Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
6 хвилин тому, Zheny@ сказано:

покажи мені ціново-якісне співвідношення хоча б якогось українського товару із закордонним.

Вже показав, про це й тему підняв - "Росава"/"Преміорі" - Белшина! :))

Опубліковано
4 хвилин тому, justice777 сказано:

Маєш якесь підтвердження своїх слів, чи так, аби пофлудить?!

а чому ні.

Візьми найдорожчі українські шоколадні цукерки і найдорожчі німецькі шоколадні цукерки. Порівняй. Висновок зробиш сам.

Візьми найдорожчі українські шини для легковика і порівняй із найдорожчими польськими шинами. Поїздь. Висновки зробиш сам.

Продукти (консерви, наприклад) - є що порівняти.  Вермішель.

 

Опубліковано
4 минуты назад, justice777 сказал:

Вже показав, про це й тему підняв - "Росава"/"Преміорі" - Белшина! :))

Невдалий приклад. Бо у випадку з депо, Белшина виграла цю конкуренцію з Росавою.

Опубліковано
22 хвилин тому, Zheny@ сказано:

а чому ні.

Візьми найдорожчі українські шоколадні цукерки і найдорожчі німецькі шоколадні цукерки. Порівняй. Висновок зробиш сам.

Візьми найдорожчі українські шини для легковика і порівняй із найдорожчими польськими шинами. Поїздь. Висновки зробиш сам.

Продукти (консерви, наприклад) - є що порівняти.  Вермішель.

 

 

В риториці це, що ти робиш називається підміна понять. Опонент це використовує тоді, коли відчуває відсутність аргументів для доведення своєї тези.

Я спробую повернути тебе до суті дискусії - чи маєш докази, що білоруська "белшина" краще за українські шини!

Зверну увагу ще раз - мова не про всі українські товари в порівнянні з німецькими!!! :)

Питання більш ніж конкретне - білоруські шини проти українських!!!

Опубліковано
23 хвилин тому, nickel сказано:

Невдалий приклад. Бо у випадку з депо, Белшина виграла цю конкуренцію з Росавою.

 

Питання в тому, яким чином ;)

Опубліковано
Щойно, justice777 сказано:

чи маєш докази, що білоруська "белшина" краще за українські шини!

ти мені поясни - якого буя ти доколупався до шин в тролейбусах?

Ти може продаєш шини українські? І тебе заїло, що тебе відшили?

Да мені, по великому рахунку - насрати на чому їздять і в кого купують. головне, щоб їздили.

всі такі патріоти стали - аж жуть. Де ви були в 2007-у??  Чого тоді про зраду не кричали? Сцикотно було?  Зараз нє? зараз тренд?

Опубліковано
Щойно, justice777 сказано:

Питання в тому, яким чином ;)

хочеш про це поговорити?

Я тебе особисто запрошу на прийом до директора - задаси йому питання прямо в очі!  Я буду пристуній. Можу відео зняти і на  ютуб разом викладемо! А чо?

Ти ж хочеш стільки всього знати - отримаєш відповіді!

 

  • +1 1
Опубліковано
11 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Да мені, по великому рахунку - насрати на чому їздять і в кого купують

 

А мені ні!

Підприємство комунальне, тому й має звітувати перед громадою - що та чому!

Опубліковано
1 хвилина тому, justice777 сказано:

Підприємство комунальне, тому й має звітувати перед громадою - що та чому!

то я тобі запропонував запитатися безпосередньо в керівника. А не на форумі.

 

4 хвилин тому, justice777 сказано:

Дивно, що це тебе так заділо, що адекватно спілкуватися не можеш :(

Я цілком зрозуміло виражаю свою позицію і думку.

4 хвилин тому, justice777 сказано:

Цікаво, яку посаду обіймаєш в депо?

Не керівну.

Опубліковано
34 хвилин тому, Zheny@ сказано:

не встановлює, а лише дає або не дає добро.

якраз ЛМР встановлює граничну вартість проїзду в міському транспорті, а не дає добро. якщо вже дотичний до транспортної теми - потрудись трохи вивчити мат.частину, якщо пишеш не про ІТ в ЛПЕ ;)

 

36 хвилин тому, Zheny@ сказано:

І якщо маршрутчики не виїдуть на маршрути взагалі і скажуть, або 6 грн, або їздіть з бомжами в траліках переповнених, а ми будемо стояти.

Що зробе ЛМР? 

То хто диктує ціни? правильно - ринок

Ринку перевезень в Луцьку немає - є буквально декілька перевізників - олігополія з курсу політекономії. І ринок вбила якраз міська рада, послідовно скорочуючи кількість перевізників багато років поспіль.

 

Повертаючись до шин - реальних доказів "кращості" Росави чи Белшини для луцьких тролейбусів немає ні в кого - бо ніхто ніяких незалежних експертиз не проводив. Є суб'єктивна думка ремонтників ЛПЕ - не виключено, що вона і є правильною.

На легкове авто - незалежних тестів не бачив, але колись купував собі Белшину - бо вона була краща за Росаву не тільки на мою думку.

Після банкротства ФіК - ситуація має ще й такий аспект. Якщо ціна однакова, і якість однакова - я можу витратити умовних 100 баксів на шини таким чином:

а) 5 баксів на ЗП українським працівникам; 15 баксів на податки; 30 баксів на сировину москалям; 50 баксів Костя виведе в офшори;

б) 30 баксів на ЗП білоруським працівникам; 15 баксів на білоруські податки; 15 баксів на українські податки; 30 баксів на сировину москалям; 10 баксів на дохід українського трейдера (з якого ще буде 3-5 баксів витрат на ЗП)

сц*ко, але в другому варіанті програє тільки Костя, але аж ніяк не бюджет, і не українські працівники! звісно, що приклад умовний, але не такий вже й далекий від реальності. і це - сумно...

Опубліковано
2 хвилин тому, rrid сказано:

якраз ЛМР встановлює граничну вартість проїзду в міському транспорті, а не дає добро.

це теорія. Але якщо ЛПЕ заговорило про підняття тарифів і має обґрунтування - то ЛМР нікуди не дінеться.

Встановити вони можуть, але це хотєлка. Приклад я  приводив вище.

3 хвилин тому, rrid сказано:

Ринку перевезень в Луцьку немає - є буквально декілька перевізників

Частина  яких - депутати :) тої ж ЛМР.  Парадокс :)

 

 

Опубліковано
9 хвилин тому, Zheny@ сказано:
11 хвилин тому, justice777 сказано:

Підприємство комунальне, тому й має звітувати перед громадою - що та чому!

то я тобі запропонував запитатися безпосередньо в керівника. А не на форумі.

 

Можеш донести думку та питання бордівця, якщо ти і тут, і там ;)

Опубліковано
6 хвилин тому, rrid сказано:

потрудись трохи вивчити мат.частину, якщо пишеш не про ІТ в ЛПЕ ;)

Якщо я ще буду влазити не в свою "парафію" і те, що мені наф не нада ...

 

Опубліковано
1 хвилина тому, justice777 сказано:

 

І дуууже далекий від реальності :))

то вже постарайся трохи - доведи своє твердження конкретними цифрами ;)

можливо, виявиться за твоїми даними ще, що це не ФГВФО виплачував за ФіК "погорільцям", а Костя з особистої кишені? ;)

Опубліковано
1 хвилина тому, justice777 сказано:

Можеш донести думку та питання бордівця, якщо ти і тут, і там ;)

походу з "бордівців" це цікавить лише тебе.

 

Опубліковано
Щойно, rrid сказано:

можливо, виявиться за твоїми даними ще, що це не ФГВФО виплачував за ФіК "погорільцям", а Костя з особистої кишені?

Змішались в кучу коні й люди.

Про фінанси - в інший розділ!

Опубліковано
22 минуты назад, justice777 сказал:

 

Питання в тому, яким чином ;)

Воооот. Айфон теж не найкращий телефон, тому якщо Росава розбереться як Айфон став телефоном №1, то в неї також буде велике майбутнє. А поки що Росава смокче у Бєлшини і розказує, що вона чимось там краща. Ринок йопта.

Знаю як в депо діставалися запчастини у свій час, а можливо і зараз. Брали не там де дешевше і що краще, а там де давали на вексель, бо грошей розрахуватися не було і обіцяли за тиждень розрахуватися, а по факту могли заплатити і за пів-року. Зрозуміло, що депо не працює напряму з виробниками, а з посередниками на місцях. От який посередник кмітливіший, той і продасть, хоч і в борг. Так що Росава може і Мішелін на тестах взувати, але до того що купить депо це нематиме ніякого відношення. І не комунальні чи приватні підприємства мають бути патріотами, а уряд, тоді і Росаву будемо купувати і Таврію, якщо вона стане кращою і дешевшою за б/у німця, а не тому що уряд конкурентів розтаможкою космічною обложить.

  • +1 2
Опубліковано

сьогодні ознайомився із валідаторами, які мають замінити квитки у тролейбусах.

перехід намічений десь на квітень.

 

Прикольна штука. Звичайний POS-термінал, який (поки що!!) не вміє розрахуватися банківською карткою (апарат вміє, але є ще складнощі із VISA і т.д. не вміє система).

@Oli вище там фото викладав.  Я не став зайвий раз фоткати.

 

наступний крок - GPS. 

  • +1 1
Опубліковано
16 хвилин тому, Zheny@ сказано:

це теорія. Але якщо ЛПЕ заговорило про підняття тарифів і має обґрунтування - то ЛМР нікуди не дінеться.

Встановити вони можуть, але це хотєлка.

це не теорія, це практика.

економічно, а не політично обргунтованих тарифів на перевезення в ЛПЕ не було вже років 25 точно - і не буде, поки ЛПЕ буде комунальним, а група депутатів ЛМР буде монополістом по маршрутках

16 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Частина  яких - депутати :) тої ж ЛМР.  Парадокс :)

це - не парадокс, це - олігополія :(

 

13 хвилин тому, justice777 сказано:

Про фінанси - в інший розділ!

то схолєри ж ти тут почав нити про закупку шин? пенциклюй собі в інший розділ. і неважливо - хочиш ти це розуміти, чи ні, але в т.ч. саме завдяки таким, як Костя, Беня, Ринат та інші Пром-Інвести та завдяки тим, які їх підтримують - твоя купівельна спроможність в баксах за останні 5 років зменшилась в 2-3 рази, а комуналка (в т.ч. проїзд) - виростає в рази.

а причинно-наслідкові зв'язки бувають складними:

12 хвилин тому, nickel сказано:

поки що Росава смокче у Бєлшини і розказує, що вона чимось там краща. Ринок йопта.

Знаю як в депо діставалися запчастини у свій час, а можливо і зараз. Брали не там де дешевше і що краще, а там де давали на вексель

 

  • +1 1
Опубліковано
1 хвилина тому, rrid сказано:

то схолєри ж ти тут почав нити про закупку шин? ... саме завдяки таким, як Костя, Беня, Ринат

В тебе забув дозволу попросити :))

Ще раз звертаю увагу - ниття про олігархів в іншому розділі!!!

Опубліковано
1 хвилина тому, rrid сказано:

економічно, а не політично обргунтованих тарифів на перевезення в ЛПЕ не було вже років 25 точно - і не буде,

виросте до 3-х грн. Економічне обгрунтування: ЗНАЧНЕ підвищення цін на Електрику і підвищення мінімалки.

2 хвилин тому, rrid сказано:

це - не парадокс, це - олігополія :(

від того, що це назветься економічним терміном - парадокс не зникає.

 

Опубліковано
3 хвилин тому, justice777 сказано:

В тебе забув дозволу попросити :))

алаверди ;) !!! ;)

 

2 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Економічне обгрунтування: ЗНАЧНЕ підвищення цін на Електрику і підвищення мінімалки.

це якраз не економічне обгрунтування, а популістське. доказ - жодного року не можу пригадати, щоб ЛПЕ спрацювало "плюс", і не отримувало дотацій з міського бюджету. і з квитками по 3 грн. -  навряд чи будуть кардинальні зрушення, поки будуть т.зв. пільговики, які не платять за проїзд.

в підвищенні вартості проїзду в тролейбусах до 3 грн. зацікавлені в першу чергу власники маршруток, як це не парадоксально.

тільки тоді, коли з особистої кишені будуть платити за проїзд всі - от тільки тоді можуть з'явитись економічно обгрунтовані тарифи. а поки й далі ЛПЕ буде смоктати дотації (компенсації, ...) з бюджету міста.

 

7 хвилин тому, Zheny@ сказано:

від того, що це назветься економічним терміном - парадокс не зникає

злочин (зловживання становищем, змову проти економічної конкуренції, отримання неправомірних вигод) - парадоксом не називають, тут є причинно-наслідковий зв'язок, аж ніяк не парадокс.

  • +1 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...