Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
08.06.2017

   До секретаря Луцької міської ради, виконувача повноважень міського голови Ігоря Поліщука звернулися представники профспілкового комітету Первинної профспілкової організації Вільної профспілки залізничників України КП “Луцьке підпримство електротранспорту” з вимогою негайно звільнити Ігоря Грицюка із посади директора Луцького підприємства електротранспорту.

   “За час своєї роботи директор КП “Луцьке підприємство електротранспорту” Грицюк І. В. всіма своїми діями довів, що не здатний обіймати займану ним посаду. Кількість тролейбусів на підприємстві за час керування Грицюка І. В. постійно зменшується, їхній технічний стан погіршується, що відповідно впливає на безпеку пасажирів. Відрядження за кордон щодо закупівлі вживаних тролейбусів результату не принесли. До того ж, через зверхнє і зневажливе ставлення, погрози та постійний безпідставний тиск на працівників, а також незаконне звільнення профспілкового діяча та голови страйкового комітету підприємства Черчика А.Д., директор повністю втратив довіру колективу. На сьогоднішній день на КП “Луцьке підприємство електротранспорту” через масові звільнення суттєво відчутна нестача кадрів, фахівців різних службових підрозділів, що також впливає на безпеку руху транспорту у місті та організацію діяльності підприємства вцілому.

   Порушення директором колективно-трудового договору, затримка та відсутність підвищення заробітної плати працівникам, що передбачено Міністерством соціальної політики та Міністерством інфрастуктури, несплата коштів у пенсійний фонд. Усі ці та інші фактори змушують нас звернутись до Вас з проханням розірвати контракт між міською радою та Грицюком Ігорем Вікторовичем (підстава: стаття №33 Закону України “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності”). Встановити дату проведення відкритого конкурсу на призначення директора КП “Луцьке підприємство електротранспорту” та врахувати думку колективу при його призначенні”, - йдеться у зверненні.

   До звернення також додано й протокол засідання профспілкового комітету Первинної профспілкової організації Вільної профспілки залізничників України КП “Луцьке підприємство електротранспорту” від 05.06.2017 року.

 

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)


прикольно - профком ЛПЕ відноситься до Вільної профспілки залізничників :)

не прикольно - директор ЛПЕ повністю залежний від надходжень з міського бюджету, міськрада затримала кошти - як наслідок невиплата ЗП - як наслідок страйк і/або вимога звільнення директора.

хоча це все не стакосує того, що попередній конкурс, як детально описали в інтернетах, робився під Грицюка.

Опубліковано
50 хвилин тому, rrid сказано:

прикольно - профком ЛПЕ відноситься до Вільної профспілки залізничників :)

ну, мабуть через те, що електротранспорт це те, що їздить по коліям та / або  живиться від електрики.

 

54 хвилин тому, rrid сказано:

не прикольно - директор ЛПЕ повністю залежний від надходжень з міського бюджету, міськрада затримала кошти - як наслідок невиплата ЗП

не зовсім так. Через те, що власних надходжень не вистачає, щоб покрити всі витрати на ЗП.

А надходження з міськради, у вигляді субвенції (за перевезення пільгових пасажирів) якраз вистачає для витрат на ЗП.

Тому це не директор залежний, а підприємство.

Якби Яценюк не відмінив пільги (субсидії) для підприємств електротранспорту - такого могло б і не бути.  Одна лише електрика "їсть" 1,7 млн. / міс.

 

 

Опубліковано
41 хвилин тому, Zheny@ сказано:

ну, мабуть через те, що електротранспорт це те, що їздить по коліям та / або  живиться від електрики.

якби в риби була шерсть (с) не моє, з анігдоту :) яким боком колії конкретно до ЛПЕ???

45 хвилин тому, Zheny@ сказано:

це не директор залежний, а підприємство

на пост вище яскраво проілюстровано, що саме директор особисто, а не тільки "підприємство", залежні від міськради.

відкрию тамємницю - будь-яке комунальне підприємство повністю залежне від міськради ;)

тільки якщо воно прибуткове - директор може почуватись трохи впевненіше, ніж на дотаційному

Опубліковано
8 хвилин тому, rrid сказано:

відкрию тамємницю - будь-яке комунальне підприємство повністю залежне від міськради ;)

Дякую, просвітив!  Я не знав.

Я мав на увазі саме цю ситуацію. конкретну.

 

Опубліковано
On 6/12/2017 at 11:43 AM, rrid said:

 На сьогоднішній день на КП “Луцьке підприємство електротранспорту” через масові звільнення суттєво відчутна нестача кадрів, фахівців різних службових підрозділів,

 

 

Ех, не чує цих слів Українець :D

Опубліковано
Цитувати

Управляющая компания холдинга «Белкоммунмаш» выиграла тендер на поставку для Одессы 47 троллейбусов

Об этом сообщает посольство Беларуси.

Покупка автобусов состоится за счет кредитных средств Европейского банка реконструкции и развития.

Стоимость контракта составляет 8 млн. 37 тыс. евро.

http://www.aif.ua/money/market/odessa_kupit_u_belorussii_47_trolleybusov

Опубліковано
9 хвилин тому, Bliksss сказано:

тендер на поставку для Одессы 47 троллейбусов

 

9 хвилин тому, Bliksss сказано:

Стоимость контракта составляет 8 млн. 37 тыс. евро.

 

А тепер рахуємо : 178 000 Євро за 1 тролейбус.

Таким чином. 5 млн євро для Луцька, то має вийти: 28 тролейбусів. Обіцяно було 30  + ремонт / заміна ділянок  контактної мережі.

побачимо, що вийде на фіналі.

І ніби "Богдан" в місті і Білорусь за 150 км.

Що дорожче? :)

 

 

 

Опубліковано
8 хвилин тому, Dim@ сказано:

 

 Тепер одесити розбавили свою солянку ще однією маркою машин.

 

А потім будуть захоплено говорити, як в Білорусії живеться добре.

Важко навіть чисто гіпотетично допустити, щоб в Білорусі якесь місто придбало імпортний тролейбус.

 

При цьому в Україні є:

Богдан:

http://bogdan.ua/uk/bas_motor

Еталон:

https://uk.wikipedia.org/wiki/Еталон_Т12110

Електрон:

https://uk.wikipedia.org/wiki/Електрон_Т19

Південмаш:

https://uk.wikipedia.org/wiki/Дніпро_Т103

 

Прикро, але цитата лаврова, як ніколи, доречна ...

 

Опубліковано
22 хвилин тому, Barugan сказано:

Н..да ..мати стільки виробників тут, а купувати закордоном. :huh: 

якби ті "гробники" вчасно вклали гроші в технології і автоматизацію виробничих прроцесів, а головне - зменшили свої "апетити" дохідності то можна було б і у них, а так навіщо такі "власні" виробники, якщо продукція від "чорта на куличках" інколи буває в рази дешевше. На "патріотизмі" в окремих випадках можна виїхати, коли різниця в ціні досягає 5...10%, а не в рази, як це як правило відбувається в Україні.

Я приклад, "кинувши виклик" собі і відділу постачання в себе на підприємстві вирішив зайнятися пошуком альтернативних постачальників матеріалу для підрозділу, головне ставив за мету має бути наш виробник. Щоб ви розуміли мова йшла про сотні тон. Але на жаль всі вітчизняні виробники виявилися на 15-25% дорожче ніж бля! євромейський метал! Карл! І це при умові максимальної знижки!

Тому нічого дивного...

  • +1 4
Опубліковано

Луцький "Богдан" - один з найтехнологічніших автоскладальних автобусних заводів в Європі.

Практично завжди собівартість залежить від масштабів виробництва.

Чим більше виробництво - тим менша ціна.

Звідси висновок: завантаживши вітчизняними замовленнями власний завод - можна і вартість знизити, і зарплати своїм людям заплатити, і податки в рідну державу сплатити!!!

Опубліковано
29 хвилин тому, justice777 сказано:

Кожен з них на 10 - 20 тисяч Євро дорожчий за білоруський.

З таким розкла́дом, при 30 тролейбусах - економія ще в 2 тролейбуси.

Опубліковано
3 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Кожен з них на 10 - 20 тисяч Євро дорожчий за білоруський.

З таким розкла́дом

 

Дуже голослівне твердження!!!

 

Київський тендер.

В лоте на закупку 60 троллейбусов длиной не менее 11,9 м с низким полом конкурентами АК "Богдан Моторс" были компании ООО "МАЗтранссервис" и ООО "СП Яникс". При ожидаемой цене закупки в 318 млн грн, АК "Богдан Моторс" предложил цену в 308,82 млн грн, которая оказалась самой низкой ("МАЗтранссервис" - 318 млн грн, "Яникс" - 308,88 млн грн).

http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=38933

 

Орієнтовна вартість одного Богдана - 175 000, білоруса для Одеси - 171 000.

4 тис. євро вартують того, щоб переплатити та дати роботу своїм людям та наповнити свій бюджет!!!

  • +1 1
Опубліковано

парадоксально, але імпортний тралік має всі шанси більше наповнити український бюджет, ніж вітчизняний :(

навіть якщо він дешевший

так само парадоксально, як і те, що білоруські трудяги отримують в рази вищу зарплату, а їхній тралік все-одно може коштувати дешевше

сумно це все...

 

і я проти покупки нових тролейбусів за кредитні кошти, особливо, якщо кредити - валютні.

жіть нужно по срєдствам (с)хз

якщо не має місто грошей на нові траліки - то нема чого й купувати їх в кредит, бо може бути як з лізинговими Богданами, які вгробили (частково й вина виробника) раніше, ніж лізинг виплатили

  • +1 1
Опубліковано
1 хвилина тому, rrid сказано:

парадоксально, але імпортний тралік має всі шанси більше наповнити український бюджет, ніж вітчизняний :(

 

Ще б розрахунок, а то на паркані теж написами інтригують дівчат, а потім ті розчаровуються, коли дізнаються що насправді за ним ;)

  • +1 1
Опубліковано
12 хвилин тому, justice777 сказано:

Дуже голослівне твердження!!!

ти вважаєш, що ЛПЕ не цікавиться цінами на тролейбуси, чи ти вважаєш, що тендер наше всё і там всё чесно?

Я тебе прошу.

Богдан заявив 5 млн. Для власних коштів це надто дорого. Як і для бюджетних (міських).

Зараз дають кредит під 0,1% чи щось типу того. Майже безпроцентно.

І на ці 5 млн євро. Ми (місто) має закупити тролейбуси. Яким чином відбуватиметься тендер - не знаю. Хто братиме участь - також не знаю.

Але кінцева ціна може бути ой як не така..

 

Тому я й кажу, що білоруський товар може виявитися значно кращим по якості і дешевшим в принципі.

 

 

Опубліковано

Ти вже колись в темі про білоруські шини говорив ... :)))

 

Дивує мене такий комплекс меншовартості, який глибоко в підсвідомості сидить - хай буде імпортне аби не своє!

Опубліковано
Щойно, Dim@ сказано:

А в чому проблема? Навіщо чекати 10 років якщо можна купити вже зараз І возити пасажирів на комфортних тролейбусах. Ще й економити на електроенергії.

Жодної проблеми, якщо ще й кредит 0,1%.

Але якщо господарювання неефективне, а підприємство збиткове - то це зростання витрат на місцевий бюджет, який в більших обсягах дотуватиме ЛПЕ, а значить десь в місті не буде зроблена дорога, десь без підвищення з.п. будуть лікарі чи вчителі, десь не відкриється новий дитячий садок ...

  • +1 1
Опубліковано
30 хвилин тому, justice777 сказано:

Дивує мене такий комплекс меншовартості, який глибоко в підсвідомості сидить - хай буде імпортне аби не своє!

Тобто, нехай гівно - але своє?

я навіть коментувати не стану.

 

 

  • +1 1
Опубліковано
31 хвилин тому, justice777 сказано:

 

Ще б розрахунок, а то на паркані теж написами інтригують дівчат, а потім ті розчаровуються, коли дізнаються що насправді за ним ;)

не знаю чим там ви інтригуєте дівчат на паркані і потім їх розчаровуєте, а от податкове навантаження в наших "флагманів транспортнобудівельної промисловості" - від від'ємного значення аж до 1-5% від обороту, а в імпортерів - досягає 25-30%. розрахунки вже порахуйте самі...

 

24 хвилин тому, Dim@ сказано:

Навіщо чекати 10 років якщо можна купити вже зараз І возити пасажирів на комфортних тролейбусах. Ще й економити на електроенергії.

1) чим більше тролейбусів в ЛПЕ - тим більші збитки. парадокс, але :(

2) в ЛПЕ наявний "талант" - гробити будь-яку техніку в користуванні, і лізингові Богдани тому яскравий приклад

3) приватники - ефективніші

4) так само, як мерія свого часу заставила приватників позбутись РАФіків та ГАЗельок на міських маршрутах, - точно так само мерія має всі можливості змусити приватників купити комфортніші автобуси, чи й електробуси

то для чого брати кредит? валютний, пілять, кредит, віддавати який доведеться в т.ч. і за рахунок тих, хто тролейбусами не користується (а є ще й такі, які громадським транспортом взагалі не користуються, з різних причин - і в т.ч. за рахунок їхніх податків кредити віддавати будуть)?

28 хвилин тому, Dim@ сказано:

якщо господарювання неефективне, то треба не кредитів лякатись, а керівництво міняти.

приклади ефективного господарювання на комунальних транспортних підприємствах України - в студію! ;)

якщо таких прикладів в природі не існує - для чого тут про це лепетати? на ЛПЕ вже не раз керівництво поміняли, а суми дотацій тільки зростають (як і зарплата керівництва ;) )

  • +1 1
Опубліковано
1 хвилина тому, rrid сказано:

не знаю чим там ви інтригуєте дівчат на паркані і потім їх розчаровуєте, а от податкове навантаження в наших "флагманів транспортнобудівельної промисловості" - від від'ємного значення аж до 1-5% від обороту, а в імпортерів - досягає 25-30%. розрахунки вже порахуйте самі...

 

Якесь посилання можна, чи це з іншої сторони паркану написано? :)))

Опубліковано
1 хвилина тому, justice777 сказано:

 

Якесь посилання можна, чи це з іншої сторони паркану написано? :)))

звісно, що можна - можу хоч на ту, що на ту сторону паркану послати :))) Ліга, СМІДА та інші відкриті джерела вкупі з Гугльом в поміч ;) 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...