які ходять частіше, при однаковому рівні "сервісу"

... тільки кому я це пояснюю? Карамба, пора вже якось рости в своєму розвитку...

Опубліковано

Е "бізнесмени" Нагадую! Завдання не зробити ЛЕП прибутковим, а:

1) забезпечити задоволення потреб платників податків зручними умовами під час переміщення до місць заробітку тих же податків;

2) зменшити рівень неприбутковості до максимально можливого рівня за рахунок покращення ефективності роботи.

 

все решта співає від цього

  • +1 1
Опубліковано
  В 21.06.2017 в 11:33, Ukrainec сказав:

Е "бізнесмени" Нагадую! Завдання не зробити ЛЕП прибутковим,

Показати  

І чому такий хибний хід думок.

Якщо ЛПЕ стане прибутковим, тоді пункт №1 сам по собі з'явиться

Бо підпр. не буде думати як вижити, а уже буде думати про комфорт пасажира.

 

ти сам собі суперечиш.

Як підприємство має забезпечити комфорт, якщо воно збиткове?  І як підвищити ефективність, якщо для цього все одно потрібні гроші?

 

 

 

Опубліковано
  В 21.06.2017 в 11:26, Dim@ сказав:

Чекаю на якісь цифри

Показати  

"чекати" на щось від когось  зможеш тільки після того, як покінчиш зі своїм балабольством.

конкретно тебе запитав про конкретні приклади "ефективного" громадського транспорту.

Сергій за тебе навів приклад Вінниці - він так думав, що це приклад саме ефективного комунального підприємства, але мене не важко було переконувати його, що це не вдалий приклад, бо вінницьке КП ВТК - збиткове.

але й цю інформацію ти перебрехав -

  В 21.06.2017 в 11:26, Dim@ сказав:

Вінниця - це єдине місто в Україні, де прибрали жовті гроби на колесах з міста. Там відкапіталили  більше 70 старих ЗІУ і закупили 40 нових Богданів. Побудували декілька нових трамваїв на базі старих.

Показати  

хоча насправді замість старих чеських трамваїв набрали старих німецьких з Цюріха (ось і вся "рехворма"), а деякі ділянки маршруту вінницьких трамваїв як не мали ніколи прямих конкурентів іншими видами транспорту (ні за царської росії, ні за польщі, ні за совєтів, ні за німців) - так і зараз залишаються монополістами.

але все це вкупі ніяк не скасовує "жовтих маршруток" - маршрутки з'явились в 90-х, і досі у Вінниці є маршрутки.

просто комусь засліпило? ;)

 

АЛЕ. в результаті всіх "вінницьких реформ" громадського транспорту, там така ж какашка, як і в Луцьку. єдине, що тішить - це вартість перевезень (на фоні європейських зарплат особливо...), а щодо зручності

  В 21.06.2017 в 11:33, Ukrainec сказав:

Завдання не зробити ЛЕП прибутковим, а:

1) забезпечити задоволення потреб платників податків зручними умовами під час переміщення до місць заробітку тих же податків;

Показати  

нічого не змінилось ні у Вінниці, ні не робиться в Луцьку.

і нові кредитні тролейбуси поки мають всі шанси повторити долю легендарних лізингових Богданів.

нагадаю, що були моменти, коли виручки від квитків не вистачало на лізингові платежі - щоб ще й операційні витрати покрити, й мови бути не могло.

 

  В 21.06.2017 в 11:33, Ukrainec сказав:

Е "бізнесмени"

Показати  

тому бізнесовий підхід щодо окупності й покупки б/у в 10-15 разів дешевше нового - оправданий ;)

Опубліковано
  В 21.06.2017 в 12:28, Zheny@ сказав:

І чому такий хибний хід думок.

Якщо ЛПЕ стане прибутковим, тоді пункт №1 сам по собі з'явиться

Бо підпр. не буде думати як вижити, а уже буде думати про комфорт пасажира.

Показати  

 

Зазвичай комфорт пасажира і виживання підприємства речі взаємопов"язані, але для КП на жаль не принципові

  В 21.06.2017 в 12:28, Zheny@ сказав:

ти сам собі суперечиш.

Як підприємство має забезпечити комфорт, якщо воно збиткове?  І як підвищити ефективність, якщо для цього все одно потрібні гроші?

Показати  

Зменшивши втрати...

От наприклад, ти в робочий час знаходиш хвилинку щоб писати сюди, це значить ти використовуєш не запризначенням/крадеш оплачений роботодавцем час. Оплочений час за який платять гроші і за який не створюється продукція/послуга. Тому в контексті бережного виробництва прописуєш в обов"язки (інструкцію) сисадміна: 4 год. на день відпрацювати кондуктором/водієм. напр. з 19:00 до 23:00 :) 

Насправді, роботодавцю належить весь твій оплачений час з 8 год, а те що ти маєш час писати сюди, це його недопрацювання ;) 

  В 21.06.2017 в 13:18, rrid сказав:

нічого не змінилось ні у Вінниці, ні не робиться в Луцьку.

і нові кредитні тролейбуси поки мають всі шанси повторити долю легендарних лізингових Богданів.

нагадаю, що були моменти, коли виручки від квитків не вистачало на лізингові платежі - щоб ще й операційні витрати покрити, й мови бути не могло.

 

тому бізнесовий підхід щодо окупності й покупки б/у в 10-15 разів дешевше нового - оправданий ;)

Показати  

Ніяких бізнеспланів "окупності" на громадський транспорт складати не слід, для громадського транспорту зазвичай реалізовується стратегія "мінімальної збитковості". А те що приватним перевізникам дають можливість "зрубати" кошти (проїзд по 4 грн), то це я вважаю більш недопрацювання ЛМР ніж якийсь показник.

  • +1 1
Опубліковано
  В 21.06.2017 в 14:23, Ukrainec сказав:

От наприклад, ти в робочий час знаходиш хвилинку щоб писати сюди, це значить ти використовуєш не запризначенням/крадеш оплачений роботодавцем час.

Показати  

В тебе ще якийсь застарілий, совковий підхід. Оплата праці повинна залежати від результатів роботи, а не часу, який працівник просиджує від дзвінка до дзвінка.

 

  В 21.06.2017 в 14:23, Ukrainec сказав:

Насправді, роботодавцю належить весь твій оплачений час з 8 год, а те що ти маєш час писати сюди, це його недопрацювання

Показати  

Совдеповський маразм. 

Будь-який нормальний роботодавець зацікавлений, щоб поставлена задача була виконана якісно і в обумовлені терміни. І йому буде пох, як і коли працівник її виконав.

  • +1 3

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...