alexvvv Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 08:16 #1876 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 08:16 7 хвилин тому, Ukrainec сказано: Грубо: 400 працівників при ЗП 3200 = 1,790 млн.грн 140 працівників при 6000 = 1,17 млн грн Так не коректно порівнювати, бо це специфічний електротранспорт, ту ж тролейбусну лінію треба обслуговувати, там - сів і поїхав по готовій дорозі.
Sh_Ok Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 09:12 #1877 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 09:12 55 хвилин тому, Ukrainec сказано: Тобто якщо возиш пенсіонерів безкоштовно то штат і витрати мають бути в 2 рази більші ніж необхідно? Логічно! Коли 80% пасажирів пільговики то і прибутку катма, і як наслідок нема оновлення матеріально-технічної бази, нема зарплат, нема сервісу. Про штат можна довго сперечатись, але обслуговуючий персонал має бути, і з цим не посперечаєшся, можливо бухгалтерів і економістів трохи оптимізувати й можна, але ж невідомо скільки їх в штаті, може всього два, диспечери там теж невідомо навіщо, бо ніколи не знають що в них на маршрутах, ну або не признаються. А ремонтники, при умові що рухомий склад має середній вік +-30 років і мережа такого ж віку - це необхідність, аутсорсинг тут не підходить, бо роботи непочатий край і постійно. І не треба розказувати що закупили польські зламки. На даний час це єдина можливість забезпечити місто транспортом і не дати маршрутчикам остаточно монополізувати ринок перевезень і диктувати свої умови. Про "Санрайз" краще мовчати ніж говорити, наприклад вони не знаю якими правдами чи неправдами захопили маршрут 230 Луцьк-Воротнів, а їздять лише тоді коли пасажирів як в консерві, "невигідні" рейси просто ігнорують. Водій просто телефонує колезі: "людей мало, не виїзжай" - треба нам такий сервіс? Ну і з іншого боку: я, як пасажир який платить, мрію про навігацію в тролейбусах. Час нині дорого вартує, щоб години проводити в очікуванні транспорту. 2
TFA Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 09:26 #1878 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 09:26 1 час назад, itax сказал: Особливо гарні білі ободки на колесах. Вони давним-давно таке робили, чому перестали потім, можливо бо непрактично - потече масло з бортового редуктора і всьо. А далеко не всі водії доглядають за машиною. Свого часу ми з другом самі фарбували тролейбус №165 , де теж ободки білими робили.
Zheny@ Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 10:16 #1879 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 10:16 2 годин тому, Ukrainec сказано: А приклади "Санрайза" та ін. з "паралельної реальності" це той санрайз, що подав пасажиропотік по 2-кам у 160 000 а на фіналі вийшло 320 000 ? пруф Зокрема, з 25 січня по 20 лютого з ініціативи міськради у міському транспорті Луцька провели підрахунки пасажиропотоку. Зокрема, студенти п’ятьох професійно-технічних училищ міста, Луцького національного технічного університету, а також працівники департаменту муніципальної поліції рахували кількість пасажирів на таких маршрутах, як 2, 12, 19, 22, 22а та 17а. Кожен «експерт» обліковував пасажирів з трьома категоріями – діти, пільговики та повні платники. Також кожен спостерігач повинен був залишатися у транспорті у випадках, коли автобус з’їжджав з маршруту для ремонту або в інших непередбачених ситуаціях. Директор департаменту економічної політики Луцькради Олександр Озінович зауважив, що за підсумками підрахунків кількість пасажирів на цих маршрутах набагато вища, аніж подавали самі перевізники. Зокрема, на маршруті № 17а повідомляли про 180 тисяч пасажирів, а моніторинг маршруту показав 280 тисяч, на маршруті № 12 подавали 196 тисяч, однак дослідження порахувало 238 тисяч. Подібна ситуація й на інших маршрутах, зокрема, на маршруті № 2 перевізник подавав 165 тисяч, а виходить 326 тисяч (до речі, собівартість проїзду тут найнижча – 2,28 гривень), на маршруті №22 – 165 та 217 тисяч. Hide От розкажи мені. Як на твою думку виїжджає тролейбус на маршрут? Які процеси і скільки в цьому задіяно?
TFA Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 11:02 #1880 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 11:02 3 часа назад, itax сказал: Вчора побачив свіжопофарбований 160й (здається, може 120й, але по фото вже не можу побачити) - гарно виглядає, хоч і без логотипів ЛПЕ. Вже з логотипами, забрендували.
Ukrainec Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 11:51 #1881 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 11:51 Просто тролейбуси протиставляються маршруткам, як дешевший вид транспроту. Про те ніякий він не дешевий, просто за нього ми платимо двічі, раз при сплаті проїзду, другий завуальовано з наших податків. Навіщо себе обманювати? Тому мені і смішно, і страшно чути, що на 47 тролейбусів потрібен штат в овер 400 чоловік. На мою думку краще "явні" 4 грн в гавномаршрутці і похерити ЛПЕ ніж переконувати себе в тому що "троль це зручно" , +неявно до цього по різним "мутним" схемам будуть вимиватися коошти з нашого з вами б"юджету на дофінансування ЛПЕ. Зекономлені кошти можна використати на закупку медичного обладнання, медрепаратів, фінансування освіти (хоча з ними та ж тема, що і з ЛПЕ), культури, будівництва/ремонту доріг тощо 1
Ukrainec Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:05 #1882 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:05 Напочитати: http://www.hroniky.com/articles/view/127-troleibusni-hrabli
Sh_Ok Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:08 #1883 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:08 1 хвилина тому, Ukrainec сказано: Просто тролейбуси протиставляються маршруткам, як дешевший вид транспроту. Про те ніякий він не дешевий, просто за нього ми платимо двічі, раз при сплаті проїзду, другий завуальовано з наших податків. Навіщо себе обманювати? Тому мені і смішно, і страшно чути, що на 47 тролейбусів потрібен штат в овер 400 чоловік. На мою думку краще "явні" 4 грн в гавномаршрутці і похерити ЛПЕ ніж переконувати себе в тому що "троль це зручно" неявно, + до цього по різним "мутним" схемам будуть вимиватися коошти з нашого з вами б"юджету на дофінансування ЛПЕ. Зекономлені кошти можна використати на закупку медичного обладнання, медрепаратів, фінансування освіти (хоча з ними та ж тема, що і з ЛПЕ), культури, будівництва/ремонту доріг тощо При всій повазі до вас - ви не праві. тролейбус не дешевий вид транспорту, а по-перше екологічний, по-друге комунальний - тобто місцева влада (а отже і ми з вами) може регулювати його роботу, по-третє соціальний. бо як би там не було, а від реальності не втечеш - у нас старе населення. на 100 працюючих - 130 пенсіонерів, і більшість з цих працюючих в силу свого виховання чи ментальності чи релігійних переконань, чи під впливом інших факторів, з усіх сил намагаються приховати свої реальні зарплати і сплатити податки "на закупку медичного обладнання, медрепаратів, фінансування освіти (хоча з ними та ж тема, що і з ЛПЕ), культури, будівництва/ремонту доріг тощо", ЄСВ для пенсійного забезпечення, тощо. В таких умовах пенсіонери будуть і надалі отримувати злиденні пенсії і не матимуть змоги платити 4 грн за проїзд. А підвищення вартості проїзду для тих пасажирів які все таки платять аж ніяк не вплине на фінансовий стан ЛПЕ. А приватні перевізники, при відсутності альтернативи у вигляді комунального транспорту, зовсім злетять з котушок, і про 4 грн. будете тільки мріяти. 3
Гість rl72 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:16 #1884 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:16 24 хвилин тому, Ukrainec сказано: Просто тролейбуси протиставляються маршруткам, як дешевший вид транспроту. Про те ніякий він не дешевий, просто за нього ми платимо двічі, раз при сплаті проїзду, другий завуальовано з наших податків. Навіщо себе обманювати? Тому мені і смішно, і страшно чути, що на 47 тролейбусів потрібен штат в овер 400 чоловік. На мою думку краще "явні" 4 грн в гавномаршрутці і похерити ЛПЕ ніж переконувати себе в тому що "троль це зручно" , +неявно до цього по різним "мутним" схемам будуть вимиватися коошти з нашого з вами б"юджету на дофінансування ЛПЕ. Зекономлені кошти можна використати на закупку медичного обладнання, медрепаратів, фінансування освіти (хоча з ними та ж тема, що і з ЛПЕ), культури, будівництва/ремонту доріг тощо ти забуваєш про тих, хто в тролях їздить безплатно.
Ukrainec Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:20 #1885 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:20 23 хвилин тому, Sh_Ok сказано: При всій повазі до вас - ви не праві. тролейбус не дешевий вид транспорту, а по-перше екологічний, по-друге комунальний - тобто місцева влада (а отже і ми з вами) може регулювати його роботу, по-третє соціальний. бо як би там не було, а від реальності не втечеш - у нас старе населення. на 100 працюючих - 130 пенсіонерів, і більшість з цих працюючих в силу свого виховання чи ментальності чи релігійних переконань, чи під впливом інших факторів, з усіх сил намагаються приховати свої реальні зарплати і сплатити податки "на закупку медичного обладнання, медрепаратів, фінансування освіти (хоча з ними та ж тема, що і з ЛПЕ), культури, будівництва/ремонту доріг тощо", ЄСВ для пенсійного забезпечення, тощо. В таких умовах пенсіонери будуть і надалі отримувати злиденні пенсії і не матимуть змоги платити 4 грн за проїзд. А підвищення вартості проїзду для тих пасажирів які все таки платять аж ніяк не вплине на фінансовий стан ЛПЕ. А приватні перевізники, при відсутності альтернативи у вигляді комунального транспорту, зовсім злетять з котушок, і про 4 грн. будете тільки мріяти. 1) Ви часто намагались вплинути на роботу того чи іншого комунального підприємства? 2) якщо б дотрималися рекомендацій 6 річної давнини і запровадили адресну допомогу на проїзд, то думаю вже всі б до цього часу звикли. 3) щодо "ментальності чи релігійних переконань" тут вже потрібно вибирати, хочемо ми вибратися з "лайна" чи залишитися на тому ж рівні. 4) Знизити тариф в приватних перевізників легше ніж ви собі думаєте, виключити монополістів з ринку і віддати на поталу дрібних перевізників. Хто ще пригадує часи коли маршрутки ходили до 01:00 год і з меншим інтервалом той думаю погодиться. Зараз хто собі дозволив відкрити рота по збільшенню вартості проїзду - монополіст.
Sh_Ok Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:44 #1886 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:44 5 хвилин тому, Ukrainec сказано: 1) Ви часто намагались вплинути на роботу того чи іншого комунального підприємства? 2) якщо б дотрималися рекомендацій 6 річної давнини і запровадили адресну допомогу на проїзд, то думаю вже всі б до цього часу звикли. 3) щодо "ментальності чи релігійних переконань" тут вже потрібно вибирати, хочемо ми вибратися з "лайна" чи залишитися на тому ж рівні. 4) Знизити тариф в приватних перевізників легше ніж ви собі думаєте, виключити монополістів з ринку і віддати на поталу дрібних перевізників. Хто ще пригадує часи коли маршрутки ходили до 01:00 год і з меншим інтервалом той думаю погодиться. 1) намагалась, саме на ЛПЕ, переглянули графік руху тролейбуса яким я користують. 2) для виплати адресної допомоги потрібно знайти окремі кошти, і їх буде потрібно в рази більше ніж відшкодовують ЛПЕ та іншим перевізникам, тому що зараз пільгами користуються фактично тільки міські пенсінери, і то ті які ще можуть пересуватись і мають в тому потребу. навіть якщо порахувати проїзд один раз в день в дві сторони: 4х30х50000(к-сть пенсіонерів лише в м.Луцьку) = 6000000 грн, або 4х30х275000(к-сть пенсіонерів в області)=33000000 грн. не думаю що зараз держава відшкодовує таку суму. ну і психологічний момент - отримає старенький до пенсії 1300 грн ще 120, витратить їх на ліки, на хліб, на цукерки..., а до поліклінніки вже й нема за що доїхати. так, звісно, людина має планувати свої витрати, але як спланувати ті 1300 грн, коли тобі ще й багато років, і ти може й забув математику, а може й не знав, а гроші в гаманці є - то й тратиш. 3) ноу комментс. всі хочуть вибратись з лайна, але переважно за чужий рахунок. всі знають що красти погано, але мені ж трішки можна. і за диплом платити це погано, але ж до моєї дитини просто придирається викладач, і на права треба ж здати, але мені ж треба термінво, і за кермо п"яному не можна сідать, але я ж випив лише трішки - це можна продовжувати до безкінечності.... 4) утопія.
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:55 #1887 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:55 3 hours ago, Sh_Ok said: Ну і з іншого боку: я, як пасажир який платить, мрію про навігацію в тролейбусах. Час нині дорого вартує, щоб години проводити в очікуванні транспорту. Навігація не панацея: в Рівному запустили, але треба ще табло встановлювати на всіх зупинках. Наявність чіткого графіку руху і табличка на кожній зупинці і незмінність протягом достатньо дового часу - запорука успіху вже на 60%.
Ukrainec Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:58 #1888 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 12:58 1я мав на увазі вплив на макроекономічні показники КП; 2.хто визначив що пенсіонеру потрібно щодня, двічі кудись їхати (правильно ЗАКОН який треба змінювати)? 3. ноукомент 4.крок до утопії диктатура монополій. Треба не боятися змін, а робити зміни. Бо чим довше в цьому грузнеш, тим довше це тебе тягне на дно. 1
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 13:03 #1889 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 13:03 51 minutes ago, Ukrainec said: 4) Знизити тариф в приватних перевізників легше ніж ви собі думаєте, виключити монополістів з ринку і віддати на поталу дрібних перевізників. Хто ще пригадує часи коли маршрутки ходили до 01:00 год і з меншим інтервалом той думаю погодиться. Зараз хто собі дозволив відкрити рота по збільшенню вартості проїзду - монополіст. але цього не буде. Ті хто курує маршрутки при владі добре за це тримається. І не буде у нас "чесної конкуренції" і "дрібних перевізників". Розказували, що людина, яка посміла якось там повпливати на деякі графіки деяких маршруток несподівано для себе відхватила по голові і більше там не працює і тим питанням не займається.
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 13:08 #1890 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 13:08 16 hours ago, Zheny@ said: Із запуском валідаторів - часу у мене мало. запитання по темі. Став частіше їздити тролейбусами - віднайшов, що не на всі зупинки є на сайті lpe.at.ua інформація, деякі доводиться вираховувати. Зараз працюю над тим, аби зробити собі зручну пам'ятку для особистого користування. А питання наступне - можливо є десь графіки руху в зручному вигляді (електронному) або як можна їх отримати - я би зміг звести і поділитись з іншими, також контролювати правильність інформації на тих зупинках, де буваю. Мені не складно, та і певний вклад в спільну справу.
Ukrainec Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 13:22 #1891 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 13:22 29 хвилин тому, itax сказано: але цього не буде... Цим ви переконуєте себе, не мене. Це політичне рішення, а тому його досягнути легше ніж досягнути прибутковості ЛПЕ.
Sh_Ok Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 13:32 #1892 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 13:32 15 хвилин тому, Ukrainec сказано: 1я мав на увазі вплив на макроекономічні показники КП; 2.хто визначив що пенсіонеру потрібно щодня, двічі кудись їхати (правильно ЗАКОН який треба змінювати)? 3. ноукомент 4.крок до утопії диктатура монополій. Треба не боятися змін, а робити зміни. Бо чим довше в цьому грузнеш, тим довше це тебе тягне на дно. громада і не повинна впливати на макроекономічні показники, єдиний можливий вплив - використовувати і оплачувати продукт, або послугу цього підприємства, ну і можливо брати участь в комісії з призначення керівництва - це вже посередництвом обраних депутатів. щодо пенсіонерів - дай вам боже здоров"я на довгий вік - доживете до пенсії побачите скільки разів треба їздити, і чи закриєте себе в клітку. не можна обмежувати людину в її елементарних потребах тільки тому що вона похилого віку і не має грошей. зміни робити треба, але зважено і не по чужих головах.
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 13:34 #1893 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 13:34 41 minutes ago, itax said: але цього не буде. малось на увазі при наявній політичній ситуації, судовій системі і т.і. 23 minutes ago, Ukrainec said: Це політичне рішення, а тому його досягнути легше ніж добитися прибутковості ЛПЕ. Щиро бажаю успіху.
phantom Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 17:40 #1894 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 17:40 21 hours ago, Zheny@ said: яка ? Так я ж в своєму пості лінк приліпив . Ось ця. З Miro.
TFA Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 17:58 #1895 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 17:58 4 часа назад, itax сказал: Став частіше їздити тролейбусами - віднайшов, що не на всі зупинки є на сайті lpe.at.ua інформація, У водіїв саме по цим контрольним зупинкам є графік. Депо надавало саме такі графіки, які видаються водіям. 5 часов назад, itax сказал: Ну і з іншого боку: я, як пасажир який платить, мрію про навігацію в тролейбусах ЖПС активно працює повним ходом на всіх тролейбусах, але поки вільний доступ не надають.
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 18:16 #1896 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 18:16 цікаво, а якого милого 2ка остання їде зразу в депо, а не зайві 2-3 кілометри на район? минулого тижня було норм, сьогодні так. може у цього 219 шось зламалось? спробую розпитати водія чи контролера як вільніше стане
phantom Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 18:35 #1897 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 18:35 20 minutes ago, itax said: Надіслано від мого Lenovo A5000, використовуючи Tapatalk Lenovo A5000 - це тіпа круто? Сорі за офтопік
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 18:37 #1898 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 18:37 хаха, весело, це оказується диспетчера зрізали так рейс! ну от вам будь-ласка, тепер цим рейсом на район уже ніхто не буде їздити, будуть маршрутками. А ви потім будете дивуватись, чого пасажиропотік падає. Ладно б йому ще півкола було їхати, я розумію. Але ж тут реально на 5-7 хв крюк, а люди їздити не будуть ;( Жень, зможеш дізнатися, звідки ноги ростуть?
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 18:44 #1899 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 18:44 Lenovo A5000 - це тіпа круто? Сорі за офтопік [emoji4]це софт автоматом ставить, можу тільки постфактум редагувати
TFA Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 18:52 #1900 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 18:52 Вже забрендований красень:
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти