Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 09:21, Zheny@ сказав:

це ти мені говориш?

Я гуглом чудово користуюся. навідміну від..

Показати  

ну то не задавай дурних питать тоді. форум тільки засмічуєш.

  • -1 4
Опубліковано
  В 31.01.2017 в 09:16, Zheny@ сказав:

Це в столиці тієї країни, яка на 50 Км дороги до Ялти потратила коштів більше, ніж Америка на запуск якогось там марсохода?

 

Показати  

можуть собі дозволити

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 09:23, alexvvv сказав:

можуть собі дозволити

Показати  

понятно. але нафіга приводити недолугий приклад москалів, які витратили 7,5 млрд баксів на 50 км дороги, якою уже ніхто не їздить, і не купити 10-20 електробусів варітстю 500 000 доларів кожен.

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 09:23, alexvvv сказав:

можуть собі дозволити

Показати  

ну мабуть таки ні, якщо збирались пустити просто автобуси.

 

1)Вместо экологичных и чистых троллейбусов по центру хотят пустить вонючие и шумные автобусы. 2) Сегодня в мире не существует серийного производства электробусов, которые могли бы работать в московском климате.  

 

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 09:25, itax сказав:

збирались пустити просто автобуси.

 

Показати  

по документам підуть електробуси (щонайменше Тесла (ги-ги)) а на фіналі будуть недоГазелі .

Прямо як у Києві із рожевими каштанами (ROFL)

 

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 09:28, Zheny@ сказав:

по документам підуть електробуси (щонайменше Тесла (ги-ги)) а на фіналі будуть недоГазелі .

Прямо як у Києві із рожевими каштанами (ROFL)

 

Показати  

причому безпілотні :)

Опубліковано

Я повторюся, питання купівлі електробусів розглядалося. Але тут цілий ряд каменів. навіть не підводних, а явно видних на поверхні.

1) Акумулятори. Їхній цикл ДО 8000 заряджань. . Одного заряджання - на добу вистачає.

Тому 8000/24/ = один рік. Чи заробить він за рік  на той акумулятор???

2) Обслуговування. Немає достатньо кваліфікованих кадрів для обслуговування електроніки.

3) Запчастини. Все "пєчально". В очікуванні запчастин будуть простої. А кому це нада?

 

це із видимого. А ще скільки полізе потім?

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 10:17, biathlonfan сказав:

День, 8000/365=22 роки.

Показати  

точно! не те ділю .Я години, як в вінтах :)

сміливо можна  5000 чесних перезарядок і ділити. 13 років

 

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 13:06, Bliksss сказав:

хіба вистачить однієї зарядки на цілий день? 

Показати  

Електрон заявляє, що на одній зарядці може проїхати більше 200км. А скільки в день проїжджає один луцький тролейбус хз.

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 13:06, Bliksss сказав:

хіба вистачить однієї зарядки на цілий день? 

Показати  

Якщо відкинути обмеженість циклів перезарядки, то стояння по пару хвилин навіть на кінцевих (а ще ж обідні перерви є) нормально підзарядить ту батарею. Але я правильно розумію проблему, то так акуми швидше із ладу вийдуть.

 

Наразі тролейбуси із певним автономним ходом (типу Т701) могли б суттєво розширити покриття вулиць Луцька тролейбусними маршрутами.

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 13:29, itax сказав:

Наразі тролейбуси із певним автономним ходом (типу Т701) могли б суттєво розширити покриття вулиць Луцька тролейбусними маршрутами.

Показати  

Було би добре аби там де є покриття, їздили тролейбуси, а не маршрутки.

Опубліковано

Сьогодні на зборах директор озвучив бажання розділити (щоб не пересікалися) маршрути тролейбусів і маршруток.

пожуємо побачимо.

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 13:54, Zheny@ сказав:

Сьогодні на зборах директор озвучив бажання розділити (щоб не пересікалися) маршрути тролейбусів і маршруток.

пожуємо побачимо.

Показати  

Буде цікаво бачити, хто і де це буде розглядати і хто готуватиме пропозиції.

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 13:57, itax сказав:

Буде цікаво бачити, хто і де це буде розглядати

Показати  

На сесіях міської ради. Можете сходити.

  В 31.01.2017 в 13:57, itax сказав:

і хто готуватиме пропозиції.

Показати  

КП "ЛПЕ"

Опубліковано

однозначно в такому випадку буде підніматись питання інтервалу руху (ну наприклад з Волі підуть маршрутки, з якою частотою можна буде уїхати в напрямку, наприклад, СКФ чи АС-2?) - а це автоматом збільшення потреби в кількості тролейбусів.

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 14:40, itax сказав:

а це автоматом збільшення потреби в кількості тролейбусів.

Показати  

10 з Гдині протягом кількох місяців. 27-30 нових від Євробанку до кінця року.

Опубліковано
  В 31.01.2017 в 14:41, Zheny@ сказав:

10 з Гдині протягом кількох місяців. 27-30 нових від Євробанку до кінця року.

Показати  

 

Не забувайте про проблеми контактної мережі і тягових підстанцій. Якщо до майже 50 додати 40, вийде 90. В ційситуації не факт, що нинішній стан мережі потягне навіть 60. Тут із 47 в центрі були часті проблеми, коли багато збереться машин. І другий фактор - кількість водіїв. Зразу стільки навряд чи вдасться випустити. Можна обдзвонювати тих, хто на заробітках в Києві/Москві чи ще десь, але не факт, що всі зразу повернуться.

Опубліковано

на ремонт мережі  окремо гроші.

Крім того,ніхто не каже випускати всі наявні.

Залізний капут явно "спишуть".

Тому кількість збільшиться не суттєво.

 

 

Опубліковано

частково вирішити проблему мереж можна чітким графіком і диспетчеризацією. щоб не було так що один за одним їде 4-5 штук. а всі рівномірно розподілені

це моє імхо

  • +1 1
Опубліковано
  В 31.01.2017 в 21:26, laser сказав:

частково вирішити проблему мереж можна чітким графіком і диспетчеризацією. щоб не було так що один за одним їде 4-5 штук. а всі рівномірно розподілені

Показати  

ЖПС-и частково вирішать.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...