Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
7 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Грубо:

400 працівників при ЗП 3200 = 1,790 млн.грн

140 працівників при 6000 = 1,17 млн грн

Так не коректно порівнювати,  бо це специфічний електротранспорт, ту ж тролейбусну лінію треба обслуговувати, там - сів і поїхав по готовій дорозі.

Опубліковано
55 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Тобто якщо возиш пенсіонерів безкоштовно то штат і витрати мають бути в 2 рази більші ніж необхідно? Логічно!

Коли 80% пасажирів пільговики то і прибутку катма, і як наслідок нема оновлення матеріально-технічної бази, нема зарплат, нема сервісу. Про штат можна довго сперечатись, але обслуговуючий персонал має бути, і з цим не посперечаєшся, можливо бухгалтерів і економістів трохи оптимізувати й можна, але ж невідомо скільки їх в штаті, може всього два, диспечери там теж невідомо навіщо, бо ніколи не знають що в них на маршрутах, ну або не признаються. А ремонтники, при умові що рухомий склад має середній вік +-30 років і мережа такого ж віку - це необхідність, аутсорсинг тут не підходить, бо роботи непочатий край і постійно. І не треба розказувати що закупили польські зламки. На даний час це єдина можливість забезпечити місто транспортом і не дати маршрутчикам остаточно монополізувати ринок перевезень і диктувати свої умови. Про "Санрайз" краще мовчати ніж говорити, наприклад вони не знаю якими правдами чи неправдами захопили маршрут 230 Луцьк-Воротнів, а їздять лише тоді коли пасажирів як в консерві, "невигідні" рейси просто ігнорують. Водій просто телефонує колезі: "людей мало, не виїзжай" - треба нам такий сервіс?

Ну і з іншого боку: я, як пасажир який платить, мрію про навігацію в тролейбусах. Час нині дорого вартує, щоб години проводити в очікуванні транспорту.

  • +1 2
Опубліковано
1 час назад, itax сказал:

Особливо гарні білі ободки на колесах.

Вони давним-давно таке робили, чому перестали потім, можливо бо непрактично - потече масло з бортового редуктора і всьо. А далеко не всі водії доглядають за машиною.

Свого часу ми з другом самі фарбували тролейбус №165 , де теж ободки білими робили.

Опубліковано
2 годин тому, Ukrainec сказано:

А приклади "Санрайза" та ін. з "паралельної реальності"

це той санрайз, що подав пасажиропотік по 2-кам у 160 000 а на фіналі вийшло 320 000 ?

пруф  

Зокрема, з 25 січня по 20 лютого з ініціативи міськради у міському транспорті Луцька провели підрахунки пасажиропотоку. Зокрема, студенти п’ятьох професійно-технічних училищ міста, Луцького національного технічного університету, а також працівники департаменту муніципальної поліції рахували кількість пасажирів на таких маршрутах, як 2, 12, 19, 22, 22а та 17а.

Кожен «експерт» обліковував пасажирів з трьома категоріями – діти, пільговики та повні платники. Також кожен спостерігач повинен був залишатися у транспорті у випадках, коли автобус з’їжджав з маршруту для ремонту або в інших непередбачених ситуаціях.

Директор департаменту економічної політики Луцькради Олександр Озінович зауважив, що за підсумками підрахунків кількість пасажирів на цих маршрутах набагато вища, аніж подавали самі перевізники.

Зокрема, на маршруті № 17а повідомляли про 180 тисяч пасажирів, а моніторинг маршруту показав 280 тисяч, на маршруті № 12 подавали 196 тисяч, однак дослідження порахувало 238 тисяч. Подібна ситуація й на інших маршрутах, зокрема, на маршруті № 2 перевізник подавав 165 тисяч, а виходить 326 тисяч (до речі, собівартість проїзду тут найнижча – 2,28 гривень), на маршруті №22 – 165 та 217 тисяч.

Hide  

 

От розкажи мені.

Як на твою думку виїжджає тролейбус на маршрут? Які процеси і скільки в цьому задіяно?

 

Опубліковано
3 часа назад, itax сказал:

Вчора побачив свіжопофарбований 160й (здається, може 120й, але по фото вже не можу побачити) - гарно виглядає, хоч і без логотипів ЛПЕ.

Вже з логотипами, забрендували.

Опубліковано

Просто тролейбуси протиставляються маршруткам, як дешевший вид транспроту. Про те ніякий він не дешевий, просто за нього ми платимо двічі, раз при сплаті проїзду, другий завуальовано з наших податків.

Навіщо себе обманювати?

Тому мені і смішно, і страшно чути, що на 47 тролейбусів потрібен штат в овер 400 чоловік. На мою думку краще "явні" 4 грн в гавномаршрутці і похерити ЛПЕ ніж переконувати себе в тому що "троль це зручно" , +неявно до цього по різним "мутним" схемам будуть вимиватися коошти з нашого з вами б"юджету на дофінансування ЛПЕ.

Зекономлені кошти можна використати на закупку медичного обладнання, медрепаратів, фінансування освіти (хоча з ними та ж тема, що і з ЛПЕ), культури, будівництва/ремонту доріг тощо

 

  • +1 1
Опубліковано
1 хвилина тому, Ukrainec сказано:

Просто тролейбуси протиставляються маршруткам, як дешевший вид транспроту. Про те ніякий він не дешевий, просто за нього ми платимо двічі, раз при сплаті проїзду, другий завуальовано з наших податків.

Навіщо себе обманювати?

Тому мені і смішно, і страшно чути, що на 47 тролейбусів потрібен штат в овер 400 чоловік. На мою думку краще "явні" 4 грн в гавномаршрутці і похерити ЛПЕ ніж переконувати себе в тому що "троль це зручно" неявно, + до цього по різним "мутним" схемам будуть вимиватися коошти з нашого з вами б"юджету на дофінансування ЛПЕ.

Зекономлені кошти можна використати на закупку медичного обладнання, медрепаратів, фінансування освіти (хоча з ними та ж тема, що і з ЛПЕ), культури, будівництва/ремонту доріг тощо

 

 

При всій повазі до вас - ви не праві. тролейбус не дешевий вид транспорту, а по-перше екологічний, по-друге комунальний - тобто місцева влада (а отже і ми з вами) може регулювати його роботу, по-третє соціальний. бо як би там не було, а від реальності не втечеш - у нас старе населення. на 100 працюючих - 130 пенсіонерів, і більшість з цих працюючих в силу свого виховання чи ментальності чи релігійних переконань, чи під впливом інших факторів,  з усіх сил намагаються приховати свої реальні зарплати і сплатити податки "на закупку медичного обладнання, медрепаратів, фінансування освіти (хоча з ними та ж тема, що і з ЛПЕ), культури, будівництва/ремонту доріг тощо", ЄСВ для пенсійного забезпечення, тощо. В таких умовах пенсіонери будуть і надалі  отримувати злиденні пенсії і не матимуть змоги платити 4 грн за проїзд. А підвищення вартості проїзду для тих пасажирів які все таки платять аж ніяк не вплине на фінансовий стан ЛПЕ. А приватні перевізники, при відсутності альтернативи у вигляді комунального транспорту, зовсім злетять з котушок, і про 4 грн. будете тільки мріяти.

  • +1 3
Опубліковано
24 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Просто тролейбуси протиставляються маршруткам, як дешевший вид транспроту. Про те ніякий він не дешевий, просто за нього ми платимо двічі, раз при сплаті проїзду, другий завуальовано з наших податків.

Навіщо себе обманювати?

Тому мені і смішно, і страшно чути, що на 47 тролейбусів потрібен штат в овер 400 чоловік. На мою думку краще "явні" 4 грн в гавномаршрутці і похерити ЛПЕ ніж переконувати себе в тому що "троль це зручно" , +неявно до цього по різним "мутним" схемам будуть вимиватися коошти з нашого з вами б"юджету на дофінансування ЛПЕ.

Зекономлені кошти можна використати на закупку медичного обладнання, медрепаратів, фінансування освіти (хоча з ними та ж тема, що і з ЛПЕ), культури, будівництва/ремонту доріг тощо

 

ти забуваєш про тих, хто в тролях їздить безплатно.

 

Опубліковано
23 хвилин тому, Sh_Ok сказано:

 

При всій повазі до вас - ви не праві. тролейбус не дешевий вид транспорту, а по-перше екологічний, по-друге комунальний - тобто місцева влада (а отже і ми з вами) може регулювати його роботу, по-третє соціальний. бо як би там не було, а від реальності не втечеш - у нас старе населення. на 100 працюючих - 130 пенсіонерів, і більшість з цих працюючих в силу свого виховання чи ментальності чи релігійних переконань, чи під впливом інших факторів,  з усіх сил намагаються приховати свої реальні зарплати і сплатити податки "на закупку медичного обладнання, медрепаратів, фінансування освіти (хоча з ними та ж тема, що і з ЛПЕ), культури, будівництва/ремонту доріг тощо", ЄСВ для пенсійного забезпечення, тощо. В таких умовах пенсіонери будуть і надалі  отримувати злиденні пенсії і не матимуть змоги платити 4 грн за проїзд. А підвищення вартості проїзду для тих пасажирів які все таки платять аж ніяк не вплине на фінансовий стан ЛПЕ. А приватні перевізники, при відсутності альтернативи у вигляді комунального транспорту, зовсім злетять з котушок, і про 4 грн. будете тільки мріяти.

1) Ви часто намагались вплинути на роботу того чи іншого комунального підприємства?

2) якщо б дотрималися рекомендацій 6 річної давнини і запровадили адресну допомогу на проїзд, то думаю вже всі б до цього часу звикли.

3) щодо "ментальності чи релігійних переконань" тут вже потрібно вибирати, хочемо ми вибратися з "лайна" чи залишитися на тому ж рівні.

4) Знизити тариф в приватних перевізників легше ніж ви собі думаєте, виключити монополістів з ринку і віддати на поталу дрібних перевізників. Хто ще пригадує часи коли маршрутки ходили до 01:00 год і з меншим інтервалом той думаю погодиться. Зараз хто собі дозволив відкрити рота по збільшенню вартості проїзду - монополіст.

Опубліковано
5 хвилин тому, Ukrainec сказано:

1) Ви часто намагались вплинути на роботу того чи іншого комунального підприємства?

2) якщо б дотрималися рекомендацій 6 річної давнини і запровадили адресну допомогу на проїзд, то думаю вже всі б до цього часу звикли.

3) щодо "ментальності чи релігійних переконань" тут вже потрібно вибирати, хочемо ми вибратися з "лайна" чи залишитися на тому ж рівні.

4) Знизити тариф в приватних перевізників легше ніж ви собі думаєте, виключити монополістів з ринку і віддати на поталу дрібних перевізників. Хто ще пригадує часи коли маршрутки ходили до 01:00 год і з меншим інтервалом той думаю погодиться.

1) намагалась, саме на ЛПЕ, переглянули графік руху тролейбуса яким я користують. 

2) для виплати адресної допомоги потрібно знайти окремі кошти, і їх буде потрібно в рази більше ніж відшкодовують ЛПЕ та іншим перевізникам, тому що зараз пільгами користуються фактично тільки міські пенсінери, і то ті які ще можуть пересуватись і мають в тому потребу. навіть якщо порахувати проїзд один раз в день в дві сторони: 4х30х50000(к-сть пенсіонерів лише в м.Луцьку) = 6000000 грн, або 4х30х275000(к-сть пенсіонерів в області)=33000000 грн. не думаю що зараз держава відшкодовує таку суму. ну і психологічний момент - отримає старенький до пенсії 1300 грн ще 120, витратить їх на ліки, на хліб, на цукерки..., а до поліклінніки вже й нема за що доїхати. так, звісно, людина має планувати свої витрати, але як спланувати ті 1300 грн, коли тобі ще й багато років, і ти може й забув математику, а може й не знав, а гроші в гаманці є - то й тратиш.

3) ноу комментс. всі хочуть вибратись з лайна, але переважно за чужий рахунок. всі знають що красти погано, але мені ж трішки можна. і за диплом платити це погано, але ж до моєї дитини просто придирається викладач, і на права треба ж здати, але мені ж треба термінво, і за кермо п"яному не можна сідать, але я ж випив лише трішки - це можна продовжувати до безкінечності....

4) утопія.

Опубліковано
3 hours ago, Sh_Ok said:

Ну і з іншого боку: я, як пасажир який платить, мрію про навігацію в тролейбусах. Час нині дорого вартує, щоб години проводити в очікуванні транспорту.

Навігація не панацея: в Рівному запустили, але треба ще табло встановлювати на всіх зупинках. Наявність чіткого графіку руху і табличка на кожній зупинці і незмінність протягом достатньо дового часу - запорука успіху вже на 60%.

Опубліковано

1я мав на увазі вплив на макроекономічні показники КП; 2.хто визначив що пенсіонеру потрібно щодня, двічі кудись їхати (правильно ЗАКОН який треба змінювати)?  3. ноукомент 4.крок до утопії диктатура монополій.

 

Треба не боятися змін, а робити зміни. Бо чим довше в цьому грузнеш, тим довше це тебе тягне на дно.

 

  • +1 1
Опубліковано
51 minutes ago, Ukrainec said:

4) Знизити тариф в приватних перевізників легше ніж ви собі думаєте, виключити монополістів з ринку і віддати на поталу дрібних перевізників. Хто ще пригадує часи коли маршрутки ходили до 01:00 год і з меншим інтервалом той думаю погодиться. Зараз хто собі дозволив відкрити рота по збільшенню вартості проїзду - монополіст.

але цього не буде. Ті хто курує маршрутки при владі добре за це тримається. І не буде у нас "чесної конкуренції" і "дрібних перевізників". Розказували, що людина, яка посміла якось там повпливати на деякі графіки деяких маршруток несподівано для себе відхватила по голові і більше там не працює і тим питанням не займається.

Опубліковано
16 hours ago, Zheny@ said:

Із запуском валідаторів - часу у мене мало.

запитання по темі. Став частіше їздити тролейбусами - віднайшов, що не на всі зупинки є на сайті lpe.at.ua інформація, деякі доводиться вираховувати. Зараз працюю над тим, аби зробити собі зручну пам'ятку для особистого користування.

 

А питання наступне - можливо є десь графіки руху в зручному вигляді (електронному) або як можна їх отримати - я би зміг звести і поділитись з іншими, також контролювати правильність інформації на тих зупинках, де буваю. Мені не складно, та і певний вклад в спільну справу.

Опубліковано
29 хвилин тому, itax сказано:

але цього не буде...

Цим ви переконуєте себе, не мене. Це політичне рішення, а тому його досягнути легше ніж досягнути прибутковості ЛПЕ.

Опубліковано
15 хвилин тому, Ukrainec сказано:

1я мав на увазі вплив на макроекономічні показники КП; 2.хто визначив що пенсіонеру потрібно щодня, двічі кудись їхати (правильно ЗАКОН який треба змінювати)?  3. ноукомент 4.крок до утопії диктатура монополій.

 

Треба не боятися змін, а робити зміни. Бо чим довше в цьому грузнеш, тим довше це тебе тягне на дно.

 

громада і не повинна впливати на макроекономічні показники, єдиний можливий вплив - використовувати і оплачувати продукт, або послугу цього підприємства, ну і можливо брати участь в комісії з призначення керівництва - це вже посередництвом обраних депутатів.

щодо пенсіонерів - дай вам боже здоров"я на довгий вік - доживете до пенсії побачите скільки разів треба їздити, і чи закриєте себе в клітку. не можна обмежувати людину в її елементарних потребах тільки тому що вона похилого віку і не має грошей.

зміни робити треба, але зважено і не по чужих головах. 

Опубліковано
41 minutes ago, itax said:

але цього не буде.

малось на увазі при наявній політичній ситуації, судовій системі і т.і.

 

23 minutes ago, Ukrainec said:

Це політичне рішення, а тому його досягнути легше ніж добитися прибутковості ЛПЕ.

Щиро бажаю успіху.

Опубліковано
4 часа назад, itax сказал:

Став частіше їздити тролейбусами - віднайшов, що не на всі зупинки є на сайті lpe.at.ua інформація,

У водіїв саме по цим контрольним зупинкам є графік. Депо надавало саме такі графіки, які видаються водіям.

5 часов назад, itax сказал:

Ну і з іншого боку: я, як пасажир який платить, мрію про навігацію в тролейбусах

ЖПС активно працює повним ходом на всіх тролейбусах, але поки вільний доступ не надають.

Опубліковано

цікаво, а якого милого 2ка остання їде зразу в депо, а не зайві 2-3 кілометри на район? минулого тижня було норм, сьогодні так. може у цього 219 шось зламалось? спробую розпитати водія чи контролера як вільніше стане


Опубліковано

хаха, весело, це оказується диспетчера зрізали так рейс! ну от вам будь-ласка, тепер цим рейсом на район уже ніхто не буде їздити, будуть маршрутками. А ви потім будете дивуватись, чого пасажиропотік падає. Ладно б йому ще півкола було їхати, я розумію. Але ж тут реально на 5-7 хв крюк, а люди їздити не будуть ;( Жень, зможеш дізнатися, звідки ноги ростуть?


Опубліковано
 

Lenovo A5000 - це тіпа круто? Сорі за офтопік [emoji4]

це софт автоматом ставить, можу тільки постфактум редагувати

 

 

 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...